Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Neka povsem druga bolečina!

Posted by zogca na oktober 31, 2010

Bila je tista huda zima, tista najhujša v mojem življenju. Ko se je vse začelo rušiti kot domine. Ko me je prevzel popoln obup in sem padla tako globoko, da je trajalo več kot dve leti, da sem se spravila na noge in se po svetu nisem več plazila, ampak sem hodila. Dandanes, ko astrološko karto berem kot televizijski spored, vem, zakaj je bilo temu tako. Da, to je bila tista zima, ko sem začela pisati blog. V resnici sploh ne vem, ali je bila huda. Ne vem, ali je bilo veliko snega, ali je bilo mrzlo, kaj se je takrat dogajalo po svetu, ali so bili cunamiji in potresi, res ne vem. Spominjam se, da nisem mogla dihati. Bolj sem se trudila priti do zraka, manj sem ga dobila. Spominjam se, da kar nekaj mesecev nisem spala. Do šestih zjutraj sem gledala sence na zidu in potem sem vstala. Spominjam se … Eh, kaj nakladam, spominjam se samo bolečine, ker drugega takrat v mojem življenju tako in tako ni bilo. Zakaj vse to sploh pišem? Ena od mojih najboljših prijateljic, s katero sicer visiva skupaj kot rit in srajca, se tudi te zime spominja kot “tiste zime”. So zime in potem je tista zima. Midve sva sicer popolno nasprotje. Dvomim, da se zlahka najdete dva, ki se tako zelo razlikujeta. Ampak nekaj pa imava skupnega, Luno na isti stopinji raka. Ta Luna je razlog, da nihče tako zelo ne razume mojega čustvenega sveta kot ona. In da nihče tako zelo ne razume njenega čustvena sveta kot jaz. Že deset let. Najine pogovore bi lahko merili v stotinah in stotinah ur. Okej, tokrat je tišina. Tokrat sem poslala samo sporočilo in ko me je poklicala, se nisem oglasila. Ona ve, zakaj. Da mi ne bi bilo treba reči: “Lej, imela si prav. Nikoli v življenju ga nisi videla ali se pogovarjala z njim, ampak bolje od mene si vedela, s kom imam opravka. In jaz? Jaz sem ti v srcu celo zamerila, da si tako grdo govorila o njem. Imela si prav, takšen je in čisto nič drugačen.” Da, tega nisem hotela reči in zato se je izogibam. Čeprav vem, da mi nikoli ne bi rekla: “Nisi me poslušala, zdaj pa imaš.” Ne, ne smem pozabiti, zakaj vse to sploh pišem. Žogca, rdeča nit. Tiste hude zime pred tremi leti se seveda ni zrušil samo moj svet, ampak tudi njen. Najini pogovori so trajali po deset in več ur. Dobili sva se na pol poti, po več ur sva se sprehajali, potem sem šla jaz k njej, nakar je ona pospremila mene, pa sva viseli še pri meni, potem sem jaz njo z avtom peljala domov in sva nekaj ur debatirali še na parkirišču. Bogsigavedi, ali sva takrat druga drugo sploh slišali, vsaka je govorila svoje in obema je bilo laže. Ampak toliko pa sem jo vseeno slišala, da se spominjam, da Črv (kar je bil vzdevek za njenega takrat že nekdanjega fanta), ni bil vzrok njene bolečine. No, seveda tudi, ampak Črv ni bil nekdo, za katerim je bilo vredno točiti solze in ona je to zelo dobro vedela. Do njega je čutila samo jezo, bes, gnus. Jokala je zaradi enega triletnega skodranega dečka. Jaz pa ji, priznam, nisem verjela, da se je res lahko tako zelo navezala na tujega otroka in da ji je zaradi otroka veliko bolj hudo kot zaradi moškega. Govorila mi je, da je to neka povsem druga bolečina. Danes, tri leta pozneje razumem to njeno povsem drugo bolečino. Moj deček nima treh let in tudi kodrčkov ne, je pa prav gotovo najlepši, najprijaznejši in najnežnejši deček, kar sem jih v življenju videla. In tisti njegovi učki! Okej, spet se oddaljujem od bistva. Takrat mi je prijateljica rekla, da ko izgubiš ljubezen otroka (v bistvu ni izgubljena ljubezen, samo stiki se seveda prekinejo), to boli veliko bolj, ker veš, da si izgubil nekaj iskrenega, pristnega in nezlaganega. Ker otroci so takšni, iskreni, pristni in nezlagani. Za razliko od črvov. Bemtiš, kaj so mi pa uboge živalce slabega storile? Tako. Že dolgo ni bilo na blogu nobene objave, ki bi prišla naravnost iz srca. Ta je.

