Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena deževna!

Posted by zogca na september 18, 2010

80 Responses to “Ena deževna!”

  1. zogca said

    Dobro jutro!

    Joj, sem dolgo in dobro spala. Prerojena sem.

  2. Tana said

    Lep deževen dan🙂

  3. zogca said

  4. maxi said

    Meni danes lepše zveni tale; SONCE

  5. zogca said

    Ali pa Oblak za oba. Oblaki so danes aktualni.

  6. maxi said

    Hm…pa če že mora imet “mokro” vsebino, potem mi je eden ljubših tale:

  7. zogca said

    Oja, oja, oja.

  8. Jazz said

    Kaj dež?A kje dežuje?

  9. Jazz said

  10. webmaher said

    Dobro jutro vsem, I Za brana je kosilo že na mizi😆

  11. zogca said

    Izbrano trenutno strežejo. Tok da veš.😉

  12. lynx said

  13. webmaher said

    najbrž ji pripada tudi to😆

  14. zogca said

    Ej, če komu, potem pa njej. Ker je vedno tako pridna.

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. webmaher said

    danes sem pa pokeraško navdahnjen … 3000 partij v treh urah😆

  18. zogca said

    Jaz sem pa nocoj prvič v življenju bowlala.🙂

  19. webmaher said

    a prste maš še vse, noben ni not ostal😆

  20. nevenkica said

    Jaz se bom pa končno zbasala iz pižamce, kofetkala sem ene tri ure🙂
    Malo sem plenkala po netu.
    Sedaj pa v akcijo. V zaničevani svet potrošništva. Ker je treba tudi jesti.
    Kaj bi dala za eno kilo sonca….

  21. Jazz said

    20.nevenkica said
    september 19, 2010 at 8:59 am
    Jaz se bom pa končno zbasala iz pižamce, kofetkala sem ene tri ure
    Malo sem plenkala po netu.
    Sedaj pa v akcijo. V zaničevani svet potrošništva. Ker je treba tudi jesti.
    Kaj bi dala za eno kilo sonca….

    Evo,dobiš!Jutri. Zdaj pa povej,kaj nudiš…😉

  22. zogca said

    Ampak nudi vesolju, ne moškim. Hi hi hi.

    Ne dežuje? Je to sploh mogoče?

    Kuham kofe.

  23. Jazz said

    http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/bizarni-prazniki-boste-proslavili-noc-zakletega-hladilnika/239606

    Ni ti treba iti.Imej Dan prazne shrambe in hladilnika. :mrgreem:

  24. Jazz said

    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  25. Jazz said

    Jaz praznujem Dan debelih prstov! :mrgreen:

  26. zogca said

    Dober praznik, dober.

  27. Jazz said

    22.zogca said
    september 19, 2010 at 10:23 am
    Ampak nudi vesolju, ne moškim. Hi hi hi.

    Lahko nas tudi tako imenuješ…😉

  28. zogca said

    Čak, čak, čak, od kdaj ste pa moški vesolje?

  29. Jazz said

    Ih,vseskozi,pogosto še več kot to.Sploh pa,če te že omemba debelih prstov razveseli…😉

  30. zogca said

    Debelih? To pa ne.

  31. Jazz said

    30.zogca said
    september 19, 2010 at 10:37 am
    Debelih? To pa ne.

    🙂

  32. zogca said

    Jaz pa že nisem nič dirty.

  33. webmaher said

    Pri nas že sonček sije, dobro jutro đezeri😆

  34. zogca said

    Sonček?😯

  35. maxi said

  36. zogca said

    Jaz sem pa že mislila, da te je ukradlo kakšno črno bitje.

  37. maxi said

    Pa še ena primerna za današnji dan:

  38. maxi said

    Jaz sem pa že mislila, da te je ukradlo kakšno črno bitje.

    😉

    ….ga stakne nazadnje, ki bil ji je kos.

  39. zogca said

    Čak, čak, čak, ne v ugankah.

  40. maxi said

    Nič ugank, tako menda to gre.😉

  41. zogca said

    Ne ugank z vama, z menoj. Zdaj sta skupaj? S tistim?

  42. maxi said

    Zdaj sta skupaj?

    A tako kažejo zvezde?

    Ps: Stanje je nespremenjeno.

  43. zogca said

    Ne, zvezde še nisem pogledala. Ampak ti bom. Jutri zvečer me spomni in bova šli v detalje zvezd.

  44. webmaher said

    Zvezde vedo …😆

    http://www.mojvideo.com/video-zvezde-vedo-tom-tom/5422a251d2edb5b2049a

  45. Nevenka said

    Jazz, ehh, ta je dobra🙂

  46. maxi said

    Jutri zvečer me spomni in bova šli v detalje zvezd.

    A to je danes?🙂

  47. zogca said

    To je danes, tako je.

    Me boš spomnila?:mrgreen:

  48. maxi said

    Me boš spomnila?:mrgreen:

    Bom koj, da ne pozabim.:mrgreen:

  49. maxi said

    ŽOOOOOOOOOOGCAAA zvezde čakajo!🙂

    Thx:mrgreen:

  50. zogca said

    Evo, se bom takoj lotila. Samo še eno prijateljico moram prej dobiti na telefon, potem pa odprem program.

    Poslušam komad. Začuda računalnik ne zmrzuje. Ker skoraj skoz.

  51. zogca said

    A lahko še pol urice? Boš budna? Nečesa sem se lotila, neke reči, ki je prelagam že pol leta. Me je prijelo in če me spusti, bom čakala še pol leta.

