Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Igrača za dobro jutro!

Posted by zogca na oktober 3, 2010

Oktobra ne bi smela imeti rada, ker predstavlja vse, česar ne maram. Postaja mrzlo. Dan se skrajša tako zelo, da je kar naenkrat sredi popoldneva noč. Narava postane strašansko turobna. Vendar imam ta mesec vseeno rada. Pač, imam rojstni dan in zato se dogajajo stvari, ki so mi izjemno ljube. Med njimi so tudi darila, katerih se vedno razveselim, kakšnih pa še prav posebej. Darilo, o katerem bom pisala v tej objavi, ker namerno prišlo prezgodaj. Prijateljica je namreč menila, da ga bom potrebovala že prej. Imela je prav, v resnici sem ga potrebovala že pred tremi leti, ko sem začela zjutraj piti svoje kavne napitke. Joj, ko pomislim, da sem vsa ta leta čakala tudi po deset minut, da je voda zavrela. S to novo igračo cela reč traja dobro minuto in že sem na poti na balkon, s svojim kavnim napitkom in cigareto. Ne gre pa tukaj samo za uporabnost igrače, ne, kje pa. Kot majhen otrok se veselim spreminjanja barv.

Ko greje vodo, je barva rožnata.

Ko igrača konča, se obarva v modro. Jaz pa vanjo zijam, kot bi bila čudež tehtnike. Saj, zame tudi je. Hmmm, ko ravno pišem o rojstnodnevnih darilih, mogoče ni odveč, da tudi tukaj napišem, da sprejemam zgolj in izključno igrače, ki delajo na elektriko, tistih na baterijo ne.

66 Responses to “Igrača za dobro jutro!”

  1. Tana said

    Oooo, to je pa luštkano. Takšnega, ki bi barve spreminjal še nisem videla.🙂 Lepo darilo.

    A je to grelnik za vodo? A ti potem piješ instant kavo?

    Jaz pijem samo ekspreso. Zvečer vse prištimam in zjutraj samo gumb pritisnem. Pa pozimi, ko je mrzlo šalčko ogrejem v mikrovalovki.

  2. webmaher said

    Tana a ti živiš u Sibiriji😆
    Lepo darilo ni kej. Še manj kot osemindvajset ur in Žogca se bo rešila Kristusovih “muk”, čestitam, zdaj pa Gas, Gas:mrgreen:

  3. Tana said

    Ne, web ne v Sibiriji. Sem napisala pozimi, ko je mrzlo, če si na to (gretje šalčk) mislil? Ekspreso mora biti zelo vroč, drugače ni tistega pravega užitka.

    Ta je pa samo za tebe web🙂

  4. zogca said

    Imajo jih v ta večjih Sparih.

    Takšnega, ki bi barve spreminjal še nisem videla. Lepo darilo.

  5. zogca said

    Da, grelnik. Ne vem, ali se to smatra za instant kavo. Pijem tisto, kar vidiš na drugi fotografiji. Ta plavi Jacobs. To je kakor kava z mlekom. Pravi kofetkarji pravi, da to ni kava.

    A je to grelnik za vodo? A ti potem piješ instant kavo?

  6. zogca said

    Zakaj jaz tega ne razumem?

    Še manj kot osemindvajset ur in Žogca se bo rešila Kristusovih “muk”

  7. webmaher said

    Tana bi bila tako dobra pa pojasnila danes “tablontni” kaj sem mislil😆

  8. zogca said

    Daj, odreši me, mogoče je Tana zaspala pred tevejem.

  9. webmaher said

    evo samo za Tano, da pove Žogci že:mrgreen:

  10. zogca said

    Vsak moški moj? Koliko jih pa imamo? Harem? I wish.😉

  11. Tana said

    Žogca, nisem zaspala, vendar tudi jaz ne vem, kaj je web mislil.
    Zeza on malo🙂

  12. Tana said

    Ne vem, ali se to smatra za instant kavo.

    Instant je to, če kave ne kuhaš, ampak jo samo preliješ z vročo vodo.

  13. webmaher said

    Tana ne se hecat, Žogca I za brana ve 100% čeprav bi Tani zdajle najraje mal ušesa navil:mrgreen:

  14. Tana said

    web, pa saj se ne hecam. Ne vem v čem je “keč”🙂 Malo namigni, za kaj gre!

    Kaj pa pesmica vseeno ostane zame, čeprav nisem znala pojasnit🙂

  15. Tana said

    Že vem, že vem…. jutri bo dobila “ta pravo igračo na elektriko”🙂

  16. zogca said

    Ampak kavo. To v resnici ni kava.

    Instant je to, če kave ne kuhaš, ampak jo samo preliješ z vročo vodo.

  17. zogca said

    To sem opazila. In tega sem od moških navajena.

