Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Drhtim od hotenja!

Posted by zogca na september 29, 2010

SLA

Kličeš me.
Hočeš me.
Vabiš me z razprtimi rokami.

Kam?

V objem.

In jaz čakam.
Čakam na postaji.
Sama.
Pogovarjam se z deklico.
Stoji nasproti mene.
Vidim jo ujeto v stekleni steni.

Vztrajaš.

Kličeš me.
Hočeš me.
Vabiš me.
Drhtim od hotenja in popuščam.
Trgam vlakno.
Trgam vez,
ki me vleče nazaj.

Vabiš me.

Kdaj bo počila še zadnja žila?

Manja Žugman Širnik

26 Responses to “Drhtim od hotenja!”

  1. zogca said

  2. maxi said

  3. zogca said

    Oj, Maxič, še budna?

  4. webmaher said

    Maxičica spat, kva se pa to prau otrok božji:mrgreen:

  5. zogca said

    Kaj, me čarovnice bedimo.😉 Ali bedijo vampirji? Saj ne vem. Mogoče sem pa oboje.😉

  6. zogca said

  7. zogca said

  8. Tana said

    Gremo danes v Križanke?🙂

  9. Tana said

    😉

  10. Tana said

    In jaz čakam.

    Saj še velja tisto, “kdor čaka, dočaka”. Al nič več🙂

    Pesmica je lepa, strastna. Slikica je pa pravi rajc za naše pupije🙂

  11. zogca said

    Joj, pupa, uživaj. Jaz sem to jesen zamudila vse dogajanje v Križankah, res vse. V bistvu tudi lansko, ampak lani iz drugih razlogov. Drugače imam pa zelo lepe spomine na koncerte v Križankah, prav posebna, drugačna atmosfera mi je tam.

  12. zogca said

    A ne??? Še celo mene mika.😉

    Slikica je pa pravi rajc za naše pupije

  13. Tana said

    Jaz sem to jesen zamudila vse dogajanje v Križankah, res vse. V bistvu tudi lansko, ampak lani iz drugih razlogov.

    Žogca, letos od poletja naprej, je vse iz opravičljivih razlogov🙂

    p.s.
    Zakaj si morala moj zadnji post odobriti? Jaz pa gledam, gledam in sem mislila, da ga nisem poslala, ampak samo poslušala.🙂

  14. zogca said

    Lani jeseni je bilo še bolj opravičljivo, veliko bolj, res.

    Ej, ne vem, zataknil se je. Sem ga jaz zdaj takoj spustila skozi. In če se bo še kaj zataknilo, bom tudi takoj spustila skozi. Ker sem ves čas za računalnikom. Ker moram delati.😦

  15. Tana said

    Ker moram delati.😦

    Kaj hočmo, včasih je tudi treba kaj delati🙂

    Jaz sem pa danes prej zaključila, sedaj grem k frizerju, da se malo polepšam “za zvečer”. To se pa že spodobi za takšno priložnost.

  16. zogca said

    Jaz grem pa jutri k frizerki.🙂 Sem si tudi na tej lokaciji že našla frizerko. Ne morem živeti brez frizerke.😉

  17. maxi said

    A ti si se preselila?

  18. maxi said

    http://apps.facebook.com/hotdices/

  19. maxi said

    Pravi link:

  20. zogca said

    Ne, to pa ne. Hodim na delovne počitnice.😉

    A ti si se preselila?

  21. zogca said

    Nocoj bom šla pa jaz po dolgem času spat pred polnočjo. Zame tale pesmica …

  22. zogca said

    Spala osem ur. Juuuuuupi jaz!!!

  23. webmaher said

    jaz tut, dober tek, kosilo čaka😆

  24. zogca said

    Direkt po bujenju kosilo? Tebi se pa gode.

  25. webmaher said

    nič se ne pritožujem sploh:mrgreen:

  26. zogca said

    Takšnih je malo. Si za posvojit.😉

Leave a Reply

 
