Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

To so Mazury!

Posted by zogca na oktober 14, 2010

Oja, tudi ta razstava na nabrežju Ljubljanice med Tromostovjem in Čevljarskim mostom mi ni ušla. Ko sva prejšnji konec tedna skakljala po središču Ljubljane, sva hitro opazila fotografije in začela ugotavljati, kaj pomenijo napisi na njih. Če sem iskrena, nama ni bilo prav nič jasno. Ko sva prišla do konca razstave, ki je bil v resnici njen začetek, se nama je šele posvetilo, da so to res Mazury in kaj hoče razstava povedati.

Zato sva šla nazaj in si fotografije ogledala še enkrat. Kajpak je potem doma sledilo guglanje za temi Mazury, ki so nama bili do sobote popolna neznanka. Gre za, vsaj tako sem našla na spletu, pokrajino tisočerih jezer, ki se razprostira na severovzhodnem delu Poljske ob reki Visli. Guglanje je pokazalo tudi, da bi jaz z veseljem šla tja, ker bi se očitno tam lahko popolnoma razmahnila s svojim fotoaparatom.

Ampak okej, zaenkrat se bom morala zadovoljiti z razstavo.

Razstava je sestavljena iz enajstih fotografij, ki so jih posneli vodilni poljski fotografi, večkratni dobitnik glavnih nagrad na Bienalu poljske pokrajine v Kielcah in glavnih nagrad na poljskih fotografskih natečajih na različne teme Mieczysław Wieliczko, fotografski založnik in režiser filmov o naravi Ryszard Czerwinski ter Wojciech Wojcik, ki se posebej ukvarja s fotografijo iz ptičje perspektive.

Priznam, vseeno bi šla raje na Finsko.

Zato pa imajo Mazury vsekakor prednost pred Amazonijo. Pač, nisem tako pustolovskega duha, da bi lezla ven iz Evrope.

Razstavo si lahko ogledate do prvega decembra. Če želite ogled združiti s kofetkanjem ob Ljubljanici, pa raje pohitite, kajti že v soboto je bilo v senci prav pasje mrzlo.

52 Responses to “To so Mazury!”

  1. maxi said

    ….kajti že v soboto je bilo v senci prav pasje mrzlo.

    Ni mi znan razlog; vem samo, da mi po dolgem času ni tesnobno zoprno ob dejstvu, da prihaja zima.

  2. maxi said

    In tudi tile Mazury so mi zelo všeč, čeprav prvič slišim.

  3. Andrej34 said

    Priznam, vseeno bi šla raje na Finsko.

    A ja?:mrgreen:
    Poleti so temperature okoli 15 – 20 stopinj (če je lep sončen dan), močvirja pa proizvajajo roje komarjev. Temperatura jezer je okoli 10 stopinj.

    Drugače pa se po tej pokrajini imenuje tudi ples: Mazurka.
    In Chopen je napisal celo serijo mazurk.

    Sem izbral eno z Kung fu bejbo:

  4. zogca said

    Ja, ampak poleti, lepo prosim.😉

    Drugače ti pa dolgujem odgovor na mejl. Bom jutri, obljubim. Saj veš, bizi, bizi, bizi.

    A ja?

  5. zogca said

    Enako. Čeprav mogoče vem razlog. Vem, da bodo novembra, decembra, januarja in tudi še februarja aspekti na moji karti neverjetno dobri, tako da prav grozno trpeti ne bom mogla. Vsaj ne tako kot zadnjih nekaj zim.

    Ni mi znan razlog; vem samo, da mi po dolgem času ni tesnobno zoprno ob dejstvu, da prihaja zima.

  6. maxi said

    Uuuf…meni je trpljenje pozimi že to, da me vedno (hudo) zebe….😦😦

  7. zogca said

    To seveda, ampak še veliko huje je, če v tistem mrazu, megli in temi ob štirih popoldne zapade v depresijo. To je pa safr. Tega menda to zimo pri meni ne bo. Če mi uspe s tako dobrimi aspekti zapasti v depresijo, potem me je treba pa res treščiti po betici.

  8. zogca said

  9. Tana said

    Baje, da bo letošnja zima zeloooooo mrzla🙂 Me že zdaj trese, zime pa res ne maram.

  10. Tana said

    Aja, v soboto pa na žur🙂

  11. Tana said

    Tale mi je ena od lepših.

  12. zogca said

    Jaz tudi!

    Aja, v soboto pa na žur

  13. Tana said

    A gresta s pupijem?

    Jaz nisem čisto 100 %, bi pa zelo rada šla.

