Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Andrej je premagal Žogco!

Posted by zogca na december 11, 2010

Ta konec tedna je povsem očitno blogerski. Včeraj sva šla z Andrejem na bowling in suši, danes pa bom z Jovanko Broz pohajkovala po središču Ljubljane. Nedeljo imam še vedno “frej”, če je kakšna blogerska prijateljica ali prijatelj za kofe. Hecam se, seveda. V nedeljo bom prala, likala, brisala in seveda zvečer gledala zadnjo oddajo Big Brotherja. Letos sem tako in tako večino oddaj zamudila. Okej, nazaj k včerajšnjemu dnevu. Z Andrejem se ponavadi dobiva dvakrat, trikrat na leto in ker se od pomlad nisva videla …

Najprej seveda dokaz, da me je Andrej res premagal. Na začetku mi je še kar dobro šlo, potem pa je šla moja roka v “maloro”, začela sem tudi prestopati in na sploh sem si dala veliko opraviti s tem, da me je nekdo pri sosednji stezi ves čas gledal v rito (gospodu vsa čast za dober okus, hi hi hi). Drugače pa je bilo za moj včerajšnji bowling značilno, da sem skoraj ob vsakem neprestopljenem mestu podrla devet kegljev. Karkoli sem naredila, je en ostal. Seveda ga potem v drugo nisem podrla.

Andreju sem ves čas grozila, da bom na blog dala fotografiji njegove riti, ampak seveda so bile to praznje grožnje. On bo dobil fotografije in če je kakšna damica zainteresirana, ji jih bo mogoče sam poslal.

Po bowlingu sva šla na koktejl. Kajpak je bil to Andrejev predlog. Meni je bilo takoj žal, da nisem raje naročila kokakole. Kremžila sem se, delala strašne grimase in na koncu pol pustila.

Suši je bil kot vedno dober (na fotografiji so sicer rakci) in kot vedno sem ga pojedla toliko, da sem se domov prikotalila. Okej, zdaj malo pretiravam, ampak še vedno ga čutim v želodcu. Te “all you can eat” restavracije niso za vsakogar.

Je pa verjetno vsakomur luštno zvečer priti v toplo stanovanje, nase navleči toplo trenerko in še toplejše nogavice (ki ne ogrejejo samo telesa, ampak tudi srce) ter se zavaliti na kavč. Na sporedu so bila tokrat Zlata dekleta. Joj, obožujem jih.

113 Responses to “Andrej je premagal Žogco!”

  1. jovanka broz said

    lepi štumfi

  2. lynx said

    Drugače pa je bilo za moj včerajšnji bowling značilno, da sem skoraj ob vsakem neprestopljenem mestu podrla devet kegljev. Karkoli sem naredila, je en ostal.

    Zdaj pa ne vem, ali ti šepa matematika, ali pri vas res podirate deset kegljev? 😉

  3. Andrej34 said

    Ja dobro, da ni moje rite na blogu (medtem ko mečem kuglo … ) in mogoče še “polagam” na bowlingu.:mrgreen:

    Bom malo pokomentiral slike:

    1. Rezultati z Bowlinga
    Ja žogca je zelo dobra … sploh, ker je še začetnica.
    Rezultati so “lažno” slabi. Piskalo nama je prestope (ki jih ni bilo) in če prestopiš, se ti točke ne štejejo (logično).
    To so priznali tudi na bowlingu in sva dobila še dodatne pol ure brezplačno …
    Ker sva bila samo dva … sva kugle na koncu že kar z muko metala …

    2. Coctail
    Po bowlingu so imeli napise, da imajo akcijsko ceno coctaila Cuba libre. Glavna sestavina tega coctaila pa je Coca – Cola … in vsi, ki beremo blog vemo, da naša Žogca obožuje to pijačo.
    Vendar … očitno barmana še ni bilo v službo (bila sva bolj zgodaj popoldne) in je to zmešal kakšen natakar.
    Naredil je osnovno napako: Limetini krhlji so bili v kozarcu skupaj z lupino in jih je bilo tudi preveč (verjetno so za naju dva porabili celo limeto) – in pijača je potegnila grenkobo iz lupine.
    Me pa zanima, kakšna bi bila Žogca, če bi popila cel koktail🙂 … že po polovički je bila takoooo luškano nasmejčkana.😉:mrgreen:

