Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Začenja se tretji Big Brother!

Posted by zogca na oktober 2, 2010

Jutri ob 20.00 se na POP TV znova začne Big Brother. Če bi šlo različico, ki smo jo gledali leta 2007 in 2008, bi napisala juuuuuupi. Ker nam bodo tokrat ponudili Big Brother slavnih, bom napisala samo jupi. Zvezdniki so mi veliko dolgočasnejši od običajnih ljudi. Vem pa, da se bom lahko pretvarjala, da gre za povsem običajne ljudi, kajti prepričana sem, da več kot polovico teh “strašansko slavnih” ljudi sploh ne bom poznala. Po novem namreč tudi pri frizerki več ne berem trač revij, kupovala jih tako in tako nisem nikoli. Slavni, ne slavni, lani sem bila razočarana, ker ni bilo Big Brotherja (raznih Kmetij, Barov, Talentov in podobnega ne gledam), zato bom jutri zvečer brez dvoma prilepljena pred televizijski zaslon. In, če me seveda oddaja ne bo razočarala, tudi naslednjih sedemdeset večerov. Deset tednov. Deset tekmovalcev, katerih imena so menda neznana, ampak prepričana sem, da že krožijo po spletnih forumih …

Končno bom tudi jaz lahko eno uro na dan “kauč potejto”.

40 Responses to “Začenja se tretji Big Brother!”

  1. zogca said

    Jaz imam tudi takšne želje kot Borat.😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6485934

  2. webmaher said

    BB za poneumljanje … ta Borat je pa še 3X bolj neumen … 7X bolj neumni bodo pa tisti, ki bodo plačali za vse tri BB kanale, ki bodo nonstop laufal v živo … seveda en mesec bo najprej zastonj, da te poneumijo in da si pol njihov:mrgreen:
    Komaj čakam da napade Al Kaida … pol boste imeli pa pravi resničnostni šov …

  3. zogca said

    Ampak včasih je luštno biti malo poneumljen. Ne morem non stop nekaj tuhtati, včasih dam rada možgane tudi na pašo.

  4. webmaher said

    Se strinjam, sam to ni to … tole je že precej boljše, Big sisters by Žogca:mrgreen:😆 :mrgreen:

  5. zogca said

    Ha ha ha ha ha! Pa še ta prave si izrezal s fotke, a ne?

  6. webmaher said

    jap, sam ena je original Žogca:mrgreen:

  7. zogca said

    Ampak žogci sta pa dve. Bognedaj kakšno strašno bolezen, da bi ostala samo ena.

  8. webmaher said

    Žogca z dvema žogcama, še komu kaj ni jasno prosim:mrgreen:

  9. zogca said

    Meni ni jasno, kako da nikogar ne zanima Big Brother. Okej, saj jutri bo drugače, ko se bo začelo. Bo spet poln internet debat.

  10. webmaher said

    oddaje so živa manipulacija saj lahko izrežejo kar jim paše, da bi pa v živo gledou 24 ur nadan 3 kanale bi pa moral biti že pravi manijak … plus tega je to že preživeto … sicer pa opažam, da je program na slovenskih postajah ratal že pravi poden, tudi Pink Slovenija ni tisto kar je Mitrović tako obljubljal, tako, da se bom počasi zjezal in si vse sezone najljubših nadaljevank zloudal in si jih pogledal potem si bom pa sproti dol vleku takoj ko bo to na ameriških postajah … recimo Dexterja moram pogledat še 3 in 4 sezono pa Dr. Housa ene dve pa CSI Miami pa še kaj se bi našlo … moram pa še mal pošnofat kako so kaj na britanskem Skyu na tekočem stem in če so, bom pol gledou kr tam, saj si lahko naštimaš angleške podnapise in se še mal izobrazim glede moje skromne angleščine😆

  11. zogca said

    Moja mama je včeraj tako hvalila večerni program. Danes je že pizdila, da so spustili isto oddajo kot včeraj.

    tudi Pink Slovenija ni tisto kar je Mitrović tako obljubljal

  12. zogca said

    Jaz svoje original dvd-je vedno gledam z angleškimi podnapisi, ker ponavadi gledam ponoči in zvok ne more biti do maksimuma.

    saj si lahko naštimaš angleške podnapise

  13. webmaher said

    aha nekaj sem že našel, CSI Miami vrtijo iz začetka letošnjega leta, na ITV 1 majo pa tale šou:

    The X Factor (Game Show)
    Time – 19:45 – 21:00 (1 hour and 15 minutes long)
    When – Sunday 3rd October on ITV1 London
    It is make or break time for the X Factor hopefuls in four locations around the world, as they find out whether they have been selected for the live shows or whether their dream is over and they are heading home. With only three places in each category, judges Simon Cowell, Dannii Minogue, Louis Walsh and Cheryl Cole have some big decisions to make. By the end of the show, this year’s final 12 will be revealed. Hosted by Dermot O’Leary.