57 Responses to “Neka povsem druga bolečina!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. Nevenka said

    Oh, ne vem kaj na rečem.
    Nimam nobene podobne izkušnje. Nikoli nisem bila navezana na otroka.
    A vem, da je to eden od razlogov zakaj sem izgubila mojo ljubezen. On je navezan. Njegov sin je že velik. Vnučki so majhni.
    Težko je priznati, da ima moja generacija že vnučke, ko še ni tako dolgo nazaj, ko sem še sanjala o lastnem otroku – z njim.
    Prvič in edinokrat v življenju.

    Ob vsem je vseeno dobro imeti nekoga s komer se lahko pogovarjaš, sto, tisoč in miljon ur. Tudi, če ti kdaj pamet posoli.
    A ostane ob tebi, ko ti je hudo. In se trudi zate s teboj.

    Življenje ni ravno milostno. In ga včasih prav sovražim. A ko pomislim, da bom enkrat umrla, sovražim tudi to.

    Škoda, da možgani niso mišica, ki bi jo lahko nabildal, da bi bili pametnejši.
    Srce pa je mišica, močna mišica, kot da bi narava vedela koliko bolečine bo moralo prenesti. In vedno je napaka, kadar smo tako neumni, da še sami mučimo srce.
    Ljubezen še nikoli ni bila pametna. In večini ljudi osmišlja življenje.
    Živimo pa tako kot vemo in znamo. Ni, da bi se človek lahko hvalil.

    A navezanost ni isto kot ljubezen. Včasih je lahko ta misel odrešilna, ko koga izgubimo.

  4. stanep said

    Šele bolečina iz nas naredi ljudi! Kajti ob lastni se zavemo bolečine drugih… Pomisli kako je šele očetu, ki mu mama odtuji lastnega otroka. Kako je šele otroku!

  5. stanep said

    Aja še to. Srce. Iz srca. Kako redka dobrina je to postala. Žal. In hvala bogu za ljudi, ki ga še imajo. Srce…

  6. zogca said

    Stane, ti pa dobro veš, ker me že zelo dolgo bereš, da sem jaz o tem velikokrat tako razmišljala kot tudi pisala. In da sem vedno bila na strani moških, ki so jim ženske preprečevale stike z otroki. Veš pa tudi, kako zelo sem jaz zagovornica dejstva, da ko imaš enkrat otroka, naj se sploh ne bi ločeval. Zaradi otroka. Ampak žal vem, da to ni mogoče, ker okoliščine dostikrat postanejo nemogoče in ker ljudje počnejo stvari, ki jih je nemogoče prenašati.

    Pomisli kako je šele očetu, ki mu mama odtuji lastnega otroka. Kako je šele otroku!

  7. zogca said

    Tega pa ne razumem. Misliš, da si izgubila njegovo ljubezen, ker je on že imel otroka in pa tudi vnuke? Napaka. Nikoli drugih ljudi ne krivi za norosti moškega, nikoli.

    A vem, da je to eden od razlogov zakaj sem izgubila mojo ljubezen.

  8. zogca said

    Saj, zato sem jaz tudi odšla. Ker nisem hotela biti več neumna in se še naprej mučiti. Oja, bi lahko ostala, mi je do konca govoril, naj ostanem, da zakaj grem, da mi ni treba iti, še ko sem bila že totalno spokana, vse v rukzakih. Ne, jaz se nisem hotela več mučiti. Niti ene same ure ne več. Saj je bilo lepo, bilo je tudi veliko lepega, ampak tistega grdega mi pa ni bilo več za prenašat.

    In vedno je napaka, kadar smo tako neumni, da še sami mučimo srce.

