Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena oktobrska!

Posted by zogca na oktober 1, 2010

21 Responses to “Ena oktobrska!”

  1. zogca said

  2. Tana said

    Joj, kako čas beži… oktober … še malo, pa bo konec leta. Pa ni dolgo, kar je bilo🙂

  3. zogca said

  4. zogca said

    Za razliko od prejšnjih dveh let, je bilo to vsaj pestro. Se bom za novo leto z lahkoto spomnila več kot treh dogodkov.

    še malo, pa bo konec leta. Pa ni dolgo, kar je bilo

  5. zogca said

  6. Mona said

    Ni oktobrska, pa vseeno … Meni je všeč. Delam kot nora. Ko utegnem, sem in tja pokukam na tvoj blog ter se spomnim na musko in poezijo. Kakorkoli …, tokrat je moja izbira Joksimović.

  7. zogca said

  8. zogca said

    A ti tudi? Nič Gospodov dan in te stvari? Evo, imaš tukaj sotrpinko.

    Delam kot nora.

  9. webmaher said

    Samo za dve “nori” pupi :mrgreen:

  10. zogca said

    Nisva nori, Web, morava.

  11. zogca said

  12. Tana said

    Samo za dve “nori” pupi

    web, kaj pa jaz?🙂

  13. webmaher said

    Tana ti si kolikor vem zelo normalna:mrgreen:
    Žogca pa naj si natakne očala ala una voditeljica večernih poročil na POP TV, da bo videla narekovaja v besedici “nori”:mrgreen:

  14. maxi said

  15. maxi said

  16. Tana said

    Saj, saj… web, ampak včasih sem tudi lahko vsaj malo “nora”🙂

  17. Jazz said

    Ena za Javni sektor:

  18. webmaher said

    jap, sam ne za službene zadeve😆

  19. Tana said

    hahaha web, pusti se presenetiti🙂

  20. Mona said

    “A ti tudi? Nič Gospodov dan in te stvari? Evo, imaš tukaj sotrpinko.”

    Nihče me sicer ne sili. Naročniki bi verjetno lahko, brez večjih težav počakali, vendar …, jaz ne želim, da bi me kdorkoli čakal. Saj v resnici zares rada delam.

    Na Gospodov dan pa je čas za pomoč staršem, ker sicer običajno ne utegnem.

    Mimogrede, Žogca, citiranje mi ne gre in ne gre …😦

  21. webmaher said

    Hej Monaaaaaaaaa, uuuuuuuuuuuuuuu Monaaaaaaaaaa:mrgreen:

Leave a Reply

 