    3. Po bowligu sva šla na suši. V tej restavraciji je zelo zanimivo – kolikor poješ pač poješ – cena je ves čas enaka.
    No restavracija ima v imenu res ime suši, vendar imate poleg sušija tudi kitajsko hrano in ostale zadeve (recimo: sladice).
    Jaz sem začel z sladko kislo juho in končal z čokoladnimi bananami in mangovim želejem. Vmes pa seveda … ohoho … sem komaj vstal.
    Občasno paše takole … se napokat do sitega in še malo čez.😉
    Če pa upoštevate, da imate zraven še simpatično in zgovorno Žogco … bi pa to počel kar vsak dan.😀

    4. Štunfi
    Ko sem se pripeljal domov, sem se doma preoblekel v pižamo in sem šel direktno spat.😎

    Ja … to bo treba kdaj ponoviti.😎

    Sedaj pa moram tudi jaz kaj narediti … posesati, polikati in si skuhati kosilo … ob treh pa grem spet na lepše … tokrat v savno – vroča savna in topla termalna voda … toda tokrat, brez Žogce.😉 … ampak učke si bom vseeno spočil.:mrgreen:

  4. Andrej34 said

    Zdaj pa ne vem, ali ti šepa matematika, ali pri vas res podirate deset kegljev?

    O pozabil napisati.
    Žogica je specilaistka za mete, kjer se podre vse keglje razen enega. In ta običajno stoji ob strani. Tak kegelj je pa izredno težko podreti … ali gre krogla mimo ali pa v kanal.

    Ja Lynx … pri je deset kegljev!
    http://www.klub300.com/sl/bowling

  5. zogca said

    Kako tokrat? V savno greš vedno brez mene. V savno jaz hodim samo s T (oseba ženskega spola, za nepoučene).😉

    tokrat v savno – vroča savna in topla termalna voda … toda tokrat, brez Žogce.

  6. zogca said

    Bova, ampak brez cuba libre!!!!!

    Ja … to bo treba kdaj ponoviti.

  7. zogca said

    Drži, pol ure so nama šenkali in uboge moje roke.😉 Hecam se, me ne bolijo.

    Je pa zaradi piskanja šlo v maloro nekaj strikov. Pri naju in na sosednji stezi. Meter od prestopa, čudo pa kar piska.

    Rezultati so “lažno” slabi. Piskalo nama je prestope (ki jih ni bilo) in če prestopiš, se ti točke ne štejejo (logično).
    To so priznali tudi na bowlingu in sva dobila še dodatne pol ure brezplačno …

  8. zogca said

    Jaz sem ti bila pa več kot pripravljena narediti zastonj reklamo!!!!!!!

    Dobro, da ni moje rite na blogu (medtem ko mečem kuglo … )

  9. Izbrana said

    Luštno tole brat🙂 ! Jaz bi tudi s kakšnim “Andrejem” šla bowlat….😉 Samo suši pa ne vem, če bi jedla, ga nisem še nikoli.

  10. Andrej34 said

    zogca said
    Kako tokrat? V savno greš vedno brez mene. V savno jaz hodim samo s T (oseba ženskega spola, za nepoučene).

    😯 Tako je! Danes bom šel na lepše brez Žogce.

    In seveda vemo, da v savno hodiš samo z tisto blondy, ker nočeš 😉 …

  11. Andrej34 said

    Izbrana said
    Samo suši pa ne vem, če bi jedla, ga nisem še nikoli

    Pri sušiju so samo dve možnosti. Ali ti je zelo všeč ali ga zelo ne maraš.😉

    Je pa drugače tudi ogromno drugih stvari … tako, da lačen ne greš od tam.

  12. Andrej34 said

    zogca said
    Jaz sem ti bila pa več kot pripravljena narediti zastonj reklamo!!!!!!!

    In potem adijo moj samski status!:mrgreen:

  13. zogca said

    A z menoj pa ne bi šla?😦

    Jaz bi tudi s kakšnim “Andrejem” šla bowlat….

  14. zogca said

    Saj!!!!!!!

    In potem adijo moj samski status!

