Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nad človeškimi bojišči in morišči!

Posted by zogca na november 25, 2010

LITANIJE

Kdor ne pozna bojazni –
me ne pozna.
Kdor ne ve, kaj je pregnanstvo –
me ne pozna.
Kdor je tujec samoti –
me ne pozna.
Kdor ni koprnel od strahu –
me ne pozna.
Komur na dnu ne ležita
kamen brezupa in kamen spoznanja –
me bo težko začutil.
Kdor v temi svojih globin
ne ve za svetlolusko ribo zaupanja –
me bo težko razumel.

Kdor ni nikoli osupel strmel
nad brezčutnimi biseri večnega ledu,
nad ubijalsko lepkostjo živega peska,
bo težko sprejel moja čustva.

Nad človeškimi bojišči in morišči
vzhaja sonce enako blesteče
kot nad polji in vrtovi.

Neža Maurer

115 Responses to “Nad človeškimi bojišči in morišči!”

  1. zogca said

    Jutrooooooo! Aha, nekateri delamo tudi tako zgodaj.😦 In imamo v sebi več kofeta kot krvi.😉

  2. karmen said

    Žogca jutro. Jaz pa zdajle razmišljam, kako danes preskorčiti službo.🙂 In o koristih zelenega čaja apropo kavi. Seveda sem pa zalaufala eno od devetih kafetjer.🙂

  3. zogca said

    Jaz danes ne morem nič preskočiti, ker je vse tako na knap.

    Kava številka tri. In še kakšna bo. Ampak okej, vedno povem, da to, kar jaz pijem, pravzaprav ni kava, ampak Jacobsov napitek z nekaj kofeina. Dovolj, da me obdrži pri zavesti.😉

  4. karmen said

    Tudi mene včasih zajame vpliv germanov in pijem instant kofetne napitke. Ampak hitro pridem k sebi. Naj Nemci skrbijo za red, italijani pa za kavo in hrano.

    Kje pa maš saturna, da tok delaš? :)sicer, pa uspešno delo!

  5. zogca said

    Kje ga imam zdaj? Trenutno na sredini šeste hiše.🙂 Zdaj ti je verjetno vse jasno. Sicer ga imam pa natalno v četrti hiši in če bi vedela, koliko se pretresem zaradi staršev (in se še bom zaradi svoje družine) bi ti tudi bilo jasno, da je vse jasno.🙂

    Se bom jaz še nagarala, preden bo Saturn zapustil šesto hišo. Vmes bo še retrograden, tako da …

  6. karmen said

    Ja, mi je vse jasno.🙂 Sem pa enkrat nekje brala, da natalni saturn v četrti hiši lahko pomeni tudi odgovornega in skrbnega očeta, predvsem v ženskem horoskopu in ne nujno ful skrbi povezanih s starši. Jaz sicer stalno iščem dobro simboliko, mi je pa že nekaj astrologov razložilo, da mi pri moji karti samo to ostane. Nazadnje sem ugotovila, da imam tri planete na 12. stopinji, eden od teh mars. Brrrrr.

    Sicer pa, ko bo šesto zapustil, bo pa šel v sedmo. Ko je šel meni tranzitni čez sedmo sem se npr. ful zaljubila in ko je bil na koncu sedme sva se poročila. Pa ga imam natalno v samih kvadratih in opozicijah. Tko da.. rad je treba met tega saturna. Zato kar delaj, delaj, delaj….🙂

  7. zogca said

    Meni je bilo vedno rečeno, da tam, kjer je Saturn, tam je skrb. Je pa tako … Treba je ugotoviti, kateri izmed staršev je četrta, kateri pa deseta hiša. To ni nujno vedno tako jasno, sploh ne dandanes.

    Jaz s poroko ne mislim čakati, da Saturn pride na konec sedme hiše. Bo začetek čisto dovolj, ker začetek pomeni Venero. Saturn konjunckija Venera (na descendentu) … In istočasno mrk na Veneri. Nimam kaj filozofirati. Čeprav se zdaj nekaj govori o tem, da naj bi se poročila že poleti, ampak v to pravljico pa ne verjamem.

  8. zogca said

  9. karmen said

    Jaz sem hotela povedati, da tako na hitro ne bi pričakovala, da saturn v sedmi prinese zaljubljenost.

    Poleti? wow. Kater aspekt?

