Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ob dotiku izgineš!

Posted by zogca na november 8, 2010

GRADIM

Gradim gradove v oblakih
s kupčkom sanj
v naročju čustvenega rablja.
Pokopavam strasti
v pest pepelnate sivine,
da hrepenenje poroči samoto.

S teboj bi rada izmenjala
mostič teženj po dotiku
neke plemenitosti.
Stojim in zrem v pomlad,
ki jo prinašaš s seboj,
da razodene
majski cvet ljubezni
tisočerim očem
tisočerih želja.

Tvoj lik v zrcalu je tako živ,
da se dotaknem te obsedenosti,
ob dotiku pa izgineš
neznano kam.
Hip kasneje
se pretihotapiš nazaj.

Ingrid Peinkicher

68 Responses to “Ob dotiku izgineš!”

  1. zogca said

  2. alja said

    Tako je to, na žalost pogosto ljudje eden od drugega nimamo istih pričakovanj. Potem pa smo razočarani drug nad drugim…ehh, danes je res dan za poslušat November rain…

  3. lynx said

  4. zogca said

    Zunaj je bolj black kot white.😦 Ampak kaj mi mar, ko moram tako in tako viseti za računalnikom.😦

  5. zogca said

    Naslednji teden grem pa na Prljavce.🙂

    Aja, bizi totalno, vse kar sem obljubila (lynx, Karmen, še kdo?) čez nekaj dni, ker res ne utegnem.

  6. Poezija je materija duše.

  7. zogca said

    Jaz tako modrih misli sploh ne razumem, res ne. Bom pa rekla, da dostikrat so hrana za žalostno dušo.

  8. maxi said

  9. maxi said

  10. zogca said

  11. zogca said

    Meni se zdi bolj problematično to, da se o pričakovanjih laže.

    Tako je to, na žalost pogosto ljudje eden od drugega nimamo istih pričakovanj.

  12. zogca said

    Maxič, kaj dogaja?😉

  13. Mišela said

    še kdo?🙂 ko boš lahko, tudi meni

  14. karmen said

    Žogca,

    glede mene se ne sekiraj, sem rešila problem. Ema mi je do sedaj svetovala v osebnem posvetu, pa sem ji predlaga, da vse urediva elektronsko, pa mi ni odgovorila, pa sem že našla eno drugo. Samo za to je šlo.

    Imej se.

  15. zogca said

    Preden karkoli obljubim na novo, moram naprej podelati, kar sem obljubila in še nisem naredila. Ker se mi non stop nekaj komplicira življenje in potem težko sfolgam tudi svoje premnoge delovne obveznosti. Ko bom, pa lahko.

    še kdo? ko boš lahko, tudi meni

  16. zogca said

    Aaaa? Okej. Jaz sem bila drugače pri Emi prejšnji teden. Me je zanimalo, ali bo tudi ona stvari na moji karti videla, kot sem jih videla jaz. In jih je. Pač, da vem, kako se bodo stvari odvijale. Si zadovoljna s tisto drugo? Saj, vsak, ki zna astrologijo, mora videti isto. Jaz pač preferiram Emo, ker sem se pri njej učila in ona je meni zakon.

    glede mene se ne sekiraj, sem rešila problem. Ema mi je do sedaj svetovala v osebnem posvetu, pa sem ji predlaga, da vse urediva elektronsko, pa mi ni odgovorila, pa sem že našla eno drugo. Samo za to je šlo.

  17. webmaher said

    Kavica za I za brano in tale pesmica za vse, da ne pozabte najboljšega ženskega vokala v Sloveniji vseh časov pa čeprav je dečvi 18 godina tek … kartolino đalo za …:mrgreen:

  18. webmaher said

    če bo dečva pametna in šla v Meriko bo nova Joan Jett ali še bolje Suzi Quatro, ki so jo glupi Merikanci čist spregledal za razliko od Evrope :mrgren:

    tole je zapela v živo, da dol padeš

  19. zogca said

    Jaz bi eno ne za vse, ampak samo zame.

    tale pesmica za vse

  20. webmaher said

    big woman in small body … :mrgreeen:

    She never takes a chance
    She doesn’t need romance
    She never takes a chance
    She never deigns to dance
    Her love is
    Rock hard
    Rock hard
    She’s rock hard

    Whooa!Whooa!

