Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dolgolasi rajc za pupe!

Posted by zogca na november 13, 2010

Aha, rajcam pupe. Čeprav mi, verjemite, ni prav nič do rajca in ko pomislim na moški spol, mi na pamet pride vse prej kot seks. Vsekakor mi najprej pridejo na pamet borilne veščine. Ampak okej, dobila sem več pritožb, da zanemarjam blog, zato bom dala nekaj od sebe. Vsaj za rajc. Ki bo tokrat drugačen od prejšnjih, ker … Ena izmed najzvestejših bralk mojega bloga (oja, naša predraga Janis) mi že več let piše, da če hočem vedeti, kaj pomeni v postelji imeti res dobrega moškega, si moram omisliti dolgolasca. Priznati moram, da sem njeno mnenje jemala z zadržkom, dokler mi ni prijateljica, ki ima zadnje pol leta dolgolasca, rekla, da mu noben prej ni bil niti do kolen. Mah, kakšna kolena, rekla je do gležnjev. Zato je tokratni rajc dolgolas …

In ko sem izbirala dolgolasca, v bistvu ni bilo dileme. Zame en in edini. Nekdanji mož moje Pamelce.

Mogoče nima ravno najdaljših las in imel je tudi veliko daljše, ampak Tommy Lee je zame dolgolasec in vsekakor najbolj seksi dolgolasec, kar sem jih videla.

Tommyja pa sem, verjemite, videla zelo dobro.

Oja, Žogca je gledala domače posnetke nekdanjih zakoncev.

In če je moški, ki ga na današnji dan ne bi zbrcala s svoje postelje, je to Tommy Lee. Bemtiš, kje je zdaj tista kaseta?

141 Responses to “Dolgolasi rajc za pupe!”

  1. Tana said

    Jaz pa mislim, da dolžina las nima nič skupnega s tem, kako dober je moški v postelji. Daleč od tega. Bolj pomembna se mi zdi seksipilna privlačnost, ki pa mora biti obojestranska. Moški pač ne more biti dober v postelji (če že govorimo o postelji), če ga ženska ne privlači (in obratno) in še sploh ne, če ni zraven nobenih čustev.

    Če pa se že omejim na dolgolasce in na znane moške, jaz iz postelje ne bi zbrcala dolgolasca na spodnjem videu. Seveda gledano samo vizuelno🙂 Drugače pa mene bolj privlačijo moški brez las🙂

  2. Tana said

    Joj, zakaj mi je video razvleklo (povečalo) čisto noter v Žogcino diskoteto? A je pri meni kaj narobe? :))

  3. Tana said

    Aha, sedaj sem videla, da je tudi pri vseh drugih tako razvlečeno. Vendar samo na Žogcinem blogu. Na drugih, ki sem jih pogledala, pa je o.k.

    Torej upravičeno sklepam, da pri meni ni nič narobe🙂

  4. maxi said

    Jaz se pa ne bi branila tega dolgolasca, pa ne samo danes…kadarkol:mrgreen:

  5. Jazz said

    Če pa se že omejim na dolgolasce in na znane moške, jaz iz postelje ne bi zbrcala dolgolasca na spodnjem videu. Seveda gledano samo vizuelno Drugače pa mene bolj privlačijo moški brez las

    Kaj pa taki,nekje vmes?:mrgreen:

    ps: Pa kje ti hodiš?

  6. Tana said

    Kaj pa taki,nekje vmes?:mrgreen:

    ps: Pa kje ti hodiš?

    Jazz, tisti, nekje vmes pa še najbolj🙂

    Jaz sem več ali manj prisotna in potrpežljivo čakam, kdaj bova pričela z učenjem. Saj vidim, da še vedno ne obvladaš.🙂

    p.s.
    A ti tudi vidiš tako razvlečen video?

  7. Andrej34 said

    Jehata Tana, naj še jaz malo vskočim …

    p.s.
    A ti tudi vidiš tako razvlečen video?

    Video vidim za en cm daljši … ampak pomembna je tehnika (in vsebina) ne pa velikost … tako pri videu in dolžini las, kot pri vseh drugih stvareh :mrgreen: , pa tisti kurčev centimeter gor in dol …:mrgreen:

  8. Tana said

    Andrej, se strinjam, vse je v vsebini🙂

    Ampak jaz sem na nek način perfekcionistka in me tisti centimeter, ki je daljši …. pri videu moti🙂

  9. Andrej34 said

    maxi said
    Jaz se pa ne bi branila tega dolgolasca, pa ne samo danes…kadarkol

    Ja Maxi saj je zelo luškan … samo meni deluje malo homo … sicer moje mnenje …

  10. Andrej34 said

    Ampak jaz sem na nek način perfekcionistka in me tisti centimeter, ki je daljši …. pri videu moti

    Ja vem … vem da je naša Ana perfecionistka … 😉

    In če te tisti centimeter samo pri videu moti, potem je fse čisto fredi.:mrgreen:

    Bomo počakali da se naša šica Žogca spravi k sebi z čikom in mlekom z kavo (instant seveda) in bo povedala …

  11. zogca said

    Hi hi hi.😉

    Bomo počakali da se naša šica Žogca spravi k sebi z čikom in mlekom z kavo (instant seveda) in bo povedala …

  12. alexia said

    Priznati moram, da sem njeno mnenje jemala z zadržkom, dokler mi ni prijateljica,
    ki ima zadnje pol leta dolgolasca, rekla, da mu noben prej ni bil niti do kolen.

