Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Volitve so tu!

Posted by zogca na oktober 8, 2010

Volitve so tu in bodo v nedeljo za nami. Hvalabogu. Ne, nisem imela namena na blog dati dveh zaporednih političnih objav, a če sem toliko pozornosti namenila kandidatom za župana Nove Gorice, potem se skorajda spodobi, da se vsaj malo posvetim tudi ljubljanski politični sceni. Vseeno sem Ljubljančanka. In seveda sem na to zelo ponosna.

Včeraj popoldne so pripravljali sceno za eno od političnih zborovanj. Če sem prav razumela, je šlo za zborovanje stranke LDS. Kajpak se ga nisem udeležila.

S prijateljico sva malo “pošnofali” po stojnicah.

Zares ali zahec, vse skupaj je bilo precej dolgočasno in še bolj neizvirno.

Zanimivo se mi je zdelo samo to, da so se pred stojnico stranke mladih zadrževali predvsem starejši občani.

Da političen sprehod ni bil zaman, sva s prijateljico na stojnici LDS “pokasirali” brezplačno kavo. To pa je tudi največ, kar sem v življenju dobila od politikov. Če ne štejem vedno novih davkov.

Veselim se tega, da bo konec političnih plakatov in bodo Ljubljano zvona krasili plakati, kakršen je ta slednji. Chippindales. Hmmm, lepi spomini na en večer pred petimi leti, ko sem pretipala mišice prav vseh. In prav vse mišice. Mogoče tega slednjega ne bi smela napisati.

26 Responses to “Volitve so tu!”

  1. zogca said

    Volilni molk! O volitvah danes ne bomo, lahko pa o Chippendalih.😉 Še posebej, če bo katera šla.😉

    Jutrooo!

  2. Tanaia said

    Enkrat greva tud ene druge pogledat, ne sam Chippindales, sej so lušni, sam ,da bi tazga mela doma, ni šans,zaradi njega ne bi mogla pred ogledalo,ker so tolk obsedeni z postavo…Je pa lušen občasno očke napast na takih postavcah :))

  3. maxi said

    Še posebej, če bo katera šla.😉

    Ni tovrstna čaga meni fetiš.🙂

  4. zogca said

    Meni je bila sama zabava brez veze. Jaz sem se imela luštno na after partyju.😉

  5. Nevenka said

    O volitvah ne bomo?
    Jaz pa nisem preveč ponosna na to, da sem Ljubljančanka. Mene turbo kultura močno odbija, ker ni naša kultura. In diktatur tudi ne maram. Želim pa kreativno vodenje mesta.
    Spet nimam izbire, ki je menda moja ustavna pravica. To kar je, zame ni izbira.
    Na poceni populistične finte ne padam več.
    Sem morda kršila volilni molk?
    Saj nikogar ne prepričujem v nič.
    Jamram.

  6. zogca said

    O volitvah bo bolj zanimivo po sedmi kot zdaj, ampak ne, nisi prekršila volilnega molka. Vsaj jaz ne gledam tako na volilni molk. Zame je kršenje agitacija, ti pa ne agitiraš. Vem pa, da so ljudje, ki začnejo vpiti kršitev volilnega molka, če samo rečeš, da greš volit.

  7. webmaher said

    Da bi bla Slovenija vsaj malo podobna državam ala Norveška, Švedska, Danska … rabi diktaturo in to ornk … za začetek prepovedat vse stranke in dosedanje politike pa ukinit vse občine … pa sanja svinja o kukuruz a koruze ni, zato jebeš politiko:mrgreen:

  8. zogca said

    Grem zdaj volit, potem pa na kitajsko juho, potem pa na bowling, potem pa domov delat.

    Ti nisi šel volit? Se mi zdi.

  9. zogca said

    Jaz imam župana.🙂 Pa vi?

  10. webmaher said

    Tale Janković ti je zlezel med žogici, ti barabin ti:mrgreen:

  11. zogca said

    Meni? Ne!!! Tja ne pustim nikogar.

