Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena, ki sem jo slišala na radiu!

Posted by zogca na december 8, 2010

24 Responses to “Ena, ki sem jo slišala na radiu!”

  1. maxi said

    Jaz pa tole:

  2. romeno said

    Jaz pa tole. In morem priznat je malo čuden občutek, ko spet slišim to melodijo in v bistvu razumem besedilo😆

  3. zogca said

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. Izbrana said

    Mene je pa danes zjutraj na kavi,tale ritem, ki sem ga slišala na radiu, pripravil do želje po ……..
    ……plesu!!!🙂

  7. zogca said

    S Fosili se mene da fentat. Tako mimogrede.😉

  8. romeno said

    Ej Žogca snežit je začelo na blogu. Kdo bo sneg metal?😆

  9. webmaher said

    bo bila menda Belluccijeva v sredo, 15. decembra, častna gostja odprtja prestižne modne trgovine Galerija Emporium v Ljubljani … Žogca hočm slikce za Dedka Mraza:mrgreen:

  10. zogca said

    A ni 16. decembra? Moram preveriti datum. Me je prijateljica že klicala zaradi tega in je že zmenjeno, da greva. Seveda bom fotkala, ampak ne vem, kako blizu Monice bom lahko prišla.

  11. zogca said

    Jup, to sem danes namestila, da sneži. Seveda ste za kidanje odgovorni moški.😉 Se kdo buni?😉

    Ej Žogca snežit je začelo na blogu. Kdo bo sneg metal?

  12. zogca said

  13. webmaher said

    Nasvet pred novo pošiljko snega:mrgreen:

  14. webmaher said

    Moniki rečeš da je tvoj oče veliki njen fen še od takrat, ko je bila samska in ne še svetovno znana in bi bilo večje število slikc najlepše darilo za Dedeka Mraza:mrgreen:

    P.S. Pa še dodaj da tvoja mamica ne bo nič huda:mrgreen:

  15. lynx said

    Ena, ki sem jo slišal po TV:

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. Izbrana said

    Tale mi je na radiu danes “pogrela” mrzlo jutro:

  19. zogca said

    Mrzlo jutro? Jaz imam danes dopust in bom šele čez eno uro izvedela, kako mrzlo je. Je pa tako lep sonček.

  20. zogca said

  21. zogca said

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. lynx said

    Izbrana ima rada klape:

Leave a Reply

 