  15. zogca said

    Jup, moja bjonda. Midve sva druga drugo že tolikokrat videli, da … Zate je pa bolje, da ne vidiš njene gole rite, ker to je pa res rita. Dol padeš. Ampak potem bi te morala mesece in mesece poslušati o tej riti, tako da niti ne tvegam, da bi ti videl rito od te moje bjonde. Ona je danes tako in tako na Dunajo, tako da res moraš sam.

    In seveda vemo, da v savno hodiš samo z tisto blondy, ker nočeš

  16. Izbrana said

    Ja kako, da ne, lejo…..🙂 Ampak “Andreja ” sem hotla poudarit, ne bowling!😉

    A z menoj pa ne bi šla?😦

  17. alexia said

    Tudi mene peljite na Suši meni je fuuul všeč ,rabim par dni vnaprej vedet,ker,če ne se bom kotalila ven :))

    Pri sušiju so samo dve možnosti. Ali ti je zelo všeč ali ga zelo ne maraš….
    jaz ga maram,še več,ga ljubim:))

  18. lynx said

    Ja Lynx … pri je deset kegljev!

    Res je. Zamešal sem. Devet kegljev je pri kegljanju. Ali pa me že daje senilnost. 😦

    …ob treh pa grem spet na lepše … tokrat v savno – vroča savna in topla termalna voda … toda tokrat, brez Žogce.

    Predstavljaj si, koliko lepše bi bilo, če bi šel v savno z Žogco…. 😯 😀

  19. Andrej34 said

    lynx said
    Predstavljaj si, koliko lepše bi bilo, če bi šel v savno z Žogco….

    Ja res je!:mrgreen:

    Zadnjič je tudi kompletna slovenska mladinska ženska odbojkarska reprezentanca (21 dolgonogih visokoraslih bejb), ki so se poleg mene pretegovale in skakljale, ni mogla nadomestiti.

    Tako … lepo se imejte še naprej in kakoli že počnete, počnite to varno!

    Ura je tri in jaz ugašam računalo in letim, v objem “termalnih vrelcev zdravja in dobrega počutja”.:mrgreen:

  20. lynx said

    Zadnjič je tudi kompletna slovenska mladinska ženska odbojkarska reprezentanca (21 dolgonogih visokoraslih bejb), ki so se poleg mene pretegovale in skakljale, ni mogla nadomestiti.

    Misliš to v savni? Prišepni kje je to.😉

  21. zogca said

    Skakljala z Jovo po mestu ves dan. Bilo je blazno luštno. Ko sem prišla domov, sem pa postala žalostna in bom šla kar po odejo in upam, da čim prej zaspim. Bog mi pomagaj, koga pogrešam, saj nisem normalna.

  22. zogca said

  23. lynx said

  24. zogca said

  25. zogca said

    Kako resnična je ta od Boyja Georga.😦

  26. zogca said

    I know all there is to know about the crying game
    I’ve had my share of the crying game
    First there are kisses, then there are sighs
    And then before you know where you are
    You’re sayin’ goodbye

    One day soon I’m gonna tell the moon about the crying game
    And if he knows maybe he’ll explain
    Why there are heartaches, why there are tears
    And what to do to stop feeling blue
    When love disappears

    I know all there is to know about the crying game
    I’ve had my share of the crying game
    First there are kisses, then there are sighs
    And then before you know where you are
    You’re sayin’ goodbye

    Don’t want no more of the crying game
    Don’t want no more of the crying game
    Don’t want no more of the crying game
    Don’t want no more of the crying game

  27. Janis said

    Če kdo hoče mene položit, je dobra taktika, da me pelje na suši😀 Zdaj je sicer že prepozno, ker ne sprejemam več ponudb, ampak no, v starih časih je to prineslo par točk😉

  28. karmen said

    Zakaj se mi zdi, Žogca, da predmet pogrešanja ni zadnji heart-breaker?

  29. karmen said

    “Če kdo hoče mene položit, je dobra taktika, da me pelje na suši Zdaj je sicer že prepozno, ker ne sprejemam več ponudb, ampak no, v starih časih je to prineslo par točk ”
    🙂 Mene je pa sram povedati, kakšni so bili moji kriteriji.

