Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Naivna deklica je v meni za večno umrla!

Posted by zogca na november 30, 2010

MISLILA SEM

Mislila sem,
da razumem življenje,
da razumem skrivnosti bogov,
pa sem se zmotila.
Neuka sem te
v zlate misli zapletla,
misleč,
da je to dobro.
Dala sem ti ključe
od samega svetišča,
ti pa si odšel,
slep in gluh,
in se pri stranskih vratih,
v temi,
pobratil z lastnimi strahovi.
Mlada, naivna deklica
je tistega dne v meni
za večno umrla.
Nihče ni jokal za njo,
nihče ni nosil črnine.
Le jaz sem jokala,
besna nad sabo
v spoznanju,
da tako malo razumem življenje.

Olga Kolenc

82 Responses to “Naivna deklica je v meni za večno umrla!”

  1. karmen said

    KO DEKLICA SPI

    Ko deklica spi
    Si starka v njej ždeti želi.

    Ko deklica spi,
    Gre starka domov,
    Čez vsa ta življenja,
    Ljudi in bogov.

    Iz rožnatih prej
    Plete dom za otroke
    In zemljo poljublja,
    Da dih njen je veter,
    In solza je reka,
    In sonce je njeno srce
    Ki včasih greje
    In včasih
    Pripeka.

    Ko deklica spi,
    Se starka igra,
    Njen smeh je kot glasba,
    Ki povsod je doma.
    Njene misli so nitka,
    Ki dušo zopet s telesom združi,
    Da človek vstane
    In gre
    In spet se svetu in sanjam pridruži.

    Ko deklica sanja,
    Ve,
    Da resnična je Ona
    Ki sanjati sme

    In ko se punčka zbudi,
    In starka v njej zopet zaspi,
    Je rožnati svet spet v vetrič oddet,
    In v milino
    Ki diši po jasminu
    In resnična resničnost
    Spet ždi
    Nekje
    V spominu.

  2. zogca said

    “Nihče ni jokal za njo,
    nihče ni nosil črnine.”

    Mene dotolče tale stavek v pesmi. Jočemo za vsem mogočim, ne jočemo pa, ko v nas ubijejo tisto nedolžno, naivno, tisto najlepše, kar je še otročje, lepo, čisto.

  3. StaneP said

    Jočemo za vsem mogočim, ne jočemo pa, ko v nas ubijejo tisto nedolžno, naivno, tisto najlepše, kar je še otročje, lepo, čisto.

    Jap.Podpišem.
    Takrat dokončno odrastemo. Ampak to ne pomeni, da moramo zato prenehati ljubiti. Ne, samo odtlej ljubimo drugače. Tiste ki so vredni ljubimo še močneje, tiste ki niso, pustimo neprizadeti na smetišču zgodovine…

  4. zogca said

    Najlepše je ljubiti kot otrok. To je najbolj iskrena ljubezen. Zato pa jaz pisarim že par let, da si želim enega trdnega, strogega, zanesljivega, takšnega, ki bo varoval moje srce in mu bo to svetinja. Ob takšnem lahko ljubiš kot otrok. Ker si varen.

  5. StaneP said

    Ob takšnem lahko ljubiš kot otrok. Ker si varen.

    Ko ga boš srečala, si dovoli da te osvoji.

  6. zogca said

    Ha ha ha ha ha! Na koncu se vedno izkaže, da jaz, četudi tako zelo čustvena in občutljiva, pomenim varnost in trdnost njim in ne obratno. Ajd, razen princa.

  7. zogca said

  8. zogca said

  9. StaneP said

    Return to innocence… A veš, da je meni najbrž še bolj “sedla” kot tebi. Včasih ti pa res uspe.

  10. zogca said

    Meni marsikdaj uspe.😉 Ne samo s pesmimi.😉

  11. StaneP said

    No vidiš. Samozavest se že vrača…

  12. zogca said

    Samozavest sploh nikoli ni odšla, Stane.

  13. zogca said

    A nocoj sva kar sama? Včeraj je bilo toliko folka, da sploh nisem mogla prebrati vseh komentarjev.

  14. StaneP said

    Ja, očitno sva sama. Madonca to je nevarno. Sem včeraj prebral kakšna tigrica si… Boljš da še jaz uidem, sem že malo v letih hehe…
    Hec!! Da ne boš zapela ker ti včasih zlo inpulzivno reagiraš.
    Tudi jaz sem na obroke tukaj. Delam. Še dobro da je mir pri tebi, hehe. Bom več naredil.

