Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vsak dan dve uri brcanja in občutek je več kot čudovit!

Posted by zogca na november 1, 2010

95 Responses to “Vsak dan dve uri brcanja in občutek je več kot čudovit!”

  1. zogca said

    Mogoče je beseda čudovit pretirana, ampak pomaga pa vsekakor, da se človek spiha. In zbrca. Pač, se ne spodobi, da bi dama brcala v resničnem življenju, čeprav bi žal imela koga.😉 Vaje s Cindy drugače telo spremenijo v eno samo mišico. Preverjeno, večkrat preverjeno. Zato priporočam.

  2. maxi said

    Ne kupim, lahko pa priporočam kaj drugega.🙂😉

  3. zogca said

    A za spihat se? Ne reci tek, ker si ne grem kvarit frizure. Ne reci seks, ker moram počakati par dni. S Cindy pa se uspešno piham že sedmi dan.😉

  4. maxi said

    Če si po (komaj) sedmih dneh sposobna 2 uri vadbe dnevno? Vsa čast!

    Ne reci seks, ker moram počakati par dni.

    Par dni?…uf, to hitro mine.😉🙂

  5. zogca said

    Narobe si me razumela. Nisem jaz napisala, da bom seksala čez par dni. Napisala sem, da če bi hotela seksati, bi morala počakati par dni. Imam spodaj gnečo.😉 Karkoli se bo to smešno bralo, jaz dejansko imam kondicijo za konja fentat. Zdržim vse, brez heca. Fora je v tem, da se ne morem zbrati in delati, ne morem, ne morem, ne morem, imam pa blazno enih stvari za službo za naredit, ne spravim pa od sebe nič od nič. In potem imam filing, da če se spiham, da je vsaj malo laže, čeprav ni, ne morem razmišljati.

  6. lynx said

  7. maxi said

  8. maxi said

  9. lynx said

    Le kaj je hotela Žogca s praznim komentarjem?

  10. zogca said

    Komad sem nalepila, ampak očitno nekaj … Pa ne me vprašat, kateri komad je to bil, ker sem že pozabila, drugače bi ga nalepila še enkrat.

    V bistvu pa je prazen komentar bil najčudovitejša prispodoba za prazno glavo. Kako naj vžgem možgane, mi lahko kdo pove? Not working.😦

  11. lynx said

    Zdaj res ni čas za vžiganje česarkoli. Mogoče edinole tistega med nogami…..

  12. zogca said

    Ej!!!

    Ves dan se trudim, ampak sem v desetih urah naredila toliko, kot sicer v desetih minutah. Jutri me bodo nadrli kot psa.😦 Tiste stvari spodaj bom pa pustila pri miru. Ni pravi trenutek. Hormoni so začasno umrli ob ugotovitvi, da moški prinašate nesrečo.😉

  13. zogca said

    Do leta 2028 je še nekaj časa. Ne prehitevaj dogodkov.😉

  14. lynx said

    Ves dan se trudim, ampak sem v desetih urah naredila toliko, kot sicer v desetih minutah.

    Staro pravilo pravi, da če ti ni do dela, bolje da se ne trudiš. Jutri boš vse nadoknadila.

    Hormoni so začasno umrli ob ugotovitvi, da moški prinašate nesrečo.

    Poudarek na “začasno”. In ni res, nismo moški krivi. 🙂

    Do leta 2028 je še nekaj časa. Ne prehitevaj dogodkov.

    Prej si pisala nekaj o dnevih, ne letih. 😉

  15. zogca said

    Ampak še prej bom pa jutri zjutraj ob osmih nadrta.

    Jutri boš vse nadoknadila.

  16. zogca said

    Midva sva dogovorjena za leto 2028. Kar pa ne pomeni, da jaz do leta 2028 ne bom.😉 Tisto o dnevih … Okej, sem mislila, da samo Maxi ni potegnilo, zdaj pa vidim, da tudi tebi ni. Napisala sem, da tudi če bi hotela seksati, bi zdaj malo počakala, ker imam vemo kaj.

    Prej si pisala nekaj o dnevih, ne letih.

  17. lynx said

  18. lynx said

    Okej, sem mislila, da samo Maxi ni potegnilo, zdaj pa vidim, da tudi tebi ni.

    Meni je kar lepo potegniloooooooooooooooooo.