    Mah, kakšna kolena, rekla je do gležnjev.

    ne morem mimo tega, da potrdim, vsi moji bivši pleškoti se lahko skrijejo pri vseh svojih znanjih napram dolgolascem…

  13. alexia said

  14. Jazz said

    6.Tana said
    november 13, 2010 at 1:49 popoldan

    Jazz, tisti, nekje vmes pa še najbolj

    Jaz sem več ali manj prisotna in potrpežljivo čakam, kdaj bova pričela z učenjem. Saj vidim, da še vedno ne obvladaš.

    p.s.
    A ti tudi vidiš tako razvlečen video?

    Uh,res morva,sam jaz tvojega naslova nikakor ne najdem…😉 format je pa res drug,verjetno žogca kaj nadgrajuje sistem…🙂

  15. zogca said

    Lej, eni so zanič in ne pomaga to, da mu je ženska do konca privlačna, so pač zanič. Slab ljubimec je slab ljubimec z vsemi. Je pač dobro, da takšni naletijo na ženske, ki jim do seksa ni prav veliko. Pa saj mojo teorijo o tem, da se s tem rodiš, verjetno poznaš.

    Moški pač ne more biti dober v postelji (če že govorimo o postelji), če ga ženska ne privlači (in obratno) in še sploh ne, če ni zraven nobenih čustev.

  16. zogca said

    Tudi pri meni so danes razvlečeni in širši, ne pa toliko široki, da bi mi šli v diskoteko.

    Joj, zakaj mi je video razvleklo (povečalo) čisto noter v Žogcino diskoteto? A je pri meni kaj narobe? )

  17. zogca said

    Ljubosumna.😉

    Jaz se pa ne bi branila tega dolgolasca, pa ne samo danes…kadarkol

  18. zogca said

    Koliko je pa bilo teh pleškotov?😉 Jaz sem imela samo enega, pa še ta ni bil res plešast, se mu je pa kazalo, da bo. Ne vem, če to šteje. Ampak dolgolasca pa res še nobenega. Niti pogledam jih ne. Očitno je bilo to narobe z moje strani.

    vsi moji bivši pleškoti se lahko skrijejo pri vseh svojih znanjih napram dolgolascem…

  19. alexia said

    no saj tudi moji niso bli vsi prav komplet pleškoti, so bili tudi taki kot tvoj,ali, pa so bli kodrasti, no saj nima pomena, dejstvo je, da dolgolasci prekašajo ostale, tudi,če ni sam fora v lasah; sam očitno so bolj nadarjeni…

  20. zogca said

    Moj noben ni bil kodrast. Imam jaz vedno dovolj kodrov za dva.

    ali, pa so bli kodrasti

  21. zogca said

    Čakam, da se oglasi Janis, ker ona mi je o teh dolgolascih pisala tri leta.

    sam očitno so bolj nadarjeni…

  22. karmen said

    Haj Žogca,

    jaz pa dons vozle proučujem. Vidim, da daje Ema vozlom kar precejšen pomen. Samo še nekaj moram pogledati: ali je lunin vozel isto kot karmični vozel? In kateri potem, južni ali severni.
    Lep večer.

  23. maxi said

    Jaz sem ravno danes proučevala svoj karmični vozel.:mrgreen:

  24. zogca said

    Oj, punci! Lepo, da sta pridni.

    Lunini vozli ali karmični vozli – ista reč.

    V bistvu bi Ema bila huda, pravilno je lunina sečišča.

    Na karti je ponavadi označen samo severni. Južni je točno nasproti. 180 stopinj na drugo stran.

    Z veseljem napišem še kaj več.😉

    Mojemu severnemu vozlu se bo ta mesec veliko dogajalo. Tako natalnemu kot tranzitnemu.

  25. Žogca, dej a me lahko kontaktiraš na mail imam eno vprašanje zate. Astrološko vprašanje. Thanx.
    horoskopzodiak@gmail.com

  26. karmen said

    Mojemu se bo dogajalo v naslednjih dveh letih in Ema v OAK v interpretaciji “grozi” z naraščajem. Iščem od kje je potegnila to interpretacijo.
    A potem ima človek dva karmična vozla?

  27. zogca said

    Bom. A ti drugače nimaš mojega mejla? Od kdaj pa to?😉

    Žogca, dej a me lahko kontaktiraš na mail imam eno vprašanje zate. Astrološko vprašanje. Thanx.

  28. zogca said

    Aha. En je za nazaj. En pa za naprej.

    A potem ima človek dva karmična vozla?

  29. zogca said

    Severni vozel je skupek tistih procesov, ki nas v tem življenju vodijo in navdihujejo na naši življenski poti razvoja, ki jo predstavlja Sonce v svojem najmočnejšem smislu.

    Potrebno je poudariti razliko med Soncem in severnim vozlom: Sonce je naša osnovna življenska energija in hkrati tudi tisto, v kar se v življenju lahko razvijemo v najboljšem pomenu besede. Severni vozel pa je tisto, kar nas pri tem procesu usmerja, vodi in izziva.

    Severni vozel je torej ključnega pomena za človekov razvoj in smerokaz zdajšnemu življenju.

    Južni vozel predstavlja tisto, kar smo nekoč že počeli, v kar smo se nekoč že razvijali bolj ali manj uspešno pač. (uspeh, raven zavesti, smer razvoja in delovanja lahko ocenimo s pomočjo obsežne astrološke analize).