  15. zogca said

    Nič bat, mi trenutno ni čisto nič do seksa.

    Hec!

    Čeprav je trditev resnična.

    Jaz tudi delam. In še dobro, da je mir, bom vsaj kaj naredila.

  16. StaneP said

    Mislim, zrcalna slika…

  17. zogca said

    Delo osvobaja, ampak prekleta (trenutna) slaba koncentracija. Najsrečnejša sem, če lahko vse odmislim in delam kot stroj. Takrat sem zadovoljna in še premožna.🙂

  18. webmaher said

    Žogca je huj kot tale dečva po imenu Cat:mrgreen:

  19. webmaher said

    Žogca včeraj bi Žozeja ornk potolažla pa bi bla še premožnejša in za vedno srečna:mrgreen:

  20. Zvezdica said

    sem na hitro preletela komentarje in samo da vas pozdravim

    Lahko noč vsem.

  21. zogca said

    Njega pa tudi zastonj.😉

    Žogca včeraj bi Žozeja ornk potolažla pa bi bla še premožnejša in za vedno srečna

  22. zogca said

    Dobro jutro s to čudovitoooooooo pesmico!

  23. rumenooo said

    dobro jutro:) žogca in stane
    za spremembo bom komentirala staneta;) oooo stane, jaz bi bila pa s tabo sama, škoda ker sem oddana;( tako fajn dec se mi zdiš, iz komentarjev seveda, poznam te ne.

  24. StaneP said

    Danes je že itak dobro jutro. S tvojo pohvalo Rumenooo, je pa še boljše. Hvala.

    Ja, koncentracija ja. Jaz tudi ne morem delat, če imam polno glavo kakšnih zadev. No, lopato bi lohka vihtel in roko na srce mi ne bi prav nič škodilo. Žogca, gremo kidat sneg!

  25. webmaher said

    jaz tretjič v treh dneh, čez noč ga je spet namedlo okoli petino metra, vremenarski kekec je pa reku zvečer da ga bo do 4X manj:mrgreen:

  26. StaneP said

    Vauuu…

  27. StaneP said

    Eh, še link:

  28. StaneP said

    vremenarski kekec

    hehe, dobro si to povedu

  29. webmaher said

    Bolj sem kidal, bolj je padal … in še vedno pada. Sej nikol kaj preveč ne zadanejo, bi Žogca bla najboljša vremenarka. Gledanost nacionalke bi se takoj dvignila v višave Žogca bi super plačo mela ne da bi kej preveč morala mislit in vsi srečni bi bili:mrgreen:

  30. StaneP said

    bi Žogca bla najboljša vremenarka

    Podpišem. Sploh, če bi imeli napovedovalke zgoraj brez… Žogce pa to, hehe.

  31. Zvezdica said

    ojla, kako prilepit pesem, da se vidi video in ne samo link?

  32. Zvezdica said

    ok, never mind, mi je že ratalo🙂

  33. karmen said

    Evo: zjutraj na sestanku je bilo vroče. Potem sem sklicala še popoldanski kolegij, in spet smo se skoraj skregali. Ker je to zame čisto neznačilno, sem šla svoj astro pogledat in kaj sem ugotovila: danes imam Marsa na ascedentu. Če bi upoštevala astrologijo, danes ne bi sklicevala sestankov. Tako pa ziher govorijo, da ima danes šefinja menzo.😦 A kriv je Mars.

  34. Tana said

    “Le jaz sem jokala,
    besna nad sabo
    v spoznanju,
    da tako malo razumem življenje.”

    Nekaj naivnosti v nas ostane celo življenje. Nič in nihče je ne more v celoti ubiti. In potem vedno znova jočemo v spoznanju …

  35. Tana said

    vsem en lep decemberski dan😉

  36. Jazz said

    Tana,ne znaš več citirat! A se ma skup učila?