  19. zogca said

    Imaš prav, mogoče je bolje, da grem spat (če bom zaspala) in vstanem ob petih ter poskušam pravočasno končati. Mah, saj vem, da bom nadrta in tudi upravičeno bom. Ko ne morem delati, je pa zame to smrt. Dobesedno.

  20. zogca said

    Leta 2028 ti bom pa potegnila še jaz.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    Meni je kar lepo potegniloooooooooooooooooo.

  21. lynx said

  22. lynx said

    Leta 2028 ti bom pa potegnila še jaz.

    To je beseda.

  23. zogca said

    A misliš leta 2028 tudi biti?:mrgreen:

  24. zogca said

    Beseda mojstrice.😉

    To je beseda.

  25. lynx said

    A misliš leta 2028 tudi biti?

    Resda se midva lahko pogovarjava preko asociacij, vendar sem malo prestrog do sebe… tako da, če si slučajno mislila… jaz in Stewartova pesem nimava nič skupnega. 😉

  26. zogca said

    Potem me nisi hotel klicati sugar?😦😦😦

  27. zogca said

    Tole pa me je drugače danes naredilo tako zelo tečno.

    Transiting Saturn SemiSquare Progressed Sun

    This can be a time of frustration during which your patience is sorely tested. There are delays in important areas of your life which cause you a great deal of irritation. The best approach is to be patient and let the problem or situation settle for a while rather than try to force things to a conclusion.

  28. lynx said

    Če hočeš… sugar, sugar, honey, honey:

  29. zogca said

    Ajd, naj mi bo po za lahko noč. Šibam pod odejo in z nekaj srečen takoj zaspim in ob petih slišim budilko.😉

    Lahko noč.

  30. lynx said

    Ja, Saturn je krivec, ne moški. 😉

  31. lynx said

    Lahko noč

  32. zogca said

    Petega pa pride še na Plutona. Mislim Saturn. Okej, ne gre za osebna planeta, je bolj generacijsko, dela pa vseeno in bomo videli, kaj bo še to tresenje zemlje pomenilo. Preden se zemlja pod mojimi nogami malo umiri.

    V Saturna verjamem, kriv je pa seveda moški!!!!!!!

  33. asdf said

    oj!
    a niso vedno zvezde ali drugi krivi, da grejo stvari v rit?
    jaz nikoli, a-a!!
    avtorefleksija, da ne bo pomote….
    noč

  34. zogca said

    Marsikdaj sem imela marsikatero zaslugo, da so šle stvari v rit, ampak tokrat pa prav nobene. Se komot spravim pred ogledalo.😉

    Drugače pa, ko že omenjaš zvezde … Na primer, ko ti Saturn pride na IC, lepo piše, da je od tega, kakšne temelje si boš takrat postavil, odvisno, na kako trdnih tleh boš živel naslednjih sedem oziroma štirinajst let. Pač, Saturn si ogleda, kaj si naredil in ti na podlagi tega določi, kakšen tretma ti pripada. Če ga zaserješ, se tega še dolgo spominjaš. To je samo en primer. Primer planeta, s katerim lahko sodeluješ. Je malefik, ampak je pravičen malefik. Uran in Pluton ne vprašata, samo vzameta. Jaz s Saturnom maksimalno sodelujem. Od mene je hotel (ko je prišel v šesto hišo), da pokažem oziroma dokažem, da mi nič, ampak res nič ni težko narediti in sem se zgarala do maksimuma, delala se vse, včasih si po cel dan nisem vzela niti minute počitka, spala sem po par ur. Vem, da je videl. Nadaljevanje sledi … Vem, da mi Saturn ne bo rekel – nimaš nič in nikogar, ker si pokazala, da ti je ljubše valjati se po kavču in zafrkavati se s prijateljicami.

    Midva bova danes o tem tako in tako po telefonu rekla par besed, kajne?

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. zogca said

    Jupiter (11) trigon Venera (7)😉

  39. karmen said

    Žogca,

    ali potrebuješ za izpis aspektov kakšen profi astro program, ali obstaja zastonjski? Jaz kvadrate, konjunkcije in opozicije še nekako iz charta razberem (astro), semi kvadrate in ostale stvari pa ne, tudi s trigoni imam težave? Pa tudi natančnega dneva ne morem vedet, predvsem pri počasnih planetih.
    Če obstaja kakšen tak program, te milo prosim za namig.

