Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zelooooo blond!

Posted by zogca na oktober 12, 2010

51 Responses to “Zelooooo blond!”

  1. zogca said

    Tisti, ki veste, kako blond sem bila prej …

    Zdaj sem tako blond!

    Pritožb ne sprejemam.😉

  2. webmaher said

    Aha gospa profesorca, se splača dons stavit na našo zmago tanaj tabolj tablontna:mrgreen:
    Tanaaaaaa i I za brana če zgubimo dons sta za čez kolen pa amen:mrgreen:

  3. zogca said

    Zakaj profesorca? Halo?

    Jaz sem danes napisala stavni listek. Me je gospod zdražil. Vplačal sem tri (on se oglaša, da je on plačal), dobim pa 45, če sem prav napovedala. Bom zvečer poročala, ali sem bila uspešna. Verjetno ne.

  4. romeno said

    a ti tudi tečeš na srednje proge🙂

  5. webmaher said

    kdo kam teče in zakaj😆
    Napiši kaj si igrala da skopiram in vplačam 3000€ in jih pol pokasiram 45 000 … če na pa ti pokasiraš …:mrgreen:

  6. zogca said

    Preveč blond, da bi razumela.

    a ti tudi tečeš na srednje proge

  7. zogca said

    Ej, jaz nisem ziher v nič. To sem jaz za hec nekaj napisala. Lahko pa ti prepišem, če hočeš.

    Napiši kaj si igrala da skopiram in vplačam 3000€ in jih pol pokasiram 45 000 …

  8. maxi said

    Če si dam jaz tako platinasto na glavo, mi peroksid skuri lase.

  9. zogca said

    Jaz sama ne delam nič, to je vse narejeno pri frizerki. In sem preživela, čeprav sem prišla z en malček vneto kožo.

  10. zogca said

    Toliko da Web ve … Moj listek je že šel v maloro. Falila Severno Irsko in Farske. Pa tudi Turčijo in Azerbejdžan.

  11. maxi said

    Tudi jaz ne delam tega sama; saj če frizer nanese peroksid je to še vedno peroksid.
    Jaz nimam nič skladnega z blondinko, bom ostala kar brineta. 🙂🙂

  12. zogca said

    Mene je peklo samo na tistem delu, kjer sem imela že vneto kožo, drugače pa ne. In tam mi je hitreje dol sprala, ker sem pač rekla, naj mil. Na zdravi koži niti čutiš ne.

    I fil blond.🙂

  13. zogca said

    Bomo vsi gledali fuzbal? Tudi bjonde in brinete?😉

  14. zogca said

    Midva bolj gledala prekinjena tekmo Italije in Srbije. Norci!!!

  15. webmaher said

    srečna zmaga naših ali kot bi rekli oni sa juga, sreča prati hrabre😆
    Ferci so Ircem odščipnili točko in če bi to storili še Srbi bi bli na črnem konju tko smo pa na blontnem:mrgreen:

  16. zogca said

    Ampak trenutno smo drugi? Seveda z ene tekme uradno še ni točk.

  17. Izbrana said

    Današnji komentar???
    🙂

    Tanaaaaaa i I za brana če zgubimo dons sta za čez kolen pa amen:mrgreen:

  18. Izbrana said

    Jaz bi celo slikco….
    Barva mi je všeč.🙂

    Tisti, ki veste, kako blond sem bila prej …

  19. lynx said

    Zelooooo blond

    Za to barvo las imamo mi izraz “peroksidno blond”. Ne moreš falit. 🙂

  20. zogca said

    Ti jo seveda lahko dobiš na mejl. Pride. Reciva čez eno uro. Še nekaj moram prej končati, ker se (a uganeš???) mudi.

    Jaz bi celo slikco….
    Barva mi je všeč.

  21. zogca said

    Zelooooo blond se mi bolj dopade.😉

    Za to barvo las imamo mi izraz “peroksidno blond”.

  22. webmaher said

    tanajtabolj blontna ljubljančanka na privremenom radu v Novi Gorici:mrgreen:
    I za brani i Tani pripada danes kavica takoj po kosilu, ki se že kuha:mrgreen:

  23. Jaka said

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/foto-video-srbski-huligani-razgrajali-tekma-odpovedana/241430

    Tipa na ograji, ki zažiga albansko zastavo, je italijanska policija našla v enem avtobusu skritega v prostoru za prtljago.Prepoznali so ga po tetovažah.En od vodij navijačev Crvene Zvezde.