    Južni vozel konkretno predstavlja naš karmični spomin.

    http://www.astroloskosvetovanje.net/index.php/lunina-vozla

  30. alexia said

  31. maxi said

    Ljubosumna.😉

    Dober znak.😉

  32. maxi said

    Severni, južni, karmični….mah dej, sem se danes odločila, da nimam vozlov (več).🙂

  33. alexia said

    ni ravno dolgolasec dober pa je:

    ja retrogradna venera je kriva :))

  34. zogca said

    Lav ju.🙂

    Dober znak.

  35. zogca said

    Brez heca, kje je že tvoj? A ga nimaš ti tam kot moja največja ljubezen vseh časov?

    mah dej, sem se danes odločila, da nimam vozlov (več).

  36. Kriza je če sta retrogardna! Vozla mislim!

  37. zogca said

    Moja nista.

    Ti zdaj pošljem mejl.

  38. zogca said

    Pri meni je edino retrograden Jupiter.

  39. maxi said

    Brez heca, kje je že tvoj? A ga nimaš ti tam kot moja največja ljubezen vseh časov?

    Menda ja.
    Ampak, če zdržim še cca pol leta, sem (baje) na konju.:mrgreen:

  40. zogca said

    Aaaa, točno, ti si bila pri Ogi. Tell me more.

  41. zogca said

    Ko sem že omenjala največjo ljubezen … Danes sem obujala spomine nanj. Ali bolje, ne nanj, na čas, ko sem najbolj trpela zaradi njega. V tem imenu ta pesem … Nihče nikoli več ne bo kot princ, ga očitno mati ni rodila.

  42. zogca said

  43. zogca said

  44. maxi said

    Tell me more.

    Saj bistvo sem že zgoraj omenila. Še malo pa bo nagrada:mrgreen:

    Sva pa tudi tebe obirali😉

  45. zogca said

    Ojoj, ojoj, ojoj. Mene? Kaj lepega, upam.😉

  46. zogca said

    In kje je nocoj lynx, da me dregne za zvezdice? Ker nocoj pa imam nekaj časa. Ampak on je prvi na vrsti. Nima smisla, da ga tudi za zvezdice pustim čakati do leta 2028.😉

  47. maxi said

    Meni je pa ta še vedno dviga utrip:

  48. zogca said

    Jaz ne vem, ali hočem imeti preveč dvignjen utrip.

  49. maxi said

    Ojoj, ojoj, ojoj. Mene? Kaj lepega, upam.😉

    Je rekla, da je prec skontala, da misliš mene – takrat ko si ji poslala sms zame.

  50. zogca said

    Ko jaz razlagam, vsi skontajo.

  51. maxi said

    Meni je utrip zaželjen, mi gre brez sicer vse (pre)počasi.

  52. zogca said

    Meni je danes okoli treh popoldne tako utripalo srce. Kar naenkrat. Ko bi bila pet minut pred izpitom ali kaj podobnega. In nisem bila. Nikoli se mi to ne dogaja. Ziher se je takrat dogajalo kaj pomembnega zame in sem to začutila. Ker mi zadnje čase senzorji že prav noro delajo, res.

  53. maxi said

    Okol treh?…to sva bile midve.😉

  54. zogca said

    Ne vem, če od žensk dobim tako močno reakcijo.:mrgreen: To je bilo gotovo povezano z osebo moškega spola.

  55. maxi said

    To je bilo gotovo povezano z osebo moškega spola.

    Zagotovo.😉

  56. zogca said

    Ko šuš, ziher. Se bo že izkazalo, kaj je bilo. Vedno se izkaže.

  57. maxi said

    Danes imam tudi jaz baje nek pomemben dan v vezi Saturnom (vsaj zdi se mi).
    Mah, bi si morala zapisovat.

  58. zogca said

    Danes? Hmmm. Solar Fire kaže 4 in 25 november. Ta 25. november bo po moje pomemben. Nekaj v zvezi s kariero, mogoče izobraževanjem. Ali oboje skupaj.

    Zapisovati? Meni Ema kar posname. Čeprav sem žalostna, ker mi manjka ena tretjina pogovora in ravno tista najpomembnejša.

  59. maxi said

    Mah…saj lahko, da je govorila o 13.kot tako na splošno in potem povezala z mano. Aha, o karieri sva kar veliko govorile. Pa o Uranu, ki ga tudi imam v nekem doglednem času nekje.

    Hm…nisem ni pomislila, snemat bi mogla ja.

  60. zogca said

    Aha. Že meni to prav pride, pa bi se po karti spomnila. Ti pa, ki ti je to vseeno kar precej tuje … Je fajn. Ampak če si si čisto neastrološko zapomnila, kaj te čaka, je pa tudi v redu. Jaz si rada zapomnil v smislu ta konjunkcija, ta trigon, ta kvadrat …

  61. Nevenka said

    Žogca, midve se gotovo ne bi tepli za tipe, he, he….in če bi bili drugače usmerjeni, tudi za bejbe ne.
    Ne maram špičastih tipov, niti plastičih bejb. Ne maram alkoholikov in drogerašov, rada imam umirjene ljudi z občutkom za užitek. Ne maram nasilnežev, niti ženskarjev, niti tetovirancov.

  62. zogca said

    Počakaj, počakaj, počakaj.