  40. zogca said

    Jaz imam skrekan Solar Fire. To samo meče ven, vse pomeče ven in ti ni treba nič seštevati od odštevati. Okej, saj konjkunkcije vidiš, kot si sama rekla, ampak kakšni polkvadrati, poldrugi kvadrati in to … Je fajn, ker jih kar zmeče ven. Kako priti do skrekanega program, prosi kakšnega moškega. Meni je pomagal eden od obiskovalcev bloga.🙂 Ker jaz sama … Ampak grem pa še vedno določene stvari gledat na astro com, ker ene stvari pa tam lepše vidim.

  41. karmen said

    Hvala, bom poskusila.

    Jaz se sedaj ukvarjam s vplivom fiksnih zvezd in pomenom stopinj. Predvsem o fiksnih zvezdah je že manj literature.
    Tega ni nikoli konec.🙂

  42. zogca said

    S tem bi se morala ukvarjati tudi jaz, čeprav … Mogoče v prihodnosti. Prepričana sem, da se določene nerazložljive stvari skrivajo prav tam, v fiksnih zvezdah. Če bom jaz končala tragično, na primer, bo razlog definitivno fiksna zvezda in ne kakšen od malefičnih planetov. Algola imam v konjunkciji z ascendentom.😦

  43. karmen said

    Ja, tudi jaz iščem in iščem razlago za neke stvari v mojem življenju in jih v natalni karti ne najdem. Se strinjam, da se določene nerazložljive stvari skrivajo prav tu, kot praviš.

    Nekje sem prebrala, da imajo te zvezde pomen samo če so v konjunkciji na eno stopinjo narazen, ne več. Koliko stopinj imaš oddaljen algol od ascedenta? Poleg tega imaš še kakšno dobro zvezdo kje.

  44. karmen said

    Še to, jaz imam spico čisto na MC, pa nisem bogata.🙂

  45. zogca said

    Mislim, da dve stopinji. Bi morala natačno pogledati. Algol menda deluje tudi na pet stopinj. Saj lahko, da se je simbolika odvila že ob rojstvu, nekaj sem brala o tem. Eh, saj veš, kakšna je simbolika Algola. Meni pa ni prav veliko manjkalo, da bi me vlekli s klešči vej. Jajks.

    Aha, na Luni imam menda zelo srečno fiksno zvezdo. Pa na Saturnu tudi. Na Merkurju. Pa na vozlu. In na Veneri. Okoli Sonca imam pa tri zelooo srečne fiksne zvezde.🙂 Tudi Spico!!!!

  46. zogca said

    Revščine pa tudi ne tolčeš? Jaz to gledam glede na okoliščine. Jaz imam v karti določene stvari, iz katerih gre sklepati, da nikoli ne bom brez denarja. Nisem bogata, ampak roko na srce, nisem brez denarja in šesti čut mi pravi, da nikoli ne bom.

    Še to, jaz imam spico čisto na MC, pa nisem bogata.

  47. karmen said

    Ha, to pa jaz tudi, in res, revščine ne tolčem. In toliko srečnih zvezd imaš na planetih? Algol nima šans.🙂
    Jaz sem sedaj v astrologiji našla razlago, zakaj zadnja leta nisem v svoji koži: saturn je šel čez skoraj vse moje planete (imam jih na kupu), pluton je šel čez ascedent, in tvoril kvadrate na te planete, pa še jupiter (ki je vladar mojega ascedenta na 0 strelca) je delal vsem mojim planetom opozicijo. (pa uran tudi – čeprav je ta bolj počasen) Evo to je moja razlaga in sedaj čakam boljše čase.🙂 Čeprav se saturn približuje mojemu MC.

  48. zogca said

    Meni je šel čez Merkurja, jutri gre čez Plutona oziroma bo na Plutonu, potem pa Sonce, vozel, Mars, Uran, Venera, vse to v naslednjih dveh letih, ampak ti povem, jaz se Saturna ne bojim, res ne. Saturn je bil meni grozen dve leti, ko sem imela Saturn chasing Moon. To je bilo strasno, takrat sem bila depra, poden, najhujši dve leti v mojem življenju. Saturn chasing Moon je, ko tranzitni Saturn in progresivna Luna skupaj potujeta. Meni sta, čez celo peto hišo. Ko sta se ločila, je bilo tudi depre konec. O tem Saturn chasing Moon se ne piše prav veliko. Jaz sem nanj postala pozorna, ko so me ljudje prosili, spraševali, kaj je z njimi narobe, depra. In sem opazila, da jih je par to imelo. Sem iskala in našla v dveh knjigah. Opisano srhljivo, ampak točno tako srhljivo sem se jaz počutila.

