Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

It’s only pain, it only hurts …

Posted by zogca na november 28, 2010

150 Responses to “It’s only pain, it only hurts …”

  1. zogca said

    Bemtiš, kako vse drži. Grem pogledat, zakaj, za vraga, me spet raztrgava od bolečine in …

    Venus Opposition Chiron, exact at 20:35
    😥 in😥 in😥

    In zaradi retrogradnosti se tole vleče že od začetka septembra. Nocoj (in pa 8. novembra, ko sem mimogrede tudi crkavala) je tale reč eksaktna. Še malo, še zelo malo in bo moji Veneri lepše.😉

  2. maxi said

    Hm….jaz tudi čakam na boljše čase.

  3. zogca said

    Vsaj v depri nisem.😉 Sploh ne znam razložiti. Tri leta nazaj je bila moja žalost tako globoka, da sem mislila, da nikoli več ne splezam iz te luknje. Zdaj se mi ne zdi globoka, zdi pa se mi bolj ostra, ne znam razložiti, bolj ostra bolečina. V bistvu jo zelo dobro prenašam, samo koncentracija me jebe in delo trpi. Res jo dobro prenašam, Bogu hvala za blagodejne aspekte zdaj (ne vse, ampak tiste pomembnejše). Imam pa res tako dovolj tega, da po tem, ko sem popolnoma zaprla svoje srce po prejšnji kalvariji, se izognila vsem moškim po vrsti, si rekla, da se tega ne grem več, potem nasedem (sem si sama kriva) nekomu, ki je vedel za vse moje trpljenje, kako sem se odrekla moškim, vse, vse, vse, totalno izkoristi mojo dobroto in mi gre potem ne enkrat, dvakrat, v hrbet zarit orjaški mesarski nož. Ko pa tako premišljujem, mi je pa … Ob takšnih brezsrčnežih je meni tako občutljivi bolje, da se sploh ne grem ljubezni.

  4. lynx said

    Hm….jaz tudi čakam na boljše čase.

    Boljše je itak vedno lahko. Meni ni slabo niti sedaj, ko mi zvezde niso naklonjene. Kaj šele bo? 😉

  5. zogca said

    Imaš boljšo natalno karto. Boljši natalni karti je ob slabih aspektih boljše kot slabši natalni karti ob dobrih. Tako to je. Okej, boljšo, slabšo, mogoče je bolje, da se izrazim … Ne moreš ti s svojo Luno v tehtnici nikoli biti tako čustven in občutljiv kot jaz s svojo Luno v raku. Da sploh ne omenjam razlike med mojo Venero v škorpijonu in tvojo v strelcu.

  6. lynx said

    …v hrbet zarit orjaški mesarski nož.

    Po naravi nisem firbčen, to me pa res zanima. Nekako imam občutek, da ne gre za tako hudo stvar, kot si jo sama zamišljaš.

  7. lynx said

    Imaš boljšo natalno karto.

    To boš enkrat razložila.

  8. lynx said

    Ah, saj si že.

  9. zogca said

    To ti misliš. Če bi vedel vse, bi verjetno vprašal, ali je on sploh človek. Kar so vprašali vsi, ki so izvedeli, kaj se je dogajalo.

    Nekako imam občutek, da ne gre za tako hudo stvar, kot si jo sama zamišljaš.

  10. lynx said

    Ne moreš ti s svojo Luno v tehtnici nikoli biti tako čustven in občutljiv kot jaz s svojo Luno v raku.

    Tu se pa prav lahko motiš.

  11. zogca said

    Nisem jaz, lynx, mislila, da ti ne čustvuješ in ne trpiš. Ampak verjemi mi (pa ne zaradi prebranih knjig), da je Luna v vodnem znamenju ena čisto druga dimenzija.

  12. lynx said

    Ampak verjemi mi (pa ne zaradi prebranih knjig), da je Luna v vodnem znamenju ena čisto druga dimenzija.

    Še vedno tvoja beseda proti moji. 🙂

  13. StaneP said

    Četudi ljubezen traja samo dan ali dva, je vse. Danny Crane

  14. zogca said

    Aha.

    Veš, en stavek sem si jaz zapomnila za vse življenje. Nekoč sem skušala nekomu pomagati, pa nisem mogla, sem pa v to vložila vse do zadnjega atoma svoje čustvene energije in na koncu sem jokala … Mislim, da sem uro, dve jokala brez prestanka. Da je ta človek vprašal: “Kaj so pa s teboj delali, da si tako ranjena?” Tako zelo sem jaz občutljiva. In to je bilo pred žalostjo imenovano princ in pred kriminalko imenovano pupi.

  15. zogca said

    Denny je, Denny. Love him.🙂

    Četudi ljubezen traja samo dan ali dva, je vse. Danny Crane

  16. maxi said

    Boljše je itak vedno lahko. Meni ni slabo niti sedaj, ko mi zvezde niso naklonjene. Kaj šele bo?😉

    Saj, saj….tako nekako sem tudi jaz mislila.:mrgreen:

  17. zogca said

    Ih, Maxi, jaz si bom rodila otroka (ali dva) in bom svojo ljubezen usmerila vanj(u), z desci pa se bom čim manj ukvarjala. Pot do sreče in boljših časov. Ziher.😉

  18. webmaher said

    Največje vprašanje tega sveta je: Kaj bi ženske pravzaprav rade? Morda arheologa za moža:mrgreen:

  19. zogca said

    Gotovo ne bi rada patološkega lažnivca.

  20. maxi said

    Ih, Maxi, jaz si bom rodila otroka (ali dva) in bom svojo ljubezen usmerila vanj(u), z desci pa se bom čim manj ukvarjala. Pot do sreče in boljših časov. Ziher.

    Hm, hm…tole mi ni všeč. Dvomim, da je to pot do sreče.

    Ps: Ampak tebi ne bo hudga, medve imava ena drugo…:mrgreen:

  21. romeno said

    jaz sem prišel do spoznanja, da se moram čim bolj zamotit, ker če začnem furat safr rabim en teden, da se k sebi spravim😆

  22. zogca said

    😉

    Ps: Ampak tebi ne bo hudga, medve imava ena drugo…

  23. zogca said

    Safr je totalno brez veze, a kaj, ko včasih ne gre brez?

    ker če začnem furat safr rabim en teden, da se k sebi spravim

  24. Izbrana said

    Ej, bejba, saj vem, da imaš ogromno dela, ki ti zaostaja, ker je težko delati z bolečino v duši😦, ampak jaz sem pa danes pričakovala (ali bolje rečeno, si prav zaželela) eno tako konstruktivno objavo glede na današnji datum…. Ti znaš to tako dobro!!!!! Mislim nostalgijo o naši ljubi Jugoslaviji. A bi šlo? Prosim…..