  30. Janis said

    Ti kar povej, Karmen, sej smo sami domači😉

  31. zogca said

    Ne vem, zakaj se ti tako zdi, ampak se ti zdi narobe. Prav zadnji heart-breaker je predmet pogrešanja. Naj mi Bog pomaga, če me ima kaj rad, ampak me tako in tako nima. Tisti štumfi s fotografije pa so njegovi. Je pri meni ostalo kar nekaj njegov cunj.

    Zakaj se mi zdi, Žogca, da predmet pogrešanja ni zadnji heart-breaker?

  32. Janis said

    Porkaš, jaz sem te pa ravno hotela vprašat, kje si dobila te štumfe:mrgreen:

  33. zogca said

    Privlekla sem jih iz koša za umazano perilo, oprala in tukaj so. Danes imam že druge, spet njegove. Kje jih je pa on kupil, tega ne vem.

  34. zogca said

  35. Janis said

    Meni so ful všeč, zato bi me žal zanimala ravno informacija, kje jih kupit😦

  36. zogca said

    Sori, ti ne znam pomagati. Vem pa, da so od Polzele, ker je Polzelin znak gor.

  37. Janis said

    Žogca, tale komad od Aerosmith me pa spominja na eno točno določeno osebo. Moja kraljica ve in ne je ne mara, lol. Z razlogom.

  38. karmen said

    Zdelo se mi je zato, ker ponavadi človek decembra pogreša tistega, s katerim je kakšen december preživel. Jaz sem bila petnajst let z mojim prvim fantom in prvo novo leto z novim sem začela pogrešati starega. Potem sem videla, da je samo prehodno. Mi je žal Žogca, želim, da čimprej mine. Tole s cunjami pa…. se ti zdi okej, da je to še pri tebi?

    Janis, moji kriteriji so bili veliko bolj banalni. Sicer si na smrtni postelji verjetno ne bom čestitala, da sem od prvega fanta prešaltala direktno na moža in bila brez vsaj enega “samskega” norega leta, ko bi lahko malo raziskovala trg. Kot npr. lahko Žogca zdaj.🙂 Je bil pa vmes en mesec tak napol samski, tako da lahko rečem, da ne poznam samo okus kruha in mleka, ampak tudi pice.🙂 Moj predkriterij je pa tako banalen in me še zdaj ni minil: tip mora biti blond in imeti modre oči, skratka arijec. Mea culpa.

  39. Janis said

    Hehe, Karmen, ne si očitat, to je čist ok. Jaz sem imela še en kriterij, ki ga Žogca dobro pozna: dolgolasi tipi imajo veliko prednost😉

  40. zogca said

  41. zogca said

    Mene ne spominja na nikogar, jaz sem samo patetična.😉

    Žogca, tale komad od Aerosmith me pa spominja na eno točno določeno osebo. Moja kraljica ve in ne je ne mara, lol. Z razlogom.

  42. karmen said

    Janis, pri tebi imajo dolgolasi tipi prednost (in ja, od moje sestre tip, ki ima Marsa v škorpijonu ima tudi lase do riti🙂 , pri meni je pa arijski izgled predpogoj, ne prednost.🙂

  43. zogca said

    Ko sva se prvič razšla, je prišel po svoje stvari in jih dobil vse zlikane, zložene, kot v čistilnici. Tokrat je bil gospod jezen name in se ni zanimal za svoje stvari in jih pač ni dobil. Se ne čutim krivo za nič, ukradla jih nisem, da bom pa tekla za njim s cunjami, tega pa res ne mislim početi.

    Mi je žal Žogca, želim, da čimprej mine. Tole s cunjami pa…. se ti zdi okej, da je to še pri tebi?

  44. Janis said

    Hehe, Karmen, dajmo tako rečt – ko sem enkrat spoznala vse kvalitete, je bila ta prednost velika ,)

    Sicer pa zgleda, da bi bil en moj bivši čist po tvojih kriterijih😉

  45. zogca said

    Ukradla jih nisem.

  46. karmen said

    Sem razumela Janis.🙂 Če ima arijski izgled, poleg tega pa še leden temperament, pa takoj padem dol.🙂

    Žogca, nisem mislila tako. Ampak da daš določeno energijo ven iz tvojega stanovanja. Jaz malo verjamem v te energije pa to…

  47. Janis said

    Če ima arijski izgled, poleg tega pa še leden temperament, pa takoj padem dol.🙂

    Razumem, o čem govoriš😉

  48. zogca said

    V te energije verjame on, jaz ne. Pa bi tudi on lahko nehal verjeti. Ko v glavi popucaš, te noben štumf več ne more prizadeti. Dokler pa nisi popucal v glavi, ne pomaga nič. Ih, on je celo soli že trosil po stanovanju, dosegel ni pa s tem nič.