    Jaz Saturna častim. Jaz imam rada strogost, res, prav res. Če je kazen pravična, je zame dobrodošla in nikoli ne stokam. Pa tudi v Saturnu vidim nek red, nekaj trajnega, neke omejitve. In jaz sem za vse te stvari, zelo sem ZA. Zato pozdravljam Saturna, naj naredi red.

    Pluton čez ascendent, ajoj.

    Saturn čez MC ni nujno slaba stvar. Odvisno od tega, kaj si delala zadnjih sedem oziroma štirinajst let. Bi lahko bil tudi vrhunec, mislim karierni.

  49. karmen said

    Sem slišala za saturn chasing moon ja. Že neugoden aspekt (tudi konjunkcija) saturna in luna v natalni karti menda kaže depresivno osebo. Prehod tranzitnega saturna čez luno je tako ali tako v džotišu znano obdobje sedemletnega sadesatija, ki se ga vsi bojijo. Vem tudi, da saturn na mc ni nujno slab. In res, ko je šel tranzitni saturn čez mojo luno – v osmi hiši, se je meni kar mešalo. Ko mi je šel pluton čez ascedent, sem tisti dan dobila drugega sina – in guess what, njegova luna je v škorpijonu. Jaz pa čisto nobenega planeta v vodnem znamenju. Niti moj mož. Zaradi njega se sedaj zanimam za astrologijo. In malo zatem mi je šel saturn čez luno in so se pojavile skrbi v zvezi z njim – je čisto poseben fantek.

    Pluton… meni je dal tega fantka. In od takrat sem obsedena in me ne gane čisto nič drugega v življenju.

  50. zogca said

    Ja, sem tudi opazila. Okej, potem zadevo malo rešujejo druge stvari, ampak da, jaz sem bila naučena, da …

    SATURN IN LUNA v slabem aspektu – zelo bed.

    SONCE IN URAN v slabem aspektu – zelo bed.

    VENERA IN PLUTON v slabem aspektu – zelo bed.

    NEPTUN IN MERKUR v slabem aspektu – zelo bed.

    Da so to najslabše kombinacije. Planetov, ki jih ni dobro imeti skupaj.

    S tem da je seveda konjunkcija v teh primerih slab aspekt.

    Jaz sem kar se tega tiče totalna srečnica. Nobene od teh kombijacij nimam. To, kar ne gre skupaj, pri meni ni skupaj.

    Jaz bi kot svoja glavna problema izpostavila Venero v škorpijonu in na DSC, najbolj izpostavljenem mestu na karti. S tem, da je Venera moja dvojna vladarica, tehtnica in bik v ascendentu. Planet, ki mi dvojno vlada stoji na najbolj izpostavljenem mestu horoskopa in še v izgonu je. Ko pade Venera, pade vse. Venera pa tam na descendentu stoji kot glineni golob. In druga težava je kvadrat Lune in Plutona, sicer separacijski in orbis je kakšne tri stopinje, pa se mi vseeno zdi, da bo to vzrok mojih strahov, ko se me lotijo.

    Že neugoden aspekt (tudi konjunkcija) saturna in luna v natalni karti menda kaže depresivno osebo.

  51. karmen said

    Hočem reči, to je pluton čez ascedent. Menda po tem nisi več ista oseba, je preobrazba bitja, na kakršen koli način že. In jaz to čutim do vsake celice.

  52. zogca said

    Famozni sade sati. Si brala knjigo Veličastni Saturn? Vredno branja. Ti da misliti.

    Čeprav jaz … Kaj pa vem … Mislim, Saturn pač gre čez. Ne ostane. Saturn chasing Moon pa traja, ko se zlepita skupaj, traja do naslednje retrogradnosti Saturna.

    Prehod tranzitnega saturna čez luno je tako ali tako v džotišu znano obdobje sedemletnega sadesatija, ki se ga vsi bojijo.

  53. zogca said

    Poznam dva takšna primera.😉 Pluton čez ascendent, otrok z Luno v škorpijonu.