  25. zvezdica said

    eh, doživela podobno. On, ki je vedel vse podrobnosti mojega prejšnjega hudega razočaranja, ki je poznal moj strah, me je prepričeval, da me ne bo nikoli prizadel, da se on trudi za zvezo in je obljubil vse, da bi me dobil. Še zdaj se, kot da bi bilo včeraj, spomnim tistega večera, ko mi je priznal “čustva”. Seveda, jaz zaljubljena vanj in hkrati v strahu, kaj če bom spet tako razočarana? Je videl, da oklevam in potem me je prosil, naj mu dam priložnost, da se bo zame zares potrudil in jaz budalo, točno v tistem trenutku sem mu začela zaupati. Kako je bil prepričljiv, ko me je nedolžno gledal!!! Kar sem potem dala skozi, še zdaj ne morem verjeti. Ne morem verjeti! Ne vem, ali me je sploh kdaj imel rad, ali je bil obseden z mano ali pa me je sovražil, al kaj? Ne vem. Mene je on 4x potisnil v gnoj. Sem si sama kriva, to vem, ampak sem verjela vanj, res sem verjela, da je dober človek. In ga branila pred vsemi, ki so mi hoteli odpreti oči. Toliko oseb je bilo prizadetih zaradi tega, jočem tudi zaradi dnjih. Čeprav ironično, vsi ostali, prizadeti, so našli svojo srečo, samo jaz in ne. Njemu je itak vseeno za vse, ker je brez čustev. Meni pa zdaj, po skoraj 4 mesecih se mi zdi, da prihaja bolečina še bolj nazaj še ostra. Jočem, da solze kar lijejo, pa nič ni lažje. Boli za znoreti. In nič nima smisla. Samo še životarim.

    mam pa res tako dovolj tega, da po tem, ko sem popolnoma zaprla svoje srce po prejšnji kalvariji, se izognila vsem moškim po vrsti, si rekla, da se tega ne grem več, potem nasedem (sem si sama kriva) nekomu, ki je vedel za vse moje trpljenje, kako sem se odrekla moškim, vse, vse, vse, totalno izkoristi mojo dobroto in mi gre potem ne enkrat, dvakrat, v hrbet zarit orjaški mesarski nož. Ko pa tako premišljujem, mi je pa …

  26. zogca said

    Ajoj!!!!! Keč je v tem, da sem jaz že v soboto pripravila objavo za danes in za jutri. In na tale praznik sploh nisem pomislila, pozabila sem, da je.

    Kaj pa zdaj?

    ampak jaz sem pa danes pričakovala (ali bolje rečeno, si prav zaželela) eno tako konstruktivno objavo glede na današnji datum…

  27. zogca said

    Totalno!!!

    ker je težko delati z bolečino v duši

  28. zogca said

    Normalno. A je tudi on doživel toliko bolečine prej, da je absolutno ni sposoben povzročiti?

    Ha ha ha.

    me je prepričeval, da me ne bo nikoli prizadel

  29. zogca said

    Poznam. In poznam. Lahko bi napisala scenarij za film. Sredine resnične zgodbe.

    Kako je bil prepričljiv, ko me je nedolžno gledal!!! Kar sem potem dala skozi, še zdaj ne morem verjeti. Ne morem verjeti!

  30. zogca said

    Jaz nisem verjela. V drugo ne, nisem verjela, da je dober človek, sem pa hotela verjeti, da je. In to, da sem mu hotela verjeti, sem potem tudi drago plačala. In da, tudi jaz sem ga branila pred vsemi, ki so mi hoteli odpreti oči. On pa me je tako in tako hotel spreti s prijateljicami, ki so me opozarjale nanj. Ko je moja dobra prijateljica klicala … Mah, kaj je vse govoril. Da on ji bo rekel, naj me več ne kliče. Halo, kako si drzneš? Pa da ona s svojim klicem vnaša negativno energijo v njegovo stanovanje. In podobna sranja. Je pa zanimivo, da prav čuti, kdo ga je pogruntal, komu je jasno, kdo je in kaj je, ker pred določenimi ljudmi kar umika pogled in jih nikoli ne pogleda v oči.

    res sem verjela, da je dober človek. In ga branila pred vsemi, ki so mi hoteli odpreti oči.

  31. Izbrana said

    Joj, ne vem…😦 Samo ti znaš tako dobro… Tvoja “Jugonostalgija” je tako zanimiva…. Pa še take luštne debate se potem razvijejo na to temo med tvojimi “bralci”….
    Res, kaj pa zdaj?

    Ajoj!!!!! Keč je v tem, da sem jaz že v soboto pripravila objavo za danes in za jutri. In na tale praznik sploh nisem pomislila, pozabila sem, da je.

    Kaj pa zdaj?

  32. zogca said

    Mene bodo v službi fentali. Šefinja je pokazala že toliko razumevanja, da je jaz ne bi šla še dodatno izzivati. In res moram najprej končati stvari za službo. Moja jugonostalgija pa je nekaj, česar ne morem spisati v desetih minutah. Je prevelika.😉

  33. webmaher said

    Ne ukvarjajte se z ljudmi iz svoje preteklosti. Obstaja dober razlog, zakaj ne bodo vaša prihodnjost …

    Žogca ti ki delaš 16 ur na dan, dej tistih viška eurov od 20-ih nadur naprej men posod da jih začnem mAL obračat:mrgreen:

  34. zogca said

    Ti raje ne povem, koliko premalo sem jaz naredila v zadnjem mesecu. Dreka 16 ur na dan. 16 ur na dan se jaz trudim delati, od tega je efektive bore malo. Žal.

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. webmaher said

    ajej, ajej, I za brana kva dogaja to, dej dečvo mal u red sprav no,kva pa se to zdej prau:mrgreen:

  39. zogca said

    A mene???

  40. Izbrana said

    Ona je včasih k meni prišla, da sva mal ‘pozabili’ vsaka svoje….. Zdej je pa pomoje mal huda name…😦

    ajej, ajej, I za brana kva dogaja to, dej dečvo mal u red sprav no,kva pa se to zdej prau:mrgreen:

  41. asdf said

    “Ih, Maxi, jaz si bom rodila otroka (ali dva) in bom svojo ljubezen usmerila vanj(u), z desci pa se bom čim manj ukvarjala. Pot do sreče in boljših časov. Ziher.”

    jaz mislim, da ljubezen obstaja v večih podobah. ena, zelo velika, je ljubezen do svojih otrok.
    druga in prav tako zelo pomembna je partnerska ljubezen. mislim, da smo srečnejši, če imamo obe in ne samo eno izmed njiju.
    problem nastane, ko ju začnemo zamenjevati in združevati… ali se za eno izmed njiju žrtvovati… ob vseh ostalih, je najpomembnejše, da ohranimo tudi ljubezen do sebe in spoštovanje pravice do svoje sreče.
    hough

