Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Res “lajkam” ta bowling!

Posted by zogca na september 27, 2010

Objava, ki je pred vami, je namenjena zgolj in izključno hvalisanju. Če sem se prejšnji teden pohvalila s tem, kako kroglo metala na vse strani, samo proti kegljem ne, se ta teden moram pohvaliti s tem, da povsem očitno nisem popoln antitalent. Še več, ko sem ugotovila, da mi ni treba metati z dlanjo obrnjeno naprej, ampak lahko tudi obratno, so naenkrat krogle množično začele iti v želeno smer …

Tako zelo množično, da sem skorajda premagala svojega učitelja, ki v soboto zvečer resda ni bil v najbolj vrhunski formi.

Ko sva zaključila z bowlanjem v Devinu, sva hotela nadaljevati v Novi Gorici, ampak je bila žal gneča prehuda. Zato se je moj učitelj bowlinga odločil, da me prvič v življenju pelje v kazino. Šla sva na bankomat, vsak je dvignil vsoto, ki jo je bil pripravljen “vreči v smeti” …

Da, kazino vsekakor je nekaj, kar je treba videti enkrat. In potem po možnosti nikoli več. Ali pa res samo občasno. Joj, koliko ljudi tam kot obsedenih izgublja denar in nekateri so se mi dejansko zdeli na robu samomora. Bankovci za petsto evrov letijo na vse strani …

Kakorkoli že, z bowlingom bom nadaljevala. Luštno in povsem očitno (da, se pozna) koristno za moje mišice.

24 Responses to “Res “lajkam” ta bowling!”

  1. Jazz said

    Če nisi prej doma uporabla kakšnih sumljivih prijemov(iz ofsajda),-pol ti res napreduješ…😉

  2. zogca said

    Ne, nič sumljivih prijemov ni bilo, res napredujem. In naslednjič ga že mislim premagati.

  3. zogca said

  4. zogca said

    Fuzbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nocoj!!!

  5. webmaher said

    Škoda za Partizane, sodnik je malce ponagajal itak, probljem so Bianconeri, ki bodo kmal u drugi ligi:mrgreen:
    Dons pa moji MU in Barsa in to vse na makaronarskem kanalu Diretta Gooooooooooooooooool:mrgreen:

  6. zogca said

    Jaz sem vseeno bila zadovoljna. Sploh pa navijanje … Si slišal to navijanje? Proud me, proud me, proud me.

  7. webmaher said

    Ne ćujem dobro, MU se je izvukao a Barca nije:mrgreen:
    Kar se pa tvojga boulanja tičee pa ena Žogca še ne prinese pomladi:mrgreen:
    Pa še klavir je bil mau razglašen oz. je špilou po se ve katerih notah:mrgreen:
    Tana i I za brana že vesta da mam prou, kot vedno, skoraj:mrgreen:

  8. zogca said

    Tvoji dve bejbiki bosta dobili neupravičene. Potem ju boš lahko reševal.

    Bi se onidve morali prilizovati tebi, ne ti njima.😉

  9. webmaher said

    Ti jima kar prilimaj kartonito đalo, naj se mal zamislita😆

  10. Tana said

    Tana i I za brana že vesta da mam prou, kot vedno, skoraj

    Seveda, web da imaš vedno prav🙂 če pa že nimaš, pa velja 1. člen (šef ima vedno prav)🙂

    Tvoji dve bejbiki bosta dobili neupravičene. Potem ju boš lahko reševal.

    Bi se onidve morali prilizovati tebi, ne ti njima.

    Jaz ne. Sem manjkala samo kakšen dan, največ dva. Za Izbrano pa ne vem. Bo web povedal, kako je bilo s tistim kosilom, če je bilo dobro🙂

  11. Tana said

    Ti jima kar prilimaj kartonito đalo, naj se mal zamislita😆

    Sem se res zamislila in obljubim, da se bom poboljšala, s kartonom ali brez🙂

  12. zogca said

    Vidim, da disciplinski ukrepi delujejo.🙂

  13. Tana said

    Vidim, da disciplinski ukrepi delujejo.

    Pri meni vedno.🙂

  14. zogca said

    Je še veliko nediscipliniranih, tako da …

    Ravno zdaj se trudim spisati eno totalno drugačno objavo za blog. Sem si vzela malo pavze med delom. Lahko napišem, ker šefi ne berejo mojega bloga.😉

  15. webmaher said

    No pri Tani je zgleda že delovalo, čaka se I za brana s kosilom ali brez:mrgreen:

  16. webmaher said

    aja pa čestitke Žogci za dober odpor proti Šejkom:mrgreen:

  17. Izbrana said

    Ne biti hudi name, ker imam toooolllkkkkk dela!!! Sama s sabo in z vprašanjem….😉

  18. zogca said

    Kdo osvojil moje srce?!?

    Hmmm …

  19. webmaher said

    če ti vsak dan podoknice pojejo pol ti je pol odpuščenega:mrgreen:

  20. Izbrana said

    Eh Web…..🙂
    Tak pozitivec si ti, no…. Vedno za hece!🙂

    Kooosiiilooo!!!
    Menu: -polpeti s topljenim sirom, pire krompir, mehka zelena solata s fižolom, čokoladna rolada in kavica (za odrasle)

    Bo vredu?🙂

  21. zogca said

    Jaz čufte in solato. Kuhali so v restavraciji. Nič ni ostalo za Weba. 😦

  22. webmaher said

    I za brana perfektno, kaj naj rečem, sej če je Žogca vse pojedla nič hudega, en dan pa lohka tut mal potrpim:mrgreen:

  23. zogca said

    Trpi se samo, ko je človek na dieti. Drugače je treba jest.😉

  24. webmaher said

    potrpeti ali trpeti je zame velika razlika, tko da brez skrbi Žogca😆

Leave a Reply

 