    Ko mi je šel pluton čez ascedent, sem tisti dan dobila drugega sina – in guess what, njegova luna je v škorpijonu.

  54. zogca said

    Kje pa imaš sicer Saturna natalno?

    In malo zatem mi je šel saturn čez luno in so se pojavile skrbi v zvezi z njim – je čisto poseben fantek.

  55. karmen said

    A tvoja venera pa s plutonom nima aspekta? Ali z marsom?

    Jaz imam venero na isti stopinji kot plutona – na 29 device.😦 – pa nisem fanatična, ampak nekje se to prav gotovo pokaže. Potem kvadrat merkurja in neptuna (ne vem kaj me rešuje, menda sem ful racionalna) in še kvadrat lune in saturna.😦

  56. zogca said

    Tisti ja, sem opazila je bilo mišljeno za Saturna in Luno skupaj v natalu. Nisem se zgoraj pri tistem najdaljšem komentarju dobro izrazila.

  57. karmen said

    Na 6 stopinj dvojčka.

  58. zogca said

    Ne, moja Venera dela samo dva aspekta. Opozicijo z ascendentom (logično, če stoji na descendentu) in opozicijo z Jupitrom. Aja, pa polkvadrat z Merkurjem.

    Ja, ta tvoja Venera s Plutonom se nekje mora pokazati. O tem sem pa ziher. Pa saj se iz karte vidi, kje, kajne?

  59. zogca said

    Spraševala sem po hiši. Ker če je peta, potem to ponavadi pomeni veliko skrbi glede otrok.

    Na 6 stopinj dvojčka.

  60. karmen said

    Pluton čez ascedent in otrok z luno v škorpijonu? Še kakšen primer? Ojoj……

    Res je, da saturn gre, ampak če je pa v natalu z luno v slabem aspektu, pa to ostane, saj veš, kot genski odtis.

  61. karmen said

    Ja, je v peti, ampak čisto na koncu pete. Tako, da mi ga astro interpretira v šesti hiši. Kakšno je tvoje mnenje glede tega?

  62. zogca said

    To je pa za vedno, tega se pa ne da spremeniti in se nikoli ne spremeni.

    če je pa v natalu z luno v slabem aspektu, pa to ostane, saj veš, kot genski odtis.

  63. karmen said

    Se pravi imaš jupitra na ascedentu. To je pa zelo lepo.🙂 No, samo potem tako hudo ni glede te tvoje venere, tudi opozicija z jupitrom je lahko celo dobra.

    Moja venera pa… kaj pa vem, se mi ne zdi, da ima kakšen pomen, razen to, da sta s plutonom v deveti hiši in da me te “okultne” zadeve precej zanimajo. Samo to je lahko tudi zaradi merkurja v 8.hiši.

  64. zogca said

    Se strinjam z astrom. Če je planet do pet stopinj pred vrhom naslednje hiše in če po znamenju vleče v naslednjo hišo, se ga smatra, da je v naslednji hiši. Tako je mene učila Ema.

    Ja, je v peti, ampak čisto na koncu pete. Tako, da mi ga astro interpretira v šesti hiši. Kakšno je tvoje mnenje glede tega?

  65. karmen said

    Si pri Emi v šoli?

    Jaz naročam OAK in grem na osebne posvete.

  66. zogca said

    Čudovito, če človek pazi, kaj je.😉

    Jupiter se mi je zelo namestil. S konjunkcijo na ASC. In s čudovitim trigonom na MC, kar me varuje pred tem, da bi kdaj ostala brez denarja. Ker pri meni Jupiter drugače vlada osmi hiši, pomeni, da bo tudi kar nekaj tujega denarja. Jaz to vem, čutim. Res. Se mi pa drugače Jupiter zna tudi v kakšna sranja vplesti, saj pri dveh sranjih vem, da je bil udeležen in je zadevo še razširil. Pač, Jupiter razširi, tako dobro kot slabo.

    Se pravi imaš jupitra na ascedentu. To je pa zelo lepo.

  67. zogca said

    Hodila sem k njej na prognostiko. Super tečaj, priporočam. Pa sinastrijo sem tudi delala pri njej. Meni je Ema super. Ona in jaz imava Merkurja na isti stopinji tehtnice.😉 Jaz njo štekam, veš, kako jo štekam. Pa drugače sva obe tehtnici z Venero v škorpijonu.

