Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rajc zame!

Posted by zogca na oktober 15, 2010

Imeli smo rajc za pupije, večkrat. Imeli smo rajc za pupe, tudi večkrat. Nikoli pa nismo imeli rajca zame. Naj bo tokrat takšen rajc. Mogoče boste presenečeni, da sem se odločila za žensko in ne za moškega, ampak sem se. To seveda ne pomeni, da sem spremenila spolno usmerjenost, daleč od tega, samo … Lisa Rinna je ena izmed žensk, ki so mi na tem svetu najbolj všeč. Priznam, bolj mi je bila všeč, ko je bila manj plastična, ampak če je dobra svojemu možu, je meni tudi. Kdo je njen mož? Izvedeli boste na koncu objave.

Jup, meni je tako zelo lepa.

Opazila sem jo v nadaljevanki Melrose Place, ki sem jo nekaj časa gledala samo zaradi nje.

Pojavljala se je še v mnogih televizijskih serijah, ampak jaz je žal nisem ujela. Vidi se, da sem bolj kot nadaljevanke gledala CNN.

Pozirala je tudi za Playboy. Očitno večkrat, kajti malo prej sem brala o njenem poziranju v šestem mesecu nosečnosti. Na teh Playboyjevih fotografijah ni noseča, ampak pozira kot Sophia Loren.

Nekdo tukaj zadaj protestira, ker sem spodnji del zadnjih dveh fotografij izrezala. Aha, na originalnih se vidi muca.

Naj bo nekaj prepuščeno tudi domišljiji.

In za konec še gospod mož. Vse pupe mojih let, ki so gledale LA LAW, se gotovo spominjo Harryja Hamlina. Kar precej mojih sošolk je bilo takrat zaljubljenih vanj. Jaz nisem bila, priznam, počena sem bila na Corbina Bernsena, čeprav se mi zdi, da bi se danes tudi jaz odločila za Harryja. Danes se mi zdi bolj seksi od Corbina, čeprav … A zdaj se pa že zmišljujem? Kakorkoli že, Harry, Corbin in druga druščina iz nadaljevanke so tisti, katerim se lahko zahvalim, da imam diplomo te in ne kakšne druge fakultete. Pa če se sliši še tako smešno.

25 Responses to “Rajc zame!”

  1. Mona said

    Privlačna😉. Malo me spominja na Severino …

    Link!

  2. webmaher said

    ti si tut ena Mona, je kdo dal že daljši link:mrgreen:

  3. Mona said

    Sorry!

  4. zogca said

    Je že kul, bom jaz popravila link, samo da najdem da link generator ali kako se mu že reče.

  5. zogca said

    Evo, pa je!!!

    Čisto mogoče, da spominja na Severino. Saj meni je Severina všeč, ampak Lisa mi je pa še bolj. Verjetno pa imam izdelan svoj tip ženske. Mogoče še bolj kot svoj tip moškega, ker hej, menda se ne spodobi biti preveč izbirčna.😉

  6. webmaher said

    evo za Mono😆

  7. zogca said

    Before and after picture, vmes pa kirurgija.😉

  8. webmaher said

    tko dobr bom jaz pri 100-ih zgledou:mrgreen:

  9. zogca said

    Lisa in mož, kjut …

    Lisa popilja lupčka …

  10. zogca said

    Še par fotk s plaže …

  11. Mona said

    Hvala za popravek Žogca.

    Web dobra izbira muske😉.

  12. webmaher said

    hvala😉

  13. zogca said

  14. zogca said

  15. maxi said

    Hm; Lisa prav zagotov ni moj tip ženske.:mrgreen:

  16. webmaher said

    Maxi tvoj tip je Žogca, saj vemo:mrgreen:

  17. zogca said

    Web, midve sva druga drugi rezerva.😉

  18. zogca said

    Dobro jutroooooooo!

  19. maxi said

    Web, midve sva druga drugi rezerva.😉

    B plan…he he

  20. zogca said

    V kateri seriji so že to imeli? Coupling? Ali Friends? Ali obe?

    Človek se mora zavarovati.😉

  21. zogca said

    Ups! Mogoče še komu pride prav.

    http://24ur.com/novice/slovenija/bankomati-ne-bodo-delovali-3.html

  22. zogca said

    Ajd, Maxi, greva se še malo rajcat.😉

  23. Nevenka said

    Njen možek je bil pa dolgo partner /toyboy/ ene najbolj znanih div Švicarke Ursule Andress, ki je dolgo veljala najlepše Bondovo dekle in bila res pravi sex simbol. Imata tudi otroka. Bil je dolgo popolnoma neznan in se je prav šlepal na Urško.
    Prodal je pa bolj malo igralstva.
    Rinno pa v glavnem objavljajo samo še tam, kjer hočejo poudariti pretirano plastificiranje. Tudi zanjo menim, da bi se lahko posvetila vsebini in ne samo videzu.
    Kar seveda je zame pomembno tudi pri glasbi, tako da je popolnoma razumljivo, da ženske, ki spominjajo na račke, rahlo odklanjam. Da nekdo, ki bi lahko v glasbi kaj ustvaril, preklopi na turbo, se mi zdi popolna degradacija.

  24. zogca said

    Žal, žal, žal. Bila je tako lepa in res ne razumem, kaj ji je bilo tega treba.

    Rinno pa v glavnem objavljajo samo še tam, kjer hočejo poudariti pretirano plastificiranje.

  25. Jaka said

    Pogledal fotke, ki si jih odrezala. Kapo dol Lisi Rinni, končno ena zvezda, ki ma kosmato muco.

Leave a Reply

 