  42. Zvezdica said

    Hm…v bistvu mi je tudi to natvezil: da nikoli ni doživel topline v družini, da je dal dosti hudega skozi, več kot katerikoli njegov vrstnik, da je ravno zato toliko zrel, da si želi družine, mirnega družinskega življenja, otrok, da ceni zvestobo in še in še…da ga je prva punca ful poniževala, druga ful terorizirala in mu očitala, da ni toliko izobražen kot ona, ga poniževala itd. Da ob meni čuti toplino, ki je ni nikoli doživel. Sem mislila, da človek, ki nikoli ni dobil topline od drugih, ko jo dobi, jo bo tudi cenil in jo negoval. Tako sem razmišljala jaz ob njegovih besedah in to me je zavedlo, da sem mu zaupala. Mi je vedno zatrjeval, da se on trudi za zvezo, da mu je pomemben pogovor, da se problemi rešujejo s pogovorom in da ko komu kaj na drugem ne bo pasalo, se usedeva dol in pogovorima in najdema kompromis. In ne kot z njegovo bivšo, ki se je neprestano drla nanj! Meni se je zdel idealen: moški, ki zveze ne jemlje samoumevno, ki se zna truditi za odnos, ki zna reševati probleme sproti, nekdo, ki me je nasmejal iz srca, znala sva se sporazumevati samo s pogledi…tako sem ga imela rada. Vse skupaj pa se je sprevrglo v agonijo. Vse se je sprevrglo v eno samo laž in manipulacijo. Ne morem verjeti, da je nekdo sposoben toliko hudega narediti nekomu, še posebej pa nekomu, za katerega ve, da je že dosti hudega dal skozi.
    Pa tudi, ko mi je pripovedoval o njegovih bivših, sem si obljubila, da ga ne bom nikoli, nikoli žalila ali bog ne daj poniževala. Njemu sem rem verjela, res, res verjela (s tem se najbolj težko sprijaznim, da sem videla dobro v njem, v bistvu pa v njemu ni nič.)
    Leto kasneje, mi je očital tako banalne “napake”, da ne moreš verjeti, npr. med drugim, sem imela malo trebuščka, pa se je vedno norčeval iz tega. Če sem ga opomnila, da me s tem prizadene, je rekel, da te kao moje napake njega ne motijo, da mene motijo. Pa sem ga rekla, da me prizadene s tem, pa spet on nič kriv, da mi hoče samo pomagati, da se končno telovaditi spravim. Prav vedel je, kje so moje šibke točke in tam me je vedno udaril. Enkrat sem, karikiram malo, samo eno besedo narobe rekla (se nočem spuščat v podrobnosti, ker je grozno) in sem bila vse, samo človek ne…take žaljivke sem pošlušala od njega, agresijo ki jo je zganjal, mene je bilo tako strah, v meni se je vse sesulo.

    Normalno. A je tudi on doživel toliko bolečine prej, da je absolutno ni sposoben povzročiti?

    Ha ha ha.

    me je prepričeval, da me ne bo nikoli prizadel

  43. zogca said

    Niti pod točko razno!!!! Niti pod točko razno!!!!

    Še bolj te cenim kot prej. Da boš vedela.

    Zdej je pa pomoje mal huda name…

  44. zogca said

    Se strinjam!

    Ni pa tako, da bi lahko rekli … Jaz bi oboje in bo oboje prišlo.

    druga in prav tako zelo pomembna je partnerska ljubezen. mislim, da smo srečnejši, če imamo obe in ne samo eno izmed njiju.

  45. zogca said

    Eto ti ga na!!!

    Moj bivši tudi.

    In kako sem se jaz trudila, da bi on to toplino doživel. Bog mi je priča. Ampak njemu to ni pomenilo nič. Vsekakor pa ne dovolj. Ne dovolj, da bi do tega imel kakšno spoštovanje. So njegove norosti pomembnejše. Pa saj, tako si je tudi zakon zavozil. Je bilo vse pomembnejše od žene in otroka. Tako so tudi zdaj bile norosti pomembnejše od mene in otroka.

    v bistvu mi je tudi to natvezil: da nikoli ni doživel topline v družini, da je dal dosti hudega skozi, več kot katerikoli njegov vrstnik, da je ravno zato toliko zrel, da si želi družine, mirnega družinskega življenja, otrok, da ceni zvestobo in še in še…

  46. zogca said

    Tudi to sem doživela.

    Zanimivo, zdaj sem jaz od sekiranja dala dol deset kil, pa gotovo jih bom še. Adijo, moj trebušček, ga ni več, raven je. Njegova pleša pa je, zanimivo, ostala. Ampak hej, jaz njega nisem žalila, ker je plešast, ker to njega boli. Mene pa ni bolelo, da je on mene žalil? Vem, pozabila sem, da boli samo njegova bolečina, moja ne.

    med drugim, sem imela malo trebuščka, pa se je vedno norčeval iz tega. Če sem ga opomnila, da me s tem prizadene, je rekel, da te kao moje napake njega ne motijo, da mene motijo. Pa sem ga rekla, da me prizadene s tem, pa spet on nič kriv, da mi hoče samo pomagati, da se končno telovaditi spravim.

  47. Zvezdica said

    Jaz, ki sem bila noro zaljubljena vanj, ga nisem dojemala realno, ker sem ga idealizirala. Pred mano pa se je itak vedno pretvarjal. Moja prijateljica je postala po tistem, ko sva ga enkrat naključno srečali nenadoma ful slabe volje. Ko sem jo vprašala zakaj, mi je odgovorila, ker on ima do mene čisto drugačen odnos kot do drugih, da me gleda kot da sem Devica Marija in tudi pogovarja se z mano drugače, do vseh drugih je grozno aroganten, žaljiv in poniževalen.
    Drugi pa so ga videli, kakšen je v resnici. Ko je moja družina zvedela, da sva par, so se ful bali zame, mama je znorela, kregale sva se dva meseca skupaj, z bratom, ki mi je hotel odpreti oči, sva se odtujila, s prijateljico, ki me je svarila pred njim, 2 meseca in pol nisva govorile (on mi je rekel, da je ljubosumna, ker je prav verjetno zaljubljena vanj in oče, da sva skupaj). Moja najbolja prijateljica, ki pa je zelo realna in pametna ženska je že po tem, ko sem ji opisala situacijo v par stavkih, rekla samo stran od njega. Čisto je znorela in je rekla, da o njem niti besede več, da naj ga čimprej pustim. Jaz sem ga zagovarjala kot levinja, čisto ponorela sem, če je kdo samo kaj slabega o njem rekel. Vem, da bi morala zaupat ljudem, ki me imajo radi, da nočejo, da sem nesrečna, ampak ker je pred tem delal nekatere napake, sem mislila, da mu prestrogo sodijo. Da mu delajo krivico, ker si vsak zasluži drugo priložnost.
    Jaz sem mu verjela, ko mi je pravil, da tiste napake, ki jih je počel obžaluje in da to ni bil on. Da ni vedel, kaj mu je, da se mu je sprostil “ventil” po treh letih trpljenja pod terorjem bivše. In tisemu, ki ga ljubiš, moraš zaupati, in moški, katerega sem tako močno ljubila, ni smel biti slab človek. Ful se počutiš budalo, ko se izkaže, da imajo vsi prav, samo ti ne. Ko sem vzdržala vse pritiske, ko so se vsi sprijaznili, pač naj bosta skupaj, če že tako vstrajala, me je za nagrado pustil, kot da sem smet. Čez noč. Samo zato, ker sem čutila, da sva se malo odtujila in sem hotela k njemu. Je znorel in je bil nepreklicen konec. Ko bi bil to konec, bi jo dobro odnesla…ampak žal je bil to šele začetek grozljivke, ki si je niti v sanjah ne bi zamislila.
    Ne vem, kaj je meni, ampak že od petka jočem, jočem, ne verjamem, da je prišlo za mano, ker jočem že 4 mesece skupaj. Včeraj sem zbrala pogum in pobrisala vse njegove SMS. Končala in prekinila sem stik z njim že 4 mesece nazaj, ko sem odkrila česa vse je sposoben. Takrat mi je rekel, da me ljubi in da zdaj, ko vem resnico, če mu oprostim. Oprostim? Njemu!? Ampak brez enega oprosti meni! Ker važen je bil on. Aha, pa tisti: “Ker jaz te ljubim…” samo prazne besede, brez vsebine.

