Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Obljubljeni rajc za pupe!

Posted by zogca na september 23, 2010

Že pred časom ste mi očitali, da je na blogu znova premalo rajca. Pupe ste si zaželele rajc. In tudi pupiji so si zaželeli rajc. Ne spomnim se, kdo se je pritožil prvi. Zdi se mi, da so to bili pupiji, ampak vseeno iz povsem sebičnih razlogov najprej obljavljam rajc za pupe.

Ker me zebe in mi ni odveč gledati vroče moško telo.

Je ime lastnika tega vročega telesa sploh pomembno?

Verjetno ne.

Če pa koga vseeno zanima … Greg Kheel.

64 Responses to “Obljubljeni rajc za pupe!”

  1. Lynx said

    V tej objavi bom samo za protiutež 😉 :

  2. zogca said

    Komot. Drugače je že pripravljen tudi rajc za pupije. Ena pevka. Naj ostane skrivnost, katera.

  3. dronyx said

    Če lahko prispevam moj strokovni komentar. Modeli na slikah imajo zelo grdo zaključene popke in očitno v porodnišnici takrat niso imeli ravno dobrega dne. Če bi meni naredili takšen grd popek, tožim porodničarja, babico in dedka.

  4. zogca said

    Meni so pa ravno čudno zviti popki všeč. Čeprav v Sloveniji redko naletiš nanje. Spominjam se, da sem kot otrok na plažah gledala popke (obeh spolov) in da so se mi dopadli tisti narobe narejeni in sem hotela imeti takšnega.

  5. dronyx said

    Na meni se mi pa zdi, da je samo ena stvar narejena tako kot treba. Popek.

  6. alja said

    Kolk ste hecni🙂
    Popek je seksi stvar. Tako prvinska…samo tukaj se ne opazi ravno popek najprej. Fant je vsekakor luštkan. Upam samo, da ni gay. Zadnje čase se mi zdi, da so tisti najbolj nabildani in uštimani. In še bejbi fejs, pa smo tam…

  7. lynx said

    Modeli na slikah imajo zelo grdo zaključene popke in očitno v porodnišnici takrat niso imeli ravno dobrega dne. Če bi meni naredili takšen grd popek, tožim porodničarja, babico in dedka.

    Ali pa počakaš da čas (beri maščobno tkivo) naredi svoje in se popek izgubi nekam v globine. 😉

  8. zogca said

    A ne????????

    samo tukaj se ne opazi ravno popek najprej.

  9. zogca said

    Ena moja prijateljica zadnje čase ugotavlja, da so najbolj luštni geji. Jaz še nimam teh izkušenj.

    Upam samo, da ni gay. Zadnje čase se mi zdi, da so tisti najbolj nabildani in uštimani.

  10. Tana said

    Dobro jutro,

    Je ime lastnika tega vročega telesa sploh pomembno?

    Eh, ime je v tem primeru postranska stvar. Druga in četrta slikica je meni seksi. Me pa nič kaj ne rajcajo, vsaj za zdaj še ne. Nisem nič prav razpoložena.

    Danes je tako težek in grd dan. Vsaj jutro se je tako začelo.🙂

  11. zogca said

    Jutro tudi tebi!

    Pa je res en grd dan. Zunaj je … fuj in fej.

    Pijem kofe.

  12. Jazz said

    11.zogca said
    september 25, 2010 at 9:21 am
    Jutro tudi tebi!

    Pa je res en grd dan. Zunaj je … fuj in fej.

    Niti ni tako slab…😉 Jutro!

  13. zogca said

    Jutro tudi tebi.

    Ne pravim, da bo dan slab, bo pa očitno vizualno grd.

    Kaj se kaj počne?

    Jaz sem že delovno razpoložena. Kaj čem? Delo čaka.

  14. Jazz said

  15. Jazz said

    Sobotno pač,tako počasi,malo listamo novice,glasba,bil na pošti in ja,treba bo tud kaj konkretnega narest…

  16. zogca said

    Upam, da na pošti nisi plačeval položnic. Mene to zamori za več ur.

  17. zogca said

    A kaj veš, kdaj se vrne naša Maxi?

  18. Jazz said

    17.zogca said
    september 25, 2010 at 9:59 am
    A kaj veš, kdaj se vrne naša Maxi?