  10. zogca said

    Ej, to pa ne vem. Ker te poroke nisem videla jaz, mi je bilo samo rečeno. To vzemi z veliko rezervo. Po moje tukaj sploh ni bila gledana moja karta, ampak kompozit. Jaz bi na svoji karti to ziher opazila. Gledala bi seveda ali Venero ali Marsa. Pri meni je nekaj od tega dvojega, če gre za partnerski odnos. Ampak hej, če se letos poročim, se lahko drugo leto ločim in potem še enkrat poročim, ko pride Saturn na Venero. Če vzamem v obzir (ne)stabilnost moških, s katerimi se družim, to ni nemogoče.😉 Šala mala zdaj.

  11. karmen said

    Šala mala ja. Čeprav bi bila jaz pozorna tudi na luno in sonce. Če si prej njegova venera, s poroko ali najkasneje z rojstvom otroka postaneš njegova luna. Kao.

  12. Nevenka said

    Jaz imam pa samo polno luno, težke odločitve in popolno nespečnost.

  13. zogca said

    To je nekaj drugega. Ko si z moškim dlje časa, živiš njegovo Luno. Če ima slabo postavljeno Luno, se tudi tebi ne piše dobro.

    To je to, ziher.

    Je pa tako, Mars pri meni vlada sedmi hiši, Venera je na DSC in sta zato v prognostiki ključna. Ampak ja, ko bo progresivna Luna prišla marca na Sonce, pa vozel bo delal trigon na MC in še neke druge stvari … S paritvenega vidika bo zelo zanimivo …😉

    Šala mala ja. Čeprav bi bila jaz pozorna tudi na luno in sonce. Če si prej njegova venera, s poroko ali najkasneje z rojstvom otroka postaneš njegova luna. Kao.

  14. zogca said

    Ne moreš imeti polne Lune cel mesec. Ej!

    Drugače bi pa jaz res rada videla tvojo karto. Prav zanima me, kje je pri tebi hakeljc. Če ne izpustiš, te ponavadi v to prisili Pluton. Lej, če ti ni odveč, mi na mejl pošlji podatke. Ponavadi se ne ponujam, ker še tistih, ki me prosijo, ne utegnem pogledati, ampak zate bi pa prav rada.

    Jaz imam pa samo polno luno, težke odločitve in popolno nespečnost.

  15. karmen said

    “Ampak ja, ko bo progresivna Luna prišla marca na Sonce, pa vozel bo delal trigon na MC in še neke druge stvari…”

    No saj kakšen tak vpliv sem mislila ja. Sem ti fouš…Predvsem če imaš Luno in Sonce lepo postavljeno v natalni karti.

  16. zogca said

    Sonce mi ne dela slabih aspektov, ampak je v tehtnici, kjer je najbolj švoh plus v šesti hiši, kjer spet ne pride do izraza. Mi pa res ne dela niti enega slabega aspekta. Luno imam pa res dobro postavljeno, doma v raku in še na kraljevski stopinji, bolje sploh ne more biti, ampak žal v kvadratu s Plutonom, sicer separacijskem kvadratu, ampak jaz tega hudiča vseeno čutim. Pač, ti neki strahovi, ki jih imam vse življenje. Mene se samo ne sme strašiti.😉 Na svoji karti sem sicer najbolj zadovoljna s postavitvijo Merkurja in Marsa.

  17. karmen said

    Mene pa zadnje čase fascinira Jezus. Pa ne v smislu RKC, ti ga še najmanj razumejo. Na keplerunited je objavljen članek o njemu v astrološkem smislu (malo težek za moje poznavanje astrologije) – čeprav seveda samo ugibajo čas rojstva. Pa trenutno berem The mustard seed od Oshota (čeprav vem, da je Osho marsikomu prav pogrošen, je meni super), pa knjige o tihomorskih zvitkih. Mimogrede: če so prav ugotovili njegovo natalno karto, ima gospod Jezus Marsa v škorpijonu.🙂

  18. karmen said

    Žogca, sonce v šesti hiši ima tudi Obama, res da v levu, res da na descedentu. Ampak na 12. stopinji, zaradi katere mu nekateri napovedujejo mučeniško smrt.

  19. lynx said

    Kateri planet vpliva na libido?🙂

  20. Nevenka said

    Ok, Žogca. Sem ti poslala.

  21. karmen said

    Lynx, vse iščemo takega z Marsom v škorpijonu.🙂

  22. karmen said

    Sicer sem pa zadnjič brala en astrološki članek, ki pri libidu gleda tudi šesto hišo oz. vladarja šeste hiše in njegovo konstalacijo. Pa saj je logično.

  23. karmen said

  24. lynx said

    Lynx, vse iščemo takega z Marsom v škorpijonu.

    Ne vem kje je moj Mars (bo šefica preverila), se mi pa ne da seksat. 😦

  25. karmen said

    “Ne vem kje je moj Mars (bo šefica preverila), se mi pa ne da seksat.”