    Zeza on malo

  18. zogca said

    Kaj?

    jutri bo dobila “ta pravo igračo na elektriko”

  19. Tana said

    Kaj?

    sprejemam zgolj in izključno igrače, ki delajo na elektriko,

    To sem mislila🙂

  20. webmaher said

    Pesmica ostane, tule je pa vajina splošna razgledanost :mrgreen:

  21. Tana said

    web, to pa prvič slišim, da so 33-ta “kristusova”.

    No, sam, da pesmica ostane, bom kar lažje spala.

    Lahko noč vsem skupaj. Lepo spančkajte in radi se imejte🙂

  22. webmaher said

    Da bo Tana čisto lepo spala in še lažje vstala:mrgreen:

  23. webmaher said

    za vsak slučaj pa še ta, bolje dvaX je bl zihr :mrgren:

  24. zogca said

    Jaz vem, katera leta so Kristusova, Web, vem pa tudi, da bom jaz dopolnila 34 let. Torej???

    tule je pa vajina splošna razgledanost

  25. zogca said

    Ali pa pridno delajte. Kot bom jaz.

    Lepo spančkajte in radi se imejte

  26. webmaher said

    ti si pa res ful blontna zadnji čas, dej preberi kaj točno sem napisal halooooo:mrgreen:

  27. Tana said

    Dobro jutro,

    priznam, da nič ne štekam🙂

    Spala pa tako dobro,kot že dolgo ne; pa saj nič čudno. Kdo pa ne bi spal ob takih pesmicah.🙂 Hvala web.

    Vstala sem res malce težje, ampak po spiti kavici sem čila in grem novim zmagam naproti. Delovnim, da ne bo kdo kaj drugega mislil🙂

    Žogca, vse najboljše.

  28. Tana said

    Še manj kot osemindvajset ur in Žogca se bo rešila Kristusovih “muk”,

    Nisem mogla, da ne bi šla še enkrat brat.

    Ja, Žogca, saj potem ima web vse prav. Če so res kristusova leta 33-ta, potem se boš rešila vseh kristusovih muk.🙂

    Zdaj pa res na delo, veselo. Pri nas nič ne štrajkamo🙂

  29. Andrej34 said

    da sprejemam zgolj in izključno igrače, ki delajo na elektriko, tistih na baterijo ne.

    Hmmmm … torej razni vibratorji in njim podobne zadevice odpadejo?😉

  30. maxi said

    web, to pa prvič slišim, da so 33-ta “kristusova”.

    Tana, Jezus je pri 33-ih bil pribit na križ, tako da smo jo mi še poceni odnesli…🙂

  31. lynx said

    Tana, Jezus je pri 33-ih bil pribit na križ, tako da smo jo mi še poceni odnesli…

    Žogca je lani tudi prenašala kristusove muke.

  32. Izbrana said

    Ja, Izbrana ve 100%, ampak Web ne ve 100%!😉

    Tana ne se hecat, Žogca I za brana ve 100% čeprav bi Tani zdajle najraje mal ušesa navil:mrgreen:

  33. zogca said

    Ej, jaz šele bom ful blontna. Okej, že zdaj sem, ampak od naslednjega tedna bom pa še bolj. Nehala bom s prameni in šla na barvo. Tako sva se odločili s frizerko. Tako da bom še bolj blont. Potem pa res ne bom več nič razumela.

    ti si pa res ful blontna zadnji čas,

  34. zogca said

    Lani je bilo še kar znosno, pred lani je bil tisti čisto pravi pekel.

    Žogca je lani tudi prenašala kristusove muke.

  35. zogca said

    Vidiš, kako razumeš? Tako je. Daril, ki jih ne morem pokazati staršem, ne sprejemam.😉

    Hmmmm … torej razni vibratorji in njim podobne zadevice odpadejo?

  36. zogca said

    Pri nas tudi ne.

    Pri nas nič ne štrajkamo

  37. zogca said

    Res nimam rojstnega dne, res ne.

    Žogca, vse najboljše.

  38. webmaher said

    Ni samo Žogca blontna te dni. Vse čestitkarje obveščam naj počakajo do jutri tudi če so v Ameriki. Hvala :mrgreen:

  39. webmaher said

    I za brana ti se pa drugič ne hihitaj in takoj , ko te potrebujem vskoči in pojasni, da imam prou:mrgreen:

  40. webmaher said

    Aja, izvoli kavica I za brana😆

  41. webmaher said

    Tana lepo, da si mi ti tut prou dala:mrgreen:

  42. zogca said

    Hočem razlago. Ne, zahtevam razlago.

    Ni samo Žogca blontna te dni. Vse čestitkarje obveščam naj počakajo do jutri tudi če so v Ameriki. Hvala

  43. webmaher said

    Žogca ima po vseh znanih in javno dostopnih podatkih rojstni dan jutri, torej hočem razlago kaj in kje sem jaz kaj napak zapisal glede tega:mrgreen:

  44. Tana said

    Tana, Jezus je pri 33-ih bil pribit na križ, tako da smo jo mi še poceni odnesli…🙂

    maxi, tega pa res nisem vedela, da je to bilo pri njegovih 33-ih. Hvala za informacijo. Sem vedla, da je bil pribit in da je hudo trpel.

