Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Aha, denarja je očitno še vedno preveč!

Posted by zogca na oktober 16, 2010

Veste, kako je z dvajset in več let starimi avtomobili, ki jih znajo voziti samo njihovi lastniki in nihče drug? Na enak način deluje tudi moj poštni nabiralnik, ki sicer ne šteje niti dvajset mesecev. Pač, nekateri sosedi se zabavajo s tem, da uničujejo tuje. Ponavadi ga jaz odprem zlahka, težave imajo vsi drugi. Če sem iskrena, mi ponavadi za pošto maha dol in s tem niti ne ukvarjam. Danes pa mi je mama povedala, da ga je ona odprla, ko me ni bilo in da imam notri pismo od davkarije. In res, vidim skozi luknjice davčna tajnost, nabiralnik pa se ni in ni hotel odpreti. Mučila sem se tako dolgo, da imam zdaj, pet minut po uspešno opravljeni misiji, na prstu prav pravcat žulj. Epilog misije? Ovojnica je bila končno v mojih rokah, odprla sem jo in … Dobila sem obvestilo o knjigovodskem stanju terjatev in obveznosti na dan 31.08.2010. Stanje v breme 0,00. Stanje v dobro 0,43. Zato se davkarija dopisuje z menoj? Obveščajo me o tem, da mi dolgujejo 0,43 evra? List papirja, tiskanje in poštnina verjetno stanejo več. Saj vem, da mora biti vse po “reglcih”, ampak tole se mi vseeno zdi popolnoma nesmiselno. In da, prvič v življenju imam na roki žulj. Sem pa zato za 0,43 evra bogatejša.

20 Responses to “Aha, denarja je očitno še vedno preveč!”

  1. webmaher said

    jebela cesta pa tale blog…napišem cel roman in me davčna zablokiraaaaaaaaaa :devil:

  2. webmaher said

    na še hudič ne dela😆

  3. zogca said

    Nad čim se pritožuješ? Nič ni pogoltnil blog. Ali pač?

  4. webmaher said

    torej cepci z davčne mi pošljejo, da sem jim dolžan 1,41 oni pa meni 26,08 € … in nobenga pojasnila od kje…
    Če bi bil boss še Simić bi ga osebno poklical pa mu rekel, naj se nehajo stakimi stvarmi zajebavati, ker je idiotsko do konca…

    Na koncu piše:

    Če menite, da stanje na navedeni datum ni pravilno, vas prosimo, da se osebno ali po telefonu oglasite na pristojnem davčnem uradu.

    in seveda nobene tulifonske oni oz. one bi mi spet rade videle očitno osebno- jok sestrica odpade:mrgreen:
    in kaj se bo zgodilo ko me ne bo … ničččččččččč do 31.8.2011

    Slovenija, moja banaaaanaaaa republik:mrgreen:

  5. webmaher said

    je je, moje ime in mail in potem ko sem stisnil nazaj, sem zgubil cel roman😆

  6. zogca said

    A ti si tudi dobil? In, kdaj dobiš, kar ti dolgujejo?

    Meni drugače sploh ni jasno, kako je ta dolg njih napram meni nastal. Saj smo imeli dohodnino. In so mi nakazali izračunani znesek. Kako so zdaj ugotovili, da mi dolgujejo teh 0,43 mi ni jasno. Še manj mi je jasno, zakaj mi dolgujejo.

  7. Schnuy said

    Mojstri in mojstrice na davčni so zakon – pred kratkim je bil ob mojem obisku na (neki pač) izpostavi Dursa, najpogosteje slišan stavek zaposlenih: “jest to nič ne vem”

    Seveda ni nihče od omenjenih velemodrecev vedel, kdo bi utegnil vedet stvari, ki bi jih itak morali vedet oni.

    najbolj slastno pri celi zadevi je, da v kolikor zadeve ne bi rešili, bi bila za njihovo napako oz. njihovo nepoznavanje njihovega postopka, kriva jaz.

