Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pesem iz zaznamka!

Posted by zogca na november 17, 2010

81 Responses to “Pesem iz zaznamka!”

  1. zogca said

    Naj razložim, zakaj iz zaznamka. Pred mesecem dni sem med kosilom v neki restavraciji zaslišala to pesem, zgrabila telefon in si v zaznamek zapisala nekaj stavkov iz pesmi, da bi jo lahko pozneje poiskala na YouTubu. Pa sem potem pozabila tako na pesem kot na zaznamek, pač, preveč se je (žal slabega) dogajalo. Sinoči pa svojega mobilnika nisem mogla več napolniti, zato sem šla po novega, za silo (za nekaj minut) pa so mi starega napolnili z neko napravo. Ko sem ga pucala, preden ga odnesem na servis (pač, ga je treba spucati, je v njem preveč seksualnih sporočil oziroma skoraj samo takšna, brez zavijanja z očmi, prosim), sem videla tudi ta zaznamek, poiskala pesem in … Mi besedilo tako pride do živega. V pozitivnem smislu. Se spomnim same sebe.🙂

    Žal UMG ali kaj že je ne dovoli, da bi prek bloga poslušali pesem in bo treba prek povezave iti na YouTube, ampak mislim, da se splača, ker je res lepa.

  2. zogca said

    Ne bi ravno obujala spominov na preteklo ljubezen, ker se trenutno ne počutim nič ljubeznivo, ampak tale komad mi je velikokrat vrtel in tudi pel… Blazno je vedel, kako je lucky, da sploh ne omenjal love that will never die. Fuj.

  3. zogca said

  4. zogca said

    Namesto da pod spodnjo objavo delamo doktorat na temo moških (kot da so res tako zanimivi😉 ), dajmo raje kaj muzke. Po možnosti vesele.😉

  5. lynx said

  6. zogca said

    A ta je kakor vesela?😉

  7. zogca said

    Če sem že skoraj obujala spomine, ji bom pa še malo.

    Tole je bila pa moja in prinčeva pesem.🙂

  8. zogca said

    Ta pa od mene in mišija.

  9. lynx said

    V odgovor na vprašanje

    A ta je kakor vesela?

    je

    Po možnosti vesele.

  10. lynx said

    Nekaj bolj veselega za Žogco:

  11. Boom said

    Pred mesecem dni sem med kosilom v neki restavraciji zaslišala to pesem, zgrabila telefon in si v zaznamek zapisala nekaj stavkov iz pesmi, da bi jo lahko pozneje poiskala na YouTubu.

    Za take podvige se splača imet na telefonu tole: http://www.shazam.com/🙂

  12. zogca said

    To bom pa preučila. Ker zdaj imam ipak nov telefon in ta telefon ima kar Gmail, AOL, Facebook in čuda razna. In se celo da z njim surfati. Okej, tudi s prejšnjim bi lahko, ampak nisem znala nastaviti interneta. Tukaj je zdaj prišel avtomatsko nastavljen. Čeprav, zunaj stanovanja pa ne mislim skakati po internetu. Samo še tega se mi manjka.

  13. Boom said

    Sem sprobal to zadevo in sem bil kar fasciniran🙂. Moraš pa imet na telefonu vklopljen dostop na internet, ko ga uporabljaš, ker je baze jasno, da ne moreš imeti na telefonu.

  14. zogca said

    Saj jaz drugače stvari preprosto memoriram. V bistvu sploh ne vem, zakaj sem si šla takrat zapisovat na telefon. Samo ene pesmi si nisem zmemorirala in je še danes ne najdem in je verjetno ne bom nikoli. Neke pesmi, ki so jo včasih večkrat zavrteli med šesto in sedmo zjutraj na prvem programu nacionalnega radia. Mah, sem preiskala vse mogoče in ne mogoče, verjetno je ne bom nikoli našla. Moški sedi v prazni hiši in gleda stvari okoli sebe, nje ni več, ker je (vsaj tako zveni) umrla in potem on žalosten obuja spomine. Saj ne, da bi mi kdo znal pomagati, ker … Pa tako zveni, kot da bi pevec bil malo country, čeprav sama pesem ni country.

  15. lynx said

  16. zogca said

    Tale se mi še vedno zdi totalno najboljša. Čeprav, to pa moram priznati, tokrat nisem nič prosila Boga. Sem že vedela, da ni vredno in se ga ne splača motiti.:mrgreen:

  17. lynx said

  18. zogca said

    To si dal pa nalašč gor.😉 A ne? Ta me vedno zadene. To je pa tista prava ljubezen.