  52. maxi said

    A lahko še pol urice? Boš budna?

    Pravzaprav je tako, da lahko zadevo tudi preskočiš, če se ti ne da.

  53. Jazz said

    51.zogca said
    september 20, 2010 at 9:09 popoldan
    A lahko še pol urice? Boš budna? Nečesa sem se lotila, neke reči, ki je prelagam že pol leta. Me je prijelo in če me spusti, bom čakala še pol leta.

    Glej,če ti ne utegneš,lahko tudi jaz vskočim…😛

  54. zogca said

    Oja, se mi da.

    Pravzaprav je tako, da lahko zadevo tudi preskočiš, če se ti ne da.

  55. zogca said

    Kam bi ti skakal?

    tudi jaz vskočim…

  56. Jazz said

    A bo Maxi raje preskočila?Čeprav,na ovirah ni ravno doma.😉

  57. Jazz said

    Ja,vsi bi…🙂

  58. maxi said

    A bo Maxi raje preskočila?Čeprav,na ovirah ni ravno doma.😉

    Hmm…

  59. zogca said

    Gledam.

  60. Jazz said

    Hm?

  61. maxi said

    Jazz ti malo je dolg čas – a?😉

  62. zogca said

    Problems which have been simmering under the surface will erupt now so that you may find resolutions. You may not feel comfortable and may be tempted to break free from restrictions. The opportunity afforded by this transit will transform your private life making it more satisfying and suitable to your individual needs. However, this will take patience and honesty and you must be careful not to act recklessly.

    Tole imaš eksaktno zdaj.

  63. zogca said

    Merkur, vladar tvoje sedme hiše v progresijah zdaj ne dela nobenega aspekta.

  64. maxi said

    Problems which have been simmering under the surface will erupt now so that you may find resolutions. You may not feel comfortable and may be tempted to break free from restrictions. The opportunity afforded by this transit will transform your private life making it more satisfying and suitable to your individual needs. However, this will take patience and honesty and you must be careful not to act recklessly.

    Nič novega.

  65. zogca said

    Pa tole, čez nekaj dni.

    You would be well advised to think before you speak. It is far better to take some time to carefully consider your words and actions until you are feeling more secure.

  66. zogca said

    V bistvu nocoj prav slabo povezujem. Se vidi, da sem velikooooo premalo spala. Me kar malo možgani bolijo. Zato ti bolj kopiram kot pišem in povezujem stvari na karti.

  67. Jazz said

    Marička…Maxič,da maš vsaj SEDEM hiš!!!
    (pa se mi zdi,da še ni vsega rekla) vzemi me vsaj za vrtnarja,zdajle,ko ni več nekega dela zunaj…😉

  68. zogca said

    Aha, ampak tole še ni. Še bo. Je pa pomembno.

    Saturn conjunction MC: Peak opportunities

    Mid November 2010 until end of August 2011: This is the time when all your past preparations for the future will have their most important consequences. This influence represents an important life pinnacle for you, but it also entails very important duties and responsibilities.
    About fourteen years ago, you began a new cycle of personal development. During this entire period you have laid the framework for what will happen now.
    As you approach this culmination of years of effort and ambition, it is very important to review just what you have been trying to achieve and how you have been going about it. The more solidly you have laid the foundations for your success, the greater your capability for achievement at this time. But if you have taken shortcuts anywhere or broken the rules of the game you are playing, you will have trouble in those areas of your life.
    The areas of your life that you have prepared carefully will become tremendously productive now. Your opportunities are at a peak for achievement and for additional responsibility and power in your work and in your personal life. People will look to you for leadership, whether you want it or not.
    If your preparation for this period of your life has been sloppy or full of shortcuts, or if you try to avoid its increased responsibilities, you run the risk of losing everything, even in the areas where you have prepared well and have taken responsibility.

  69. zogca said

    Ima jih dvanajst. Potrebuje dvanajst vrtnarjev.😉

    Maxič,da maš vsaj SEDEM hiš!!!

  70. Jazz said

    Menda ni Hilda zidala!? Žogca,ni vse v količini😉

  71. zogca said

    To pa ne bi bilo dobro za Maxi, če bi Hilda zidala.

  72. zogca said

    Maxi??? Bom jutri še enkrat pogledala. Saj zdaj sem gledala, ampak ne vidim, kot ponavadi vidim. Očitno ne morem dobro povezovati.

  73. webmaher said

    Žogca takoj spat, kaj se pa to pravi, sam blodiš nekje med zvezdami izgubljena😆

  74. maxi said

    Huuh, kot berem…ni še konec.

    Bom jutri še enkrat pogledala.

    Ma v bistvu jutri ni treba, grem za par dni na jug, kjer je toplo; menda se bom imela zlo fajn.🙂
    Mogoče pa res; grem počet nekaj kar še nikoli nisem.

  75. maxi said

    Ja, ja…..en dober vrtnar vedno prav pride.:mrgreen:

  76. zogca said

    Ko se vrneš, malo manj skrivnostno na mejl napiši, kam točno si šla in kaj si počela.

    Se bova šli zvezdice, ko boš nazaj.

  77. Jazz said

  78. zogca said

    Je Jazz takoj našel primerno pesem.😉

  79. Jazz said

    78.zogca said
    september 21, 2010 at 12:03 popoldan
    Je Jazz takoj našel primerno pesem.

    Ja,pa tebi sem dal vedet,da me ni s sabo vzela.Da ne bo ljubosumja. 😉

  80. zogca said

    Lepo, ker sem že bila ljubosumna.😉

Leave a Reply

 