    Ampak da daš določeno energijo ven iz tvojega stanovanja. Jaz malo verjamem v te energije pa to…

  49. zogca said

    Veš, Karmen, po tej logiki jaz ne bi smela čepeti zdaj za tem računalnikom, pol pol sva ga kupila s predpredbivšim. Ne bi smela gledati teveja, spet kupljen pol pol s predpredbivšim. Da ne naštevam dalje. Nobena od teh stvari ne oddaja nobene energije. Ne vem, zakaj bi jo štumfi.

  50. karmen said

    Čisto res je, da če imaš v glavi popucano, te nič več ne more ganit. Samo obleke so pa tako osebna zadeva, predvsem stvari, ki jih nosiš direktno na sebi. Saj jaz sem po parih letih našla v stanovanju športo jakno od bivšega, pa je bilo to že, ko sem imela razpucano, in jo še zdaj mirno nosim in me čisto nič ne gane. Ko sem bila pa ravno v fazi odklaplanja, sem se pa znebila njegovih oblek. Saj vse drugo je ostalo.🙂

  51. karmen said

    Aja, pa nakit sem mu v jezi vrnila. Z današnjo pametjo ga ne bi – saj je šlo za darila.🙂

  52. lynx said

    Če kdo hoče mene položit, je dobra taktika, da me pelje na suši Zdaj je sicer že prepozno, ker ne sprejemam več ponudb, ampak no, v starih časih je to prineslo par točk

    Le zakaj vse te taktike ostajajo skrbno varovane skrivnosti dokler ni že prepozno?

    Zakaj se mi zdi, Žogca, da predmet pogrešanja ni zadnji heart-breaker?

  53. karmen said

    Lynx, ker je zelo pomemben kriterij tudi to, da zna brati misli.🙂

  54. zogca said

    Me ne bi ganilo nič, osebno ali neosebno, če ne bi bila tako do obisti prizadeta. To je to. In ko enkrat ne bom več, mi bo povsem vseeno. Zdaj pa mi ni vseeno in mi ne bi bilo, četudi nobenega njegovega štumfa ne bi bilo v stanovanju.

    Samo obleke so pa tako osebna zadeva, predvsem stvari, ki jih nosiš direktno na sebi. Saj jaz sem po parih letih našla v stanovanju športo jakno od bivšega, pa je bilo to že, ko sem imela razpucano, in jo še zdaj mirno nosim in me čisto nič ne gane. Ko sem bila pa ravno v fazi odklaplanja, sem se pa znebila njegovih oblek.

  55. zogca said

    Normalno, da se nakita ne vrača. Če ga dobiš za darilo, je tvoj. Jaz nosim uhane, ki mi jih je on kupil za rojstni dan. Ves priliznjen. Med drugim sem dobila tudi nakit, zlate uhane, srčke, ker seveda me je tako ljubil, da nič drugega razen srčkov ne bi bilo primerno. Za rojstni dan sem jih dala gor in jih nisem snela.

    Aja, pa nakit sem mu v jezi vrnila. Z današnjo pametjo ga ne bi – saj je šlo za darila.

  56. Janis said

    Le zakaj vse te taktike ostajajo skrbno varovane skrivnosti dokler ni že prepozno?

    Hehe, Lynx, pri meni ni bila skrbno varovana – v bistvu si jo verjetno izvedel na prvi pijači z mano😉

  57. karmen said

    Saj štekam Žogca. Iskreno želim, da čimprej mine.

  58. lynx said

    Lynx, ker je zelo pomemben kriterij tudi to, da zna brati misli.

    Sita vrana še nikoli ni razumela lačne. Ker ste ženske, vam seveda ni potrebno brati misli, ker moškemu itak na čelu vse piše. Nikoli ne boste vedele kako je to. 🙂

  59. zogca said

    Na čelu ravno ne, zato pa na tiču.

    ker moškemu itak na čelu vse piše.