    Jaz nisem verjela. V drugo ne, nisem verjela, da je dober človek, sem pa hotela verjeti, da je. In to, da sem mu hotela verjeti, sem potem tudi drago plačala. In da, tudi jaz sem ga branila pred vsemi, ki so mi hoteli odpreti oči. On pa me je tako in tako hotel spreti s prijateljicami, ki so me opozarjale nanj. Ko je moja dobra prijateljica klicala … Mah, kaj je vse govoril. Da on ji bo rekel, naj me več ne kliče. Halo, kako si drzneš? Pa da ona s svojim klicem vnaša negativno energijo v njegovo stanovanje. In podobna sranja. Je pa zanimivo, da prav čuti, kdo ga je pogruntal, komu je jasno, kdo je in kaj je, ker pred določenimi ljudmi kar umika pogled in jih nikoli ne pogleda v oči.

  48. Zvezdica said

    jaz tudi nimam več trebuščka, je čisto raven zdaj🙂 on pa je še vedno slab človek

    zanimivo, tudi če imam zdaj praktično idealno postavo, pa se zaradi tega ne počutim nič boljši človek. Nič več vredna. To sem mu večkrat hotela dopovedati. On je lep, res, res lep moški – pa se mu tudi malo plešica na sencah in temenu dela, pa mislim, da je tud mal zakompleksan, ker ne bo več dolgo kot Kurt Cobain izgledal😉 in sem mu večrat hotela dopovedati, da videz ni vse in niti daleč tisto najpomembnejše, pa se ni dal. Na dopustu me je ob živce spravljal, ker je pokomentiral videz čisto vsakega mimoidoče/ga turista/ke.

    Ravno včeraj sem se spraševala, ali ljudi, ki počnejo drugim slabo, ki druge namerno prizadenejo, nikoli ni strah, mislim leta tečejo hitro, življenje hitro mine in da imaš na koncu tako negativno bilanco, da svoje življenje tako zavržeš?

  49. Zvezdica said

    meni je rekel bratranec, ki je eden od ljudi, ki jih imam najrajši na svetu, bivši naj ostanejo bivši
    pa ga nisem poslušala…jaooo, kako sem se opekla zaradi tega…ko bi bilo tako enostavno, da bi člvek imel gumb na katerega bi pritisnil in potem izklopil, a to žal ne gre. Prav občudujem take ljudi, kot je moja najboljša prijateljica. Ona enostano odmisli in se s takim ne ukvarja več. Njej si tega, da traumiram še zdaj niti povedati ne upam. Bi bile spet kritike. Ampak mi gre na boljše, ker včasih že občutim jezo do njega. To pa je napredek, kajne? Neverjetno, ko sem izvedela vso renico o njegovih dejanjih, je dobesedno naenkrat treščilo v mene vse hkrati; vsaka njegova beseda in dejanje s katerim me je prizadel v 15 mesecih. Podnevi so se mi vrtele misli o tem, ponoči sem o tem sanjala, se zbujala ponoči, spet o tem premišljevala…najbrž se mi je mešalo…
    najbolj boli, da izgubiš človeka, ki ga tako močno ljubiš, ki predstavlja tvoje sanje in pri tem ne moreš narediti nič, prav nič…ta občutek nemoči, kot da je umrl…on še vedno je, ampak ni ta človek kot si verjel, da je, ampak popolnoma nekdo drug in ni več poti nazaj…meni je bila taka frustracija
    on

    Ne ukvarjajte se z ljudmi iz svoje preteklosti. Obstaja dober razlog, zakaj ne bodo vaša prihodnjost …

  50. zogca said

    Strah? Oja. Mojega bivšega je najbolj strah, da ko bo bolan (on ima to fiks idejo, da bo ziher zbolel za rakom), bo sam. In ja, točno, da bo res sam, če se bo to zgodilo. Na takšen način, kot živi, bo sam. Drugače pa se on blazno boji Boga, vesolja in vsega živega. Samo ne, ga to ne ovira. Dokler ga ne zvije, ker potem pridejo stvari vedno za njim, vedno.

    Ravno včeraj sem se spraševala, ali ljudi, ki počnejo drugim slabo, ki druge namerno prizadenejo, nikoli ni strah, mislim leta tečejo hitro, življenje hitro mine in da imaš na koncu tako negativno bilanco, da svoje življenje tako zavržeš?

  51. zogca said

    Verjela sem enkrat. Drugič ne bi. Mi je pa drugače popolnoma nedoumljivo, kako nima toliko samokritike, da bi osvestil, kaj je naredil. Je nima. Sem ziher, da je on celo jezen name. Parodija.

    Jaz sem mu verjela, ko mi je pravil, da tiste napake, ki jih je počel obžaluje in da to ni bil on.

  52. webmaher said

    ajd dečve zdej pa počas El Klasiko gledat … Žogca za Žozeja jezt pa za Barso:mrgreen:

  53. zogca said

    Ne navijam jaz za Real, halo? Je pa Žoze res … uffffff.

  54. lynx said

    Se vam nikoli ni zdelo čudno, da vam nekaj obljublja nekdo, ki ga v bistvu ne poznate, niti on vas?
    Eno leto poznanstva ni nič. Pet let veze brez skupnega življenja je velik riziko. To je moj vidik.

  55. zogca said

    Lej, jaz obljube držim in pričakujem, da jih drugi tudi.

  56. karmen said

    Meni pa ni uspelo zaradi kakšnega tipa niti ene kile izgubit.😦

  57. lynx said

    Lej, jaz obljube držim in pričakujem, da jih drugi tudi.

    Zelo pomembno pravilo: Ne sodi drugih po sebi.

    Meni pa ni uspelo zaradi kakšnega tipa niti ene kile izgubit.

    Imaš dobro natalno karto. 😉

  58. karmen said

    Lynx, imam konjunkcijo Plutona in Venere, oba na 29. stopinji device in menda ni mesta, kjer bi se Venera slabše počutila, kot tu. Prevod večine astrologov: hude srčne bolečine, ki ne nehajo, življenjsko pomembna neuslišana ljubezen…
    Ne vem no. Niso še našli prave interpretacije zame.🙂

  59. zogca said

    To si pa butnila mimo, Venera se najslabše počuti nekje okoli 17 stopinj škorpijona ali nekaj takšnega, a ni tako? Saj si ti to lepila par dni nazaj. Vem, ker sem prav pomislila, da jo imam jaz samo par stopinj stran.

