Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca je prvič bowlala!

Posted by zogca na september 19, 2010

“Na bowling? Okej, pa pojdiva”, sem mu rekla. In sva šla. Seveda sem mu vso pot razlagala, da še nikoli nisem bowlala in naj od mene ne pričakuje nič drugega kot metanje krogel na vse mogoče strani, samo ne na tisto pravo. Kar se je meni seveda zdelo zabavno. Če kaj, potem se rada šalim na svoj račun. Ko mi je razlagal pravila bowlinga (v nadaljevanju jih bom tudi napisala, ker se to menda spodobi), sem razmišljala o tem, kako bi podrla rekord v nepodiranju.

Ampak mi ni uspelo. Oja, krogle sem res metala na vse mogoče strani, ampak mi je pa nekajkrat tudi uspelo podreti vseh deset kegljev. Mogoče je pošteno, da pripišem tudi to, da mi je ponavadi ob tem uspelo tudi prestopiti črto. Kakorkoli že, blazno sem se zabavala. Ko sem zadevala in še bolj takrat, ko je krogla zdrsnila s proge.

Uspeh večera je bil pa vsekakor to, da sem uspela preprečiti tragedijo imenovano zlomljeni nohti.

Se vam zgornja fotografija zdi malo preveč modra? Takšna je bila svetloba v dvorani, kajti ob sobotah je menda na sporedu disco bowling.

In še pravila. Strike je, ko s prvo kroglo podreš vseh deset kegljev. V naslednji rundi se oba meta točkujeta dvojno. Spare je, ko z obema kroglama podreš vseh deset kegljev. V naslednji rundi se prvi met točkuje dvojno.  Split je, ko z drugo kroglo ne moreš narediti spara. Double sta dva zaporedna strika, turkey pa trije. In potem je seveda tukaj še gutter ball (zame kajpak najpomembnejši), ko z dvema kroglama ne podreš nobenega keglja. Še razlaga rezultata. Zgornji je njegov, spodnji pa moj. Četrto rundo sva lahko igrala samo do polovice, ker nama je čas potekel. To sem napisala v njegovo, ne svojo obrambo. Kajti jaz sem ponosna na to, da sem imela zelo malo točk. Čeprav jih menda za prvič sploh nisem imela tako malo.

6 Responses to “Žogca je prvič bowlala!”

  1. webmaher said

    Point vsega je da so nohti ostali očuvani in da nihče ni od smeha skp padu:mrgreen:

  2. zogca said

    Mah, tudi če bi kdo od smeha skupaj padel. Tako in tako pa nisem bila edina. Sem imela kar nekaj konkurence na sosednjih prograh.😉

  3. Kdo pa je spet nov ali stari srčni izbranec?

  4. zogca said

    Ni nov, star je.😉

  5. Alenika Žnidaršič said

    Haaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa, ta zadnja je dobra! Žogca pa skrivnostna, kar je morda tudi prav.

  6. zogca said

    Nisem skrivnostna, saj sem odgovorila na vprašanje.

Leave a Reply

 