  21. zogca said

    Ta ni zame. Jaz nisem petite in moja ljubezen žal ni rock hard.

  22. zogca said

    Malo za mojo dušo.

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. webmaher said

    a dej no mehka dušica:mrgreen:

  26. webmaher said

    tudi to je Slovenija:mrgreen:

  27. webmaher said

  28. webmaher said

    Oprosti što sam tvoju ljubav krao,
    oprosti što ti ljubav nisam dao,
    jer ti si samo pravu ljubav htela,
    jer si me volela.

  29. zogca said

    A misliš, da nisem mehka dušica? Med najmehkejšimi. Žal. Premnogokrat v lastno škodo.

    a dej no mehka dušica

  30. zogca said

    Sva že bliže.😉 Žal.

    Oprosti što sam tvoju ljubav krao,
    oprosti što ti ljubav nisam dao,
    jer ti si samo pravu ljubav htela,
    jer si me volela.

  31. zogca said

  32. zogca said

  33. zogca said

  34. webmaher said

    kdo zaboga je tale Slađa, a ni slatka:mrgreen:

    Ništa lićno, ništa lićno

    Dobro te znam, dobro te znam
    ti bi broj da ti dam
    pa bi onda nešto više
    ja sam sama, ti si sam
    al’ neću da ti dam

    Neću da ti dam, vidi koji si blam
    koji si blam, dobro te znam
    dobro te znam ne nisam ja od juće
    i sve muške priće znam
    meni isto tako zvuće
    daj ostavi me sad budi dobro kuće:mrgreen:

  35. webmaher said

    Saj vem, saj vem, bi bila že takoj blizu pa sem ti namerno “podtaknil” Suzi pa ti tut dons ni vžgala vsaj malo:mrgreen:

  36. karmen said

    Aaaa? Okej. Jaz sem bila drugače pri Emi prejšnji teden. Me je zanimalo, ali bo tudi ona stvari na moji karti videla, kot sem jih videla jaz. In jih je. Pač, da vem, kako se bodo stvari odvijale. Si zadovoljna s tisto drugo? Saj, vsak, ki zna astrologijo, mora videti isto. Jaz pač preferiram Emo, ker sem se pri njej učila in ona je meni zakon.

    Saj to sem hotela osebno. Z Emo sem seveda zadovoljna, ni mi pa všeč, da mi ni niti odgovorila.🙂 Zanimivo je to, da mi je ta druga stvari povedala skoraj isto in da se to, kar sta obe povedali ne “klapa” z mnenjem uradnih strokovnjakov. In ta druga mi je (preden sem ji povedala kam se nagiba uradno mnenje) rekla, da se v karti vidi, da bodo uradni strokovnjaki pri njemu zgrešili.🙂 Pa povedala mi je še nekaj stvari o sinu, da mi grejo kocine pokonci, če je to res….

  37. karmen said

    Aja, pa malo sem jo zaslišala o moji natalki. Že prijateljica mi je rekla (ki študira pri Aleksandru), da ji od vseh kart ena karta na štima z osebo in to moja. In tudi meni ne. Sem že rojstni list preverjala. Ampak tukaj je mogoče to, čemur jaz pravim, da smo v bistvu več kot zapis v planetih in da je v nas božanska iskra, ki ima moč spreminjati kvadrate v trigone itd.

  38. webmaher said

    Kdo bi si mislil da obstaja tut ženska Liga prvakinj v žogobrcu in da tam kraljuje Lira:mrgreen:

  39. maxi said

    Žogca jaz sem pa zmenjena z Ogo.

  40. zogca said

    Gud!!! Ona je super. Midve si zdaj sicer že nekaj časa nisva pisali, ampak ona je meni pomagala na prvih astroloških korakih. Vse jo izprašaj. Ona ima veliko znanja in meni je všeč, ker ne komplicira.

    Žogca jaz sem pa zmenjena z Ogo

  41. zogca said

    Strkovnjakov v smislu medicine ali kaj podobnega? Ali strokovnjakov v smislu hoh astrologov?