  9. zogca said

    Zdaj te pa ne razumem. Si hotela reči, da sem bila jaz na otroka samo navezana? Po moje pa sem ga imela raje kot njega. Vsekakor je moje ljubezni bil veliko bolj vreden.

    A navezanost ni isto kot ljubezen. Včasih je lahko ta misel odrešilna, ko koga izgubimo.

  10. zogca said

    Ura je pa danes koliko? Jaz imam spet popolno konfuzijo? Kot vedno. 10.45 kot kaže računalnik, kajne?

  11. webmaher said

    dobro pišeš, iz tebe zna še kaj biti😆
    ura je eno uro nazaj in tole na blogu mal prehiteva😆
    čestitke za včeraj, kar sred Milana ste jih, ubogi Berlusconi in malček tudi jaz:mrgreen:

  12. zogca said

    Tebi pa počasi pride. Takšni moški so zelo zaželeni med ženskami, veš?:mrgreen:

    dobro pišeš, iz tebe zna še kaj biti

  13. zogca said

    Joj, bom morala spet popravljati.😈 Predvidevam, da me boste priganjali in bom uro spremenila prej kot v avtu. Tam ponavadi to traja pol leta in potem spet spremenijo uro.😳

    ura je eno uro nazaj in tole na blogu mal prehiteva

  14. webmaher said

    za vse čarovnice na Žogcinem blogu Tani i I za brani pa se obetajo kartoni raznoraznih barv:mrgreen:

  15. zogca said

    Joj, je tole luštno. Ne morem verjeti, da je moj računalnik sploh zdržal, ampak je.

    Jup, Žogca je čarovnica.😉 Tole je moja noč. Bom coprala.😈

  16. zogca said

    Danes pa lahko zamujam.😉 In že. In se izgovarjam na to, da ne vem, koliko je ura.😉 Čeprav dobro vem, da sem zmenjena ob 13.00 in da je zdaj ura 13.01, jaz se pa še vedno rihtam.😉

  17. Nevenka said

    Ah, Žogca, kadar bereš, kar napišem, ne smeš brati tako, kot si vajena. Malce obrni in boš videla, da ljubezen ostane.

  18. maxi said

    Hmm…težko objektivno komentiram objavo.
    Če dodam svojo subjektivno noto, moram reči, da je moj zorni kot iz druge smeri in zato gledam na zadevo popolnoma drugače.
    V bistvu se tudi obnašam drugače; v svoje podvige in padce moje love story otroka pravzaprav zaenkrat ne vključujem.

  19. zogca said

    Pametno.

    v svoje podvige in padce moje love story otroka pravzaprav zaenkrat ne vključujem.

  20. zogca said

    Ne razumem, kje sva se narobe razumeli. Drugače pa sem jaz tako in tako zagovornica tega, da ljubezen ostane. Vsaj pri meni vedno. Je stvar v tem, kaj se potem s to ljubeznijo naredi.

    Ah, Žogca, kadar bereš, kar napišem, ne smeš brati tako, kot si vajena. Malce obrni in boš videla, da ljubezen ostane.

  21. maxi said

    Pametno.

    Se strinjam, zato tudi tako postopam.:mrgreen:

  22. maxi said

  23. zogca said

    A boš nocoj kaj čarovnica?😉

  24. maxi said

    Sem morala dodati malo muske v to turobno nedeljo.😉

  25. zogca said

    Amy!!!🙂 Jaz pa zadnje dni poslušam neke čisto drugačne komade. Počakaj, ti kaj nalepim.

  26. maxi said

    A boš nocoj kaj čarovnica?😉

    Mogoče ravno nocoj, za spremembo ne bom…😉

    Ps: wuuaaaahaaa…😀

  27. zogca said

    Je pa res turobna. Sem bila zmenjena za ven, ampak nisem dolgo ostala. Tako fuj mi je zunaj.

    Sem morala dodati malo muske v to turobno nedeljo.

  28. zogca said

    Top komad tega tedna zame!

  29. zogca said

  30. maxi said

    Top komad tega tedna zame!