    WTF?!

  8. zogca said

    No, jaz moram pohvaliti eno gospo na Dursu v Gorici, pri kateri sem včeraj visela več kot pol ure. Seveda ni bila ziher o stvareh, ampak so te stvari bile tako zapletene, da res ne vem, kateri genij bi jih lahko razumel, že ono staro konvencijo, ki velja, še manj to novo, ki bo šele začela veljati, ampak se je vsak maksimalno potrudila, res, in zato bi jo pohvalila. Vse to nima nobene zveze s tem listkom, ki je prišel zdaj po pošti.

    Mah, ti povem, da so te zadeve napisane tako, da se jih enostavno ne da razumeti. Bereš, bereš, bereš in nič ti ni jasno. Pa ni meni, da so mi zakoni ravno tuji, ipak sem končala pravni faks, ampak te konvencije o izogibanju dvojnega obdavnečavanja … Jaz vanje buljim kot bebec in hej, kakor sem napisala, jih ne razumejo tudi na DURS-u.

  9. webmaher said

    Perči je včasih pel Lublana je bulana … dokler je bla sam ona je blo še vse OK … zdej je bolana vsa država in ji ni več pomoči …

    Schnuy hvala enako, na vsak način so me hoteli zjebati ampak ker jim nisem in nisem mogel dopovedati, pokličem Simića in vse je bilo rešeno u momentu in potem so bili kar naenkrat vsi zelooo prijazni, še malo pa bi se mi kmalu klanjali kot kralju:mrgreen:

    Kar se pa tiče dvojnega obdavčevanja si naj ga pa nekam utaknejo … naši tajkuni pa majo vse na nekih Kajmanskih, Zelenortskih in kajtijazvem katerih še otokih, nekateri tudi u Monacu in pol se na njihovih jahtah sonči pol vlade … rajo pa je treba seveda se ve kaj pa saj je neumna zadosti pa še mal kosti ji sproti mečejo, kruha pa tut še ne manjka preveč😆

  10. zogca said

    Dvojno, ja. Na papirju vse lepo in prav, v praksi se bom morala pa precej namučiti, da se mi ne zgodi, da bom plačala še osem odstotkov več, kot bi sicer plačala v Sloveniji. Me glava začne boleti, ko se spomnim, koliko birokracije me čaka.

  11. zogca said

    To je pri nas normalno.

    kriva jaz.

  12. webmaher said

    pa kaj ti odhajaš v tujino, si za Bianconere podpisala, vauuuu:mrgreen:

  13. zogca said

    Aha, na gol grem.😉

  14. webmaher said

    a namesto Đanluiđija😆
    teb pa gode😆

  15. zogca said

    Veš, da, Web, totalna bogatija in to.

    Mah, hecam se, seveda. Več garanja, več davkov, to me čaka.

  16. webmaher said

    kako več davkov, saj ne boš šla iz Europe na Mars😆

  17. zogca said

    Jaz sploh ne bom nikamor šla, Web, bom kar lepo v Sloveniji.

  18. webmaher said

    Zakaj pa potem dvojno obdavčevanje in birokracija in … a boš firmo odprla v Italiji😆

  19. zogca said

    Mah ne, sploh ne gre za Italijo, gre za neko drugo državo. Pa tudi nobene firme ne bom odpirala. Nek denar moram dobiti iz tujine, ker sem nekaj delala v tujini in zdaj moram poskrbeti, da ne bom plačala več davka, kakor je potrebno. Bere se simpl, v praksi pa se zna zgoditi, da bo vse skupaj malo manj simpl.

  20. zogca said

    180.000 evrov so dali za pošiljanje tega sranja.

    Je pa tako. Če si ti njim dolžan drobiž, terjajo.

    Če so oni tebi dolžni manj kot deset evrov, ne naredijo nič, razen če prav posebej zahtevaš denar.

    To so zdaj rekli pri dnevniku.

Leave a Reply

 