  60. lynx said

    Prevod večine astrologov: hude srčne bolečine, ki ne nehajo, življenjsko pomembna neuslišana ljubezen…

    Kočljiva zadeva za poročenega človeka. Ali pa se zvezde motijo. 😉

  61. zogca said

    Aja, ne pomeni konjunkcija Venere in Plutona nujno nezslišano ljubezen in hude srčne bolečine. Lahko pomeni tudi sposobnost manipuliranja z moškimi big time. Ali da moški manipulirajo s teboj. Odvisno, kje to stoji. Če stoji na ASC, kot jaz poznam primer, pomeni, da znaš ti manipulirati z moškimi. Če na DSC, da manipulirajo s teboj. Na primer. Lahko pomeni spolno zlorabo oziroma nasilje.

  62. karmen said

    http://www.nenavadno.com/forum/index.php?action=printpage;topic=2264.0

    Venera ima debilitacijo na 27 device. Tudi napisala sem tako.

  63. zogca said

    Potem sem pa zeznila.

  64. karmen said

    Ja, saj razlag je veliko. V vsakem primeru naj bi pomenilo, da bi se morala precej ukvarjati s svojimi čustvi, nasprotnim spolom…

  65. zogca said

    Jaz si bom dala narediti majico I HATE MY VENUS. Moje življenje, o tem sem prepričana, bi bilo povsem drugačno, če bi imela Venero kjerkoli drugje. To je prav prekletstvo, da ti cela karta stoji na Veneri, Venera pa v škorpijonu in na DSC. Ampak to je moja usoda. Pa sem enajst let živela drugače, nisem živela škorpijonske Venere, imela sem miren, dolgočasen odnos z moškim. Ampak nisem tega zdržala, je morala moja Venera zaživeti in priti ven. Pač, tudi vozel imam v škorpijonu. No, zdaj pa imam. Škorpijonsko Venero do maksimuma z vsem trpljenjem. Pa bi tako rada živela svojo Luno, sem prav Emi rekla, da bi rada živela Luno, materinsko, skrb, nežnost, mir in vse to. In mi je Ema rekla: “Kako boš živela Luno, če si ti čista Venera?” Pri meni je vse na karti Venera.

  66. karmen said

    No evo, saj se, pri nas je fajt: on hoče fuzbal, jaz pa Mentalista.🙂

  67. zogca said

  68. karmen said

    Ja, saj škorpijonska Venera je lahko trpeča (ali povzroča trpljenje drugim), devičina je pa “padla Venera”, kar koli naj bi to že pomenilo. V škorpijonu imaš severni ali južni vozel? Kjer je južni, naj bi bilo že predelano, kjer je severni naj bi imela lekcijo v tem življenju.
    Čeprav glej, zdaj si izpolnila simboliko, nekako čutim (in marsikdo mi je že rekel čarovnica), da te čakajo čisto drugačne, pozitivne, izkušnje.

  69. zogca said

  70. zogca said

    Trpeča, predvsem trpeča. Jaz, če kdaj prizadenem nazaj (pa res redko), to storim samo zato, da je pravici zadoščeno. Če jaz fašem mesarski nož v hrbet, boš pa tudi ti dobil vsaj eno malo prasko. Severni vozel imam v škorpijonu. A se ti še zdi, da je trpljenja konec?

    Dvomim jaz, da je simbolika izpolnjena. Še se bo trpelo, še.

    Je pa res, da naj bi jaz v naslednjih petih let ustvarila in naredila (ne samo v materialnem smislu, čeprav tudi) toliko, kot nikoli prej in pozneje. Ampak hej, mi je padla Venera in sem se spet sesula. In en mesec je bil delovno popolnoma uničen. Vse bolj za silo, toliko, da kažem neke znake, da dajem kaj od sebe. To me tako jezi.

    Ja, saj škorpijonska Venera je lahko trpeča (ali povzroča trpljenje drugim), devičina je pa “padla Venera”, kar koli naj bi to že pomenilo. V škorpijonu imaš severni ali južni vozel? Kjer je južni, naj bi bilo že predelano, kjer je severni naj bi imela lekcijo v tem življenju.
    Čeprav glej, zdaj si izpolnila simboliko, nekako čutim (in marsikdo mi je že rekel čarovnica), da te čakajo čisto drugačne, pozitivne, izkušnje.

  71. lynx said

  72. karmen said

    Čakaj, pa ni škorpijon samo trpljenje, je tudi neverjetna moč preživetja, izjemni uspeh, najboljša kombinacija intelekta in intuicije (če zna utišati čustva), neverjetne sposobnosti preobrazbe, gospodarja življenja in smrti…. Severni vozel v nekem znamenju pomeni, da imaš dano sposobnost razviti najboljšo simboliko nekega znaka in od škorpijona imaš lahko skoraj največ.

    Kaj pa je en mesec? Če meni astrologija kaj pomeni, mi pomeni znanje o tem, kako živeti z naravo. In astrologja naravo raztegne v vesolje. In Venera v škorpijonu – toliko kot trpi, toliko lahko tudi zbere moči. Samo čas ji daj.

  73. Zvezdica said

    mojega bivšega (če mu lahko tako rečem, ker ta odnos, ki sva ga midva imela je bil tako zlagan, da je 100 svetlobnih let od zveze, kot jo pojmujem jaz)ni strah ničesar. On je tako otopel, prazen v sebi, skoraj bi rekla, brez duše. Njemu, mi je enkrat rekel, da mu je vseeno, če jutri umre. Mislim, da živi iz dneva v dan in mu je vseeno za vse. kot prevarant gre skozi življenje, ko ga odkrijejo, enostavno prekine stik z vsemi in zamenja družbo. Meni je bilo vedno čudno to, da nima nobenega pravega prijatelja, pa tak hud žurer, ki je cela najstniška in dvajseta leta prežural.
    Strah pred boleznijo tvojega bivšega pa ima lahko kašken psihološki izvor, razen če bolezen pojmuje kot kazen za slabo karmo.

    Strah? Oja. Mojega bivšega je najbolj strah, da ko bo bolan (on ima to fiks idejo, da bo ziher zbolel za rakom), bo sam. In ja, točno, da bo res sam, če se bo to zgodilo. Na takšen način, kot živi, bo sam. Drugače pa se on blazno boji Boga, vesolja in vsega živega. Samo ne, ga to ne ovira. Dokler ga ne zvije, ker potem pridejo stvari vedno za njim, vedno./

    Enako čutim in vem, da se ne motim, ker ga poznam zelo dobro. Jezen, ker sem ga razkrila. To mi ne more oprostiti. Ker on vsem glumi, da je najbolj fer. Ker on, če naredi kaj slabega in to odmisli, to zanj ne obstaja. Važna je fasada, maska, ki jo kaže drugim. Kar je odzadaj, zanj ne šteje. Napake in slaba dejanja pusti v preteklosti in se s tem ne obremenjuje, to slabo ni več del njega. Si predstavljaš, kako sem se počutila, ko sem ga vprašala, zakaj mi je to naredil in njegov odgovor:”Ker sem slab človek. Ker sem poden.” In to je že od nekdaj vedel, on točno ve, kaj je on v resnici, pa vendar si je upal obljubiti meni, da se bo zame zares potrudil, čeprav je vedel, da je to laž. Da bom razočarana in prizadeta. Še 5 dni preden me je pustil, mi je v mailu napisal, da me ljubi in naj ne skrbim, ker me ne bo nikoli prizadel. Sej res, še zdaj imam ta mail shranjen.

