Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Spominjaj se ljubezni moje!

Posted by zogca na oktober 21, 2010

SLOVO

Ti si življenje in nebo.
Ne moreš razumeti,
ker ne poznaš ljubezni,
ne vidiš duše
ne srca.
Tako sem polna
žalosti in smrti,
med nama je slovo.
Minilo bo
kot to življenje,
minila bo ljubezen,
minila žalost,
minila bova ti in jaz.
Slovo si dal
mi čez obraz,
slovo položil si
med naju,
kot da pokril
mrliča bi v slovo.
Spominjaj se,
spominjaj se ljubezni moje,
vseh mojih bolečin
in upanja
v bleščeče sanje,
ki si z besedo jih ubil.
Lobanjo gledam,
lobanjo svojo,
pojedli črvi so oči,
a iz votlin še črnih
gleda ljubezen,
zate še živi.
Vsak dan bolj bolna sem,
bolj mrtva
in sonce vedno bolj temni,
samo obraz tvoj
živo sanjam,
dotik tvoj nežni kot takrat,
ko si poljubil me v slovo.

Anka But

4 Responses to “Spominjaj se ljubezni moje!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. zogca said

  4. zogca said

Leave a Reply

 