    To, da je meni tale Tommy rajcig, ne pomeni, da so meni všeč alkoholiki in drogeraši. Širše je znano, da kdor pri meni na prvem zmenku spije pivo (eno je dovolj), drugega zmenka ne doživi. Zaradi pijače odpikam vsakega, mamil sploh da ne omenjam. Ne maram nasilnežev in ženskarjev, tetovaže, kakor so izkušnje pokazale, lahko preživim. Umirjene moške pa imam rada, oja, in prav takšnega, umirjenega in stabilnega bi si želela.

  63. Nevenka said

    Meni je Tommy že leta simbol razpuščenega tipa in ga prav vidim cel teden v istih cunjah od žura do žura, usmrajenega in prekajenega. Tako mi deluje.
    Morda bi mi bil celo všeč, če bi slovel vsaj kot priznan fizik in kakšno skrivnostno umetniško umaknjeno bitje. Meni človeka njegov način življenja močno definira in njegovo mi sploh ni nič rajcig.

    Saj vem žogca, da bi ti rada nekaj dobrega.
    Samo je potrebno potrebne lastnosti iskati v eni in isti osebi. Se mi zdi, no.
    Moški to itak počnejo drugače. Zato brihtne ženske težko dobijo partnerja, ker takoj vidijo, če njegove misli odlutajo za drugo in je hudič v strehi.

  64. zogca said

    Jaz sem ga gledala v domačih video posnetkih.😉 Tam sploh ni bil v cunjah. In deloval je zelo dobro umit. Prekajenost od cigaret me ni nikoli motila.😉

    Meni je Tommy že leta simbol razpuščenega tipa in ga prav vidim cel teden v istih cunjah od žura do žura, usmrajenega in prekajenega. Tako mi deluje

  65. zogca said

    V bistvu mene zanimajo še zgolj in izključno spermiji.😉

    Saj vem žogca, da bi ti rada nekaj dobrega.

  66. karmen said

    Žogca, ali se da arabske točke kje na astro.com videt, ali brez solar fire ne gre? Jaz jih na roko računam, pa mi gre zelo počasi. Sicer pa – ali te arabske točke za nas nearabce sploh kaj držijo?

  67. zogca said

    Joj, sem že pozabila. Mislim, da jih, ampak nisem ziher. Že zelo dolgo jih namreč nisem gledala. Mogoče celo držijo, kaj pa vem. Nočeem zadev preveč komplicirati. Po moje se že iz tistih osnovnih zadev, torej planetov, vidi vse.

  68. karmen said

    uf Žogi, men se pa tole hudo sliši http://www.rojstna-karta.si/arabske_tocke.htm

  69. zogca said

    Ne razumem, kaj je tukaj hudo.

    Natal, logično, je osnova za vse.

    Pogresije. Jih gledam vsak dan. Tranzite tudi.

    Solarec. Imam zase vedno narejen in ga občasno prečeliram. In si občasno nareredim tudi tranzite na solarca.

  70. karmen said

    Ta moj merkur v devici pa kar vrta dalje. Nekaj stvari se mi iz teh arabskih točk tako postavi, da jih šele razumem, natal, tranziti, progresije, pa tudi solarec mi niso razložili nekaterih dogodkov.

    Ali pa to: moja prijateljica se trudi imeti otroke. V natalni noben astrolog ni videl razloga, da jih ne bi mogla imeti. Sedaj sva pa izračunali, da ji pade točka “jalovosti” točno na natalno luno.

    Sicer imaš pa prav, brez veze tumač komplicirati. Še na natalno se ne spoznam dovolj.

  71. zogca said

    Lej, ko ne najdeš in ne najdeš, potem pa ja, raziskuješ naprej in mogoče je potem takšna točka odgovor. Ampak večino stvari razložijo planeti.

    Jaz drugače tudi zelo rada vrtam. Merkur v konjunkciji s Plutonom. Ej, kaj jaz vse izvrtam, ljudje samo gledajo.

  72. karmen said

    Ha ha, bi se lahko preživljala kot detektivka.

  73. zogca said

    Komot. Jaz res sem Sherlock Holmes. Ne kar tako, ampak ko mene nekaj zanima, bom jaz našla vse. In res, ljudje samo gledajo. To je od nekdaj. Iglo v senu bom našla. Mi pa menda, to je zdaj čisto astrološko, manjka povezava med tema dvema planetoma in Marsom. Zato naj ne bi bila detektiv tako na terenu, v smislu, da bi bila kriminalistka in se s tem preživljala. Imam pa menda idealno postavitev za nekoga, ki bi pisal krimič romane. Lahko kdaj tudi poskusim. To, kar sem ti zdaj napisala, je s tečaja poklicne astrologije.

  74. karmen said

    Uf, to pa res poskusi. Mogoče bi bila tudi dobra raziskovalna novinarka. Pišeš dobro, pa temeljito izvrtaš. Za romane moraš imeti tudi zelo dobro domišljijo. To imaš?

    Gledam karto sina, pa ima jupitra v škorpijonu, plutona pa v strelcu, potem sonce v kozorogu, saturna pa v levu, urana v ribah, neptuna pa v vodnarju. Temu se reče neka vzajemnost ali kako že. Menda naj bi to pomenilo nekaj takega, kot da bi imel planet v “svojem” znamenju.

  75. karmen said

    Sem se spomnila: moj mož ima konjunkcijo plutona in merkurja. Ko sva se spoznala, sem mislila, da je tajni agent.🙂

  76. zogca said

    Imam domišljijo, oja.

