Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Topel in grenak!

Posted by zogca na november 11, 2010

V DEŽJU

Spet je večer.
In dež, siv dež …
Po poteh,
ki sva skupaj jih hodila,
tavam sama.
Vsak hip brezupnejša razdalja
je med nama.
Siv dež in sive misli
venomer …

Kaj ni ob meni nekaj se zganilo?
Se je, se je, saj dobro sem čutila,
ko da bi se mehko me dotaknila
tvoja rama.
Ozrem se.
Nič, prav nič ni bilo.
Le kako in kaj me je zmotilo?
Zdaj, zdaj sem šele sama.

Ko da sem starka, je korak.
In dež, sam dež …
Siv, mrzel dež.
A ta, ki iz oči mi pada,
je topel in grenak.

Mila Kačič

14 Responses to “Topel in grenak!”

  1. zogca said

    Opravičujem se, ker vam zadnji teden samo pesmice lepim in nič ne napišem, ampak prav nobenega pravega navdiha nimam, ne zdi pa se mi smiselno, da bi pisala nekaj na silo. Saj pesmice so tudi kul, kajne?😉

  2. romeno said

    Sem že mislil, da se ti je gumb objavi pokvaril🙂

  3. webmaher said

    Žogca si ozimnico dela na bančnem računu kajti prihaja Ledena doba:mrgreen:

  4. zogca said

    Torej je bilo opazno, da mi nekaj ne gre? Ne, gumb objavi dela, jaz sem se malo pokvarila.😉 Zato sem si pa tudi rekla: “Daj gor še eno pesmico, če že nisi za nikamor, da bodo ljudje vsaj vedeli, da si še živa.” Vem, ker mi je kar nekaj ljudi reklo, da vsak dan čekirajo moj blog (ne mislim zdaj, na splošno) in da so kar malo razočarani, če vidijo, da ni nič novega. Zdaj pa dejansko zadnja dva tedna ne dajem gor skoraj nič. Normalno bi bilo v tem času že kakšnih petnajst objav.

    Sem že mislil, da se ti je gumb objavi pokvaril

  5. zogca said

    Hi hi hi.😉 V bistvu je bila ozimnica že narejena.😉 Prejšnja dva meseca, ko sem bila čustveno v boljšem stanju. Ko meni v življenju gre, takrat lahko delam 24 ur na dan. Zdaj se bolj mučim, ker mi ne gre, ampak okej, za kruh in mleko spravim skupaj.😉

    Žogca si ozimnico dela na bančnem računu kajti prihaja Ledena doba

  6. romeno said

    Žogca si ozimnico dela na bančnem računu kajti prihaja Ledena doba

    Web a ti si mogoče cash … (saj niti ne vem izraza za moškega😆 )

  7. asdf said

    miline pesmi so zelo lepe- brez umetelnih in umetnih prispodob. žalostne,, enostavne, občutene, lepe…

  8. zogca said

    Sponzorušek?😉

    Ne mislim, da je, samo besedo pomagam iskati.

    (saj niti ne vem izraza za moškega )

  9. zogca said

    Predvsem pa žalostne.😦

    žalostne

  10. webmaher said

    cash (u…)bog(i…):mrgreen:

  11. zogca said

    Ajmo, vstat ob sedmih in garat!!!😉

  12. lynx said

    Ajmo, vstat ob sedmih in garat!!!

    In nič kart gledat. Razen mojih.

    Imaš uro pokvarjeno.

  13. zogca said

    Misliš to na blogu? Prestaviti jo moram. Jaz imam težave s tem prestavljanjem. Ponavadi mi ura v avtu kaže poletni čas, dokler ne pride spet poletje.

    Nič kart danes zjutraj, nič. Delam.

  14. asdf said

    oj!
    malo spamanja za “izobrazbo”

Leave a Reply

 
