Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Čisto prava jesen!

Posted by zogca na oktober 1, 2010

Jaz, ki sem otrok asfalta in postajam stara baba asfalta, vem, da je prišla jesen, ko moram začeti oblačiti žabe, ko v radiatorje spustijo vročo vodo, ko … Jesen na vasi je nekaj povsem drugega. Nekajkrat sem imela priložnost doživeti tudi takšno jesen. Letos sicer ne, ker ostajam na asfaltu, je pa zato sestrična poskrbela, da sem bila vsaj virtualno deležna tistega res pravega jesenskega vzdušja.

Koruza.  Ko je bil ded še živ, mi jo je vedno prepovedal luščiti, ker se je bal, da si bom polomila nohte, vendar ga nisem ubogala. Nohti so vedno preživeli. In tudi če ne bi …

Paprika. Videti je zelo lepo, čeprav je jaz ne maram jesti.

In kuža, ki varuje pridelke ter seveda hišo.

13 Responses to “Čisto prava jesen!”

  1. webmaher said

    No danes se je tudi pri meni pravkar začela “plinska” sezona. Na vprašanje zakaj že tako zgodej sta dva simpl odgovora … ne bo mi treba obleči “žab” in bom še vedno skakljal v kratkih hlačah in kratki majici vse dokler se temperature ne spustijo pod -10 in ko bo vsaj nekaj dni tudi podnevi pod nulo pa mal lažje bo evidenco porabe vodit, kar delam bolj iz firbca kot pa iz kakega šparanja, saj je temperatura naštelana na 23 oziroma ponoči na 17°C:mrgreen:

  2. zogca said

    Upam, da pri meni doma že kurijo, čeprav dvomim. Sploh pa ne vem, kaj je zdaj s temi števci. Bi človek pričakoval, da jih bodo namestili pred začetkom kurilne sezone, ampak očitno jih ne mislijo. Pomembno je, da so mi poslali že drugo položnico, na kateri so števci, ki jih nisem hotela in mi jih niti namestili niso.

    Trenutno brez žab. Sem šla do frizerke in je scalo in so bile mokre, mokre, mokre. Po moje sem bom ekspesno dala v trenirko.

  3. Lynx said

    Ravno zdaj se trudim spisati eno totalno drugačno objavo za blog. Sem si vzela malo pavze med delom.

    In to je ta objava?❓ ❓ ❓

  4. zogca said

    Jup! A ni drugačna? Ponavadi so objave z asfalta.

  5. lynx said

    Če že ni z asfalta ni potrebe da ne bi bila malo začinjena:

  6. zogca said

    Takšnih fotk mi pa sestrična ni poslala.😉

  7. lynx said

    Takšnih fotk mi pa sestrična ni poslala.

    Torej je skrajni čas da jih. Naslov objave je lahko “Čisto prava jesen II”. 😉

  8. Nevenka said

    Takale oblekica je bila fantazija “mojega”.
    In seveda sem mu jo izpolnila na prvem zmenku, s tem, da sem vendarle bila oblečena za malenkost bolj. In če pomislim, da je bil 4. oktober, hm, res je bilo toplo, celo v večernih urah.
    Kadar je jesen začetek, jo doživljaš popolnoma drugače. Še deževje je ljubeče in prijazno.
    Vsekakor je bolje misliti, da je začetek…

  9. Tana said

    En lep jesenski pozdrav

  10. zogca said

    Sonce, perilo se suši, juuuupi!

    Žogca je danes skuhala kosilo na vseh štirih ringlah, lepo prosim. Dva lonca, dve ponvi, še nikoli prej videno.😉

  11. webmaher said

    Lynx tole si poglej, Big sisters by Žogca:mrgreen:😆 :mrgreen:

  12. Polonci said

    Super blog! Všeč mi je stil pisanja, zabavno ampak realno🙂 Odlično!🙂

  13. zogca said

    Hvala.

Leave a Reply

 