    Se mi pa postavlja vprašanje, ali smo jo res poceni odnesli. Mogoče nekateri, ne pa vsi. Ampak s(m)o preživeli. Pa saj je tudi Jezus od mrtvih vstal.🙂

  45. Tana said

    Res nimam rojstnega dne, res ne.

    Danes mogoče res ne, za jutri tudi ne bom dala roke v ogenj, ampak v oktobru 100 % imaš, ker si sama zgoraj napisala. Čestitke pa veljajo za en mesec nazaj in en mesec naprej.

    Tako, da moja čestitka ostane za naprej🙂 Saj tudi darilo si dobila za naprej🙂

    Res pa lepo praznuj, kadarkoli že to bo, jutri, pojutrišnjem …..

  46. Tana said

    Tana lepo, da si mi ti tut prou dala:mrgreen:

    web, saj veš, da jaz s teboj držim in da ti dam vedno prav, seveda kadar “imaš prav”🙂

  47. Tana said

    Hmmmm … torej razni vibratorji in njim podobne zadevice odpadejo?😉

    Andrej34, kaj če Žogca z raznimi umetnimi vibratorji in podobim, ko pa ima vsak dan na razpolago “živ” vibrator🙂

  48. Jazz said

    Pri nas nič ne štrajkamo

    37.zogca said
    oktober 4, 2010 at 11:01 am
    Res nimam rojstnega dne, res

    V Avstraliji “smo” že “jutri”! A je zadost)😉

  49. Jazz said

    47.Tana said
    oktober 4, 2010 at 4:24 popoldan
    Hmmmm … torej razni vibratorji in njim podobne zadevice odpadejo?

    Andrej34, kaj če Žogca z raznimi umetnimi vibratorji in podobim, ko pa ima vsak dan na razpolago “živ” vibrator

    Saj je bil povdarek na “njim podobne”,le da tvoji windowsi ne podpirajo vseh ločil…😉

  50. zogca said

    Ampak ta podatek je res lažen. Ti bom na mejl napisala pravega.

    Žogca ima po vseh znanih in javno dostopnih podatkih rojstni dan jutri

  51. webmaher said

    Eh potem se pa opravičujem, kaj si potem tam dala podatke … al se drugič ornk zlaži alpa nič😆

  52. Jazz said

    50.zogca34 said
    oktober 4, 2010 at 5:39 popoldan
    Ampak ta podatek je res lažen

    😛

  53. zogca said

    Hotela sem se samo približno.😉

    Eh potem se pa opravičujem, kaj si potem tam dala podatke … al se drugič ornk zlaži alpa nič

  54. zogca said

    Tudi ko sem bila nuna in ni bilo živih, nisem uporabljala umetnih, res ne.

    kaj če Žogca z raznimi umetnimi vibratorji in podobim, ko pa ima vsak dan na razpolago “živ” vibrator

  55. zogca said

    Bom. In bom tudi dala na blog kaj s praznovanja, obljubim.

    Res pa lepo praznuj, kadarkoli že to bo, jutri, pojutrišnjem …..

  56. zogca said

    Oja. V oktobru. In naslednji teden.😉

    Saj ni takšna skrivnost, ki je ne bi povedala vsem vam, ki klepetate z menoj. Zaradi drugih nočem tega podatka objavljati javno.

    ampak v oktobru 100 % imaš

  57. zogca said

    Zgarana in zaspana.

    Danes tudi kava ne pomaga.

  58. webmaher said

    še sreča, da ne delaš v kakem rudniku ali pa zidaš po cele dneve:mrgreen:

  59. zogca said

    Zavedam se tega blagoslova.

    In pridno garam, ker vem, da me Saturn ne bo tako zlahka spustil.

    še sreča, da ne delaš v kakem rudniku ali pa zidaš po cele dneve

  60. webmaher said

    no to je pa lepo slišati, upam da bo tut lova do krova:mrgreen:

  61. zogca said

    Moj stari bi rekel lova do krova, a krov v podrumu.

    In verjetno bi imel prav.😉

  62. webmaher said

    ne pretiravej, saj sedmi štuk no bo pa že😆
    sicer pa lepo praznuj in po pameti lahko tut malo manj, tko kot tale fuzbaler:mrgreen:

  63. webmaher said

    Kavica za I za brano😆

  64. zogca said

    Peta kava danes zame. Zaspana!!!

  65. romeno said

    O Žogca, vse najboljše🙂

  66. zogca said

    Joj, je še prezgodaj, ampak nič hudega, dobre želje so vedno aktualne.🙂

Leave a Reply

 