    Sodniki oz. sodnici sta kar hudi:mrgreen: si že kdaj gledala to oz. veš točno zakaj se gre😆

  14. webmaher said

    Zdejle pa gledam legendarnega Bruce Leeja v Enter the Dragon iz leta 1973 … pa sem se koj na začetku že spomnil kako bo to šlo:mrgreen:

  15. webmaher said

    Ups, sem raje preštekal na Law&Order, Maruška tko dobr zgleda pa še Hallmark je zdej tut v HD ločljivosti, jupiiii:mrgreen:

  16. zogca said

    Nič od zgoraj naštetega nisem gledala, razen seveda Law & Order.

  17. webmaher said

    če ne pozabim, pol danes tale X Factor pogledam, da vidm zakaj se gre…če nič drugega sodnici sta zihr dobri :mrgreen:

  18. zogca said

    Jaz to nič ne poznam, nič.

  19. zogca said

    Kakšne oddaje vse delajo?

    Resničnostni šov cvetličarjev ali kaj???

    http://www.logotv.com/video/misc/557315/the-arrangement-coming-october-4th.jhtml?id=1646893

  20. webmaher said

    Ni da ni, zdej pa spat otroci😆

  21. Janis said

    Mene reality showi dolgočasijo, si ne morem pomagat. Mogoče sem v svoji praksi videla že enostavno preveč pijancev, ki potem delajo vse možne bedarije in kregarije in se sami sebi zdijo največji frajerji, posnet seks v temi pod rjuhami mi pa tudi ni ravno višek šokantnosti.

    Celebrity Big Brother bom gledala samo, če dobijo noter Svetlano Makarovič😀

  22. zogca said

    Ooooooooooo … To bi bilo ekstra luštno, a kaj, ko obe dobro veva, kakšne patrone bodo dobili noter? Murko wanna be-je in njemu podobne.

    Celebrity Big Brother bom gledala samo, če dobijo noter Svetlano Makarovič

  23. Tana said

    Končno bom tudi jaz lahko eno uro na dan “kauč potejto”.

    Jaz bom pa gledala in zraven likala.🙂 Imam več kot za dve uri dela.

    Zanima me res, katere bodo te slavne osebe. Mogoče pa bomo presenečeni.

    Svetlano si bi tudi jaz želela videti noter. To bi res bil pravi šou, saj ona nima dlake na jeziku. Po moje bi še kakšna padla okrog ušes🙂

    Pustimo se presenetiti🙂

  24. webmaher said

    Likanje lahko prepustiš meni, obvladam bolje kot ti:mrgreen:

  25. Tana said

    Likam pa jaz zelo rada in tudi obvladam v nulo, tako da ni nič ostalo.

    Kuhanje pa ti rade volje prepustim🙂

    Gledate?

  26. Tana said

    Luštkan tale🙂

  27. zogca said

    Gledam. Kot bi gledala BB neslavnih. Nobenega ne poznam. Za tega Roka in Činča sem že slišala, čeprav spoznala ju nisem na enkranu, za druge pa prvič slišim.

    Gledate?

  28. webmaher said

    gledamo fuzbal aneda😆

  29. zogca said

    Ne, jaz ne gledam fuzbala.

  30. webmaher said

    Bianconeri igrajo največji makaronarski derbi z Interjem i Žogca se ne pali više, ajej:mrgreen:

  31. zogca said

    Eni je že slabo in mora na zrak. Nana ali kaj je že tista.

  32. webmaher said

    še tri minute in sodniški podaljšek, zaenkrat brez golov, Žogca pa še vedno bulji, saj ne morem verjet, BB :mrgreen:

  33. webmaher said

    sicer pa smo zgleda dobili naslednika ZZja, Iličič trese makaronarske mreže kot za stavo:mrgreen:

  34. Tana said

    Nana ali kaj je že tista.

    To je tista, ki je napisala knjigo o Čepinovi. Strašna slava🙂

    Isto znan mi je samo Činč in Kosmač. Ja pa on Goran, ki je bil v kmetiji. In zdaj je zato slaven🙂

  35. webmaher said

    Zero a Zero, no ja, vsaj zgubili niso na predpredvečer Žogcinega dneva rojstnega:mrgreen:

  36. zogca said

    Pa kako se je pohvalila, ostala sem brez besed.

    >

    To je tista, ki je napisala knjigo o Čepinovi. Strašna slava

  37. zogca said

    Nimam jaz jutri rojstnega dne.

    Zero a Zero, no ja, vsaj zgubili niso na predpredvečer Žogcinega dneva rojstnega

  38. webmaher said

    jao, jao, pred pred večer je kdaj, primadona ti morš mal počiti😆

    Evo jaz bi ti zrihtal, da bi zamenjala tole voditeljico :mrgreen:

  39. zogca said

    To ti bom napisala pa na mejl. Spomni me, če slučajno pozabim. Ni pa ta teden.😉

    pred pred večer je kdaj

  40. zogca said

    Se že režim …😉

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6492390

Leave a Reply

 