  37. romeno said

    Sem že mislil, da mi je nekdo ukradel nick, kot se je baje Zodiaku zgodilo … pa ima komentatorka pod 23 malo preveč o-jev😆

  38. webmaher said

    Romeno zihr si ji všeč😆
    Karmen je pa kar big bossinja, matr bi se je jaz bavu, še posebno , ko bi šla zvezde gledat😆
    Bravo Zvezdica, sam vedno merki, da redno alimaš link pritisneš enter najbolje kar 2X da je ziher:mrgreen:

  39. webmaher said

    Tana včeraj zvećer sem bil jaz tut mal naiven, verjetno bi tudi ti precej bolje vreme napovedovala:mrgreen:
    Še vedno sneži in jutri bo že 4 kidalni dan, kar ne pomnim že skoraj 100 let na pol:mrgreen:

  40. romeno said

    Tako pa ziher govorijo, da ima danes šefinja menzo.😦 A kriv je Mars

    A ni bolje, da mislijo, da imaš menso?🙂

  41. karmen said

    Mars ali mensa, saj je vseeno, ampak jaz vem, da je kriv Mars.🙂 Web, nisem big bossinja.🙂

  42. StaneP said

    Web, nisem big bossinja.

    Kaj je “big”, je relativno.

  43. StaneP said

    Žogca ima ziher novega ljubimca (pravilno), ker jo že dva ni nikjer. Če je tip ok, potem ne bo neopravičenih, če je pa karneki, bodo tokrat neopravičene ure brez možnosti pritožbe. Pravnica gor ali dol.

  44. lynx said

    Ni glih maj, pesmica pa je luštna:

  45. webmaher said

    Stane a zdej že ti v zvezde gledaš😆
    I za brana kje je Žogca ka duš:mrgreen:
    Karmen po napisanem si zame big bossinja, tut če za Staneta nisi:mrgreen:

  46. karmen said

    “Karmen po napisanem si zame big bossinja, tut če za Staneta nisi ”

    Tud prou.

  47. webmaher said

    Big bossinja dobrega srca:mrgreen:

  48. rumenooo said

    Webmaher, do sedaj mi je samo Stane padu v uč, Romeno še ne:)) Za tak nick so drugi razlogi. Imam rada rumeno, oranžno in vse tople barve ter stvari, ki so okrogle oblike, zato toliko ooojev😉

  49. zogca said

    Tukaj.😉

    kje je Žogca ka duš

  50. zogca said

    Ne bo držalo. Nekaj drugega se je dogajalo in menda se je zdaj uredilo. Ni pa imelo prav nobene zveze z moškimi.

    Žogca ima ziher novega ljubimca (pravilno), ker jo že dva ni nikjer.

  51. webmaher said

    a si bla pri ĐanLuiđiju, včeraj so jih Poljaki izločili, nema više Europe, sam še scudetto jim ostane:mrgreen:

  52. webmaher said

    Rumenooo pol navijaš za tulipane tko kot jaz:mrgreen:

  53. lynx said

    Najstnik vpraša babico: “Si videla kje moje tablete, LSD piše na njih?”

    Babica: “Jebeš tablete; si ti videl zmaje v kuhinji?!”

  54. zogca said

    Ko bi vsaj bila.😉

    a si bla pri ĐanLuiđiju

  55. zogca said

    Good one.

    Najstnik vpraša babico: “Si videla kje moje tablete, LSD piše na njih?”

    Babica: “Jebeš tablete; si ti videl zmaje v kuhinji?!”

  56. StaneP said

    do sedaj mi je samo Stane padu v uč

    Uf, prevelik sem jaz za v en uč, hehe. Moraš še ti kaj napisat, da boš še ti meni.

    Karmen po napisanem si zame big bossinja, tut če za Staneta nisi

    Webmaher, nisem jaz rekel da Karmen ni big bossinja. Sem rekel, da je relativno kaj je big. Za enega je, za drugega mogoče ne… Sicer sem pa jaz Karmen že toliko prehvalil tle gor, da je že skoraj sumljivo. Ne vem kako velika bossinja je in v bistvu je to nepomembno (za mene), meni je všeč, ker je fejst baba. Po napisanem sodeč.

    Nekaj drugega se je dogajalo in menda se je zdaj uredilo.

    Ok, samo za neopravičene se še nisem čisto odločil.

    Stane a zdej že ti v zvezde gledaš

    Ne ne gledam v zvezde. Sem jih pa že parkrat videl…

    Jebeš tablete; si ti videl zmaje v kuhinji?!

    Hahahahahaha… Dober!