    Ta komad mi je pred 2-3 leti, ko je izšel bil velik TOP.
    Za nameček je pa še tip takšnega meni všečnega formata.:mrgreen:

  31. maxi said

    Mmmmmmmmm…….

    http://connect.in.com/juanes/photos-57-juanes-0b81f5b9bc6d4fb6.html

  32. maxi said

    Če bi imel še temne oči, bi bil prav njami.🙂

  33. zogca said

    Tudi meni.

    Za nameček je pa še tip takšnega meni všečnega formata.

  34. zogca said

    Pri meni pa to ni zaželeno. Zaželene so svetle oči, ampak temni lase. Ne črni, zelo temno rjavi.

    Če bi imel še temne oči, bi bil prav njami.

  35. zogca said

    Mene trenutno rajca en drug tipson, ampak ne bom dala gor njegove fotke, ker ga bom naslednji teden uporabila za rajc za pupe.

    Mmmmmmmmm……

  36. maxi said

  37. maxi said

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. Izbrana said

    Jaaa, všeč mi je mavrica!😉

    Tani i I za brani pa se obetajo kartoni raznoraznih barv:mrgreen:

  41. zogca said

  42. Izbrana said

    Ko razmišljam o tvoji zgodbi, Žogca, moram priznati, da je meni bilo prizanešeno…. Ni se me dotikal! Ker me nima rad…. In to mu štejem v čast….
    In skozi tvoje oči si mi nekako razjasnila, zakaj se ne oddalji od mojega otroka…. In zakaj mu jaz to ves čas dopuščam… Vsaj onadva naj se imata lepo, nikoli jima tega ne bom preprečila!

  43. zogca said

    Vidiš, meni pa je njegova bivša žena, ki je sicer nikoli v živo nisem videla in je ne poznam, ponudila, da se dobimo na kavi, ko bom spet dol. Tako da se bova z malim lahko še kdaj videla. Vsa čast ji, res, kapa dol. Je videla, da je otroka moj odhod zelo prizadel in je prebrala, kako zelo je prizadel mene. Res, ženski moj poklon.

    Vsaj onadva naj se imata lepo, nikoli jima tega ne bom preprečila!

  44. Alenika Žnidaršič said

    Črvi in druge “životinje”… Mene so ob branju vsekakor preplavljali mravljinci. Mnogo njih.

  45. zogca said

    Mah, to sem tako napisala, ker je bilo že govora o tistem bivšem od prijateljice. Jaz drugače nimam slabega mnenja o moških, je pa res da niso ravno vsi perle. Oziroma so nekateri res črvi. Vidiš, slišiš, prebereš marsikaj in te prime, da bi kar sam ostal. Saj te potem tudi mine.😉

  46. lynx said

    Življenje prinaša in odnaša. Dobro in slabo.

  47. zogca said

    Včeraj so minila točno tri leta, odkar meni življenje predvsem odnaša. Ampak človek se navadi.

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. romeno said

  51. zogca said

  52. zogca said

  53. Jovanka Broz said

    miška,glavo gor in hodi pokončno tako,kakor si do sedaj. Ti si ženska,ki si jo lahko želi vsak moški,prava prijateljica…

    Mu bo že prišlo iz riti v glavo, objemček

  54. zogca said

    Vem, Jova, vem. Ne samo jaz, ve tudi on, se tega prekleto dobro zaveda.

  55. Žogca, po tvoji karti sodeč sem potem ko sta s tem tvojim #črvom# za kratko prekinila malo pogledal tvojo karto in videl da bo posredi otrok.
    Če si pametna pusti naj gre…ni vredno.

  56. zogca said

    Tebe pa jaz zdaj čisto nič ne razumem. Kako posredi otrok? Otrok nima prav nobene zveze s tem, da sem jaz odšla od njega. Zaradi otroka mi je hudo, da sem odšla, drugače pa sploh ne. Vem, da ni vredno. Če bi mislila, da je, ne bi odšla, ampak bi se še naprej trudila.

    Ker pa vidim, da gledaš mojo karto oziroma če jo še, bi te nekaj vprašala. Si na mejlu? Daj se na gmail, pliz. Nekaj mi astrološko ni jasno, drugače mi življenjsko je.

  57. zogca said

    Drugače pa ti priporočam v branje: http://www.bluemoon.bz/

Leave a Reply

 
