Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čik najt! aka Babji večer!

Posted by zogca na oktober 21, 2010

“Čik najt” je uspel, čeprav je ena od nas “čiks” manjkala. Opravičljivo. Če kdo, potem jaz razumem, kaj pomeni v zadnjih 48-ih urah delati 49 ur in biti nesposoben vstati iz postelje. Naklepetale smo se do iznemoglosti, ker se nekatere nismo videle vse od pozne pomladi (kar je vsekakor hud greh, ki ga ne gre ponavljati). Najprej na toplem in ob hrani, potem pa še na mrazu in ob pijači.

Pregnala nas je šele polnoč in zelo očitno pospravljanje in poslavljanje natakarjev lokala. Na parkirišču smo sklenile, da “čik najt” ponovimo že decembra, ker … Čeprav čvekamo po telefonu, verjemite, da veliko čvekamo, so “čik najti” nekaj povsem drugega.

7 Responses to “Čik najt! aka Babji večer!”

  1. Nevenka said

    Veš točno to mi je zadnjič rekla prijateljica, ki živi v Bruslju.
    Ful si piševa, tudi kdaj potelefonirava…
    ampak za povedati si imava enostavno pre-pre-toliko in več.
    In bo prišla. Na obisk. Jaz ne potujem rada.
    Hvala bogu, da razume.
    Pojma nimam, ampak po kakšenm dobrem čveku se mi zdi svet lepši.

  2. zogca said

    Povabljena si v Bruselj, ampak nočeš iti? Jaz bi šla takoj. Ampak me nihče ne povabi.😦

  3. Ales said

    Zogca, a na burek pa ne bi šla, premal kulj?😛 Drugač pa, menda niste sedele uzuni na mrazu zaradi zasvojenosti s cigaretami?

  4. zogca said

    A se lahko fejst nasmejem? Same ljubiteljice bureka smo bile zbrane. Ena od zbranih čiks zna tudi peči bureks. Ups, ne samo ena, tudi jaz ga znam. Aha, drugi del je bil zunaj zaradi cigaret. So bili pa grelci in dete, tako da … Dalo se je preživeti.😉

  5. lynx said

    So bili pa grelci in dete, tako da … Dalo se je preživeti.

    Le kako vas je ubogo dete grelo?? 😉

  6. Nevenka said

    Deke Lynx, he, he…joj, če bi človek prek vsakega greha padel, ne bi doživel dvajsete🙂

  7. zogca said

    Deke, ja. Zatipkala sem se. Je pa trajalo, da sem zdaj dojela, v čem je fora. Zaspanaaaaaaaaaaa. Naredila sem šele en požirek kofeta.

Leave a Reply

 