    Vsak ma svojo ceno, tud ti bi se pomatral za svobodo.🙂

  26. zogca said

    Videla. Zvečer ali jutri dopoldne ti pogledam in dobiš mejl.

    Ok, Žogca. Sem ti poslala.

  27. zogca said

    V znamenju ribi.

    Če bi bil v Marsu, bi se ti dalo seksat. Moj je v Marsu in meni se ne zgodi, da se mi ne da seksat. Se sicer zgodi, da nočem, ko me si nekdo zagnusi ali pa je slab v postelji, drugače pa ne, nikoli ne rečem ne seksu.

    Ne vem kje je moj Mars (bo šefica preverila), se mi pa ne da seksat.

  28. zogca said

    Mars najbolj. Venera tudi. V prognostiki jaz osebno gledam aspekte teh dveh planetov plus kombinacije teh dveh s Plutonom. Takrat se največ seksa.😉

    Kateri planet vpliva na libido?

  29. karmen said

    Mars v ribah? A se ti je sploh kdaj dalo?🙂

  30. zogca said

    Oj, Karmen, ni verjetno tako, da se jim čisto nič ne bi dalo. Ampak ni pa to vrhunec seksualne moči. Lynx me bo fental.😉

    Drugače pa si lahko o Marsih preberete tukaj.

    https://zogca.wordpress.com/2010/05/16/mars-od-ovna-do-ribi/

    Soroden Mars v škorpijonu še vedno ni bil najden.😦

  31. karmen said

    Marsa v škorpijonu ima od moje sestre tip in mi je parkrat omenila, da je glede seksa nenormalno zahteven in da ga po sedmih letih ni nič minilo.🙂

  32. lynx said

    Mars v ribah? A se ti je sploh kdaj dalo?

    Ma kdaj že. Sem vedel da je z mano vse v redu. Vsega so krive ribe. 😉

    Oj, Karmen, ni verjetno tako, da se jim čisto nič ne bi dalo. Ampak ni pa to vrhunec seksualne moči. Lynx me bo fental.

    2028 ti bom bolj težko dokazal nasprotno. 😉
    Tudi petelina bi minilo, če bi imel v kurniku eno samo kokoš. 😉

  33. lynx said

  34. lynx said

  35. zogca said

    Me je kar oblilo. Vedno sem si želela pravega seksualnega manijaka.

    Marsa v škorpijonu ima od moje sestre tip in mi je parkrat omenila, da je glede seksa nenormalno zahteven in da ga po sedmih letih ni nič minilo.

  36. zogca said

    Ta pravega ne, pravim jaz.

    Tudi petelina bi minilo, če bi imel v kurniku eno samo kokoš.

  37. StaneP said

    Jaz imam Mars v Devici, Venero v Škorpijonu. Kaj pa to pomeni?
    Sicer sem škorpijon po horoskopu, Sonce je v škorpijonu, Luna v Levu, Ascendent je dvojček…

  38. karmen said

    Ha ha Žogca, pri njima je pa to predmet prepira. Mu ne sledi. Je sicer zelo ljubosumna, ampak mu je v obupu predlagala, naj si še kakšno najde. Je bil čist zgrožen. In a veš da noče?! Pa nekako verjamem. Saj Mars v škorpijonu je menda tudi zelo zvest.

  39. zogca said

    Ti po moje lahko tudi Marsa v devici preživiš.😉 Po defaultu tudi ta Mars ni seksualen, je med najbolj seksualnimi, ampak škorpijon in Venera v škorpijonu. Od prijateljice moški ima Venero v škorpijonu in Mars v devici, pa je zelo uporaben za seks. Njej, ne meni, da ne bo pomote. Pri Luni v levu pa – hvaliti, hvaliti, hvaliti.😉

  40. zogca said

    Oja!!!

    Lej, jaz bi kadarkoli, kjerkoli, kakorkoli (okej, ne analno, ampak …), me pa ne pripraviš do tega, da bi šla varat. Niti v teoriji. Mars v škorpijonu je zelo zvest. Si najde eno tarčo in potem se izživlja nad njo.😉

    Meni je, sem ziher, ravno ta Mars preprečeval, da bi seksala, ko sem bila nuna. Ker sem enostavno bila tako nora na princa še vedno, da niti pomisliti nisem mogla, da bi seksala z drugim. Ker Mars v škorpijonu se zna seksualno tudi zelo brzdati.

    Ha ha Žogca, pri njima je pa to predmet prepira. Mu ne sledi. Je sicer zelo ljubosumna, ampak mu je v obupu predlagala, naj si še kakšno najde. Je bil čist zgrožen. In a veš da noče?! Pa nekako verjamem. Saj Mars v škorpijonu je menda tudi zelo zvest.

