Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hočem beetla!

Posted by zogca na oktober 18, 2010

Ne vem, ali veste, kako se počuti drek, ampak tako se v tem trenutku počutim jaz. Pogled na astrološko karto je pokazal, da Mars, ki se trenutno nahaja v škorpijonu in seveda zato premore vso škorpijonsko moč, čepi na moji Venere in s tem seveda tudi na descendentu, s tem pa, logično, dela opozicijo na ascendent. Ne, malefikov ne maram na svoji Veneri, ker ko je napadena Venera, je pri meni napadeno vse, ker je Venera vladar vsega. Na srečo je govora o trazitnem Marsu, ki se tako hitro, kot je na Venero prišel, z nje tudi “skipal”. Teh nekaj dni pa bom očitno morala preživeti z vsemi temi paranojami in se prepričevati, da vse tisto (vse mogoče katastrofe), kar sem si naslikala v glavi, ni res. Čeprav mogoče je. Spet se oglaša moja paranoja. Kako je s tem povezan beetl?

V bistvu nikakor. Da ne bi razmišljala o neumnostih, razmišljam o tem, kateri avto si bom kupila, ko se bom ob koncu zime morala posloviti (tokrat zares) od svojega dolgoletnega prijatelja. In odločila sem se za beetla. Kajpak je barva pomembna. Skoraj toliko kot to, v kakšnem stanju so motor, zavore in drugo.

Šibam nazaj delat. Teh pet do sedem tisoč evrov se ne bo zaslužilo samih od sebe.

25 Responses to “Hočem beetla!”

  1. romeno said

    No ja. Barva me je malo razočarala. Sem pričakoval kaj takšnega🙂

  2. zogca said

    Jih ni na našem tržišču. Nikjer. Pa tudi zelena je bolj nevtralna. Rožnatega ne moreš posoditi osebi moškega spola.😉

  3. maxi said

    Luškan avto, vendar ne narejen zame.
    Menda ima tudi prav nesramno ceno?!

  4. zogca said

    Saj jaz ne ciljam na novega, Maxi.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4075209&show=1

    Na primer.

  5. Alenika Žnidaršič said

    Lep. Zelo. Navijam, da ga čimprej kupiš. Tudi moja hčerka že dolgo govori, da bo imela takega, ko bo velika. :-)))

  6. zogca said

    Veš, kako je? Po moje bom jaz do konca življenja govorila – ko bom velika, da bom imela beetla. Ampak mogoče ga bom pa res imela. Prej kot volvota. Tudi za volovota govorim – ko bom velika … Zdaj sem že tako velika, da se bom kmalu začela manjšati.😉 Saj s starostjo se menda krčimo.😉

  7. webmaher said

    vidiš, ko mi junija nisi posodila 50k … pa še nekaj si oblubla, danes bi imela bitla s šoferjem:mrgreen:
    Sicer pa bomo Mitroviću povedal pa boš Pinku reklamo delala in avtek bo tvoj ni blema:mrgreen:

  8. maxi said

    Ne vem, ali veste, kako se počuti drek, ampak tako se v tem trenutku počutim jaz.

    Meni tudi ni ok.😦

  9. lynx said

    Meni tudi ni ok.

    Meni pa se je že čudno zdelo, kako malo jamranja je zadnje čase na blogu. Prav netipično. 😉

  10. zogca said

    Od teh dolgotrajnejši aspektov te še vedno drži Pluton kvadrat Pluton, čeprav se aspekt zdaj razstavlja. Gre pa za generacijski aspekt, so ga imeli vsi tvoji vrstniki, ampak so ga različno čutili. Sestavljata se in se bosta jutri sestavila pa vozel kvadrat Venera in vozel poldrugi kvadrat Merkur.