    Tajni agent, hi hi hi. Jaz bi lahko bila. Res, meni vedno prijateljice, ko je treba najti kaj nemogoče, vedno se to prepusti meni, ker jaz vedno vse izvoham. In vidim, kako vidim. Drugače sem slepa, ampak ti povem, če je treba, bom videla trepalnico.

  77. karmen said

    Potem pa tipkovnico v roke in gremo pisat roman. Rada bereš Grishama ali Jeffery Archerja? Saj se tudi jaz najdem v tem. Moj merkur je v osmi hiši in menda gre za podobno simboliko.
    Ko sem ti govorila o mojem bivšem: on ima sonce, luno, ascedent, merkurja in neputna v škorpijonu. Ko sem bila z njim, mi je umrla mami, stara mama in star ata, ko je dobil novo bejbo, se ji je v nesreči ubil oče, kamorkoli se preseli, v bližini nekdo umre. Pa se človek sploh ne zaveda, kakšno simboliko nosi s seboj. Saj ne gre za nobene zelo osebne smrti z njegove strani, pa vseeno. Aja, je menjal službe. Kamorkoli je prišel, je najkasneje v enem mesecu nekdo umrl.

  78. maxi said

    Ko sem bila z njim, mi je umrla mami, stara mama in star ata, ko je dobil novo bejbo, se ji je v nesreči ubil oče, kamorkoli se preseli, v bližini nekdo umre. Pa se človek sploh ne zaveda, kakšno simboliko nosi s seboj. Saj ne gre za nobene zelo osebne smrti z njegove strani, pa vseeno. Aja, je menjal službe. Kamorkoli je prišel, je najkasneje v enem mesecu nekdo umrl.

    What?
    Prav srhljivo. :S

  79. zogca said

    Ufff. Ampak ne vem, če bo samo dejstvo, da ima nekdo toliko stvari v škorpijonu (ne bi s takšnimi hotela imeti preveč opravka), dovolj, da se okoli toliko umira. Bi moralo biti še kaj.

  80. karmen said

    Maxi, saj se sliši bolj grozno, kot je v resnici. Ko sem brala o simboliki škorpijona in plutona, sem se šele to spomnila. Saj najprej nisem povezala tega.

  81. karmen said

    Hm, jaz ne mislim, da on povzroči te smrti, ampak njega pač vedno vleče nekam, kjer se to zgodi. Še enkrat: saj nobene smrti nismo nikoli povezali z njim.

  82. zogca said

    Čeprav, to pa ja, sem gledala eno karto ene ženske, ki je pokopala že tri može. In ja, se s karte vidi, da je to ta njena življenjska tendenca. Zdaj samo … Ali je njena usoda, da ji može umirajo. Ali pa je njihova usoda, da dobijo žensko, ki jih pokoplje. To se zdaj tako grdo bere, ni jih ona pokopavala, enostavno so ali zbolevali in umirali ali pa je šlo v enem primeru za prometno nesrečno. Ampak se je to videlo po sedmi hiši, po postavljenosti vladarja sedme in aspektih vladarja sedme.

  83. karmen said

    Aha pri njej je šlo prav za partnerstva. Joj,mene so pa sedaj te arabske točke čisto obsedle. Točka fantkov pade meni in možu točno na sonce, točka punčk pa nekam, kjer ni nič. Zato nama ne rata punčke nardit.🙂

  84. zogca said

    Jaz takoj podpišem fantke.😉

  85. maxi said

    Mislim kaj (vse) vedve zdaj tu odkrivata.😯

    Kar se pa škorpijonov tiče, sem pa jaz že itak povedala svoje in to večkrat.:mrgreen:

  86. maxi said

    Kar se pa škorpijonov tiče, sem pa jaz že itak povedala svoje in to večkrat.:mrgreen:

    …in to brez astroloških analiz.

  87. karmen said

    Ma ja saj, sem se že malo zamislila, da vse žogcine bloge v astrologijo zapeljem, in da ne smem, ker samo gostujem.

  88. maxi said

    Ma ja saj, sem se že malo zamislila, da vse žogcine bloge v astrologijo zapeljem, in da ne smem, ker samo gostujem.

    Ne vem, če je s tem ravno kaj narobe….mene bolj preseneča; če se res oz. kaj vse se takole “v zvezdah” vidi.

  89. zogca said

    Jaz sem zdaj prvič imela opravek (posredno) z nekom, ki ima polno karto škorpijona. Bejž, me kar zmrazi, česa je to sposobno.

    Kar se pa škorpijonov tiče, sem pa jaz že itak povedala svoje in to večkrat.

  90. zogca said

    Ne se sekirat, res. Klepetamo o tistem, o čemer se nam klepeta. Pa jaz bi tako in tako rada napisala eno, dve, tri astrološke objave, ampak ali ne utegnem, ko pa utegnem, pa samo bluzim nekam v tri krasne in ni iz mene nič.

    Ma ja saj, sem se že malo zamislila, da vse žogcine bloge v astrologijo zapeljem, in da ne smem, ker samo gostujem.

  91. maxi said

    Mah škoda, da nimam jaz ure rojstva svojga ex, bi bilo zanimivo videt.

  92. maxi said

    Vem samo, to kar mi je Oga rekla; da je bil v moji 12 hiši. Kaj to pomeni, pa zdaj vem že jaz.

  93. karmen said

    Jaz sem zdaj prvič imela opravek (posredno) z nekom, ki ima polno karto škorpijona. Bejž, me kar zmrazi, česa je to sposobno.

