Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Okus po muci?!?

Posted by zogca na september 23, 2010

Ne, ta objava v resnici ne bo povezana s seksom in je naslov zavajajoč. Čeprav v bistvu ni. Ali pa je zavajajoč v enaki meri, kot so hoteli zavajati proizvajalci v naslovu omenjene muce. Naj razložim. Odkar imam veliko več službenih obveznosti in zato veliko manj časa za enega svojih najljubših hobijev, skakanje po spletu, še redko kdaj uspem prebrati, kaj pišejo drugi blogerji. Včasih pa … Včasih je naslov preprosto preveč mikaven. Če nekdo v naslovu zapiše, da je prvič okusil muco, odpreš. Kaj pa moreš? In sem odprla.

Muca je pijača, sadna pijača. Menda se jo splača poskusiti. Okej, vem, kaj je prvo, kar bom naredila, ko bom spet v Angliji. Podala se bom v lov na muco. In potem lahko tudi na mojem blogu pričakujete naslov “Danes sem prvič okusila muco.”

20 Responses to “Okus po muci?!?”

  1. OMGTré! said

    Thanks for linking it back to my website🙂

  2. zogca said

    Well, of course I’ve left the link to your blog. You’re the one that tasted the pussy, not me.:mrgreen:

  3. OMGTré! said

    LOOOL!

  4. OMGTré! said

    You should try it! It’s really good! LOL

  5. Lynx said

    Kremplje bi si tudi lahko skrajšal. 😉

  6. zogca said

    Jaz sem pa mislila, da boš gledal muco.😉

  7. zogca said

    I will, I will. When I come to England. They don’t have it here. As far as I know. I am not into pussies, but this one I have to try.😉

    You should try it! It’s really good! LOL

  8. zogca said

    Polna Luna, folk! Jo kdo čuti?

  9. Lynx said

  10. zogca said

  11. Lynx said

  12. Lynx said

    Jaz sem pa mislila, da boš gledal muco.

    Take muce rajši gledam:

  13. zogca said

    A je sploh pametno na polno Luno gledati tako luštne rite?

  14. Lynx said

    Ne vem če je pametno, je pa prijetno. Z luno ali brez.

  15. Lynx said

  16. zogca said

    Zdaj sem dala gor rajc za pupe. Če že ti rajca pupije z ritkami.

  17. Polna luna in poplave plus napovedan dež…pripravite čolne in barke, izpluli bomo.

  18. zogca said

    Ampak to ni zaradi Lune, to je zaradi … Joj, pozabila sem. Bom poiskala.

  19. Lynx said

  20. dronyx said

    Jaz imam enega znanca, ki vedno najprej PH izmeri, ker pravi, da mu preveč bazičen PH škodi, ker potem dobi izpuščaje po…Kako pa to v praksi izvaja, pa raje ne pomislim.🙂

Leave a Reply

 