  24. zogca said

    Hi hi hi.😉

    tanajtabolj blontna ljubljančanka na privremenom radu v Novi Gorici

  25. webmaher said

    web se ja začasno rešil blontnostni ker bi tudi on zgrešil, kar je zgrešila Žogca … imel sem včeraj sedmi čut, tako, da tudi na naše nisem nič stavil:mrgreen:

  26. zogca said

    Kakor sem jaz brala, je to dejansko bila akcija delij. Vse skupaj mi je noro. Nimam dovolj hude žaljivke za tovrstne bebce.

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/italiji-zmaga-s-3-0-srbiji-pa-pet-tekem-brez-gledalcev/241464

    En od vodij navijačev Crvene Zvezde.

  27. zogca said

    A ni čut šesti?

    Meni je žal, da nisem stavila na naše.

    imel sem včeraj sedmi čut, tako, da tudi na naše nisem nič stavil

  28. webmaher said

    tole s Srbi mi nič prav všeč ni, to je zarota UEFE proti Sloveniji … tekma naj se odigra ali pa naj se Srbijo izkljući iz tekmovanja ter črta vse rezultate, ne da sedaj makaronarji zmagajo s 3:0 … sicer pa je blo zgleda vse zmenjeno … makaronarji so namenoma huligane spustili z vsem orožjem na stadion …

  29. webmaher said

    jaz imam za te zadeve sedmi čut, ki pa tudi kdaj odpove:mrgreen:

  30. zogca said

    V bistvu je ta reč Italijanom res bila v interesu. Da se pa delije da kupiti, je pa jasno že dolgo.

    tekma naj se odigra ali pa naj se Srbijo izkljući iz tekmovanja ter črta vse rezultate, ne da sedaj makaronarji zmagajo s 3:0 … sicer pa je blo zgleda vse zmenjeno … makaronarji so namenoma huligane spustili z vsem orožjem na stadion …

  31. lynx said

    Ti jo seveda lahko dobiš na mejl.

    Pa še meni.

  32. lynx said

    Jaz nimam nič skladnega z blondinko, bom ostala kar brineta.

    Tudi jaz spreminjam barvo las. Brez peroksida. 😦 😉

  33. zogca said

    Izbrana, poslano na sončkast mejl.

  34. zogca said

    A ne, najprej me moraš priti pogledati v živo. Potem pa talam fotke.

    Pa še meni.

  35. zogca said

  36. lynx said

    A ne, najprej me moraš priti pogledati v živo.

    Ha, ha, ha. Sem vedel. 🙂

  37. zogca said

    Tako to je. Izbrana me je videla že neštetokrat v raznoraznih izvedbah. Tudi kakšni neugledni. Vso pomečkano zgoraj zjutraj.

  38. lynx said

    Torej te moram zjutraj (zgoraj ali spodaj niti ni važno, najrajši povsod 😉 ) pomečkati in potem dobim fotko?! 😉

  39. webmaher said

    Kavica za I za brano in Tano😆
    Lynx krepko zamujaš, sedaj edino ji lahko še peglaš:mrgreen:

  40. webmaher said

    Lynx saj Žogcina sestrična je kot vidiš še bolj blontna:mrgreen:

  41. lynx said

    Lynx saj Žogcina sestrična je kot vidiš še bolj blontna

    …in enaka očala nosi. 😉

  42. zogca said

    Bolj švoh mi je tale podobna.

    Lynx saj Žogcina sestrična je kot vidiš še bolj blontna

  43. zogca said

    Totalno so v modi.😉

    …in enaka očala nosi.

  44. zogca said

    Jaz se uspem pomečkati sama. Edino za likanje se lahko pa javiš. Pa saj si se že in sva se že dogovorila za leto … Katero je že? 2018?

    Torej te moram zjutraj (zgoraj ali spodaj niti ni važno, najrajši povsod ) pomečkati in potem dobim fotko?

  45. Izbrana said

    Dobila. Barva mi je všeč, samo meni si še vedno bolj kjut skodrana!🙂

    Izbrana, poslano na sončkast mejl.

  46. Izbrana said

    A bo danes tudi?😉

    Kavica za I za brano in Tano😆

  47. zogca said

    Rešitev je pa tukaj zelo preprosta. Malo me poliješ z vodo in ko se posušim, bom kot pudeljček.😉

    samo meni si še vedno bolj kjut skodrana!

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. webmaher said

    Evo kavice, se ve za kateri dve😆

  51. zogca said

    Za Shakiro si jaz zaslužim dve.😉

Leave a Reply

 