  60. zogca said

    Mah. Po moje to rano lahko zamenja samo nova rana.

    Iskreno želim, da čimprej mine.

  61. lynx said

    Hehe, Lynx, pri meni ni bila skrbno varovana – v bistvu si jo verjetno izvedel na prvi pijači z mano

    Torej bi se lahko na prvi pijači izjasnila takole:
    Suši 5 točk, dolga čupa 5 točk, končana OŠ 2 točki, postriženi nohti 1 točka……
    Seks dobiš za 50 točk, zdaj pa jih zbiraj. 😀

  62. karmen said

    No no Žogca, progresirana Luna se približuje Sončku, in če je še kakšen dober aspekt Saturna, je pa to sploh znak nečesa na dolgi rok.

  63. lynx said

    Mah. Po moje to rano lahko zamenja samo nova rana.

    Od ene rane do druge je vsaj nekaj vmes. Kaj pa nič?

  64. zogca said

    Ne seks dobiš za 50 točk, seks je 50 točk. Če je dober.

    Suši 5 točk, dolga čupa 5 točk, končana OŠ 2 točki, postriženi nohti 1 točka……
    Seks dobiš za 50 točk, zdaj pa jih zbiraj.

  65. zogca said

    Saj, tako ali drugače bom naredila otroka in potem se bom mogoče manj ukvarjala z moškimi.

    No no Žogca, progresirana Luna se približuje Sončku, in če je še kakšen dober aspekt Saturna, je pa to sploh znak nečesa na dolgi rok.

  66. zogca said

    Ehhh … A sem jaz po princu bila tako dolgo sama in bežala pred moškimi zato, da bi me potem on na finaka zjebal še stokrat bolj kot princ? Mislim, da ne. Ampak je bilo tako. Princ je za pupija amater, neuko dete.

    Od ene rane do druge je vsaj nekaj vmes. Kaj pa nič?

  67. karmen said

    Pa imaš aspekte za bejbita? Kakšen trigon Plutona na Luno npr.? Ali na Merkurja?

  68. karmen said

    Princ in pupi haha. Tako jaz svoje otroke kličem. Če je žejen je Pupi, če je lačen je Papi, če ga lulat je Pipi, če je poreden je Pepi, če je igriv je Popi, ko sem pa raznežena je pa Princ.🙂

  69. zogca said

    Aspektov, kolikor jih hočeš. Na pamet jih ne vem vseh, ampak že sama si omenila konjunkcijo Lune na Sonce, Sonce pa je pri meni vladar pete hiše. Takrat imam še neke vozle na pravem mestu. Bi morala zdaj pogledati. Pa devet mesecev pozneje mi gre Jupiter čez ascendent, pri meni vlada osmi hiši, ki je drugače hiša nosečnost in poroda. Pa še mrk je. En cel kup znakov. In solarec seveda.

    Pa imaš aspekte za bejbita? Kakšen trigon Plutona na Luno npr.? Ali na Merkurja?

  70. karmen said

    U, to so pa res aspekti za Pupija, Papija, Pepija, Pipija, Popija in Princa v eni osebi. Ali Princesko.🙂

  71. lynx said

    Princ je za pupija amater, neuko dete.

    Zdaj sem se naglas zasmejal.😀
    Mah, v življenju vsaka izkušnja prav pride, včasih tudi slaba.

  72. lynx said

    Princ je za pupija amater, neuko dete.

    Zdaj sem se naglas zasmejal.😀
    V življenju vsaka izkušnja prav pride, včasih tudi slaba.

  73. lynx said

    Komentar mi je požrlo.

  74. lynx said

  75. zogca said

    Ne samo tebi, Karmen tudi.

    Komentar mi je požrlo.

  76. Andrej34 said

    Janis said
    Meni so ful všeč, zato bi me žal zanimala ravno informacija, kje jih kupit

    Jaz sem za obleke, cote itd. čisto mimo, samo …
    Glede na info, da so Polzeline nogavice … pred nekaj meseci sem nekaj podobnega videl v Špar-u zraven Ljubljanskih mlekarn. Lahko da jih imajo še v kakšnem Šparu.

    Pupi pa jih je verjetno, glede na to, da je iz … CENZURIRANO S STRANI ŽOGCE … NJEGOVI OSEBNI PODATKI NA BLOG NE SODIJO.