    Zanimivo je to, da mi je ta druga stvari povedala skoraj isto in da se to, kar sta obe povedali ne “klapa” z mnenjem uradnih strokovnjakov.

  42. zogca said

    Meni se še ni zgodilo, da kje karta ne bi štimala s človekom.

    da ji od vseh kart ena karta na štima z osebo in to moja.

  43. karmen said

    Strokovnjakov v smislu uradne medicine. Saj meni se pri ca. 30 kartah in ljudeh,ki jih poznam tudi še ni zgodilo, razen pri meni.🙂 ampak jaz nisem objektivna. Ko mi to reče nekdo drug, je pa drugače. Zato zdaj raziskujem dalje, fiskne zvezde, stopinje, arabske točke itd.

  44. zogca said

    Jaz se prvenstveno ukvarjam s prognostiko. Mene to najbolj zanima. Mi je kot detektivka. En takšen Sherlock Holmes sem. In je res zanimivo, kako se stvari ujemajo in pokrivajo. Seveda se prognostiko lahko grem na kartah, ki jih res dobro poznam. Nisem še tako izvežbana, da bi lahko kar pogledala karto in stresala ven podrobnosti, na splošno pa že.

  45. zogca said

    Ali pa tudi. Na primer, prijateljica je pričakovala, da se bo nekaj zgodilo in je mislila, da se bo veliko prej. In sem ji jaz rekla datum, kdaj se bo. Se ji je takrat zdelo popolnoma nemogoče, da bo treba tako dolgo čakati in ja, se je točno na tisti dan zgodilo, ko sem jaz rekla, da se bo. Takšne stvari mi laskajo, da mi prognostika gre.

    Raje ne priznam, da v tem trenutku buljim v karte.

  46. karmen said

    Ne vem no, če se lahko napoveduje konkreten dogodek. Ali znaš razbrati, kaj je neobhodno, kaj je pa samo tendenca in je odločitev potem v okviru svobodne volje? Jaz se v prognostiki najdem, ko napoveduje boljše, srečne, nesrečne, izzivajoče itd trende. Ne verjamem pa, da lahko nekdo napove dogodek. Npr. prijateljica je bila nekaj let nazaj v težki situaciji ločitve in je hotela od Eme odgovor, ali bo do ločitve prišlo (ona je ni želela), ali ne. Ema ji je rekla, da ima v nekem obdobju težko obdobje preizkušnje, potem se pa stvari umirijo, postavijo na svoje mesto. Ona je vztrajala, da ji odgovori konkretno, ker jo je samo to zanimalo. In Ema ji je potem rekla, da do ločitve ne bo prišlo – pa je gledala tudi moževo karto. Ampak do ločitve je prišlo. Moja prijateljica je takrat rekla, da Ema ne napoveduje prav. Potem se je zgodilo, da se je ona presenetljivo hitro pobrala, čeprav se ji je bilo vmes za zmešati. In če s tega vidika pogledaš, je imela Ema prav. Ampak ne v smislu, če od astrologa zahtevaš napoved konkretnega dogodka. Vsaj jaz na to tako gledam.

  47. webmaher said

    čarovnice, dejte meni napovedat kdaj naj vplačam Evropski loto. Saj vam bom pol dal neki procentov, obljubim, častna lopovska:mrgreen:

  48. lynx said

    Raje ne priznam, da v tem trenutku buljim v karte.

    Potem pa joj, koliko dela imam. 😉

  49. zogca said

    Če ga imam pa res. Je pa res, da ne morem ves čas skoncentrirano delati in takrat buljim v karte. Brez skrbi, nisem pozabila nate in ta vikend bom ziher šla pogledat tvoje zvezdice. Prejšnji vikend so bile izredne razmere, ne zezam.

    Potem pa joj, koliko dela imam.

  50. zogca said

    Ha ha ha!

    častna lopovska

  51. zogca said

    Kako da ne? Meni je Ema meseca marca napovedala, katerega dne bom spoznala novega fanta oziroma začela novo zvezo. In ja, do dneva točno je zadela, do dneva točno.

    Ne vem no, če se lahko napoveduje konkreten dogodek.

