Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj brez elektrike?

Posted by zogca na september 19, 2010

Vsi vemo, da so v Sloveniji trenutno izredne razmere. Voda dre na vse strani in škoda, ki nastaja, je grozljiva. Prav zato bo mogoče moje vprašanje trapasto, pa vseeno … Na poročilih so za veliko krajev in delov mest povedali, da so jim izklopili elektriko. Začela sem razmišljati, kaj ljudje sploh še znamo početi brez elekrike. Okej, tisti, ki so včeraj in danes ostali brez nje, imajo tako in tako veliko drugih, zelo resnih skrbi in jim prav gotovo ni dolgčas. Kaj bi, če ne bi bilo poplavljeni, vendar bi dva ali tri dni bili brez elektrike, sploh delali? Na misel mi pade seks, potem pa … Saj ne vem. Kaj bi počeli vi?

6 Responses to “Kaj brez elektrike?”

  1. zogca said

    Nihče nima nobene druge ideje? Vsi bi samo seksali?😉

  2. webmaher said

    Tole si ti skp spacala samo zato, da bi tvoje kondome v promet spravla:mrgreen:

  3. zogca said

    To pa ne. Kadarkoli sem jih na blogu ponujala, jih nihče ni hotel. Nihče!!!

  4. webmaher said

    nisi prava trgovka za take reči:mrgreen:

  5. zogca said

    A jaz? A se je na čigavem blogu še toliko pisalo o seksu kot na mojem?

  6. Lynx said

    Podnevi ne bi bilo težav, zvečer pa bi najverjetneje bral.

Leave a Reply

 
