Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Zaletavanje v politike!

Posted by zogca na oktober 6, 2010

Gledam Big Brotherja, ne predvolilnih oddaj. V bistvu sploh ne vem, kaj se gredo v tej predvolilni kampanji. Mogoče je za to kriv presežek delovnih obveznosti. Ali pa zgolj dejstvo, da že vem, kdo bo naslednja štiri leta moj župan. Menda bo, tako sem mimogrede ujela na dnevniku, zmagal že po prvem krogu. Tudi prav. Jaz bom tako in tako volila zanj. Če se jaz ne zanimam za politike, to še ne pomeni, da se oni ne zanimajo zame. Kamorkoli grem, se zaletavam vanje.

Ko sem šla pred dvema urama v trgovino po solato, sem se znašla sredi zborovanja stranke SDS.

Kamorkoli grem, skoraj vedno se mi prijazno smehlja gospod kandidat iz stranke NSI.

Nedeljski sprehod s prijateljico … Znova politiki.

Jaz se res ne zmenim zanje, se pa zato drugi ljudje. V resnici so stojnice precej oblegani. Ne vem, ali zaradi političnih programov ali pa zaradi hrane, pijače, balonov in drugih stvari, ki jih ponujajo.

Tudi meni so ponujali marsikaj, ampak se mi ni zdelo pošteno vzeti, ker …

… jaz tukaj tako in tako ne morem voliti. Svoj glas bom oddala (menda) 98 kilometrov proč. Kajpak za Zorana Jankovića.

60 Responses to “Zaletavanje v politike!”

  1. Tjasa said

    Ma ti si pej u Nuovi Ghorici?!

  2. zogca said

    Prevod, prosim. Tako domača pa še nisem, da bi tole razumela.😉

  3. Mona said

    Spet off topic … Zbudila sem se s tem komadom. Mi je všeč.

  4. Mona said

    Da bo ponovno zmagal Janković, je pa itak že dolgo jasno, kajpak. Jaz sem tega zelo vesela, čeprav sem zaenkrat spet, samo še napol domača …

  5. Mona said

    Toše pa, ker se bliža tista obupno žalostna obletnica …

  6. Mona said

  7. Janis said

    No, saj že veste, da jaz Zokija ne maram:mrgreen: Hudič se skriva samo v tem, ker je IMHO tudi njegova konkurenca za en drek in vem, da bo zmagal, se pa nadaljevanja berlusconizacije Ljubljane čisto nič me veselim. Na splošno mi je Slovenija začela presedat in sem vesela, da imam dve delovni ponudbi za zahodno Evropo, če mi bo dojadilo do konca.

  8. webmaher said

    in v Zahodni Evropi je kaj bolje bla bla bla … potem pa v London odjadraj mal benksterje pogledat pa kakšno partijo tenisa z Branetom udari pa bo:mrgreen:

  9. Janis said

    Hehe, Webmaher, jaz točno vem, kaj hočem in si ne delam nobenih tipičnih slovenceljskih iluzij glede tujine, ker sem tam že živela dovolj časa, da sem domačinka še kje drugje kot samo v Ljubljani. Bi šla v detajle, ampak mi ni do razkrivanja osebnih informacij tam, kjer imajo monovske kokoši prost dostop. Hvalabogu najbolj realnim podatkom itak nočejo verjet😉

  10. webmaher said

    saj se zastopiva, mal heca pa ne škodi kajne😆

  11. zogca said

    Kaj???

    IMHO

  12. zogca said

    Zakaj se midva ne? Poslala sem ti mejl. Ne lažem. Zakaj bi ti?

    saj se zastopiva

  13. zogca said

    😦 Mu bom kot predhodna leta posvetila objavo.

    ker se bliža tista obupno žalostna obletnica …

  14. zogca said

    Aha, če prav razumem, bo čez deset minut na POP-u predvolilna oddaja. To bi pa lahko gledala.

  15. asdf said

    oj!
    meni bolj kot zahodna evropa diši nova zelandija, ampak se mi zdi, da za moj poklic tam ni dobrih možnosti.
    ampak, sanje so dovoljene… tudi tasmanijo bi kupil…
    birokratizem in norost naše države sta brezmejna…

  16. zogca said

    Tvoj poklic je pa res aktualen po vsem svetu, je pa res, da bi verjetno bile hude težave s tem, da bi hoteli za to domačina.😉 Saj ga pri nas tukaj.😉

    O birokratizmu in norosti naše države se strinjava.