  41. zogca said

    Tole je tudi Mars v škorpijonu. Ko ga zajebeš.😉

  42. karmen said

    “Si najde eno tarčo in potem se izživlja nad njo. ”

    Tako tako tako. Sem vprašala mojega Marsa v kozorogu, če bi on kdaj kaj hopa cupa z drugo Venero, pa pravi, da bi najprej ocenil riziko in če ne bi bil prevelik, navali narod.🙂

  43. zogca said

    Tole tudi.

  44. zogca said

    Zdaj si pa preberi, kaj sem jaz napisala o Marsu v kozorogu in boš videla … Mah, saj ne vem, ali sem napisala tudi to, ampak ja, Mars v kozorogu je sposoben varati, ampak mora imeti filing, da ne bo nikoli dobljen. No, pa ne smemo vse vreči na Marsa. Tukaj je tudi Luna zelo pomembna, vsaj po moje. Koliko je kdo čustveno stabilen.

    Tako tako tako. Sem vprašala mojega Marsa v kozorogu, če bi on kdaj kaj hopa cupa z drugo Venero, pa pravi, da bi najprej ocenil riziko in če ne bi bil prevelik, navali narod.

  45. StaneP said

    Ti po moje lahko tudi Marsa v devici preživiš. Po defaultu tudi ta Mars ni seksualen, je med najbolj seksualnimi, ampak škorpijon in Venera v škorpijonu. Od prijateljice moški ima Venero v škorpijonu in Mars v devici, pa je zelo uporaben za seks. Njej, ne meni, da ne bo pomote. Pri Luni v levu pa – hvaliti, hvaliti, hvaliti.

    A si to meni govorila? Jaz sem dons še mal bolan inpočasen v glavo. Ali lahko dobim kakšne podnapise za telebajske. Jaz se nič ne razumem na to astrologijo.

  46. zogca said

    Lunica v raku. Spužvica ji pravim jaz.

  47. zogca said

    Luna v levu

    Ljudje z Luno v levu so topli, velikodušni, krasi pa jih skoraj otroška preprostost. Potrebujejo pozornost in izkazovanje čustev ter znajo biti prizadeti, če tega ne dobijo. V bistvu so postavljači, vendar to kažejo na tako nedolžen način, da jim človek skorajda ne more zameriti, da se tako zelo ukvarjajo sami s seboj. Menda je statistika pokazala, da je največ Lun v levu brez otrok ali pa samo z enim otrokom. Čeprav imajo otroke radi in res znajo z njimi. V šali lahko pripomnim, da pač ženska ob odraslem otroku, ki je potreben toliko pozornosti, nima časa za še četico otrok, ki so res otroci. Ker sem si z dvema Lunama v levu delila mizo in posteljo, lahko tudi iz lastne izkušnje napišem, da Luna v levu dejansko potrebuje veliko pozornosti in izkazovanja čustev. Le da sta to pozornost od mene dobivala na drugačen način. Eden je nenehno cvilil, da se premalo ukvarjam z njim, drugi pa se je pretvarjal, da v resnici ni željan pozornosti, vendar je vedno, verjemite, naredil vse, da jo je dobil in je bil v središču moje pozornosti. Pač, “zinil” je kaj, za kar je zelo dobro vedel, da me bo vrglo iz tira in ga bom potem uro, dve, tri spraševala kaj, zakaj, kako. Takrat je bil pomemben, lev. Luna je v levu izjemno vdana, včasih prav slepo vdana tudi takrat, ko se ji zaradi te vdanosti (napačnemu človeku ali ljudem) že vsi smejijo. Da, kratkovidnost je najhujša napaka ljudi z Luno v levu. Žal ne vidijo dlje od lastnega nosu.

    Mars v devici

    Iščete romantičnega Marsa? Ne, ta ne bo pravi. Če želite moškega, ki bo po seksu ocenil, kako dobre ste bile, ste z Marsom v devici na pravi poti. Ne, to sploh ni hec, brala sem izpovedi. To je analitičen in kritičen Mars, tista prava Marsova energija pa je v znamenju device blokirana in tudi seksualna energija tukaj ni prava. Večkrat sem prebrala, da je moški z Marsom v devici na nek način brez Marsa. Aha, brala sem v knjigah izpovedi žena moških z Marsom v devici. Nekatere so se bale, da so njihovi možje istospolno usmerjeni, kajti kazali so tako malo zanimanja za seks. Ampak ne, niso bili homoseksualci, imeli so samo tako malo seksualne energije. To seveda velja za moške s tem Marsom, ne toliko za ženske. Kajpak ni vse tako slabo. Ljudje z Marsom v devici so delavni, potrpežljivi in natančni.

