Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bizi, bizi, bizi!

Posted by zogca na oktober 11, 2010

Zadnje dni sem že tako bizi, da imam preračunano vsako minuto dneva. Deset minut za prehranjevanje, deset za prhanje, deset za gospodinjska opravila, dvajset za brskanje po spletu, trideset za seks, štiri ure za spanje, vse druge ure, minute in sekunde pa so namenjene njegovemu visočanstvu delu. Pač, Saturn je, kjer je. Vedela sem, da bo tako. Okej, nisem si mislila, da je mogoče tako zelo garati, ampak … Vseeno sem si ta konec tedna vzela nekaj ur za sončkanje v dvoje, ki se je spremenilo v lov za novim starim avtomobilom. Pozabite, za audije sva socialni primer, pa četudi štejejo kar nekaj let in imajo krepko čez sto tisoč kilometrov.

Jaz drugače navijam za beetla …

… ne bi pa imela nič proti fiesti. Če je seveda v pravi barvi.

Ko sva prečesala že vse avto hiše, sva se odpravila v središče mesta, kjer je bilo kot v mravljišču. Ljudje se očitno zavedajo, da sončnih žarkov ne bo več na pretek in da nas menda čaka najbolj hladna zima v zadnjih petindvajsetih letih. Brrrrrrrrr …

Še vedno se da kofetkati na prostem, čeprav v senci že pošteno zebe.

Zato pa je prijetno toplo ob kaminu. Čad oziroma gostilna Pod rožnikom. Pita zeljanica je v primerjavi s tisto izpred leta in pol vsaj trikrat večja. Priporočam. Zdaj pa šibam nazaj delat.

5 Responses to “Bizi, bizi, bizi!”

  1. webmaher said

    če je Žogca bizi, bizi naj bo na mizi rizi bizi😆
    Samo za Žogco: Tataaaa kupiiii mi avto:mrgreen:

  2. zogca said

    Ta avto je bolj zanj kot zame. Jaz ga imam, čeprav res pelje samo po Ljubljani.😉

  3. webmaher said

    aha in avto je lahko tudi star … in v proračunu zato je koliko denarja, šefica:mrgreen:

  4. zogca said

    Aha. Tam do osem tisoč evrov. Njegov avto gre noter, kar ostane na položnice. Tako nekako.

  5. dronyx said

    …dvajset za brskanje po spletu, trideset za seks, štiri ure za spanje…

    Jaz sem vprašal mojo seksualno terapevtko, kaj si misli o tem, če ima ženska vse planirano vnaprej, tudi seks. Pa je rekla, da se da pomagat, če pacientka pride pravočasno na terapevtske seanse in sodeluje. Ni pa baje to poceni.

Leave a Reply

 