    Plačevanje na okencih sem že zdavnaj opustil.Maxi pa ne vem,po moje je že nazaj,saj veš,mladiči…😉

  19. zogca said

    Pozabljam, da ste nekateri napredni. Jaz sem še vedno pri okencih.

    Ne, ne vem, kako je z mladiči. Še vedno jih nimam.

  20. Jazz said

    september 25, 2010 at 10:24 am
    Pozabljam, da ste nekateri napredni. Jaz sem še vedno pri okencih.

    To enostavno moraš met.Kolk časa,pa tud denarja puščaš tam brezveze.Čeprav tud tukaj zidajo tarife.

  21. webmaher said

    jaz sem že 10 obletnico skoz dal, glede plačevanje položnic preko spleta. Lohka bi mi kako medaljo dal😆
    Sicer pa je bil včeraj podn dan😦

  22. webmaher said

    Tana bila si na robu žutega, I za brano pa reši samo še, če mi danes postreže s kosilom:mrgreen:

  23. zogca said

    To sem pa prebrala. Mi ga je bilo žal, čeprav priznam, da sem včeraj prvič slišala zanj.

    Sicer pa je bil včeraj podn dan

  24. Tanja said

    Žogca,
    prvič se javljam. S pritožbo:)🙂 Kje je Eduardo Verastegui, por favor.🙂🙂 Čao.

  25. webmaher said

    en mesec nazaj je pa njegov brat Sašo, ki je bil včasih smučar, nazadnje pa trener, storil samomor😦

  26. maxi said

    A kaj veš, kdaj se vrne naša Maxi?

    I m back.

    Ps: Noro!:mrgreen:

  27. maxi said

    Sicer pa je bil včeraj podn dan😦

    Strašna novica je prišla tudi do mene; Jure moj respect in R.I.P – mnogo prezgodaj!

  28. maxi said

    Če pa koga vseeno zanima … Greg Kheel.

    Hm, zanimiv pobič…:mrgreen:

  29. maxi said

    Aja, pa še vtisi minulih dni:


    😉

  30. Jazz said

    Oj!😉 Bil dober veter?

  31. zogca said

    Joj, tvoj komentar se mi je pa zataknil v odobritvi. Sploh ga nisem videla.

    Bom raziskala tega Eduarda in če je čeden, je on naslednji rajc. Okej???

    Žogca,
    prvič se javljam. S pritožbo:)🙂 Kje je Eduardo Verastegui, por favor.🙂🙂 Čao.

  32. zogca said

    Veseli me, da ga lajkaš.

    Hm, zanimiv pobič…:mrgreen:

  33. zogca said

    Dalmacija torej!!!

    Aja, pa še vtisi minulih dni:

  34. maxi said

    Bil dober veter?

    Jaaaa, odlično vreme…
    Zadnji dan ravno dovolj vetra, da smo bočno plovbo testirali. Noro!:D

  35. zogca said

    Nič ne razumem, ampak zveni, da si se zabavala. Kar edino šteje.

  36. maxi said

    Dalmacija torej!!!

    Da!
    Pesem, ki sem ti jo pripela nam/mi:mrgreen: je pel en tak lep dečko, da se stopiš.:mrgreen:

    Mam fotko, lahko pošljem….he he

  37. maxi said

    Nič ne razumem, ampak zveni, da si se zabavala.

    V bistvu, že dolgo ne tako.😉

  38. zogca said

    Veš moj mejl!!!

    Mam fotko, lahko pošljem….he he

  39. lynx said

    Sobotnemu večeru sledi sobotna noč:

  40. zogca said

    Jaz grem to sobotno noč bowlat. Če prideva do tja … Nekam pozna sva.

  41. asdf said

    oj maxič!
    jadranje torej!
    lepo- jaz to tudi zelo rad počnem…
    kje ste pluli, kaj je pihalo?- danes je doli kr pestro- jugo okoli 30k…
    nekoč tudi tekmoval, zdaj sem pa že prelen za takšne izzive…
    robič- škoda, zelo požrtvovalen in predan športnik. skoraj nad mejo človeških zmožnosti.

  42. maxi said

    jadranje torej!