    Venera v škorpijonu

    Iščete najbolj zvesto Venero? Potem bo Venera v škorpijonu prava za vas. Seveda se prej prepričajte, ali ji boste sploh kos. Ne, te Venere ne more vsakdo prenašati. Gre namreč za Venero, ki je čustveni ekstremist. Mimogrede, Venera v škorpijonu velja za tudi Venero, ki najbolj trpi. O tem vam lahko, ker sem njena “ponosna” lastnica, napišem kar nekaj. To je Venera, ki ljubezen jemlje smrtno resno, že skorajda fatalistično. Ljubezen je zanjo nekaj, za kar se živi in tudi umre. Vsa tragičnost te Venere je skorajda poetično opisana tukaj. Prav zato je ta Venera pogosto tudi sama. Težko se namreč odpre in preda drugim. To je Venera, ki bo za ljubezen dala vse, ampak bo vse tudi zahtevala. Nič manj in nič več kot popolno predanost. In ne mislite, da jo boste glede popolne predanosti lahko pretentali. Ta Venera čuti, da nekaj ni povsem v redu. In bognedaj, da jo izdate. Kot vam bo neskončno zvesta in vas niti v najhujših trenutkih ne bo pustila na cedilu, tako vam tudi nikoli ne bo oprostila, če jo boste ranili ali prizadeli njen smisel za pravičnost. To je brez dvoma najbolj strastna Venera. Ne samo seks, vse doživlja in dela s strastjo. Če v njenem življenju ni strasti, je mrtva, postane zombi. Ko pa smo ravno pri seksu … To ni Venera, ki bi jo zanimalo, ali je privlačna ali ne. Ne, to Venero zanima, ali je vredna poželenja. V seksu od nje lahko pričakujete marsikaj precej neobičajnega, če sicer v rojstni karti ni znakov konzervativnosti. Vsekakor lahko pričakujete vulkane strasti. Kot lahko pričakujete tudi strašno ljubosumje, če v rojstni karti ni veliko zraka (ob tej priložnosti se Bogu zahvaljujem za ves ta zrak v moji karti, ki me rešuje pred to norostjo). Naj končam s tem, da je Venera v škorpijonu, kot sem zgoraj napisala za Venero v ovnu, v izgonu.

    Ali lahko dobim kakšne podnapise za telebajske.

  48. zogca said

    Ampak treba je upoštevati tudi, kje na karti se planet nahaja, v kateri hiši, čemu vlada, kakšne aspekte dela. Na splošno pa je to to.

  49. karmen said

    Žogca, sem prebrala. Dober opis. Luno ima v levu, kar pripomore k marsičemu, čustveni stabilnosti pač ne. Je bil pa pohvaljen za iskren odgovor.🙂

  50. zogca said

    Mah, poglej, saj v bistvu … Pameten človek ve, da je življenjsko, da kdaj koga kaj zamika. Ampak pameten človek tudi ve, da zaradi kurbice (se opravičujem) ni vredno izgubiti v redu ženske. Zdaj pa … To, da niso vsi pametni, je pa problem.

  51. karmen said

    Mislim, da je nevarnost pri moškem z Venero v škorpijonu ta, da se zaljublja v ženske (ali pa ga neustavljivo privlačijo), ki ga potem lahko usodno pičijo.

  52. zogca said

    Takšnega primera pa ne poznam. Sem zdaj spoznala dva, ki imata takšno Venero, ampak sta zaenkrat v srečnih zvezah.

  53. StaneP said

    Sem malo poguglal vmes… Eh, vsak napiše nekaj svojega… Npr:

    Kaksni so ljudje,
    rojeni z Luno v znamenju Leva

    To so ljudje z ognjenim temperamentom, ki so sami sebi dovolj in se ponavadi zanesejo edino nase. So precej egocentricni in dramaticni, povelicujejo dnevne dogodke, ljubijo novosti, trac in druzabno zivljenje. Radi so v srediscu pozornosti, hlepijo po obcudovanju in aplavzu, radi imajo lepe stvari, modo, nakit in modne dodatke. Izzarevajo nekaj kraljevskega in plemenitega, so pa lahko tudi zelo hrupni in bucni.
    Tekmovalni so in motivirani. Ponavadi so precej ambiciozni. Ljubijo blisc, imajo smisel za lepoto, dobro kuhajo in so dobri gostitelji. Ne marajo nasvetov in redko prosijo zanje, ce pa za nasvet le zaprosijo, ga ponavadi tudi upostevajo, ce sodijo, da je morda to res pravi oz. edini nacin.