  77. zogca said

    Meni ni prav nič do smeha.

    Zdaj sem se naglas zasmejal.

  78. zogca said

    Včasih pa prav pride tudi to, da je človek malo srečen.

    V življenju vsaka izkušnja prav pride, včasih tudi slaba.

  79. zogca said

  80. Andrej34 said

    Janis said
    Če kdo hoče mene položit, je dobra taktika, da me pelje na suši. Zdaj je sicer že prepozno, ker ne sprejemam več ponudb, ampak no, v starih časih je to prineslo par točk.

    Hm …😯 “če kdo hoče mene položit”😯 … a se ti je čisto slučano zapisalo v sedanjiku?:mrgreen:

    No ja, verjetno pa bi na suši šla, če bi te kdo povabil … čisto tako, prijateljsko … brez tiste misli na “polaganje”.😉

  81. zogca said

  82. zogca said

  83. zogca said

  84. Andrej34 said

    lynx said

    Misliš to v savni? Prišepni kje je to.

    Žal … bilo nekdaj. Gre za tole:
    http://www.thermana.si/wellness/zdravilisce-lasko/savna-center

    Pred slabim letom, pa so zraven zgradili welnes center in ljudje so se malo prerazporedili …

    http://www.thermana.si/hoteli/hotel-wellness-park-lasko/wellness?id=565

    http://www.thermana.si/wellness/wellness-park-lasko/savna-center

    Vendar jim ni ratalo … mislili so narediti super savno … naredili pa so “Urško Čepin” med savnami … ki “ne potegne” … stari del, pa je postal “krava molznica” za novi del in počasi propada … žalostna zgodba … v ozadju pa poteka “prihvatizacija”.

    V krizi in prihvatizaciji, pa tudi niso verjetno več navdušeni nad sponzorstvom kakšne reprezentance … biti sponzor pomeni verjetno kaj več, kot omogočiti brezplačen obisk savne nekaj dolgonogim srnicam … na njihovo veselje in veselje gostov in kakšnega jeznega pogleda žene, ko se je njen zagledal v …😉:mrgreen:

  85. Andrej34 said

    lynx said

    Torej bi se lahko na prvi pijači izjasnila takole:
    Suši 5 točk, dolga čupa 5 točk, končana OŠ 2 točki, postriženi nohti 1 točka……
    Seks dobiš za 50 točk, zdaj pa jih zbiraj.

    He, he … dobro lynx:mrgreen: … tako, kot zbiranje nalepk … ko pa ponosno prineseš izpolnjen kupoček, pa kot budala izveš, da se je akcija že pred enim mesecem končala.😯😯😯

  86. Janis said

    Hm …😯 “če kdo hoče mene položit”😯 … a se ti je čisto slučano zapisalo v sedanjiku?:mrgreen:

    Ne, Andrej, to je teza, ki velja tudi v razmerju😉 Danes je pač tako, da me lahko položi samo ena oseba in tista oseba dobro pozna učinek sušija😉

    Glede na to, da nisem na odprtem trgu, pač običajni triggerji zunanjim ponudnikom nič ne pomagajo. Ne suši, ne čupa, ne nič ostalega😉

  87. maxi said

    tip mora biti blond in imeti modre oči, skratka arijec. Mea culpa.

    No Karmen, tu sva pa kot noč in dan. Ga ni plavookega blondinca, ki bi me lahko vsaj približno tako prevzel, kot me lahko; temnooki, temnolasi…😎

    Če izzvzamem Fredyja::mrgreen:

    http://connect.in.com/fredrik-ljungberg/photos-97849-10414341.html

  88. zogca said

    Mene plave oči kar ganejo, nad blond lasmi pa nisem navdušena. Ampak ugotovila sem, kaj je tisto, na kar sem zadnja leta padala oziroma dvakrat padla in se zafrknila, v prvo malo, v drugo fejst. Na to, da se mi prodaja, kako je moški dobrega srca in kako je tako trpel, da on pa ne bi mogel nikogar prizadeti. Na to sem padla dvakrat, prvič treščila na rit, drugič pa naravnost na obraz. Naslednjič bom padla na takšnega, ki bi iskreno priznal, da je prasec. Dost imam bleferjev.