    No ja, sej žwaw ni sama kriva. Jaz nimam npr. niti enega planeta v vodi. In mi nikoli ni bilo razumljivo, da kdo nima svojih čustev pod kontrolo in lepo v predalčkih. Astrologija mi je pomagala razumeti, da obstajajo tudi vodna znamenja.🙂

  94. zogca said

    Skrito, tisto, kar je skrito, nezavedno, na takšen način. Tisto, česar sploh ne moremo osvestiti. Med drugim. Ima ta hiša še druge pomene. Odvisno, kakšno simboliko se išče.

    da je bil v moji 12 hiši. Kaj to pomeni, pa zdaj vem že jaz.

  95. zogca said

    Njet, njet, njet, noben planet po moje ne opravičiti pokvarjenosti.

    No ja, sej žwaw ni sama kriva.

  96. maxi said

    Jaz nimam npr. niti enega planeta v vodi. In mi nikoli ni bilo razumljivo, da kdo nima svojih čustev pod kontrolo in lepo v predalčkih.

    Tudi jaz sem brez vode..in se prav tako čudim pretiranim emocijam in tovrstnim izpadom.😉

  97. zogca said

    Jaz imam v vodi večino osebnih planetov, sem strašno čustvena, ampak nikoli ne delam takšnih svinjarij in se pretvarjam, da imam do tega od Boga dano pravico, ker jaz pač nekaj čutim. Da ne govorim o tem, da ni šlo za plemenita čustva tukaj, ampak tista najbolj destuktivna.

    Jaz nimam npr. niti enega planeta v vodi. In mi nikoli ni bilo razumljivo, da kdo nima svojih čustev pod kontrolo in lepo v predalčkih.

  98. zogca said

    Luna v vodi.

    Venera v vodi.

    Mars v vodi.

    To so glavni planeti, ko gledaš čustva in odnose.

    Tudi jaz sem brez vode..

  99. karmen said

    Ja, to pa loči verjetno ribo in raka od škorpijona. Sicer pa – še vedno mislim, da se človek ne rodi kot biorobot, ampak z nekimi predispozicijami in potem je tu svobodna volja zaradi katere je Eva morala pomalicati ravno jabolko s tistega drevesa spoznanja in je še od nas odvisno, kaj bomo naredili.

  100. karmen said

    Luna v vodi.

    Venera v vodi.

    Mars v vodi.

    To so glavni planeti, ko gledaš čustva in odnose.

    To Maxi ali Žogca?

  101. zogca said

    Nekaj na karti mora biti, da te zadrži, da pomisliš, da na tem vesolju nisi edini in sam. Če tega ni, očitno vidiš samo sebe in svoje želje vidiš kot najbolj svete in rušiš vse okoli sebe. Predvidevam.

  102. zogca said

    To ima Žogca.

    Luna v vodi.

    Venera v vodi.

    Mars v vodi.

    To so glavni planeti, ko gledaš čustva in odnose.

    To Maxi ali Žogca?

  103. karmen said

    Saj luna v raku je super. Verjetno ob tebi ljudje začutijo toplino, nežnost, skrb.

    Kar se pa škorpijona tiče: pri bivšem sem ga poskusila. In vse tiste planete v škorpijonu zamenjam za marsa v škorpijonu – iz tebi znanih razlogov.🙂 Tega tudi meni ni bilo dano poiskusiti. Je tvoj mars v škorpijonu?

  104. karmen said

    2013 bo šel mojemu dragemu tranzitni pluton čez njegovega natalnega marsa in to v 8. hiši. Upam, upam, da mu bo usekalo na seks, ker sicer verjetno veš, kaj bi to lahko pomenilo.😦

  105. zogca said

    Moj Mars je v škorpijonu. In verjemi mi, da to … Lej, danes imam jaz za seboj že šest orgazmov in mi še ni dovolj. Dvakrat po tri. In bom verjetno še enkrat po tri. Menda ti je jasno, kako zelo seksualna reč je Mars v škorpijonu. In to vse mimogrede, deset minut skupaj posla. Potem si zamisli, kaj rata, ko meni pade v posteljo en ta prav desc.

    Aha, Luno imam pa v raku. In sem zelo skrbna, tudi zelo nežna in topla. Dokler me fejst ne razjezijo.😉

    Moškega Marsa v škorpijonu pa še nisem poskusila. Želela sem poskusiti v škorpijonu in v kozorogu. Marsa v kozorogu zdaj sem poskusila in če ne bi imel drugih napak, bi bil za zadržat. Čeprav mu tudi je manjkalo, bi se dalo še kar popraviti, ampak generalno gledano pa v redu. Marsa v škorpijonu pa … Ne vem, kje se to skriva v moški obliki. Spoznala sem še eno žensko z Marsom v škorpijonu, je kot jaz tudi ona obsedena se seksom.

  106. zogca said

    Bi morala preveriti, ker konjunkcija tukaj ni tako pozitivna. Bi sekstil in trigon usekal na seks. Jaz imam Mars sekstil Pluton decembra. Sploh ne smem razmišljati, kako me bo metalo.

    2013 bo šel mojemu dragemu tranzitni pluton čez njegovega natalnega marsa in to v 8. hiši. Upam, upam, da mu bo usekalo na seks, ker sicer verjetno veš, kaj bi to lahko pomenilo.

  107. maxi said

    Kaj je Kulminantni planet?