    Zelo druzabni, redko ostanejo neopazni

    So duhoviti in inteligentni in zelo prijetni za druzbo. Radi se znajdejo v okoliscinah, ko lahko nekomu pomagajo. Zelo priporocljivo zanje je, da se ukvarjajo s katerimkoli sportom, se pa najverjetneje odlocijo za takega, ki je nekako “in”.
    Imajo zelo veliko energije in so ponavadi precej gospodovalni. Hocejo, da se stvari odvijajo po njihovo, in to hitro. Ponavadi znajo lepo poskrbeti zase. Nagnjeni so k snobizmu.

  54. karmen said

    Veš Žogca, če bi podlegel eni kurbici (se tudi opravičujem), mene ne bi izgubil. Bi me pa zaradi tega, če npr. ne bi priznal, da je nekaj rekel, kar je rekel. Vem, da sem rahlo odfukana (se tudi opravičujem) ampak mogoče je pa to tista moja Venera na isti stopinji s Plutonom.

  55. zogca said

    Mene bi.

    če bi podlegel eni kurbici (se tudi opravičujem), mene ne bi izgubil.

  56. zogca said

    Jaz najbolj za ziher vzamem opis iz ene Arroyjeve knjige. Po mojih izkušnjah najbolj ustreza. Drugače pa je ponavadi problem to, da v opisu pišejo samo dobre stvari, slabe zelo radi preskočijo. Ker pač ni fajn človeku govoriti, da je tudi slab. Pa ima vsak Mars, vsaka Venera, vsaka Luna tudi slabe plati.

    Eh, vsak napiše nekaj svojega…

  57. StaneP said

    Jaz ponavadi rečem, da smo vsi vse. Samo razmerja v nas so malo premešana…

  58. zogca said

    Nqak, jaz nikoli ne bi rekla, da smo vsi vse.

  59. zogca said

    Kje je nocoj folk, na snegu???

  60. lynx said

    Če bom imel priliko spoznati kakšno astrologinjo, bo zadnje kar ji bom povedal rojstni datum. Bi se pred njo počutil golega. 😉

  61. lynx said

    Jaz ponavadi rečem, da smo vsi vse. Samo razmerja v nas so malo premešana…

    Tudi meni se zdi, da kolikor astrologija zadene, tudi zgreši.
    In ne vem če si z njo sploh lahko kaj pomagaš, tudi če ti pove, kar že veš?

  62. zogca said

    Na prvo je odgovor – ni res. Oja, zgrešiš, če se greš samo Venera v škorpijonu. Če pa pogledaš to Venero na karti in upoštevaš vse, kje stoji, kakšne aspekte dela, pa ne zgrešiš. To kot prvo.

    Drugo pa … Ja, natal ti pove, kar že veš oziroma naj bi vedel, ker opisuje lastnosti. Čeprav, vprašanje, če se vseh svojih lastnosti zavedamo. Prognostična astrologija pa seveda ni nekaj, kar že veš, ampak je nekaj, kar pride v prihodnosti. Ta pa je, verjemi, fejst uporabna.

    Tudi meni se zdi, da kolikor astrologija zadene, tudi zgreši.
    In ne vem če si z njo sploh lahko kaj pomagaš, tudi če ti pove, kar že veš?

  63. Janis said

    Mimogrede: če so prav ugotovili njegovo natalno karto, ima gospod Jezus Marsa v škorpijonu

    Ker se tako ali tako ne morem potegovat za krščanska nebesa in torej nič ne tvegam😀, lahko mirno napišem, da sem vedela, da je bil Jezus fuckable😉

  64. zogca said

    Moj zadnji bivši je mene takoj napadel s svojimi podatki, da mu pogledam karto. Pa ti povem, da se mi takrat sploh ni ljubilo. To je bilo čisto na začetku. Na uč sem mu pogledala par stvari, ker se mi ni dalo ukvarjati takrat s tem. Približno, kakšen je. Danes imam njegovo karto v malem prstu. Tako natal kot aspekte za prihodnost (teh mu nisem vedno govorila, ker v določenem momentu mi je koristilo, da ni vedel, da vidim, kar sem videla). Njegova prognostična karta deluje kot šus in brez napake. Se še ni zgodilo, da jaz ne bi vedela, kdaj je on poln samega sebe, kdaj na tleh, kdaj bo zbolel, kdaj se mu bo jebalo za cel svet, kdaj ga bo razžirala vest. Vse. Mi je samo žal, da tega nisem zlorabljala. Mislim, glede na to, da on ni bil fer do mene, ne vem, zakaj sem jaz bila do njega.