    Ga ni plavookega blondinca, ki bi me lahko vsaj približno tako prevzel, kot me lahko; temnooki, temnolasi…

  89. StaneP said

    Naslednjič bom padla na takšnega, ki bi iskreno priznal, da je prasec. Dost imam bleferjev.

    Uf. Človek vsaj ve, pri čem je.

  90. karmen said

    Ha Žogca. Meni se je moj mož predstavil, da je bolj šovinist kot ne, da ima dvojna merila, ena zase, ena za svojo žensko, da je zanj enakopravnost spolov pravljica za lahko noč, da še ni imel resne veze, ker ima rad več jajc v košari, skratka ni bilo obetavno. Je imel (ima) pa modre oči in je blond.🙂

  91. Andrej34 said

    StaneP said

    Uf. Človek vsaj ve, pri čem je.

    Ne Stane … pri teh stvareh je tako, ko misliš, da veš pri čem si, kmalu spoznaš, da nič ne veš.😯

    To se meni ravnokar dogaja …

  92. karmen said

    Maxi, evo še v zelje si ne bova hodili.🙂

  93. Tana said

    Naslednjič bom padla na takšnega, ki bi iskreno priznal, da je prasec. Dost imam bleferjev.

    Žogca, če bo naslednji tudi prasec, ti tega res ne bo priznal. Kje si še pa vidla, da bi prase priznalo, da je prase🙂

    Drugače pa res ne vem, kje jih ti najdeš. Jaz lahko rečem, da nikoli nisem naletela ne na prasca in ne bleferja🙂

    p.s.
    Gremo gledat BB. Za koga navijate?

  94. StaneP said

    Gremo gledat BB. Za koga navijate?

    Ines

  95. Tana said

    Jaz za Činča🙂

  96. StaneP said

    Činč je moja druga najboljša izbira.

  97. Tana said

    Moj favorit je bil Igor, tako da je Činč dejansko tudi druga🙂

    p.s.
    Joj, kako luštkano snegec pada tu gor🙂

  98. StaneP said

    Sam da ni bil Zlatko…

  99. zogca said

    Ne navijam za nikogar. Ležim pod odejo, na pol kinkam, sem totalno depra in malo gledam. Všeč sta mi bila pa Gena in Zlatko, njiju ni več.

  100. Tana said

    Eh, saj Zlatko je čisto vredu fant, sam je še tak mladiček🙂

  101. StaneP said

    Samovšečen nakladač. Je pa iskren.

  102. StaneP said

    Depra je pasee, Žogca! Žogci, rito in možgančke ven spod dekce ter rajši kaj “pasjega” napiši!

  103. zogca said

    To da, samovšečen nakladač, ampak zabaven in da, verjetno najbolj iskren.

  104. zogca said

    Avša je zunaj. Vsaj jaz jo doživljam kot avšo. Nazaj na kavč. Cmeri se pa še vseeno manj kot jaz.

  105. maxi said

    Hm…a samo jaz sem out in off BB?

    Maxi, evo še v zelje si ne bova hodili.🙂

    he he…ni lepšega.

  106. maxi said

    Ampak kljub temu poznam Zlatkota in sem celo pomalo njegov fan, tale njegova mi je zelo všeč:

    Eh, saj Zlatko je čisto vredu fant, sam je še tak mladiček🙂

    Pa saj sploh ni tak mladiček, gre proti 30.

  107. Tana said

    Pa saj sploh ni tak mladiček, gre proti 30.

    Ja, no… zate ne maxi… ampak zame, ki se približujem Monikinim letom… pa komot rečem, da je mladiček🙂

  108. maxi said

    Tana😉

  109. Tana said

    Maxi🙂

  110. romeno said

    Tole sem danes slišal pri Ireni in se je ne morem naposlušat🙂

  111. lynx said

    Naslednjič bom padla na takšnega, ki bi iskreno priznal, da je prasec. Dost imam bleferjev.

    Uf. Človek vsaj ve, pri čem je.

    Ja, veš da nate ne bo padla. :mrgreen: Žogca jaz sem prasec. 😉

  112. zogca said

    Zdaj si v najožjem izboru.😉

    Žogca jaz sem prasec.

  113. webmaher said

    Lynx ni še prvi april, kam se ti mudi:mrgreen:

Leave a Reply

 