    Sem ziher, da je on celo jezen name. Parodija./

    Ah, ja in ne. Midva sva se poznala že eno leto prej, takrat bi dala roko v ogenj zanj. Vsi bi dali roko v ogenj zanj. Je pa imel neke čudne momente, ko se je razšel s tisto punco. Potem se je spet umiril, kao prišel k sebi. Takrat nisem vedela, da je to del njegovega “načrta”. On mi je zagotavljal, da tisto “ni bil” on, da ne ve, kaj mu je bilo. Nekaj stvari me je glodalo, svari, ki se niso ujemale. Ampak, če greš v zvezo z nekom, se mi zdi nujno, da mu daš možnost in zaupaš. Predvsem pa mi je na začetku govoril, da mu je najbolj všeč moja iskrenost, zato sem sklepala, da če mu je iskrenost vrednota, je tudi on iskren človek. Toliko lažje mu je bilo verjeti. In ja, jaz tisto kar rečem, tudi mislim in to pričakujem tudi od drugih. Nekaj najbolj groznega mi je, da se nekdo igra s čustvi drugega. Če ne misliš resno, povej, ne pa, da obljubiš nebesa, potem pa človeka pahneš v najhujši pekel. Brez milosti.

    Se vam nikoli ni zdelo čudno, da vam nekaj obljublja nekdo, ki ga v bistvu ne poznate, niti on vas?

  74. Zvezdica said

    ojoj, citiranje se ni glih posrečilo.
    se opravčujem😦

  75. Zvezdica said

    mi odpovedujejo možgani

  76. karmen said

    Pa še to Žogca: Venera v škorpijonu naj bi bila zelo podobna Veneri v konjunkciji s Plutonom in lahko pomeni tudi karizmatično žensko. Tako, da, če ne veš, sva verjetno karizmatični.🙂

  77. zogca said

    Imam jaz karizmo, nihče ne pravi, da je nimam.

    lahko pomeni tudi karizmatično žensko.

  78. zogca said

    Če zna utišati čustva, da. Lobotomijo, prosim!!!!

    Nočem čutiti nič!!!

    Čakaj, pa ni škorpijon samo trpljenje, je tudi neverjetna moč preživetja, izjemni uspeh, najboljša kombinacija intelekta in intuicije (če zna utišati čustva)

  79. zogca said

    To je že dosežek. Halo? Bolje to, kot da je on jezen nate.

    Ker sem slab človek. Ker sem poden.

  80. zogca said

    Seveda. Jaz sem vedno šla tako – na zaupanje. Dvomim, da bom to še kdaj mogla.

    Ampak, če greš v zvezo z nekom, se mi zdi nujno, da mu daš možnost in zaupaš.

  81. karmen said

    Če bi meni propadla veza, bi tudi rabila čas, da se poberem (pa sem devica devica), pa imam zraven te “plutonske venere” še sonce v konjunkciji, ki na vse to stalno sije, merkurja, ki pa to vse rula pa v samih slabih aspektih, ampak hvalabogu v devici.
    Škorpijon zna čakat, predvsem pa preživi, pa če nihče drug ne.

  82. zogca said

    Preživela pa bom, to pa gotovo.

  83. karmen said

    Pa ne samo to… Moja najboljša prijateljica je tudi škorpijonka, pa sem navajena na take cinične zaključke….🙂

  84. zogca said

    Jaz nisem škorpijonka, lepo prosim.

  85. lynx said

    Ampak, če greš v zvezo z nekom, se mi zdi nujno, da mu daš možnost in zaupaš.

    Jaz sploh ne mislim tako. Možnost mu daš lahko tudi tako, da mu na začetku ne zaupaš. Ali bolje rečeno, vse vzameš z rezervo. Ni boljše, da si prijetno presenečen kot razočaran?

  86. karmen said

    Okej Žogca, samo Venero imaš v škorpijonu, ki pri tebi vse rula.🙂

    Lynx, pri tebi me pa najbolj zanima, kje imaš Merkurja. Luna se mi zdi, da je nekje v zraku, če sem prav ujela.

  87. StaneP said

    Počasi bom začel še jaz verjeti v astrologijo.

  88. zogca said

    In vozel. In Marsa. In Urana. Sam tok.😉

    Ne priznam nič.😉 Lej, nisem čisto nič škorpijonska, dokler se mi ne poserješ na glavo. Potem pa zna biti.

    Okej Žogca, samo Venero imaš v škorpijonu, ki pri tebi vse rula.

  89. maxi said

    Ni pa tako, da bi lahko rekli … Jaz bi oboje in bo oboje prišlo.

    V bistvu tudi je lahko tako.

  90. karmen said

    Stane, astrologija deluje, pa če v njo verjameš ali ne. Samo problem je v tem, da je zelo malo dobrih astrologov, večina nas blefira.🙂
    Žogca, jest mam luno, merkurja, sonce, venero in plutona v devici, ampak za Emo sem strelka.🙂
    Vozel v škorpijonu je super, Uran je pa na 11 škorpijona ekzaltiran. Veš kakšna moč je to???? Na kateri stopinji ga imaš?

  91. maxi said

    Karmen, krohotam – ko sem bila jaz pri astrolognji, mi je prav tako rekla, da sem strelka; podznak.

  92. zogca said

    7 stopinj. In v konjunkciji z Marsom.

    Veš, kakšna moč je šele to?😉

    Uran je pa na 11 škorpijona ekzaltiran. Veš kakšna moč je to???? Na kateri stopinji ga imaš?

  93. zogca said

    Jup.

    Stane, astrologija deluje, pa če v njo verjameš ali ne.

  94. karmen said

    Maxi, ne me frkat.🙂 Jaz imam še Jupitra na 0 strelca, zato je Ema mnenja, da je podznak tako pomemben.

  95. karmen said

    “7 stopinj. In v konjunkciji z Marsom.”

    Uran skoraj na ekzaltaciji v konjunkciji z Marsom v svojem znaku. Respect, bejbi.

  96. karmen said

    Čakaj, in vse to v sedmi hiši?

  97. lynx said

    Lynx, pri tebi me pa najbolj zanima, kje imaš Merkurja.

    Ne vem. Za kaj pa je pomemben? Sicer pa je bolje da ne vem, ker mi vsaka “analiza” prinese novo razočaranje. 😉 To pa je slaba lastnost astrologije. Psihološki moment. Ko v nekaj tako verjameš, da se začneš temu primerno tudi obnašati.