    Če bom imel priliko spoznati kakšno astrologinjo, bo zadnje kar ji bom povedal rojstni datum. Bi se pred njo počutil golega.

  65. zogca said

    Hi hi hi!

    lahko mirno napišem, da sem vedela, da je bil Jezus fuckable

  66. karmen said

    Ha ha ha Janis, če si vedela, da je bil Jezus fuckable, potem te bo prav gotovo spustil v svoja nebesa. V krščanskih nebesih pa tudi on ni, ker, če kaj ni bil, ni bil kristjan.

  67. zogca said

    Mene bi pa sploh potem Jezus moral imeti rad. Upam, da ni bil blond.

  68. karmen said

    http://rs.keplerunited.org/img/clanci/81%20Bog%20ali%20i%20covek.pdf

    Žogca, tu je tudi njegov fizičen opis. Menda je bil bolj svetel. Res odličen članek.

  69. maxi said

    Veš Žogca, če bi podlegel eni kurbici (se tudi opravičujem), mene ne bi izgubil. Bi me pa zaradi tega, če npr. ne bi priznal, da je nekaj rekel, kar je rekel.

    Zanimivo razmišljanje; lahko bi rekla podobno.

  70. zogca said

  71. lynx said

    Ker se tako ali tako ne morem potegovat za krščanska nebesa in torej nič ne tvegam

    Od kdaj imajo kristjani koncesijo? Ali ciljaš na kakšna posebna nebesa?

  72. zogca said

    Si bom šla pozneje prebrat. Malo me trenutno jebe koncentracija.

    Preferiram svetlo polt in temne lase.

    Ampak ajd, Marsa v škorpijonu bi šla vseeno probat. Tudi v blond različici.

    Žogca, tu je tudi njegov fizičen opis. Menda je bil bolj svetel. Res odličen članek.

  73. lynx said

    Za Šefico:

  74. zogca said

    Nisi obveščen.

    Od kdaj imajo kristjani koncesijo?

  75. zogca said

    To!!! Obožujem ta komad.

    Za Šefico:

  76. maxi said

    Si bom šla pozneje prebrat. Malo me trenutno jebe koncentracija.

    Preferiram svetlo polt in temne lase.

    Torej ga jaz kamot preskočim.:mrgreen:

  77. karmen said

    Maxi, menda je bil zaradi Sonca v konjunkciji s Plutonom karizmatičen in hipnotično lep.

    Žogca, zate bi bil pa itak idealen: Mars v škorpijonu, pa poudarjena devica.

  78. zogca said

    Saj, devica me zrajca, škorpijon pa potem dobro …

    Mmmmmmmm …

    Žogca, zate bi bil pa itak idealen: Mars v škorpijonu, pa poudarjena devica.

  79. Janis said

    Mene bi pa sploh potem Jezus moral imeti rad. Upam, da ni bil blond.

    Je imel pa dolge lase😉 Evo, pa smo spet tam😀

    Lynx, krščanska nebesa so nedvomno avtonomna cona RKC, nisem pa prepričana, če imajo od koga kjerkoli kakšno koncesijo😉

  80. maxi said

    Maxi, menda je bil zaradi Sonca v konjunkciji s Plutonom karizmatičen in hipnotično lep.

    Ma ja…saj bi me zagotovo zacopral; vedno padam na posebneže.😎

  81. zogca said

    Eh, Janis, meni je en hud vernik enkrat rekel, da nimam pravice govoriti o Bogu, ker nisem krščena.

  82. lynx said

    Lynx, krščanska nebesa so nedvomno avtonomna cona RKC, nisem pa prepričana, če imajo od koga kjerkoli kakšno koncesijo

    Preveč si jemlješ k srcu.

  83. zogca said

    Jaz pa zadnje čase na takšne, ki so videti zelo ubogi in ranjeni, ampak se potem izkaže, da še premalo, glede na to, kako znajo tebe raniti in narediti ubogega.

    vedno padam na posebneže.

  84. Janis said

    Sploh ne, Lynx, mene stvari zelo prijetno zabavajo, ker se mi zdi že ideja, da imajo ljudje karšnokoli moč nad smrtjo in morebitno posmrtnostjo drugih, blazno omejena, pa tudi v svete knjige in svete institucije take in onake ne verjamem. Z Bogom se midva zelo dobro razumeva – jaz ne težim njemu, on pa ne meni in sem prepričana, da bova šla lahko v onostranstvu mirno na skupaj na en pir, če se bo tako izkazalo😀

  85. zogca said

  86. Janis said

    Maxi, menda je bil zaradi Sonca v konjunkciji s Plutonom karizmatičen in hipnotično lep.