  52. zogca said

    Lej, meni je nekoč nek hrvaški astrolog rekel, da astrologija lahko s stoodstotno zanesljivostjo napove počutje, dogodke pa ne. Tukaj je zanesljivost pač malo manjša. Pa vseeno, se da. Jaz sem prijateljici pravilno napovedala in dan sem zadela. Si ne zmišljujem, si nimam za kaj. Pa še cel kup drugih stvari sem že zadela.

    Ne verjamem pa, da lahko nekdo napove dogodek.

  53. karmen said

    Moram priznati, da je napovedovanje konkretnih dogodkov v astrologiji pa zame res nekaj novega. Do sedaj sem mislila, da se da napovedati trende, tendence, izzive, ali neke dogodke z neko verjetnostjo (pač v smislu tega hrvaškega astrologa). Vem tudi, da morajo konkretno manifestacijo dogodka potrjevati najmanj trije aspekti istočasno. In kar se mi zdi ključno: gre za filozofsko vprašanje, kaj sploh je astrologija. Jaz verjamem, da obstaja v človeku nek del, ki se imenuje svobodna volja, in ki ni zapisan nikjer.
    Sem pa danes govorila še z eno astrologinjo – tako po naključju sva se srečali. In dobro pozna mojo karto. Ona pa pravi, da so kvadrati super, trigoni pa ne toliko. Kvadrati te izzivajo, trigoni pa polenijo. Da ima stranke, ki so najbolj depresivne z najlepšimi kartami. In da so mene in moj optimizem naredili ravno vsi moji kvadrati.

  54. zogca said

    Okej, jaz se čisto strinjam, da človek, ki bi v natalu imel samo trigone in sekstile, verjetno ne bi nikamor prilezel. To vsekakor. In da nekaj od tega v karti mora biti. Če le ni preveč, ker potem … Ne mislim pa, da kvadrat človeka naredi depresivca, daleč od tege, neke druge stvari.

    Da bi pa v prognostiki kvadrati bili dobri, nak, ne poznam.

    Kar se napovedovanja tiče, Ema mi je pred desetimi pričami napovedala fanta tega in tega dne in točno tega dne je tudi prišlo do prvega stika.

  55. karmen said

    Zaupaš, kateri aspekt lahko napove fanta?

  56. karmen said

    Jaz na to gledam tako, da v prognostiki kvadrat izziva, mogoče izove spremembo, ki si jo tisti trenutek ne želiš, na dolgi rok pa vidiš, da je bila koristna.
    Sem pa v reviji Prebujenje zavesti danes brala o Stanetu Padežniku, ki je sicer astrolog, in govori točno o tem, v kolikšni meri je zapis v zvezdah za nekoga usoden. On govori o stopnji duhovnega razvoja, ki nekaterim omogoča, da ne glede na zapis ob rojstvu lahko vplivajo na 20 % poteka svojega življenja.

  57. maxi said

    On govori o stopnji duhovnega razvoja, ki nekaterim omogoča, da ne glede na zapis ob rojstvu lahko vplivajo na 20 % poteka svojega življenja.

    Tako mislim tudi jaz.

  58. zogca said

    Počakaj, ne gre pri vsakem za isti aspekt.

    Lahko ti povem, za kateri aspekt je šlo pri meni. Pogresivna Venera sekstil natalni Mars.

    Ema je bila stoposto in je imela prav. Čeprav nič ni kazalo na to, nič. Je imela prav.

    To zdaj ne pomeni, da bi ta aspekt deloval pri vsakem. Pri meni je. Mars vladar sedme hiše. Venera vladar moje karte.

    In tudi druge stvari, ki mi jih je Ema napovedovala, vse je zadela. Stvari, za katere sem jaz vpila, ne, nemogoče, ne. Tako da jaz ji bom še naprej zaupala.

    Zaupaš, kateri aspekt lahko napove fanta?

  59. zogca said

    Ali povzroči blokado, da nimaš kam, ne levo ne desno.

    kvadrat izziva, mogoče izove spremembo,

  60. zogca said

    Moj pristop je bolj fatalističen.