    Včeraj sem bila pri Emi, sem šla nekaj preverit. Če sem prav videla. In sem.🙂

    Si pri Emi v šoli?

  68. karmen said

    Wow. Haha, mene, ki pač ne pazim, je jupiter lepo razširil. Je na 0 strelca in še vladar mojega ascedenta in še na 0 stopinj v konjunkciji z neptunom, zaradi česar se mi zdi, da sem v hipu v nekih drugih svetovih. Dobro, da imam skoraj vse ostalo v devici, da ne odflajam.🙂

  69. zogca said

    Ne, saj pravim, aspekti dobri, samo škorpijon in DSC. Nekje sem prebrala, da je Venera na DSC gola Venera. Ti povem, če se bo v lokalu kakšen desc pijan spravil na koga, se bo name. Grem smučat, en moški, dvajset bab, na katero, misliš, se je spravil? Največji norec in kriminalc v bloku, katero, misliš, da je zalezoval in čakal pri dvigalu vsak večer? Mene, seveda.

    No, samo potem tako hudo ni glede te tvoje venere, tudi opozicija z jupitrom je lahko celo dobra.

  70. karmen said

    Sem se zaklela, da dokler ne spacam magistrske naloge (pacam že 5 let) so mi za kazen prepovedani vsi tečaji.🙂

  71. zogca said

    Tudi, tudi.

    Samo to je lahko tudi zaradi merkurja v 8.hiši.

  72. zogca said

    Jaz gojim velik rešpekt do devic. Sploh moške device so mi nekaj najbolj seksi na svetu. Ne znam opisati, zakaj. Moška, ki sta me v življenju najbolj mikala, sta bila oba devici in s skoraj vsemi planeti v devici, ajde pol planetov pa res. Z enim sem bila, z drugim ne. Tisti, s katerim sem bila, je bila najboljši ljubimec vseh časov, kar se mene tiče. Vem, da bi bil tisti drugi še boljši, ampak sem bila takrat vezana in seveda nisem.

    Dobro, da imam skoraj vse ostalo v devici, da ne odflajam.

  73. zogca said

    Pametno.

    Sem se zaklela, da dokler ne spacam magistrske naloge (pacam že 5 let) so mi za kazen prepovedani vsi tečaji.

  74. karmen said

    Gola venera, zanimivo. Astrologija je res kompleksna.
    Sicer jaz o njej nimam pojma, nisem bila niti na enem samem tečaju. Zato imam lahko zelo zmedene pojme.

  75. zogca said

    Aha, gola Venera, tako sem zasledila na par koncih.

    Jaz sem se natalno učila sama. V bistvu tudi sinastrijo in prognostiko. Ampak moram pa priznati, da dokler nisem bila na prognostiki pri Emi, to ni bilo to. Šele pri njej sem se naučila tako, da res lahko vsaj sebi in tistim kartam, ki jih dobro poznam, napovedujem samozavestno in za tem stojim. Prej je bilo bolj – to se bo zgodilo, ja enkrat, enkrat kmalu. Zdaj pa za stvari kar vem, kdaj se bodo zgodile. Samo vaditi bi morala več, pa ne utegnem. Vaditi, da bi z enako lahkoto stvari videla tudi na kartah, ki mi niso tako znane, ki jih je znam na pamet sredi noči.😉

  76. karmen said

    (Jaz gojim velik rešpekt do devic. Sploh moške device so mi nekaj najbolj seksi na svetu. Ne znam opisati, zakaj. Moška, ki sta me v življenju najbolj mikala, sta bila oba devici in s skoraj vsemi planeti v devici, ajde pol planetov pa res. Z enim sem bila, z drugim ne. Tisti, s katerim sem bila, je bila najboljši ljubimec vseh časov, kar se mene tiče. Vem, da bi bil tisti drugi še boljši, ampak sem bila takrat vezana in seveda nisem. ) – ne znam drugače povzeti.