    Jaz bi bila potem z veseljem Marija Magdalena … ali pa apostol Janez😉

  87. zogca said

  88. karmen said

    “Jaz bi bila potem z veseljem Marija Magdalena … ali pa apostol Janez”

    Žogca sploh krščena ni, na njenem blogu smo pa sami Jezus Kristus feni.🙂

  89. Janis said

    Ne boš verjela, ampak tudi v resničnem življenju je tako🙂

  90. karmen said

    Janis, verjamem, verjamem.

    Čeprav nekaj o krstu: Jezus se je dal krstiti Janezu Krstniku. Šlo je za to, da je odrasel človek skozi kontemplacijo začutil Boga v sebi in je s simbolnim dejanjem krsta izpovedal (sebi) novo življenje – voda kot simbol preporoda. Tudi Jezus je učencem naročil, naj krščujejo v njegovem imenu, ampak vsaj jaz to razumem malo drugače kot RKC.

  91. zogca said

    Ironija, kajne?

    Drugače pa moj blog velja za pohujšljivega.

    Na slabem glasu je.😉

    Žogca sploh krščena ni, na njenem blogu smo pa sami Jezus Kristus feni.

  92. Janis said

    Kar se mene tiče, je vera stvar odraslih ljudi, tako kot seks in služenje denarja. Nekatere stvari za sabo pač potegnejo preveč, da bi bile primerne za otroke.

  93. zogca said

  94. webmaher said

    jezt sem Žogca fen, ne me v isti koš metat Karmen draga:mrgreen:

  95. zogca said

    Dokazano.

    jezt sem Žogca fen

  96. lynx said

    …ker se mi zdi že ideja, da imajo ljudje karšnokoli moč nad smrtjo in morebitno posmrtnostjo drugih, blazno omejena…

    Stvar interpretacije.

  97. zogca said

    Jutroooooooooo!

  98. karmen said

    Nisem vedla, da je Seve tok dobra igralka.

  99. Nevenka said

    No, niso sam Jezus Kristus fani na Žogcinem blogu. Jaz od verskega čenčanja dobim ošpice.

  100. Nevenka said

    Aja, od zlorab pa kolero.

  101. Jazz said

    Če mi je kdo mislil sneg odmetat,ga obveščam,da sem ga že sam.Pa drugič…

  102. Jazz said

    99.Nevenka said
    november 27, 2010 at 8:43 Jaz od verskega čenčanja dobim ošpice.

    Slutim,da žulj od lopate ni omembe vreden… 😦

  103. Jazz said

  104. Tana said

    Nič ni večno. Tudi zima ne bo večno trajala🙂

  105. Jazz said

    104.Tana said
    november 27, 2010 at 11:25 am
    Nič ni večno. Tudi zima ne bo večno trajala

    Saj ji nič ne manjka. In res vse hitro mine,pa pride spet…😉

  106. Tana said

    In res vse hitro mine,pa pride spet…😉

    Kakor kdaj🙂

  107. zogca said

    Nisi gledala njenega filmčka? Ups, tam ni igrala.😉

    Nisem vedla, da je Seve tok dobra igralka.

  108. Nevenka said

    Jazz, zakaj pa na sonce ne počakaš, he, he…
    Pri nas ga je samo še za vzorček.

  109. karmen said

    Nisem gledala Žogca, so ga prehitro umaknili. Vedela sem, da je karizmatična, samo v tem spotu se mi pa zdi tudi dobra interpretatorka.

  110. zogca said

    Še danes je na voljo povsod. Preverjeno.😉

    Nisem gledala Žogca, so ga prehitro umaknili.

  111. karmen said

    Mah, rada bi jo obdržala v glavi tako fatalno. A sicer je un tip zadevo obelodanil?

  112. zogca said

    Kako misliš obelodanil? Njemu to ni bilo v interesu – žena in trije otroci.

    Ostane tudi po ogledu porniča fatalna, brez skrbi.

  113. karmen said

    Aja, nisem spremljala zgodbe. Samo ni mi jasno, kako pride pornič v javnost, če ni bilo to nobenemu v interesu.

  114. maxi said

    Njemu to ni bilo v interesu – žena in trije otroci.

    A ta od Seve je imel 3 otroke in ženo?
    Nice.

  115. Nevenka said

    Oh, spet Severina. Nje pa moški res prav nič ne cenijo. Saj je sama kriva. Sama je svoj nivo tako znižala. Le kje vidite v njej kaj fatalnosti? Fatalne ženske so ženske, zaradi katerih so moški ob pamet in se do konca življenja ne poberejo. Ne pa da jo samo dol udarijo.

Leave a Reply

 