    Da!

    lepo- jaz to tudi zelo rad počnem…

    Če uloviš dobro/pravo vreme in če se znaš tega it; so to neverjetna doživetja!

    kje ste pluli, kaj je pihalo?- danes je doli kr pestro- jugo okoli 30k…

    Biograd, Murter, Vodice, Kornati, Žut, Dugi otok – tu okrog.
    Danes smo se vračali, tako, da nam je bilo že vseeno za vreme, drugače je bilo pa tudi včeraj malo bolj pestro; jugo okoli 18k.

    nekoč tudi tekmoval, zdaj sem pa že prelen za takšne izzive…

    Aha, smo vidli kar nekaj regat; waauu, ti si potem v vodah doma….fajn, zanimivo!🙂

  43. maxi said

    jadranje torej!

    Da!

    lepo- jaz to tudi zelo rad počnem…

    Če uloviš dobro/pravo vreme in če se znaš tega it; so to neverjetna doživetja!

    kje ste pluli, kaj je pihalo?- danes je doli kr pestro- jugo okoli 30k…

    Biograd, Murter, Vodice, Kornati, Žut, Dugi otok – tu okrog.
    Danes smo se vračali, tako, da nam je bilo že vseeno za vreme, drugače je bilo pa tudi včeraj malo bolj pestro; jugo okoli 18k.

    nekoč tudi tekmoval, zdaj sem pa že prelen za takšne izzive…

    Aha, smo vidli kar nekaj regat; waauu, ti si potem v vodah doma….fajn, zanimivo!🙂

  44. maxi said

    Ups, ponavljam se:mrgreen:

  45. maxi said

    Veš moj mejl!!!

    Dobiš; jutri.

  46. asdf said

    18k je kozmetično lep veter. to ni močno, to je ravno prav….

    jaz sem vozil regato s puncami po 28k, pa je blo čist ok. pa razen ene, so vse prvič jadrale…
    ja, jadranje je zakon😉

  47. Mona said

    Tile tipčki mi niso posebno všeč🙂. Nič rajcajočega ali intrigantnega ni v njih. Pozerji pač :=).

    Severina pa ja, njo se splača pogledat še enkrat😉.

  48. zogca said

    Kakšen predlog od tebe za naslednji rajc? Se priporočam za predloge.

    Tile tipčki mi niso posebno všeč . Nič rajcajočega ali intrigantnega ni v njih. Pozerji pač :=).

  49. maxi said

    jaz sem vozil regato s puncami po 28k, pa je blo čist ok. pa razen ene, so vse prvič jadrale…

    Itak, da smo punce primerne za jadranje🙂
    Čaki, tebe se potem da najeti za skiperja?:mrgreen:

  50. Mona said

    Kakšen predlog od tebe za naslednji rajc? Se priporočam za predloge.

    Boris Tadić, Barack Obama, …😉.

  51. zogca said

    Tadić? Ti to resno?

  52. asdf said

    ja, se me da najeti.
    ampak raje zastonj delam, kot da vzamem katerokoli posadko…

  53. maxi said

    ampak raje zastonj delam, kot da vzamem katerokoli posadko…

    Seveda, verjamem.

  54. zogca said

    Dobila sem fotko. Luštkan, ampak jaz bi ga shujšala za kakšno kilo.

  55. maxi said

    Verjemi, da mu ni treba hujšat…če bi le imel pospravljeno podstrešje.

  56. zogca said

    Še en z nepospravljenim? Je epidemija?

  57. Lynx said

    Dobila sem fotko. Luštkan, ampak jaz bi ga shujšala za kakšno kilo.

    Mi ne bomo nič videli?
    Saj ne da me tipi zanimajo…., le da vidim kakšen okus ima Maxi. ❓

  58. maxi said

    Saj ne da me tipi zanimajo…., le da vidim kakšen okus ima Maxi.❓

    Eh, Lynx saj ni moč vleči vzporednic na enem primeru. Tako različno energija dela, čeprav se ponavadi vedno najde kakšen skupni imenovalec…:mrgreen:

  59. maxi said

    Še en z nepospravljenim?

    Sindrom lepih fantov.

  60. maxi said

  61. Lynx said

  62. zogca said

    In tudi manj lepih.

    Sindrom lepih fantov.

  63. Mona said

    Tadić? Ti to resno?

    Mhm. Eden redkih, ki si ga je bilo – na prvo žogo – vredno zapomnit in pogledat še enkrat. Z ženskami teh “težav” običajno nimam😉.

  64. zogca said

    Meni je bil od Srbov nekoč všeč nek poveljnik v vojski. Prav smešno. V bistvu je Tadić boljši.

Leave a Reply

 