  17. asdf said

    ni problem z domačini- v svetu še vedno ogromno velja, če si v mojem poklicu šolan v evropi… smo zibelka in tradicija te stroke…
    problem je v pokojnini…
    greš v širni svet in delovna doba ti začne tam laufat iz nule. to kar si tukaj pridelal se šteje tukaj, in ono tam- in na koncu dobiš dve revščini obrestno obrestnega varčevanja. naš sistem je tako brezvezen, da ni kompatibilen z ostaim svetom…
    kar si tukaj vložil v pokojninski sklad, drugje ne pomeni nič… itd.
    žal

  18. zogca said

    Penzija je tako in tako nula. Zame faktor, ki ne šteje nič. Nanjo ne računam.

  19. Jaka said

    Volil bom Orešiča.Dobro se je držal na mariborskem soočenju, pa lepo ženo ima.

  20. maxi said

    …diši nova zelandija

    Heeej, tudi meni….če kam bi šla, bi šla tja.
    Ko imam vsega dovolj, včasih v hecu rečem; Zdaj bi pa jaz katapult v NZ.🙂

  21. zogca said

    To je vedno plus.

    pa lepo ženo ima.

  22. zogca said

    Jaz pa nikoli.

    Verjetno bo kriv Saturn natalno v četrti hiši. Veš, da daleč od doma ne boš šel.

    Ko imam vsega dovolj, včasih v hecu rečem; Zdaj bi pa jaz katapult v NZ.

  23. Izbrana said

    Ma ne morem, da ne bi…..izrazila svoje mnenje glede gospoda ZJ…. In mi prav pride ravno tale članek. Se mi zdi simpatična primerjava.
    Kot so rekli moja mati včasih: “….na zunaj “uj”, znotraj “fuj”!” Kot Celovški dvori…. Kot gospod….

    http://24ur.com/novice/slovenija/foto-celovski-dvori-plesnijo.html

  24. zogca said

    Kar se mene tiče, da uj in fuj velja za vse politike.

  25. Izbrana said

    Misel o razliki med ZMAGOVALCEM in ZGUBO:
    Zmagovalec pravi: “Želim najti še boljši način za izvajanje nečesa….”
    Zguba: “Na ta način smo vedno delali in ni drugega načina….”

    Kar se mene tiče, da uj in fuj velja za vse politike.

  26. webmaher said

    Hvala braćo Srbi, Estonci vas razturajo usred Beograda, jao jao😆

  27. webmaher said

    i onda Pižon, v intervjuju reče, pa to se dešava, sada idemo u Italiju i naravno pobedićemo je:mrgreen:

  28. zogca said

    A to sem jaz potem prav slišala?

  29. webmaher said

    tretji gol za Estonce je bil pa sploh naj poc gol:mrgreen:

  30. zogca said

    A to kaj tečejo brača Srbi ali imajo lagano šetkanje po terenu?

  31. webmaher said

    Matavž je pa dons razturil Ferce, upam da bo v torek še Estonce, ki sploh niso slaba reprezentanca in če jih premagamo smo spet u igri😆

  32. webmaher said

    Če še Severni Irci remizirajo z makaronarji, do konca je še ene 8 minut pol smo pa sploh na konju😆

  33. webmaher said

    Braća so že konćali ker so začel 15 minut prej kot naši … seveda igrali so po sistemu kako ćemo lako ćemo …

  34. webmaher said

    ajej kak gol smo dobili ajej… no ja stavil sem 100€ na naše in za en kavico bo … evo konec 5:1 za naše😆

  35. webmaher said

    u kvaaaaaaaaaa so Irci zdej zasral, ajejjjjj

  36. webmaher said

    no S. Irci pa makaronarji so zdej tut končal 0:0 …

  37. zogca said

    Pa kje ti vidiš vse te tekme, no?