  14. zogca said

    En dan na mesec sem pa lahko brez njega, se ti ne zdi?

    Greš z nami žurat?

  15. Tana said

    En dan na mesec sem pa lahko brez njega, se ti ne zdi?

    Greš z nami žurat?

    Seveda si je treba vzet malo predaha in malo zadihat🙂

    Bi z veseljem šla z vami (čeprav ne vem, kdo razen tebe še gre), samo kot sem rekla ni čist sigurno, če bom sploh lahko šla. En sodelavec ima namreč naslednji teden rojstni dan “abrahama” in je bilo rečeno, da gremo to soboto na fešto (ni pa še čist sigurno). Bom tekom dneva zvedela, kako in kaj.

  16. Izbrana said

    Ena za lep dan!🙂
    Nisem vedela kaj naj izberem. Najini okusi so tako različni….🙂
    Tale pesmica pa vem, da ti je všeč. Si enkrat na enem žuru bila razočarana, ker je nisi “ujela”….
    😉

  17. zogca said

    Oja, Izbrana, ta pesmica mi pa je zelooooo všeč. Moja najljubša risanka vseh časov in pesmica, ki je ostala aktualna tudi, ko so minili otroški dnevi.

  18. webmaher said

    Kavica za I za brano in Tano😆

  19. webmaher said

    pa še ena za Žogco:mrgreen:

  20. Tana said

    web, hvala za kavico, je prav pasala res🙂
    tale pa zate🙂

  21. zogca said

    Žogca trenutno posluša tole …

  22. webmaher said

    tale pa za Tano😆

  23. maxi said

  24. webmaher said

    Tale je pa za Maxi:mrgreen:

  25. maxi said

    Nocoj je zame tale:

  26. maxi said

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. maxi said

  30. zogca said

  31. zogca said

  32. maxi said

  33. zogca said

    Aaa, včeraj so bili v Gorici, ampak sem se na koncu odločila, da greva raje bowlat.

  34. zogca said

    Aja, drugače pa sem se odločila, da danes ne grem žurat. Bom raje zapečkarska.😉 Samo si me pa zdaj zrajcala s Čorbo.

  35. maxi said

    Potem pa dajva:

  36. zogca said

    Vedno moja najljubša!!!

  37. zogca said

    Tale mi je tudi zelo ljuba, drugače me spomni na Jaka oziroma Spiderja, ker jo je on vedno lepil na blog.

  38. zogca said

    Tale hvalabogu trenutno ni več aktualna.

  39. maxi said

    Jaz nisem neki hudi fan, sem se pa danes ujela na Dva dinara druže.

  40. zogca said

    Ne, saj tudi jaz nisem hud fen, zato pa tudi sinoči nisva šla. Če bi bilo na primer Prljavci, bi bila jaz prva abonirana tam.

  41. maxi said

    Ostajam zvesta Amy:😉

  42. zogca said

    Razmisliti moram, kateri pevki jaz ostajam zvesta. Že vem …

  43. zogca said

    Počakaj, je danes obletnica Tošejeve smrti ali jutri?

  44. maxi said

    Pravzaprav ne vem…

  45. zogca said

    Wikipedija kliče.

  46. zogca said

    Šestnajstega, torej danes. Kar pomeni, da je treba dati eno objavo z njegovo pesmijo. Naj razmislim … Lani sem dala Moja. Predlani … Se ne spomnim, pa tale računalnik je tok preč, da se bo sesul, če se lotim iskanja za nazaj.

    Katero predlagaš?

  47. maxi said

    Igra bez granica; meni večno najboljša njegova. Takoj za njo pa Zajdi, zajdi…

  48. zogca said

    Igro brez granice ne bom dala, ta komad si vedno prihranim za ta hudo depro.

    Zajdi, zajdi je fenomenalna. Mogoče to.

    Trenutno imam v mislih Pratim te. Ta komad mi je iz neznanega razloga noro dober.

    Pa tudi, ko sem na radiu izvedela, da je umrl, so potem zavrteli ta komad.

    Si za Pratim te ali proti?

  49. maxi said

    Jaz sem potem za: Zajdi, zajdi…
    Pratim te: preveč komercialna.

  50. zogca said

    Ej, sem že dala gor.

    Ekspresno pod njo nalepi Zajdi, zajdi in bo kul.

    Meni je drugače Pratim te zeloooo škorpijonsko venerijanska ali v prevodu – Venera v škorpijonu like.

  51. zogca said

  52. zogca said

Leave a Reply

 
