Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rajc, ki bi stopil tudi pol metra snega!

Posted by zogca na november 27, 2010

Čeprav sem hotela nadaljevati z diskriminacijo in objaviti še en rajc za pupe, sem si premislila in se odločila, da bom danes vseeno “fer”. Sem pač dobre volje in zakaj od tega ne bi imeli nekaj koristi tudi pupiji? Ponavadi jo imajo. Pogosto tudi takrat, ko tega nočem. Tej koristi je ime Irina Shayk in je sicer najbolj znana kot dekle portugalskega nogometaša Ronalda. Po poklicu je seveda (kaj pa bi drugega lahko bila?) manekenka.

Ufff, kakšen pogled.

Sem pač ženska in moja prva misel ob zgornji fotografiji je bila, zakaj, za vraga, so ji na črne najlonke obuli modre čevlje. Mene to tako zelo moti, da je zame fotografija uničena, ker pa se zavedam, da moški te malenkosti niti opazijo ne, sem jo vseeno …

Dovolj valjanja po kavču. Ena malo manj vroča. Če pri gospodični Irini sploh kaj ni vroče.

Hmmm. In ob tako dobrih genih (menda se strinjamo) je Ronaldo otroka po dogovoru naredil neki Američanki. Pač, posel? To pa kar malo smrdi. Verjetno se je na poti s kakšnega treninga spotaknil in padel vanjo. Mah, kaj mi mar? Če je Irini prav, je prav tudi meni.

24 Responses to “Rajc, ki bi stopil tudi pol metra snega!”

  1. maxi said

    Me ne gane, vsaj ne dovolj; sem ravno sprejela sklep, da grem danes v štumfih spat.

  2. Tana said

    Moški pa kar “modro” molčijo. Zdaj, ali jih nič ne rajca ali jih je sram🙂

    No, mene seveda ne rajca, mi je pa na zadnji slikici najbolj všeč. Na tretji, tam ko ima koralde okrog vratu, se pa vidi, kako ima našopane ustnice. To mi je pa grdo🙂

  3. rimljancek said

    a kakšne bolj luštne pa nimaš?

  4. romeno said

    …zakaj, za vraga, so ji na črne najlonke obuli modre čevlje?

    Kje pa ti vidiš kakšne čevlje?😆

    Mi je všeč. Škoda, da so fotografije tako visoko odrezane🙂

  5. zogca said

    Normalno. Jaz imam cel kup super truper luštnih štumpfkov samo za spanje. Me pa menda ja ne bo zeblo.

    sem ravno sprejela sklep, da grem danes v štumfih spat

  6. zogca said

    Kakšno, na primer? Bom vesela predloga.

    a kakšne bolj luštne pa nimaš?

  7. zogca said

    Me smo v parih dneh dobile dva rajca. In bomo kmalu še kakšnega. Tako da … Lahko smo en dan nezrajcane.😎

    No, mene seveda ne rajca

  8. zogca said

    Kaj sem rekla?:mrgreen:

    Kje pa ti vidiš kakšne čevlje?

  9. zogca said

    Gugl vabi.😉 Veš, nočem pretiravati, da ne bi na koncu izpadlo, da imam tukaj tisto, čemur se reče stran za odrasle. Hočem biti fer do Word Pressa, ki je res super truper ponudnik.

    Škoda, da so fotografije tako visoko odrezane

  10. StaneP said

    Sem pač ženska in moja prva misel ob zgornji fotografiji je bila, zakaj, za vraga, so ji na črne najlonke obuli modre čevlje.

    A ima čevlje!?

  11. zogca said

    Evo, še en.😉

  12. StaneP said

    Žogi, na prvi fotografiji manjka spodnja polovica!!! Resnično je hud pogled ampak odrezala si ji bistvo hudeg apogleda. Ritko!! Originalna fotka ima tudi ritko:

  13. karmen said

    Pa zakaj hudiča ima res modre čevlje na črne najlonke?

  14. StaneP said

    Pa zakaj hudiča ima res modre čevlje na črne najlonke?

    Kolk ste sitne s temi čevlji, hehe…

  15. StaneP said

    Za kakšen naslednji rajc za pupije prosim ne pozabi na Penelope Cruz. Meni so všeč resnične ženske, ki imajo “tisto nekaj”… Naprimer:

    Postava sploh ni nujno da je popolna.

  16. StaneP said

    Pa zakaj hudiča ima res modre čevlje na črne najlonke?

    Čevlji ji pašejo k očem… Na prvi sliki (če je cela), ki je iz iste serije, se lepše vidi.

  17. romeno said

    Se mi je zdelo, da na prvi fotografiji nekaj manjka🙂

  18. zogca said

    Kriva!!!!!

    Ampak mislila sem na njen pogled.😉

    Ne vaš.😉

    Zato sem pa rekla, da pojdite moški guglat.

    ampak odrezala si ji bistvo hudeg apogleda. Ritko!!

  19. zogca said

    Čevlji so ekstra pomembni!!!

    Kolk ste sitne s temi čevlji, hehe…

  20. zogca said

    A ne???

    Pa zakaj hudiča ima res modre čevlje na črne najlonke?

  21. webmaher said

    Ukradla si mi jo pa ja ne od Braneta:mrgreen:
    tale tut ni napak čeprav ni “prava fotka”:mrgreen:

  22. rimljancek said

    ne vem, to moraš pa sama najti🙂

  23. zogca said

    Obljubim, da se bom potrudila. Čeprav jaz bolj moške vidim.😉

  24. Jaka said

    Faaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkk, kaki žnabli, pa kaj si ti čst nor. Če tole ni rajc, pol ni nič rajc.

Leave a Reply

 