  108. karmen said

    Vem to za marsa v škorpijonu in si predstavljam, da ti je v tem primeru najtežje dobiti moškega, ki ti lahko sledi. Predvsem, ker si še inteligentna, možgani so pa itak največja erogena cona. Ti je sploh uspelo dobiti tipa, ki bi te erotično presegel?
    Nikogar sicer ne poznam z Marsom v škorpijonu. Ga ima pa moj dragi v 8. hiši v kozorogu. Zelo moška energija je to, nič ženskega.

  109. maxi said

    Že vem, sem našla.

  110. karmen said

    Opisujejo, da lahko tudi konjunkcija pomeni obsedenost s seksom, poplavo energije, da te lahko uniči, preprodi, da eksplodiraš… In pa seveda, nesreče, umori itd.

  111. zogca said

    Okej.

    Že vem, sem našla.

  112. maxi said

    Zanimivo, nekaj brskam po netu in naletim na tole (ko smo že ravno pri škorpijonih):

    Ima me,da bi te ubila močno v krvi,
    ne verjamem,
    da bi umrl,
    ljubil bi me dalje.
    Ima me,
    da bi te zadavila
    (tako te ljubim)
    si pripravila večerjo in
    ustnice spravila v hladilnik
    za zajtrk.

    Scorpio love

  113. maxi said

    Ampak tem škorpijonom pa res dogaja… buuu

  114. zogca said

    Misliš seksualno? Ne, nikoli. Pa jih je bilo kar nekaj, ki so govorili, da oni pa lahko kadarkoli, kjerkoli, kakor dolgo je potrebno. In ne, ni nihče zdržal toliko, kolikor jaz lahko zdržim. Čeprav vedi, lahko jaz tudi zdržim brez seksa. Mars v škorpijonu lahko to zdrži. Jaz sem dve leti in pol prostovoljno bila brez seksa.

    Ampak ne, po vzdržljivosti mi nikoli nihče ni bil kos. Še največ je zdržal ravno princ, čeprav mu tega človek ne bi pripisal, vsako jutro in vsak večer. In to ne po deset minut, po eno uro. S tem da ja, sem bila jaz tista bolj aktivna.

    Ti je sploh uspelo dobiti tipa, ki bi te erotično presegel?

  115. zogca said

    To je dobro!!!!!!

    Nikogar sicer ne poznam z Marsom v škorpijonu. Ga ima pa moj dragi v 8. hiši v kozorogu. Zelo moška energija je to, nič ženskega.

  116. zogca said

    Evo!!!!!

    Da veš, da bo nekomu mnogo bolje brez tebe, da veš, da bo brez tebe lepo živel, lahko uresničil svoje načrte, skratka hodil po dobri poti. In tega ne preneseš, ampak ga dejansko greš fentat, ker si ga lastiš, to je čisto škorpijonsko. Če je nekdo do konca škorpijonski, naredi točno to. Pa za to ni dovolj samo Sonce v škorpijonu, kar se mene tiče. Mora biti močneje. Škorpijonski stelijum plus Sonce. Ascendent v škorpijonu plus stelijum v škorpijonu. Močni škorpijonski planeti v prvi hiši ali podobno.

    Ima me,da bi te ubila močno v krvi,
    ne verjamem,
    da bi umrl,
    ljubil bi me dalje.
    Ima me,
    da bi te zadavila
    (tako te ljubim)
    si pripravila večerjo in
    ustnice spravila v hladilnik
    za zajtrk.

    Scorpio love

  117. zogca said

    Upaj, da bo tisto pozitivno.

    Opisujejo, da lahko tudi konjunkcija pomeni obsedenost s seksom, poplavo energije, da te lahko uniči, preprodi, da eksplodiraš… In pa seveda, nesreče, umori itd.

  118. karmen said

    Seksualno sem mislila ja. In se mi je zdelo, da težko dobit takega, ki bi znal ukrotit škorpijonksega marsa v ženski karti.
    Maxi, si pa našla poezijo.🙂

  119. zogca said

    Ni tukaj za ukrotit. Ni, da sem jaz podivjana. Jaz samo bi. Da bi me bilo pa treba krotiti v smislu … Lej, jaz nikoli nikogar nisem varala. Nikoli se nisem vlačila z vezanimi moškimi. Jaz imam svoj spolni nagon zelo pod kontrolo. Jaz nikoli ne delam stvari, ki ne gredo skupaj z mojimi moralnimi načeli. Raje zdaj takoj podpišem, da nikoli več ne seksam, kot pa da bi naredila kakšno za moje pojme svinjarijo.

    Drugače je moj škorpijonski Mars še v konjunkciji z Uranom.

    To je potem še velikooooo močneje.

  120. maxi said

    Maxi, si pa našla poezijo.🙂

    Hja…ti povem, ko tole žviš, ni prav nič poetično.😕

  121. zogca said

    To ti pa tako zelo verjamem.

  122. karmen said

    Ja, saj nisem mislila “ukrotit” v tem smislu, ampak v tem, da bi rekla: Bejbi, super je, ampak dovolj imam.

  123. zogca said

    Brez skrbi, da to povedo nekaj minut pred tem, ko bi izdihnili.😉

    Ja, saj nisem mislila “ukrotit” v tem smislu, ampak v tem, da bi rekla: Bejbi, super je, ampak dovolj imam.

