Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ker je danes ta dan!

Posted by zogca na oktober 16, 2010

33 Responses to “Ker je danes ta dan!”

  1. zogca said

  2. zogca said

  3. Mona said

  4. zogca said

  5. zogca said

  6. zogca said

  7. maxi said

  8. maxi said

  9. zogca said

    A je kje kakšna o zmrzovanju? Mene zebe. In kmalu me bo zeblo še bolj.

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. asdf said

    oj!
    bom spet nalimal- meni njegova edina omembe vredna izvedba.
    čeprav sem včeraj poslušal solo pevaljko, ki je zelo kompatibilna- ni na utubu- žal

  13. Tana said

    Dobro jutro vsem🙂

    Žogca, kaj pri vas še ne kurite?

  14. zogca said

    Kurimo, seveda kurimo, ampak iz neznanega razloga mi to ne zadošča in me še kar zebe. Se bom lotila na vsake pol ure narediti par počepov, bo gotovo pomagalo.

    Žogca, kaj pri vas še ne kurite?

  15. mmisaa said

    Help me, please!
    Imam velik problem, saj mi vse piše nazaj, če grem na google.
    Tako v gmail sploh ne morem.;(
    Če se pa vpišem na internet explorer in pridem na gmail, pa sploh ne morem odpirat pošte in tudi klepeta nimam. Je mogoče to virus?

  16. zogca said

    Kako vse nazaj? Na kakšen način. Saj ne, da ti jaz lahko pomagam, računalniško sem nepismega. Ti bo verjetno kakšen od naših moških tukaj.

  17. webmaher said

    Mmisaa maš kakega škrata blizu, ki ima dostop do tvojega PCja😆
    Žogca začni trenirat za US army … jaz sem že sprejet – od zahtevanih 60 točk jih imam že 75 … danes sem odlaufal že dve milje in drobiž:mrgreen:

  18. zogca said

    Pomagaj naši Miši!!!

  19. zogca said

  20. zogca said

  21. mmisaa said

    Ej, mam na srečo že malo večje škrate, od katerih en celo fulll obvlada pc-je, pa prvič sliši za ta pojav. Vse, kar napišem, se piše nazaj…. aasimm, na tak način. Pol se pa znajdi, če se moreš. Na nadzorni plošči je pa kao vse ok.

  22. mmisaa said

    Zdej šibam delat, priletim pa pozno ponoči. Hvala vsem, ki se vam bo utrnila kakšna pametna!
    Papa

  23. zogca said

    Noro, na kaj takšnega pa še nisem naletela. Tudi moj računalnik je safr, ampak drugačne vrste. Sama sem si kriva, kaj pa še nisem kupila novega. Upam, da ti bo znal kdo pomagati.

  24. webmaher said

    a kjerkoli pišeš: beležnica, word, excel, splet … povsod je nazaj ???

  25. webmaher said

    če imaš Sedmico pejt v Control Panel – Clock, Language and Region potem pa preglej vse možno in merki, da je povsod izbrana Slovenija in ne kaka arabska država😆
    Drugega ne vem ta hip … morda to, če nisi nameščala noenega novega programa in hardwera, vrni PC recimo dan ali dva nazaj, ko ti je še vse normalno delovalo …

  26. mmisaa said

    Hvala ti, ampak vse imam pravilno nastavljeno, pa še kar piše nazaj. Problem je pol tud pridt v mail, čeprav sem geslo in uporabniško ime napisala z nasprotne smeri. Bo treba tole kišto nest na popravilo.

  27. zogca said

  28. zogca said

    Vse kaže, da ne bo druge.

    Bo treba tole kišto nest na popravilo.

  29. zogca said

    A tukaj si vprašala?

    http://med.over.net/forum5/list.php?39

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. mmisaa said

    Nisem še, bom pa.

  33. zogca said

    Tam je kar nekaj znalcev. Mislim, da so meni že rešili težavo ali dve. Te trenutne mi žal nihče ne more. Razen trgovina in nov računalnik. Saj bom, saj bom. Tole je bolj napisano za Weba kot za koga drugega, to zadnje saj bom, saj bom.

Leave a Reply

 
