Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Umaknite mi izpod nog svoje sence!

Posted by zogca na oktober 5, 2010

DAJTE MI PROSTOR!

Pojdite mi s poti!
Umaknite se mi
s svojimi ozkimi nasmehi
in debelimi aktovkami.
Dajte mi prostor
za želje nedoželene,
za žalost neizžalovano,
za veselje neizvriskano,
za zaupanje neumrlo,
za brezup neubit,
za samoto osamljeno,
za ljubezen neizljubljeno,
za bojazen nepomirjeno,
za večnost izsanjano,
za vero izgubljeno,
za življenje nedoživeto,
za smrt nepremagano!
Pojdite mi s poti!
Umaknite mi izpod nog
svoje sence.

Neža Maurer

 

26 Responses to “Umaknite mi izpod nog svoje sence!”

  1. lynx said

    Just a little bit lonely
    just a little bit sad,
    I was feeling so empty,
    until you came back.

  2. zogca said

    Jutrooooooo!

  3. Nevenka said

    Meni kar moja senca dela težave, rine tja kamor ni treba. A dokler jo imam, pomeni, da sem, in svetloba tudi je.
    Tuje sence pa pomenijo, da nisem sama.

  4. zogca said

    Tako in tako nisi sama. Večina ljudi si samoto izbere. Jaz vem, da sem si jo, ko sem bila sama. Ko v resnici tudi nisem bila sama. Samo umaknila sem se pred ljudmi oziroma sem nek čas zreducirala druženje. Ne zavestno …

  5. zogca said

  6. maxi said

  7. zogca said

    Dva dni nazaj sem na ulici slišala Amy in sem se takoj spomnila nate in na najine večere.😉

  8. maxi said

    😉

    Ps: Jaz pa nocoj padam na Seal-ov-o Secret. In sploh sta mi v video s Haidi tako zelo prvinska.

  9. zogca said

    Onadva sta sploh prvinska in sploh tako kjut skupaj. Pa vsi tisti otročički. Prfekt femili. Bognedaj, da se ločita in izgubim ta ideal.

  10. maxi said

    Ja, res zgledata resnična.

  11. zogca said

    Saj sta!!!

  12. asdf said

    zmaga, seal in heidi. javna intimna predanost in povezanost. boli ju za celi svet. sanje vsakega smrtnika… cudovit video!
    čuj- kaj on je črn?😉

  13. zogca said

    Kot noč.😉

  14. maxi said

    Ko smo že ravno pri true love, tole sem nekje našla:

    ‎…Ni haljinu ne valja krpiti, a kamoli ljubav. Bolje je otici.- Ti bi otisla?- Otisla bih.- Zato sto me ne volis?- Zato sto te volim. …
    M. Selimovic “Tvrđava”

    Tako to je.

  15. zogca said

  16. zogca said

    Če veš, da si za nekoga slab, da boš človeka povedel na slabšo pot in bi brez tebe hodil po boljši, potem, če ga imaš rad, res greš.

    Ti bi otisla?- Otisla bih.- Zato sto me ne volis?- Zato sto te volim. …

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. asdf said

    kaj to so vse njegovi citati?😀
    ja, super, kdo pa to zmore? jaz nisem ziher, da bi… egoizem, …

  20. lynx said

    Če veš, da si za nekoga slab, da boš človeka povedel na slabšo pot in bi brez tebe hodil po boljši, potem, če ga imaš rad, res greš.

    Kot piše Asdf, le kdo je česa takega sposoben?
    Predvsem pa, kdo si kaj takega misli o sebi?

  21. zogca said

    Tudi tega so ljudje sposobni. In da, so tudi ljudje, ki vedo, da so slabi za določene druge ljudi. Večina pa je seveda do konca sebična.

  22. zogca said

  23. zogca said

  24. zogca said

  25. zogca said

  26. zogca said

Leave a Reply

 