  19. lynx said

    To si dal pa nalašč gor.

    Kako veš? 😎

  20. lynx said

  21. zogca said

    Poznam jaz tebe.😉 Te bom leta 2028 nagradila.😉

    Kako veš?

  22. zogca said

    Venera je direktna. Jupiter je direkten. Če koga zanima.🙂 Jaz ju totalno čutim v pozitivo. Prav eno takšno distanco čutim do greznice, po kateri sem brodila.

  23. lynx said

    Venera je direktna. Jupiter je direkten. Če koga zanima. Jaz ju totalno čutim v pozitivo. Prav eno takšno distanco čutim do greznice, po kateri sem brodila.

    Prevod?

  24. zogca said

    Retrogradno je vračanje nazaj. In brodenje po preteklosti. Razčiščevanje le te, razreševanje in seveda epilogi. Pač, če vse življenje rineš nazaj, nikoli ne prideš naprej. In to obdobje naj bi bilo namenjeno temu, da se rešijo stvari za nazaj, da bi človek lahko šel naprej. Ko sta se planeta obrnila direktno, se tudi človek … Naj bi razčistil s preteklostjo. Čim bolje. Da bi lahko šel naprej in ne bi stare sence hodile za njim. Jaz drugače ta dva planeta blazno močno čutim, ker meni Venera vlada skorajda vsemu v horoskop in je zame daleč najpomembnejši planet. Jupitra imam pa na ascendentu, kar tudi pomeni, da je zelo pomemben. In, srhljivo, kajne, obe sranji, sta se zgodili … Prvo, ko je šel Jupiter nazaj. In drugo, ko je šla Venera nazaj. Točno na datum. To sem ugotovila šele danes, ker se prej niti nisem ukvarjala s tem, kdaj je Jupiter obrnil retro. Danes sem videla datum in kar nisem mogla verjeti, kako se vse ujema. Torej … full speed ahead.

    Je pa tako, da ne občutijo in niso vsi tako močno občutili retro Venere in Jupitra. Nekateri veliko močneje občutijo retro Saturna, retro Marsa, pač, odvisno od same natalne astrološke karte.

  25. lynx said

    Si bila na regresiji?

  26. zogca said

    Jutri grem.🙂

  27. zogca said

    Ups, napaka, danes grem.

  28. Boom said

    Saj jaz drugače stvari preprosto memoriram. V bistvu sploh ne vem, zakaj sem si šla takrat zapisovat na telefon. Samo ene pesmi si nisem zmemorirala in je še danes ne najdem in je verjetno ne bom nikoli. Neke pesmi, ki so jo včasih večkrat zavrteli med šesto in sedmo zjutraj na prvem programu nacionalnega radia. Mah, sem preiskala vse mogoče in ne mogoče, verjetno je ne bom nikoli našla. Moški sedi v prazni hiši in gleda stvari okoli sebe, nje ni več, ker je (vsaj tako zveni) umrla in potem on žalosten obuja spomine. Saj ne, da bi mi kdo znal pomagati, ker … Pa tako zveni, kot da bi pevec bil malo country, čeprav sama pesem ni country.

    se spomniš kakšnega končka besedila?

  29. zogca said

    V tem je tudi težava, ne, niti enega stavka. Vrteli so jo tam okoli šestih zjutraj in slišala sem jo zaradi radio budilke. To ni ura, ko bi jaz kakorkoli bila prisebna. Niti ene besedne zveze ne vem. Nič od nič. Enkrat sem se lotila in preiskala vse mogoče hite 60’s in 70’s, predvidevam, da pesem ni mlajša.

  30. webmaher said

    a gremo uganjevat na slepo … kaj dobi zmagovalec😆

  31. webmaher said

    bi bil lahko tale gospod😆

  32. asdf said

    ej, enkat te bo zadelo, po radiu, sredi plaže al pa v mehiki- saj ni važno. in takrat bo fajn.. čakaj. potrpi

  33. webmaher said

    kaj pa tale, je morda premlad😆

  34. lynx said

    V tem je tudi težava, ne, niti enega stavka. Vrteli so jo tam okoli šestih zjutraj in slišala sem jo zaradi radio budilke. To ni ura, ko bi jaz kakorkoli bila prisebna. Niti ene besedne zveze ne vem. Nič od nič. Enkrat sem se lotila in preiskala vse mogoče hite 60′s in 70′s, predvidevam, da pesem ni mlajša.

    Ko jo boš našla, bo toliko lepše. Jaz sem tudi nekatere iskal več let.

  35. lynx said

    Imam podobne misli kot Asdf.