  98. StaneP said

    Mislim, same astro coprnice, hehe… Sem že parkrat čital te vaše astro debate in me nekaj zanima. Torej po astrološko človeka definira samo datum rojstva z uro in minuto? Kako pa naj jaz vem točno minuto? Mislim, kdo pa do minute točno ve kdaj se je rodil? Ali je sploh pomembna točnost na minuto natančno?

  99. zogca said

    Lynx ima Merkurja na 15 stopinj vodnarja.

  100. zogca said

    A ne???

    Uran skoraj na ekzaltaciji v konjunkciji z Marsom v svojem znaku. Respect, bejbi.

  101. zogca said

    Žal ne. V šesti.

    Čakaj, in vse to v sedmi hiši?

  102. lynx said

    Žogca, jest mam luno, merkurja, sonce, venero in plutona v devici, ampak za Emo sem strelka.

    Še en dokaz, da je astrologija ena sama zmeda in konfuzija.

  103. zogca said

    1. Rojstni list.
    2. Vedo ljudje točno, brez skrbi.
    3. Zelo pomembna.

    Kako pa naj jaz vem točno minuto? Mislim, kdo pa do minute točno ve kdaj se je rodil? Ali je sploh pomembna točnost na minuto natančno?

  104. karmen said

    Lynx, kaj te je tako razočaralo? Glede psihološkega momenta pa (in se zelo strinjam s tvojim pomiselkom): jaz astrologijo vidim kot vremensko napoved. In v mrazu se oblečem, poleti manj, ponoči spim, ko sem v energiji delam, ko pa nisem, pa spim. Ključne odločitve so v delu, ki se imenuje svobodna volja, in v tem delu je tudi smisel našega obstoja. Čeprav deluje, nismo bioroboti.

    Tvoj Merkur me pa zanima, ker predstavja način razmišljanja. In ta mi je zelo… hm…. ne najdem izraza.

  105. zogca said

    Saj sem napisala, 15 stopinj vodnarja.

  106. karmen said

    Nič ni konfuzija, je Ema zelo dobro to pogruntala. Moja dva tamaladva je opisala ful natančno, pa ju ni nikoli videla.
    Žogca, če mene vprašaš, je bolje, da imaš to v šesti hiši. V sedmi hiši bi lahko te lastnosti pokasirali tvoji partnerji, tako pa ostanejo tebi. Sicer pa – Mars v škorpijonu v šesti hiši… ti res rabiš seksualnega manijaka. :)Če je v konjunkciji z Uranom, je dobro, da ne obvlada samo misijonarca.🙂

  107. karmen said

    15 vodnarja? Merkur na kraljevski stopinji. Se mi je zdelo. Kera hiša? Aspekti?

  108. zogca said

    Kako pa to povezuješ s šesto hišo? Šesta hiša nima zveze s seksom. Je pa res, da potrebujem seksualnega manijaka. Ta Mars v škorpijonu in v konjunkciji z Uranom je vladar sedme hiše.😉 Če bi jaz dobila moškega, ki bi lahko ogromno seksal in me ne bi prizadel, grem peš na Brezje takoj!!!

    Mars v škorpijonu v šesti hiši… ti res rabiš seksualnega manijaka.

  109. StaneP said

    3. Zelo pomembna.

    Kaj pa če je bila ura v porodnišnici netočna? Domnevam, da je pomemben sončni čas? Aha, zato je pa pomemben kraj, da se z koordinatami res določi točen sončni čas… Aha, štekam. Ampak vseeno, če iz kakršnega koli razloga nekdo nima točnega podatka o času rojstvu, potem je vse skupaj zelo netočno.

  110. zogca said

    Vidiš, tukaj pa pride do izraza ta moč in energija, ki mi jo dajeta Mars in Uran. Če descu stoji deset ur, jaz jaham deset ur in ne bom rekla, da sem utrujena, ker nisem.😉

    Če je v konjunkciji z Uranom, je dobro, da ne obvlada samo misijonarca.

  111. zogca said

    Enajsta. Druga napišem pozneje, na telefonu.

    15 vodnarja? Merkur na kraljevski stopinji. Se mi je zdelo. Kera hiša? Aspekti?

  112. karmen said

    Imširagič pri seksu ful gleda šesto hišo (se mi zdi da še bolj kot osmo in dvanajsto) in to opiše v smislu, da osma hiša predstavlja skrajnosti, šesta pa everyday life – kar imaš tukaj, to se te drži počasi in ziher. Glede na to, da predstavlja tudi zdravje, kondicijo, navade.. je logično.

  113. maxi said

    Maxi, ne me frkat.🙂 Jaz imam še Jupitra na 0 strelca, zato je Ema mnenja, da je podznak tako pomemben.

    Karmen😀
    Smešno res, ker kolikor berem si tudi devica v soncu?

  114. zogca said

    Dober astrolog zna določiti pravilen čas in ti pove, da ura rojstva ni prava. Se da. Jaz ne znam.

    Kaj pa če je bila ura v porodnišnici netočna?

  115. karmen said

    Ja, Maxi.🙂

  116. StaneP said

    Aha. Hvala za potrpežljivost.

  117. zogca said

    Saj, jaz seksualni maraton zdržim vsak božji dan.

    Imširagič pri seksu ful gleda šesto hišo (se mi zdi da še bolj kot osmo in dvanajsto) in to opiše v smislu, da osma hiša predstavlja skrajnosti, šesta pa everyday life – kar imaš tukaj, to se te drži počasi in ziher. Glede na to, da predstavlja tudi zdravje, kondicijo, navade.. je logično.

  118. karmen said

    “Saj, jaz seksualni maraton zdržim vsak božji dan.”

    HAHAHA, no vidiš.

  119. zogca said

    Jup, ampak mi je ratalo dve leti zdržati tudi brez seksa. Veš, to zmore pa fanatični Mars, ker je fanatično predan. Evo, če bi brez seksa zdržala še pol leta, nocoj ne bi jokala. Tale seks zdaj sem drago plačala.

  120. lynx said

    Lynx, kaj te je tako razočaralo?

    To ugotavljaš na podlagi mojega Merkurja?
    Marsikaj me je že, nič pa tako, da bi zaradi tega nosil posledice.

    Tvoj Merkur me pa zanima, ker predstavja način razmišljanja.

    In kakšen je način razmišljanja, če imaš Merkurja na 15 stopinj vodnarja?

    Ampak vseeno, če iz kakršnega koli razloga nekdo nima točnega podatka o času rojstvu, potem je vse skupaj zelo netočno.

    Kako pa na to vpliva carski rez naprimer?

    Če descu stoji deset ur, jaz jaham deset ur in ne bom rekla, da sem utrujena, ker nisem.

    Meni po petih pivah stoji dve do tri ure. Bo to dovolj? 😉

  121. romeno said

    Ja, Maxi.

