Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Oslepela sem!

Posted by zogca na oktober 18, 2010

ČAKALA SEM

Čakala in upala sem,
da mi nekoč –
nekdo ali nekaj –
postane – Bog.

V travah in vetru
sem ga iskala,
v tišinah noči
in pesmih
rojevajočih juter.

Prišel je zvečer.

Za okni z ledenimi rožami
je prodajal poletje.

Oslepela sem.

Še danes ne vem,
s čim me je pribil na križ.

Vanda Šega

14 Responses to “Oslepela sem!”

  1. Tana said

    Ufff… huda fotkica🙂

  2. maxi said

    Tudi pesem je dobra…

  3. lynx said

    Bejba le blefira,
    ko tako pozira,
    s topo konico rezila,
    se že ne bo obrila. 😉

  4. zogca said

    Fotka me je spomnila, da moram danes še nekaj narediti.:mrgreen:

  5. zogca said

    In v bistvu resnična. Ko ljubiš, si na nek način pribit na križ. Ko ne ljubiš, si pa nesrečen, ker si na nek način prazen. In potem lahko izbiraš med visenjem na križu in lačnim ter žejnim tavanjem po puščavi. Zdaj pa vedi, kaj je huje.

    Tudi pesem je dobra…

  6. peter said

    “Za okni z ledenimi rožami
    je prodajal poletje”
    Cool! In slika tudi. Še navdušila me boš za poezijo:)

  7. zogca said

    Tega bom pa zelo vesela.😉

    Še navdušila me boš za poezijo:)

  8. zogca said

    Še ena pesmica, ki pa je ne morem dati kot objavo, ker pač ni v slovenskem jeziku. Jo bom pa takole postala, ker mi je bila zelo všeč, ko sem jo včeraj prebrala.

    I SVE JE PROŠLO

    I sve je prošlo.
    i tuga
    i radost
    i mladost,
    kao da te nebo prisluškuje,
    kao da te hoće nešto da pita,
    koji odgovor da daš?
    ono što dolazi,dolazi samo.

    I sve je prošlo..
    i oluje
    i sunce na horizontu
    i mladi mjesec
    u uvali neke davne čežnje.

    Čekaš neki odgovor,
    dal je to radost
    koja neumitno dolazi
    i odlazi vječnosti,
    tamo negdje ka hladnom kamu.

    Ostaje samo zbijeno nebo zvijezda
    i nešto usahlog cvijeća na grobu..

    Ivo Kordić

  9. lynx said

    Vic dneva:

    Dođe Mujo kod Hase u posjetu.
    Poslije večere i prijatnog druženja ponudi mu Haso, da prespava kod njega, ali
    “Kod Fate ne možeš spavati ,kod mene isto tako ne, jedino možeš spavati kod bebe”, kaže Haso.

    “Pa neću spavati kod bebe!” odgovori mu Mujo,
    “daj ti meni jastuk pa ću leći u kupatilo u banju, bit će sve u u redu!”

    I tako legne Mujo u kadu i zaspi.
    Drugi dan rano ujutro probudi ga netko.
    U kupatilo dođe preljepa djevojka duge crne kose, dugačkih nogu i velikih sisa.
    “Zdravo”, kaže ona, “ja sam Beba!”
    “Zdravo,” kaže Mujo, “ja sam Idiot”.

  10. zogca said

    Ha ha ha!!!

  11. webmaher said

    kva je zdej Žogca navijej no, drugače bodo spet izgubili😆

  12. zogca said

    Ne vem, kje naj gledam. In ne mi puščat linkov, kje na internetu, ker moj računalnik komaj en you tube komad odvrti.

  13. webmaher said

    2:0 izgubili … doma bo treba zmagat 3:0 pa upat da bodo tretji in da se uvrstijo v Ligo Evropa…

  14. zogca said

    Jaz sem totalno pesimistka, res.

Leave a Reply

 