  36. webmaher said

    ta je tut verjetn premlad ampak trenutno mi nič kaj drugega ne kapne:mrgreen:

  37. webmaher said

    jaz verjamem, da bo Žogci slej ko prej kapnilo:mrgreen:

  38. webmaher said

    tale je pa za I za brano in Tano:mrgreen:

  39. lynx said

  40. zogca said

    Joj, fantje, vas bom popoldne poslušala.😉 Spala sem nič minut. Mislim, da glasba trenutno ni za moje uhlje.

  41. Boom said

    V tem je tudi težava, ne, niti enega stavka. Vrteli so jo tam okoli šestih zjutraj in slišala sem jo zaradi radio budilke. To ni ura, ko bi jaz kakorkoli bila prisebna. Niti ene besedne zveze ne vem. Nič od nič. Enkrat sem se lotila in preiskala vse mogoče hite 60′s in 70′s, predvidevam, da pesem ni mlajša.

    Če je iz tega obdobja, potem je ne bo problem najt. Imam zelo obsežno diskoteko, še posebej za obdobje 70ih in 80ih. Samo nekaj pa le potrebujemo. Predlagam, da malo zapoješ, lahko tudi zažvižgaš, posnameš in daš tu na blog ali pa kar na youtube🙂

  42. romeno said

    Morda pa si mislila Johnnya Casha in njegovo Hurts🙂

    Meni pa zadnje čase ta ne gre iz glave🙂

  43. asdf said

    lepo, da mojega sorodnika poslušaš…😉
    je pa daleč preveč sof, da bi kaj več iz tega bilo… je pa tudi mlad in se razvija. iz negativa v pozitiv, ali obratno…

  44. Izbrana said

    Web, tile tvoji izbori muzike za mene…… Pa ti si za oženit ;)!

    tale je pa za I za brano in Tano:mrgreen:

  45. webmaher said

    :mrgreen: ni da ni v mojem repertoarju:mrgreen:
    lahko tudi tole😆

  46. webmaher said

    vem pa da ti je tale neprimerno bolj všeč:mrgreen:

  47. Izbrana said

    Weeeeeb!!!!!!
    A je tebe “dohitela” direktna Venera? Premalo podrobno bereš Žogcine razlage…. V času direktne Venere je čas za nove začetke! Pazi kaj delaš….😉

  48. Izbrana said

    A ja, in ne, ni mi druga neprimerno bolj všeč. Če bi morala izbirati med tema dvema, bi izbrala prvo. Sta mi pa všeč obe!

  49. zogca said

    Ne, kje pa. Tale komad od Casha je čista depra, v tem mojem je pa on samo otožen in đžalosten, ker te ženske ni več.

    Morda pa si mislila Johnnya Casha in njegovo Hurts

  50. zogca said

    Upam. In takrat si bom zapisala vse stavke iz pesmi, pa čeprav bi si jih morala pisati po telesu. Še enkrat mi ta pesem ne bo ušla.😉

    j, enkat te bo zadelo, po radiu, sredi plaže al pa v mehiki- saj ni važno. in takrat bo fajn.. čakaj. potrpi

  51. lynx said

  52. webmaher said

    jaz vedno pazim, Žogca pa ne:mrgreen:

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. Janis said

  56. webmaher said

    kavica za I za brano pa mal julijske toplote, da je ne bo zeblo:mrgreen:

  57. Tana said

    web, tebi odstopim svojo polovico kavice in pesmica zate 🙂

  58. Tana said

  59. webmaher said

    Hvala Tana, zdej pa nekaj da požene kri:mrgreen:

  60. Tana said

    Hudooooo web, mi je res kar kri pognalo, tako da sem začela pri likalni deski malo bolj migat🙂

  61. Jazz said

  62. zogca said

  63. zogca said

  64. Jazz said

    Žogca,Sony ne da…

  65. zogca said

  66. webmaher said

    Tana še malo italodisco

  67. webmaher said

    tale je bila pa prednica Sabrine pa Samante pa Žogce:mrgreen:

  68. webmaher said

    še mal kečapa iz tople Španije:mrgreen:

  69. webmaher said

    ovo je blog mojih snova, ovo je mesto puno zvezda, leti se i bez aviona:mrgreen:

  70. zogca said

  71. zogca said

    😉

    ovo je blog mojih snova

  72. zogca said

  73. zogca said

  74. zogca said

  75. zogca said

  76. zogca said

  77. zogca said

  78. zogca said

  79. romeno said

  80. zogca said

  81. Boom said

    Če se vrnem na skrivnostno Žogcino pesem in glede na opis bi bila morda tale?

Leave a Reply

 