  12. webmaher said

    Tana, I za brana, kdo ima prav kaj? Bo gajžla pela če ne povesta po pravici:mrgreen:
    Žogci ne gre zameriti dejstva da je v nekaterih zadevah bolj zelena od Irske:mrgreen:

  13. zogca said

    Zelene učke in to? Mislim na svoje.

  14. webmaher said

    Fata sodeluje na bosanskem kvizu.
    Voditelj jo vpraša: Fata, koliko dni ima en teden?
    – Osem!
    – Bravo! Odgovorila si še več, kot je bilo treba. :mrgreen:😆 :mrgreen:

  15. zogca said

    Ko bi vsaj Fata imela prav. Mi manjka en dan na teden.

  16. asdf said

    oj!
    glede čipndejlsov: če bi jaz hodil na streaptease in prešlatal vse nastopajoče ženske modele po mišicah in širše- kaj bi si mislila o meni?
    ajt banda!

  17. Jazz said

    16.asdf said
    oktober 11, 2010 at 7:26 am
    oj!
    glede čipndejlsov: če bi jaz hodil na streaptease in prešlatal vse nastopajoče ženske modele po mišicah in širše- kaj bi si mislila o meni?
    ajt banda!

    Zanjo ne vem,Jazz bi si pa:”Srečne roke….”

  18. dronyx said

    Jest tudi pridem na Chippendalse. Ko se babe razvnamejo, postane tudi meni vroče in izkoristim priliko, tako da mi ni škoda dat denarja za karte.

  19. zogca said

    Dobra taktika, ampak res!!! Mogoče te bo kdo kopiral.😉

  20. zogca said

    O tebi bi si vedno mislila vse najboljše.

    glede čipndejlsov: če bi jaz hodil na streaptease in prešlatal vse nastopajoče ženske modele po mišicah in širše- kaj bi si mislila o meni?

  21. asdf said

    ok- ne razumeš.
    kot prvo je za mene ponižujoče, da se oseba moškega ali ženskega spola za plačilo slači pred drugimi. poniževalno, ampak trg to pač zahteva in plačuje od kamene dobe (kako so takrat plačevali- nimam pojma).
    kako klavrne osebe se mi pa zdijo tisti, ki morajo ali želijo uporabljati te storitve, o tem pa raje ne bi nadaljeval. zame takšnim ljudem manjka dostojanstva in samospoštovanja. ker, da bi pa jaz neko bejbo otipaval samo zato, ker joške kaže in z ritjo miga pred mojim frisom- sry,to pa ni moj nivo. nikoli ne bi želel prizadeti dostojanstva druge osebe, četudi bi se tako razkazovala, ker mislim, da s tem prizadenem najbolj svoje bistvo.
    eto- to sem ti želel povedati.
    pa ne mi zdaj začet, da je vse to samo žur in da se tako zabavate emancipirane ženske.
    meni to bolj zgleda kot histerično, brezčutno, prikrito potrošništvo seksualnega…
    pa brez zamere… samo svoje mnenje sem na hitro in blago napisal…

  22. zogca said

    Se strinjam.

    prvo je za mene ponižujoče, da se oseba moškega ali ženskega spola za plačilo slači pred drugimi. poniževaln

  23. zogca said

    Drugače pa takole. Jaz sem dobila dve vstopnici za ta njihov šov. Sama je nikoli ne bi kupila. To je bilo pet let nazaj, fant mi je podaril dve vstopnici za rojstni dan. Sva s prijateljico šli. In mi je bilo totalno brez veze, niti malo rajcih. Ta njihov šov. Me to ni ganilo. In sva potem šli na after party. Pa sva čvekali z njimi. In iz čistega heca sem najprej potipala mišice na rokah. Vidim nič proti. Na riti. Vidim nič proti. En, drugi, tretji. V bistvu sem se izživljala. Toliko. Ni bilo pa to na njihovem šovu, bilo je v lokalu in vsi so bili oblečeni.

  24. webmaher said

    Bi ti tamau kovičjan dal pištolo pa reku unga pa unga in unga in bi iz čistega heca😆

  25. zogca said

    Kaj?

  26. webmaher said

    nisi zastonj tablontna tanajtabolj, I za brana dej ji prevedi😆

Leave a Reply

 