  38. zogca said

    Upam, da smo vsi zadovoljni. Tudi uni moj, ki je na tekmi.

    evo konec 5:1 za naše

  39. webmaher said

    evo lestvice:

    Lestvica:
    1. Italija 3 tekme – 7 točk
    2. Estonija 3 – 6
    3. Slovenija 3 – 4
    4. Srbija 3 – 4
    5. Severna Irska 2 – 4
    6. Ferski otoki 2 – 0

    še scenarij za v torek:

    Mi premagamo Estonce kar bo sicer sila težko in braća makaronarje pa smo na prvem mestu in na konju:mrgreen:

  40. zogca said

    Pa kaj je zdaj to, so naenkrat Estonci tako dobri, da jih bomo mi sila težko premagali?

  41. webmaher said

    Naše sem dons gledal kar na prenosniku prek spleta, ker sem itak vedel da bo to gladka zmaga in če bi imel 2 miljona eurov bi vse stavil na naše:mrgreen:
    Srbijo sem pa gledal seveda na plazmi na RTSrbija 1, makaronarje sem pa mal šaltal vmes na Al Jazeero Sports 1, ki ima poleg arabskega seveda tut engleski komentar, tko da ni panike sploh:mrgreen:

  42. webmaher said

    Ja Estoncem so zdaj zrasla krila pa tut na uni tekmi doma proti makaronarjem so po uri tekme vodili in pol na koncu nesrečno zgubili, tko da bo trda … obramba mora zdržat to mene najbolj skrbi, napad bo pa ja vsaj enga uvalil:mrgreen:

  43. webmaher said

    Zdej pa gledam Špance proti Litvi … ravno na začetku drugega so zdaj šele povedli z 1:0:mrgreen:

  44. webmaher said

    Pa Portugalce proti Dancem zdej gledam, še pol ure do konca in 2:0 za domačine😆

  45. zogca said

    Saj, kako imaš ta program? Vem, enkrat si mi že napisal. Priznam, pozabila sem.

    Srbijo sem pa gledal seveda na plazmi na RTSrbija 1

  46. webmaher said

    Litva izenačilaaaaa jao jaz pa stavil na Špance😆

  47. webmaher said

    Španijaaaaaaaaaaa 2:1 Lorenteeeeeeeeeeeeeee:mrgreen:

  48. zogca said

    Če si pa ti stavil, potem tudi jaz izjemoma navijam za Špance. Pač, sem solidarna s tvojimi financami.

  49. webmaher said

    Španski biki so se zjezal nimaš kej gremooooo😆
    Jaz mam vrtljivo satelitsko … sej drugače sem ti pa zadnjič linke poslal do ene treh strani kjer lahko gledaš preko PCja … a jih maš spravljene

  50. webmaher said

    probej kle http://atdhe.net/ sam na Špance klikni pa povej če ti bo kaj delalo:mrgreen:

  51. webmaher said

    3 linke maš za to tekmo probej 2ga ker 1 in 3 zahtevata nekaj loudanja …

  52. zogca said

    Oja, mi dela. Saj na tej reči sem jaz gledala parkrat Partizan.

  53. webmaher said

    No pa smo zmagal 3:1 za Špance😆
    Ampak bračo Crnogorci so od hudiča … 3 tekme … 3 zmage … in vse z 1:0 :mrgreen:

  54. zogca said

    Res?

  55. webmaher said

    Lestvica skupine G:
    ČRNA GORA 3 3 0 0 3:0 9
    ANGLIJA 2 2 0 0 7:1 6
    BOLGARIJA 3 1 0 2 1:5 3
    WALES 2 0 0 2 0:2 0
    ŠVICA 2 0 0 2 1:4 0

  56. zogca said

    Pred Anglijo??? Svašta.

  57. webmaher said

    Tekmo manj majo Englezi … me firbec matra ko pride do bitke divova kaj lahko naredijo Crnogorci … mislim da je Kranjčar selektor😆

  58. zogca said

    Divova?

  59. webmaher said

    Angleži kot nogometni, a Crnogorci, ko ljudski … ales klar frojlin aus Nova Gorica :mrgreen:

    Zdej pa lahko noč😆

    http://www.mojvideo.com/video-anika-horvat-lahko-noc-piran-1996/6afd79c3811621f9de8d

  60. zogca said

    Jaz se vedno izgubim s temi vzdevki. V Srbiji pa o vseh reprezentancah govorijo z vzdevki.

Leave a Reply

 