    Od teh kratkotrajnejših in v enem dnevu minljivih imaš pa danes:

    Tonight your emotions are strong when dealing with others, which can be either good or bad, depending on how you handle it. On the plus side, it gives you a great deal of sensitivity toward others. You can feel their moods immediately and respond to them so that you are able to fit into any group you are with. You value emotional contacts now, and you project feeling, warmth and concern to others. But on the negative side, this influence can also signify that you are so wrapped up in your moods that you can’t get out of yourself and relate to anyone else. In either case your moods are likely to fluctuate rather rapidly, so do not take your emotions too seriously at this time. You should make an effort to be with others, because forcing yourself to relate will bring out the better side of this influence.

    The interpretation above is for your transit selected for today:
    Moon Square Ascendant, , exact at 17:02
    activity period from 19 October 2010 to 20 October 2010

    Drugače pa nič takšnega ne vidim.

  11. zogca said

    Bomo uvedli obvezno jamranje.😉 Oziroma ga bo kar depresivna zima prinesla.

    Meni pa se je že čudno zdelo, kako malo jamranja je zadnje čase na blogu. Prav netipično.

  12. mišela said

    Žogca, kam ti lahko pošljem vprašanje, ki me trenutno zelo zanima, pa svoje podatke seveda?

  13. zogca said

    Ti bom jaz poslala mejl, če je naslov, ki si ga vpisala pravi. Ne obljubim pa, da bom odgovorila v dnevu, dveh, ker sem precej bizi s službo. Tudi romanov ne utegnem pisati, ampak če gre za konkretno vprašanje, ti pa lahko pogledam.

  14. zogca said

    Malo branja o Veneri, ki je zdaj retrogradna v škorpijonu. Če koga zanima, kako vpliva na nas.

    http://sasstrology.com/2010/10/venus-retrograde-in-scorpio-fierce-beauty.html

  15. zogca said

    In seveda še vedno aktualno, Saturn v tehtnici.

    http://sasstrology.com/2010/07/saturn-in-libra-a-time-to-define-and-balance-relationships.html

  16. zogca said

    Tedenske horoskope po znamenjih pa jaz rada berem tukaj.

    http://trianaelan.com/2010/10/full-moon-of-initiation/

    Mesečne pa na tistih dveh linkih zgoraj desno na blogu.

  17. Mišela said

    Naslov je pravi, lp🙂

  18. zogca said

    Poslala sem ti mejl.

  19. Nevenka said

    Od zunaj mi je avtek všeč, od znotraj, pa ne vem ali ima šank ali delovno mizo. Nič od tega me ne spominja na armaturo.
    Moti me ta čuden občutek razporeditve mase avtomobila.
    Tudi zase ne vem, kaj bi si začela ogledovati. Enkrat bo treba zamenjati.

  20. zogca said

    Kako to misliš šank ali delovno mizo? V vsakem primeru verjetno ni kaj drugega kot fensi šmensi, prav veliko otrok vanj ne spraviš (moram gledati dolgoročno, ker jaz avto ne zamenjam, dokler ne rikne).

  21. zogca said

    Drugače sta meni zelo všeč ta dva pikija.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3882484&show=1

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4098447&show=1

    Ampak mogoče pa skupaj z njim kupim nekaj takega.

    http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4120937&show=1

    Pravi, da potrebujeva družinski avto.😉 In beetl to menda ni.😦

  22. Nevenka said

    Hm, veš nisem na tekočem. Kaj spet obstaja kak ON? No, če res, je ideja o družinskem avtu ena lepših🙂

    Meni bi bil pa Citroenček kar lep, ker takih idej ne morem več imeti.

  23. zogca said

    Aha, obstaja on. In on bi veeeeelik avto in on bi, da skupaj kupiva avto.

    Drugače meni je mali citroenček čisto super. Ali pa Ka. Ali beetl za frajerisanje. V bistvu bi bilo najbolj smotrno kupiti citroenčka s 30.000 kilometri.

  24. webmaher said

    najprej dvojčka pol pa tega da bo dost placa za vse:mrgreen:

  25. domovoj said

    Lep avto. Skoraj tako kot moj fičo.😛

Leave a Reply

 