    Če se ne motim velja za Device, da s(m)o zelo analitične osebe. Vsaj za sebe vem, da sem. Je pa se že dokazalo v praski, da so moje analize včasih čisto mimo.😆 Seveda pa tega ne trdim zate🙂

    Hej Žogca, a lahko pričakujemo nadaljevanje Male šole astrologije?🙂

  122. lynx said

  123. karmen said

    Lnyx, ti si napisal, da ti vsaka “analiza” prinese novo razočaranje. Nič nisem sklepala iz 15 stopinj vodnarja, ker se to še ne da sklepat, razen tega, da vodnar najbolj ljubi svobodo, svoboda pa nikoli na mara posledic.🙂

    Zdaj vem samo to, da ga imaš na kraljevski stopinji vodnarja v vodnarjevi hiši. Tu je treba videti, kakšen je njegov dispozitor Uran in pa aspekte Merkurja.

  124. zogca said

    Oja. Samo da pridem k sebi, psihično mislim.

    Hej Žogca, a lahko pričakujemo nadaljevanje Male šole astrologije?

  125. maxi said

    Ja, Maxi.🙂

    No zanimivo res. Jaz sem pravzaprav devica z vplivom leva (zadnji dan), ampak kot sem rekla, za astrologinjo strelka.

  126. lynx said

    Zdaj vem samo to, da ga imaš na kraljevski stopinji vodnarja v vodnarjevi hiši. Tu je treba videti, kakšen je njegov dispozitor Uran in pa aspekte Merkurja.

    To izgleda zelo zapleteno.
    Mene predvsem zanima, zakaj bi morali vedeti, zakaj smo takšni kakršni smo. Ali ni vseeno, ali smo takšni zaradi planetov ali zaradi česa drugega?

  127. webmaher said

    Žogca dej pejt zdej mal raje Žozeja potolažit, je dobu petardo:mrgreen:

  128. lynx said

  129. maxi said

    Kje pravzaprav smo zdaj; pri sexu ali astrologiji, da se ne zgubim?:mrgreen:

  130. lynx said

    Nazadnje (127), smo bili pri fuzbalu.

  131. romeno said

    Seks je vedno tu nekje blizu😆

  132. karmen said

    “To izgleda zelo zapleteno.
    Mene predvsem zanima, zakaj bi morali vedeti, zakaj smo takšni kakršni smo. Ali ni vseeno, ali smo takšni zaradi planetov ali zaradi česa drugega?”

    Zapleteno je še bolj, kot sem napisala, ampak jaz ne obvladam več. So astrologi, ki dajejo Merkurju v vodnarju še poseben pomen (čeprav naj bi bil Merkur najbolj pameten v devici), ker naj bi si v simboliki Merkur želel postati Uran. Merkur je Merkur, občuduje pa Urana. Predvsem Merkur v vodnarju ni ozek. Sicer si pa jaz ne bi upala nič sklepat, ker berem o tem samo ljubiteljsko. Zanimalo me je, kje imaš Merkurja, ker mi je všeč tvoj način razmišljanja.
    Jaz sicer mislim, da nismo taki kot smo zaradi planetov – planeti so samo slovar, ne pa končen tekst. Zdaj pa, ali je važno ZAKAJ smo takšni kot smo. Kasparov (enkrat sem imela možnost z njim govoriti) je rekel nekaj, kar mi je zelo ostalo v spominu: Tisti, ki ve KAKO bo vedno imel delo, tisti, ki pa ve ZAKAJ bo pa vedno njegov šef.

  133. romeno said

  134. lynx said

    Tisti, ki ve KAKO bo vedno imel delo, tisti, ki pa ve ZAKAJ bo pa vedno njegov šef.

    Dela imam dovolj. Ker bi rad vedel zakaj, nenehno nekaj sprašujem. 😉

  135. webmaher said

    Karmen vem kako in vem zakaj … in sem sam svoj šef brez firme, s.p.ja, plače, regresa, malice, plačila prevoza:mrgreen:

  136. lynx said

  137. lynx said

    Karmen vem kako in vem zakaj …

    Potem povej KAKO se pride do denarja in ZAKAJ ga nimaš (sicer ne bi stalno fehtal Žogce).

  138. webmaher said

    Lynx, ko bom jaz bogat bo konec sveta, eto ti ga na:mrgreen:
    Tako pravijo zvezde in tako se mi je sanjalo:mrgreen:

  139. karmen said

    “Potem povej KAKO se pride do denarja in ZAKAJ ga nimaš (sicer ne bi stalno fehtal Žogce).” Ups Lynx, ostro. Nikoli ne bi rekla, da imaš Marsa v ribah.🙂

  140. webmaher said

    Žogco pa moram stalno mal dražit, sicer pa mi je enkrat že obljubila:mrgreen:
    Drugače pa naslednje leto bom zaslužil toliko, kot sem do sedaj v celem življenju, sam odločiti se moram …:mrgreen:

  141. webmaher said

    Evo Karmen takoj vzamem za mojo zaščitnico, vem ZAKAJ ne vem pa KAKO:mrgreen:

  142. lynx said

    Lynx, ko bom jaz bogat bo konec sveta, eto ti ga na
    Tako pravijo zvezde in tako se mi je sanjalo

    Glede na tvoje izjave o skorajšnem koncu sveta boš kmalu obogatel. Kaj ko ti to ne bo nič pomagalo. Ne boš utegnil uživati. 😀

    Nikoli ne bi rekla, da imaš Marsa v ribah.

    To temo smo že predebatirali. 😦
    Ampak…ker sem uvidel, da je astrologija lahko tudi zelo “diplomatska”, se ji trudim nasprotovati. Kot je rekel Slavko Štimac v filmu Volk samotar: “Piše Hund….a piše i Mile. 😀

  143. lynx said

    Objavo mi je požrl spam zato ponavljam.

    Lynx, ko bom jaz bogat bo konec sveta, eto ti ga na
    Tako pravijo zvezde in tako se mi je sanjalo

    Glede na tvoje izjave o skorajšnem koncu sveta boš kmalu obogatel. Kaj ko ti to ne bo nič pomagalo. Ne boš utegnil uživati. 😀

    Nikoli ne bi rekla, da imaš Marsa v ribah.

    To temo smo že predebatirali. 😦
    Ampak…ker sem uvidel, da je astrologija lahko tudi zelo “diplomatska”, se ji trudim nasprotovati. Kot je rekel Slavko Štimac v filmu Volk samotar: “Piše Hund….a piše i Mile. 😀

  144. lynx said

    WTF?????

  145. lynx said

    Spam spet požira komentarje.

  146. lynx said

  147. Jazz said

    125.maxi said
    november 29, 2010 at 11:38 popoldan
    Ja, Maxi.

    No zanimivo res. Jaz sem pravzaprav devica…..

    -Heh,kok se tole fajn bere.Po kolkem cajtu pa fašeš spet tak status?😛

    Takole resno me pa zanima,a se je še kdo drug sposoben zbudit s Takim glavobolom…?

  148. romeno said

  149. zogca said

    Tečem jih rešit.😉

    Spam spet požira komentarje.

  150. romeno said

Leave a Reply

 