  57. Janis said

    MIslim, da sem jaz edina tukaj, ki me astrologija osebno še zdaj ne zanima prav nič:mrgreen:

    Žogca, enkrat pred stotimi leti sem ti poslala ene podatke za eno bejbo, ki je hotela analizo; priznam, da sem jaz to že pozabila, ampak ona ni😉

  58. zogca said

    Milost, pliz.

    Ok, samo za neopravičene se še nisem čisto odločil.

  59. zogca said

    Hmmm, bom izbrskala mejl. Samo Nevenki moram še prej pogledati.

    Žogca, enkrat pred stotimi leti sem ti poslala ene podatke za eno bejbo, ki je hotela analizo; priznam, da sem jaz to že pozabila, ampak ona ni

  60. maxi said

    Off topic: Mene pa tale sneg in mraz kar malo iz tira meče.😦

  61. zogca said

    Jaz se trudim, da sem čim manj zunaj. Okej, jutri grem gledat lučke, ampak drugače je pa moj moto – čim manj zunaj.

  62. maxi said

    Mah ne, jaz nucam luft, moram ven.

  63. zogca said

    Lej, noč ob štirih. Komu to prija?

    Jaz lufat ne nucam, samo nikotin.😉

  64. maxi said

    🙂🙂
    Ne bom napisala, kaj jaz NUCAM!:mrgreen:

  65. zogca said

    Vemo, četudi ne napišeš.😉

    Jaz trenutno nucam samo west in jacobs. Drugo je višek.

  66. romeno said

    Ne bom napisala, kaj jaz NUCAM!

    Nekaj takšnega verjetno🙂

  67. Izbrana said

    Dokler jaz ne napišem ‘Kje je Žogca?’, nič bat, je vse pod kontrolo!🙂 🙂

    I za brana kje je Žogca ka duš:mrgreen:

  68. Izbrana said

    Opravičene, brez dileme!🙂

    Ok, samo za neopravičene se še nisem čisto odločil.

  69. Izbrana said

    Še jaz se veselim, ker računam na dobre fotke potem na blogu!😉

    Okej, jutri grem gledat lučke, ampak drugače je pa moj moto – čim manj zunaj.

  70. Izbrana said

    Dobro jutro!🙂
    Danes, ne šele jutri….😉

  71. zogca said

    Drži!

    Dokler jaz ne napišem ‘Kje je Žogca?’, nič bat, je vse pod kontrolo!

  72. zogca said

    Evo, in Izbrana ve. Plus, ona mi ne bi dovolila švercanja.

    Opravičene, brez dileme!

  73. zogca said

    Bodo. In ne smem pozabiti napolniti baterij.

    Drugače pa. Nisem pozabila nate in na tisto pismo, ki si mi ga poslala. Ne hodim čisto nič ven z avtom, ampak se bom gotovo naslednji teden odpravila in samo molim, da nisem prepozna. Saj veš, kaj vse je bilo …

    Še jaz se veselim, ker računam na dobre fotke potem na blogu!

  74. webmaher said

    za I za brano Ivek mix:mrgreen:

  75. lynx said

    Dokler jaz ne napišem ‘Kje je Žogca?’, nič bat, je vse pod kontrolo!

    Malo panike pa je res že bilo. Jaz sem najprej pomislil na dve stvari (tretja skoraj ni možna); zdravstvene težave ali problem psihološke narave (nekaj, čemur je potrebno priti nemudoma do dna).

  76. romeno said

    Jaz sem pa najprej pomislil na to, da ji šefica teži z neopravičenimi🙂

  77. zogca said

    Jup, ampak ne moje. V bistvu ni šlo za težave, ampak bilo pa je povezano z zdravniki.

    zdravstvene težave

  78. Izbrana said

    Ooooooo,:oops:😳😳

    za I za brano Ivek mix:mrgreen:

  79. webmaher said

    I za brana no, če ti kofeta nisem skuhal saj neki:mrgreen:

  80. zogca said

    Ob štirih, ko naj bi šli s prijateljico na lučke, je tako snežilo, da sva si premislili. Lučke jutri. Že prižgane. Samo prižiganje bo zamujeno. Pač, izredne razmere. Dve uri se mi ne ljubi laziti do mesta.

  81. lynx said

    Jup, ampak ne moje. V bistvu ni šlo za težave, ampak bilo pa je povezano z zdravniki.

    Pravzaprav res nisem mislil tvoje. Imaš opravičeno. 😉

  82. zogca said

    Se zahvaljujem.

Leave a Reply

 