  124. karmen said

    Samo v tem primeru, ja.😉

  125. Janis said

    Ena izmed najzvestejših bralk mojega bloga (oja, naša predraga Janis) mi že več let piše, da če hočem vedeti, kaj pomeni v postelji imeti res dobrega moškega, si moram omisliti dolgolasca. Priznati moram, da sem njeno mnenje jemala z zadržkom, dokler mi ni prijateljica, ki ima zadnje pol leta dolgolasca, rekla, da mu noben prej ni bil niti do kolen. Mah, kakšna kolena, rekla je do gležnjev.

    Glede marsičesa lahko da nimam pojma in imate vsi drugi bolj prav, ampak glede seksa imam jaz bolj prav;) In nehajte se spotikat ob mojo Venero v škorpijonu:mrgreen:

  126. zogca said

    Ej, kdo se spotika? Kje pa je moja Venera?

    Ja, glede seksa si ti zakon. Zato tudi ta objava. Jaz ti verjamem!!!

    Glede marsičesa lahko da nimam pojma in imate vsi drugi bolj prav, ampak glede seksa imam jaz bolj prav;) In nehajte se spotikat ob mojo Venero v škorpijonu

  127. zogca said

    Samo v tem primeru tudi neham težiti.:mrgreen:

    Samo v tem primeru, ja.

  128. Janis said

    Vidim, da generalno karkoli škorpijonakega ni preveč dobro vzeto tule😉

    Moja boljša polovica, ki mi gleda pod prste😉, mi grozi, da ji dolgujem eno vikendaško noč seksa … In ima prav😉

  129. zogca said

    To pa ni res, Janis. Halo??? Mi tukaj govorimo o tem, da preveč škorpijonovskega skupaj ni dobro. Ej, tudi jaz imam planete v škorpijonu. V svojo skledo pa ne bi šla tako zelo pljuvat, to mi lahko verjameš.:mrgreen:

    Ej, pejd seksat, bejži, pokaži ji, kaj je Venera v škorpijonu.:mrgreen:

  130. Janis said

    Hehe, sva se ravno zmenili za date v petek zvečer😉 Imava enega otroka danes pri sebi, veš, malo je zakuhal včeraj, ampak ni hudega, samo bližino rabi danes.

  131. zogca said

    Ampak nežno vidve še vedno lahko. Mislim, ni treba zbuditi otroka.

  132. Janis said

    Žogca, tamali je danes z nama v postelji in se kar naprej prebuja, ker še vedno ni OK. Moja kraljica ureja članek za faks (saj sem povedala, da dela doktorat, kajne?), jaz pa uspavam tamalega, kadar se zbudi.

  133. zogca said

    Ups, tranzitno Sonce bo zdaj dva dni na moji Veneri. To je drugače najčudovitejši aspekt, ampak ne, če je Venera škorpijonska in trpeča. Bogsigavedi, kakšno bolečino bo tole zdaj osvetlilo.

  134. zogca said

    Sonce na Veneri mi, kot sem predvidevala, ne dene prav nič dobro.

  135. karmen said

    Uf Žogca, saj bo minilo. Je pa res zanimivo, sonce in venera skupaj naj bi prinesla srečo. Res je treba vseskupaj upoštevati. Jaz sem ugotovila še en vpliv, zaradi katerega od 2006 do 2010 nisem bila jaz: progresirano sonce je zapustilo tehnico in prišlo v škorpijona.

  136. zogca said

    Vem, to so meni vsi govorili, ko sem imela progresivno Sonce na Veneri. To je daljše obdobje kot zdaj tranzitno, ki bo gor samo nekaj dni. To je kakor višek sreče. Pa mi verjemi, če je Venera škorpijonska, je to više nesreče in ni besede, kako slabo se jaz danes počutim in sem nesrečna.

  137. karmen said

    Razmišljam o tej tvoji veneri. Pa praviš, da razen tega, da tvori opozicijo ascedentu in jupitru nima drugih slabih vplivov. Njej vladar Mars praviš da ni slabo aspektiran. Se pravi se mora venera res tako zelo slabo počutiti v tem škorpijonu. Saj bo minilo hitro… Mogoče pride kmalu kakšen lep aspekt.

  138. zogca said

    Ne, nima. In ne, tudi vladar Mars ni slabo aspektiran. Venera se v škorpijonu dejansko slabo počuti, najslabše, in moja je še na descendentu, kar je najbolj drugim izpostavljeno mesto v horoskopu.

    Vem, da bo minilo, ampak res, ni besed, kako se bed zdaj počutim. Pa se po drugih dejavnikih sploh ne bi smela, v bistvu imam od pomembneših aspektov danes sekstil tranzitnega vozla na natal, kar naj bi prineslo nekaj lepega, karmičnega, usodnega. Lepega nič …

    Lej, pri meni vse stoji in pade na tej Veneri, ker praktično vlada vsemu. In ko je Venera bed, sem jaz bed.

  139. karmen said

    Razumem. Samo to me muči,ker potem očitno sploh ni aspekta, ki bi tej ubogi veneri pasal. Ali ji vseeno kaj paše…

  140. zogca said

    Mogoče lep aspekt z Marsom in Luno. Trigon ali sekstil. Že konjunkcija z benefikom tipa Sonce in Jupiter, ji ne pače. Očitno. Da ne govorim o konjunkciji z Marsom, Plutonom ali podobno, safr.

  141. zogca said

    Še dva dni in Venera bo obrnila direktno. Joj, kakšno olajšanje zame.🙂

Leave a Reply

 
