Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Večno zabaven in večno lepa!

Posted by zogca na oktober 24, 2010

Ura je sedem. Zjutraj, lepo prosim, zjutraj. Nedelja je. Zakaj nisem v postelji, ampak visim za računalnikom? Ne morem spati. Pravzaprav sem se zbudila že ob štirih, vendar sem sklenila, da je to preprosto prezgodaj in da moram zaspati nazaj. Za silo je šlo. Do šestih in niti minute več. Če bi bila doma, bi zdaj prižgala vse luči in se razletela po stanovanju, tako pa moram paziti, da ne zbudim svoja dva fanta. Kdo bi si mislil, da je ob sedmih zjutraj zunaj še čista tema? Kot bi bila noč. Vem, že naslednji teden bomo prestavili uro in ne bo več, ampak potem bo pa noč sredi popoldneva. To slednje je zame vseeno huje, kajti sredi popoldneva sem budna, ob sedmih zjutraj pa ponavadi še ne.

Visela sem za računalnikom in se odločila, da bom na blog dala en rajc za pupije. Kocka je tokrat padla na Tatjano Patitz. Ko sem se lotila guglanja sem naletela na fotografije, ki so pred vami in seveda sem takoj pozabila na rajc, kajti …

A nista kjut?

Michael J Fox in Tatjana Patitz. Ne vem, kdo se je domislil dati skupaj prav njiju, ampak zadel je terno. Vsaj jaz tako mislim. Večno zabaven in večno lepa.

Fotografije pa seveda niso bile posnete kar tako oziroma brez razloga, ampak kot reklama za podjetje Carl Zeiss AG. Saj veste, očala in leče.

Napisala sem, kar sem mislila, zdaj pa grem premišljevat, kaj bom delala, dokler se čisto zares ne zdani. Ej, kaj blefiram? Visela bom na internetu.

15 Responses to “Večno zabaven in večno lepa!”

  1. Nevenka said

    Ali za pomanjševalne leče, ali povečevalne🙂

    Usklajevalnih namreč ni, he, he….

  2. Nevenka said

    Kaj se fante sedaj dobi kot pivo, v paketkih, nič več posamično?

    Joj, če še kdaj pogledam koga to pomeni, da jih lahko dobim več? Pa še z enim nisem znala🙂

  3. zogca said

    Jaz sem dobila kar dva.😉

    To o lečah pa ne razumem. Moje so drugače Johnson & Johnson.

  4. zogca said

    Našla sem si zabavo. Vem vse o princu Williamu, Sarah Jessici Parker, Rodu Stewartu in drugih.

    Hvalabogu za trač portale.

  5. webmaher said

    Tračerka Žogca bi pa nas lahko potem bolj tekoče informirala z Minko in ostalimi ta hip, vročimi bejbami :mrgreen:

    Sicer pa čestitke ob včerajšnji veli pobjedi crvenobjelih, zdej pa gledat pinki Iličića in Bačinovića proti Handanoviću v Serie A😆

  6. zogca said

    Oja, včerajšnji derbi je bil pa sijajen. Da ne omenjam potem napisa Stojkovića na majici. Si ga videl?

  7. webmaher said

    ne, sem zamudil vse skupaj, kaj pa je imel napisano …

  8. Nevenka said

    Žogca z povečevanjem in pomanjševanjem sem komentirala razmerje velikosti akterjev na fotkah. Nista ravno usklajena in leče tega ne bodo popravile.

  9. zogca said

    Ampak to je keč. V smislu, da leče lahko popravijo vse. Čeprav seveda ne morejo. Je pa res, da … Dan, ko sem jaz dobila leče, bo zame vedno ostal v spominu, vedno. Ker prvič sem zares videla nebo v vsej modrini, liste v vsem zelenju itn. Žal sem potem leta pozneje imela z lečami prej težav, nekaj let jih sploh nisem nosila, zdaj sem na mehkih in so fajn, ampak ne pa popolne, ker nimam čisto pravega stigmatizma, ga ne delajo … Filozofiram zdaj, ampak … Rada imam leče, če z njimi ni težav.

    Nista ravno usklajena in leče tega ne bodo popravile.

  10. zogca said

    kaj pa je imel napisano …

  11. lynx said

    Jaz sem dobila kar dva.

    Vzameš mene, dobiš tri. 😉

  12. zogca said

    Prevod?

  13. lynx said

    Še dva fanta sta v paketu z mano. Kot akcija v Šparu, vzameš enega dobiš tri. Se splača. 🙂

  14. zogca said

    Okej, bjondi potegnilo. Tri za ceno enega je v bistvu res ugodna ponudba.😉

  15. mojcej said

    Hehehe, tudi jaz ne bom pozabila dne, ko sem si prvič vstavila leče (in, ja, bile so Zeissove) in vzkliknila (kot Mojčca v Kekcu): VIDIM!!!

Leave a Reply

 