    Verjamem, da lahko kdaj izberemo kakšno drugo pot, poskusimo kakšno bližnjico, ampak glavne postajanke in cilj sta pa napisana in ni varijante, da … Usoda nas najde tudi na poti, na kateri smo se ji skušali izogniti. To je moje mnenje.

    da ne glede na zapis ob rojstvu lahko vplivajo na 20 % poteka svojega življenja.

  61. Jazz said

    57.maxi said
    november 11, 2010 at 9:58 popoldan
    On govori o stopnji duhovnega razvoja, ki nekaterim omogoča, da ne glede na zapis ob rojstvu lahko vplivajo na 20 % poteka svojega življenja.

    Tako mislim tudi jaz.

    Nocoj ja,že zjutraj pa pitaj boga kako…😛

  62. karmen said

    Verjamem ja, da ni vsak aspekt pri vsakem človeku isti. Sekstili progresivne venere so pa vsekakor dobrodošli. Menda je najlepši aspekt konjunkcija progresirane venere na natalno sonce, posebej, če je tudi natalna venera lepo postaljena. Jaz tega žal ne bom doživela.
    Me pa čakajo drugo leto trigoni progresirane lune na moje planete (jaz imam v devici luno, merkurja, pluton, venero, sonce), trigon urana na mojega jupitra, neptuna in točko sreče – juhu, leta 2012 pa trigon tranzitnega plutona na mojega merkurja – od tega pa ne vem točno, kaj naj si obetam, ampak sem se odločila, da bo super.

    Kar se pa tiče usode: če bi bilo čisto vse zapisano, bi celotno življenje človeka že lahko napovedal računalniški astrološki program.

  63. zogca said

    Doživela sem obratno, progresirano Sonce na natalno Venero. To je bil pekel na zemlji. Naj bi bil najlepši čas, ampak ne, če je natalna Venera škorpijonska. To je bil zame najbolj pekleni čas. Trpljenje, ko je Sonce osvetlilo trpečo Venero. Zraven pa še Saturn chasing Moon in depra.

    Menda je najlepši aspekt konjunkcija progresirane venere na natalno sonce, posebej, če je tudi natalna venera lepo postaljena. Jaz tega žal ne bom doživela.

  64. zogca said

    Je treba videti karto.

    od tega pa ne vem točno, kaj naj si obetam,

  65. karmen said

    Doživela sem obratno, progresirano Sonce na natalno Venero. To je bil pekel na zemlji.

    Uf, a res?! Kako pa je aspektirano natalno sonce?

    Kar se tiče trigona plutona na mojega merkurja: nekaj let nazaj mi je pluton delal trigon na mojo luno, ki je v škorpijonovi 8. hiši in v samih kvadratih. Bilo je zelo lepo obdobje, prineslo mi je prvega otroka. Merkur je pa zraven te lune.
    Kar se pa škorpijonov tiče: na mejl sem ti poslala podatke mojega bivšega. Ko sedaj gledam: če sem to preživela, bom pa še kaj.🙂

  66. zogca said

    Sonce mi dela samo en aspekt, opozicijo na Kirona, ki pa niti ni planet, tako da je mogoče moje Sonce celo neaspektirano. Je pa v tehtnici na dnu. Plus še v švoh hiši. Kar pomeni, da nima neke moči. Ne, ni fora v Soncu, ampak v Veneri. Sonce je pač osvetlilo Venero in Venera je takšna.

    Lep aspekt Plutona na Luno je vedno gud, ni gud konjunkcija ali slab aspekt.

    Bom pogledala na mejl.

  67. karmen said

    Zanimivo bi bilo videti, kako bi jo odnesla, če bi ti to progresirano sonce šlo čez tvojo venero, istočasno se pa ne bi dogajal saturn chasing moon. Vprašanje je, če bi potem ta vpliv sploh čutila oz. če bi ga čutila tako negativno.

  68. zogca said

    Vprašanje, ja, ampak odgovora ne bo nikoli. Vsaj ne pri meni. Ne vem, jaz sem takrat Emo vprašala za nazaj, kako je mogoče, da sem jo ob tako lepem aspektu tako slabo odnesla. In točno te besede je uporabila, da Sonce pač osvetli planet, na katerega pride, je prišel na trpečo Venero, jo osvetlil in …

Leave a Reply

 
