Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Priprave na Monico!

Posted by zogca na december 10, 2010

Vsaka objava nastane z razlogom. Ta razlog je lahko navdih, občutek krivde, ker že dolgo nisem ničesar napisala, navdušenje, žalost, jeza, razočaranje, preblisk itn. Včasih pa je razlog to, da Žogca ve, da bi morala “pucati”, vendar se ji ne ljubi in takrat pride prav vsak izgovor. “Saj bom, res bom, ampak prej moram dati pa še nekaj na blog”, sem si rekla in sedla za računalnik. Sesalnik kot kakšen zvest kužek čaka pri mojih nogah. In bo počakal, da napišem teh nekaj besed o Monici Bellucci.

Te objave seveda ne pišem zaradi knjige Giuseppeja Tornatoreja, ki je nedavno izšla in v kateri je v fotografijah opisana njena kariera od začetka manekenskih dni pa vse do današnjega (kajpak ne dobesedno). Knjigo si mogoče celo omislim, čeprav ni ravno poceni, ampak objavo pišem pa zato, ker …

… Monica prihaja v Ljubljano na otvoritev novega Emporiuma. 15/12 naj bi se to zgodilo. In ker ste me že spraševali, ali lahko pričakujete Monicine fotografije …

Jup, že pred dvema dnevoma me je klicala prijateljica in me spraševala, ali bova šli. Seveda sem rekla, da bova šli. Seveda sem bila za. Kako ne bi bila? Fotografije? Dvomim, da vam bom lahko postregla s čim drugim, kot s fotografijami nepopisne gneče, se bom pa seveda potrudila.

Sesalnik še vedno čaka. Monice še nekaj dni ne bo, prah pa je tukaj že zdaj. Že nekaj dni. Raje ne napišem, koliko.

21 Responses to “Priprave na Monico!”

  1. lynx said

  2. lynx said

  3. Tana said

    Monica je pa moj tip ženske. Baje, da je rodila drugega otroka pri 46.🙂

  4. zogca said

    Letos, a ne? Ne vem pa, koliko let ima letos.

  5. Tana said

    Letos je stara 47 let, tako da je verjetno rodila lani. Ne vem pa ne točno, sem nekje prebrala pa ne vem kje.

  6. zogca said

    Ne, letos je rodila. Ampak očitno pred 30. septembrom, ko ima rojstni dan.

  7. maxi said

    Baje, da je rodila drugega otroka pri 46.🙂

    Nič baje, kar lepo je rodila letos, ona je pravzaprav 1.rodila pri 40ih. Res je nekaj posebnega.

  8. maxi said

    Hmm, pa devica je.

  9. Tana said

    Nič baje, kar lepo je rodila letos,

    In koliko je bila stara letos? 46 ali 47? Res je posebna ženska. Ko sem to prebrala, me je “za sekundo” zamikalo, da bi tudi jaz imela še enega otroka.🙂

  10. maxi said

    Je letnik 1964, torej jih šteje 46.

  11. maxi said

    Ko sem to prebrala, me je “za sekundo” zamikalo, da bi tudi jaz imela še enega otroka.🙂

    Če imaš voljo in energijo, kamot.🙂

  12. Tana said

    Torej je sedaj v 47. Tako imam še nekaj fore🙂

  13. Tana said

    Drugače pa nimam ne volje ne želje. Kot sem rekla je bil samo preblisk🙂

  14. webmaher said

    Tana če se premisliš javi:mrgreen:

  15. Tana said

    web, mogoče pa res🙂

    Brrrrr, je danes mrzlo jutro … malo za pogret in učke razmigat🙂

  16. zogca said

    Jup, brrr …

    Brrrrr, je danes mrzlo jutro …

  17. Janis said

    Maxi, občutek imam, da bi Žogca takoj stekla Monici v naročje, če bi ji ta le namignila, tako da pazi, da te ne bo pregazila konkurenca😉

  18. zogca said

    Misliš, da z leti postajam bolj bi?😉

  19. zogca said

    Ni se mi ljubilo iti na Monico. Se pardoniram.😦

  20. romeno said

    Zdaj pa res ne vem če ne boš morala tiste evre ven potegnit, da se boš webu oddolžila😆

  21. zogca said

    A spet je povpraševanje po mojem denarju?😉

Leave a Reply

 