    Enkrat sem brala ja, da so ti všeč strogi tipi. In te niso najbolj razumele, se mi je zdelo.🙂 Jaz te pa popolnoma. Tudi meni so. Če izgledajo kot SS oficirji, še bolje.🙂

  77. zogca said

    To, ja. Strogi. Totalno strogi. Ampak lepo prosim, da ne bo pomote. Ne samo strogi do drugih, strogi tudi do sebe. Ker se mi potem najde tipson iti strogost do mene, sebi pa dovoli čisto vse, ampak res čisto vse. Ko vidim, da je moški strog do sebe, prav res strog, discipliniran, totalno se zdaj brzdati, je totalno uravnovešen, ga nič ne odnaša na razne strani, ima svojo linijo, pot, bo v krvi in garaško hodil po njej, če je treba, tako strog in tako resen … To je rajc nad rajcom nad rajcom. Ni treba, da naredi nič, samo pogleda me in jaz sem adijo. Ampak še enkrat, prvenstveno strog do sebe. Če je samo do mene, jaz ubogala ne bom in bom nalašč delala vse obratno. Sebi dovoliti vse, meni pa težiti za vsako neumnost – to potem ni strogost, ampak hinavščina.

  78. karmen said

    Se razume.🙂

  79. karmen said

    In device to ponavadi so. Stroge najprej do sebe. Ne zganjajo neke avtoritete nad drugimi, pri sebi pa dolce vita – ala lev npr.

  80. zogca said

    Razumeva se midve, ne vem pa, če moški to razumejo. Moj zadnji, na primer. Po osem kav na dan je pil, če sem pa jaz odprla pločevinko kokakole, mi je dobesedno spil kri. Spal je po dvanajst ur in več, sploh ga ne moreš zbuditi in še, ko ga zbudiš, se kot megla preklada po stanovanju, lenoba na kubik, meni pa teži, naj grem laufat. Glih te bom ubogala, glih. Jaz bom sebe že porihtala sama. Oziroma me bo zdaj Saturn v šesti fejst porihtal.

  81. zogca said

    Totalno, totalno stroge.

    In device to ponavadi so. Stroge najprej do sebe.

  82. karmen said

    Tale tvoj opis strogosti tvojega zadnjega me je pa prav nasmejal. Saj vem, da se tebi to zdaj ne zdi smešno, ampak meni so ta dvojna merila tako smešna. Res pa je, da opravkov s takimi ljudmi nočem imeti.

    Nekaj bi te glede astrologije oz. Eme vprašala po mejlu, če dovoliš. Jaz tvojega nimam več.

  83. lynx said

    Žogca, daj ti meni na hitro moje zvezde do konca leta poglej. Pliz. In ne v “strokovnem” jeziku ampak laičnem.

  84. zogca said

    Ti bom pisala.

    Nekaj bi te glede astrologije oz. Eme vprašala po mejlu, če dovoliš. Jaz tvojega nimam več.

  85. zogca said

    Dregni me v soboto dopoldne in ti pogledam.

    Žogca, daj ti meni na hitro moje zvezde do konca leta poglej. Pliz. In ne v “strokovnem” jeziku ampak laičnem.

  86. webmaher said

    wat a story, Karmen ti pa v moje zvezde poglej, da ne morim Žogce:mrgreen:

  87. zogca said

    Te dajejo škorpijončki?😉

  88. webmaher said

    Žogca merki, Maxi bo sumna ljubo:mrgreen:

  89. zogca said

    Pazim, pazim.

  90. maxi said

    Totalno, totalno stroge.

    Ne, strinjam…ne strinjam, ne gre posploševat.

  91. maxi said

    Žogca merki, Maxi bo sumna ljubo:mrgreen:

    Ma ne, wona gre na zaupanje.

  92. Zvezdica said

    Žogca,

    sem preletela malo te komentarje na temo astrologije, pa je tudi mene malo (no precej!!!) zamikalo, če mi boš lahko kdaj pogledala v zvezde, če želiš, ko boš imela kaj časa (se ne mudi takoooo, te nočem preganjati).🙂
    Mene pa zanima samo obdobje 2 let…mogoče si bom potem kaj bolj na jasnem o določenih stvareh.

    Če je možno, mi piši.
    Lep večer še naprej🙂

  93. lynx said

    Dregni me v soboto dopoldne in ti pogledam.

    Drezam te.

  94. zogca said

    Joj, me lahko še jutri enkrat drezneš. Veš, imam obisk in nisem utegnila.

    Zvezdica, kul.

    Pa še Karmen moram pisati. Bemtiš, zaostajam na vseh frontah.

  95. webmaher said

    tole je pa Blondi komad s slovenskim besedilom:mrgreen:

Leave a Reply

 
