Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še vedno nisem pod vodo!

Posted by zogca na september 17, 2010

Kaj imamo zdaj za neke izredne razmere? V dvigalu mi je soseda poročala, da do nedelje zvečer ne bo šla ven. Pri frizerki sem izvedela, da je nekaj cest v Ljubljani že zaprtih. Na Fejsu povsod fotografije poplavljenih cest. Ne, ne gledam dnevnika in posledično tudi vremenske napovedi ne, ampak vsi okoli mene se vedejo, kot bi se pripravljale izredne razmere. Če je res vse tisto, s čimer me strašijo vsi, na katere naletim, potem je dobro, da sem v visokem nadstropju.

In da sem opravila šoping. Ko je bilo vreme še lepo.

Čeprav sem znova na dieti in nič od kupljenega ne smem jesti.

Jup, takole je bilo videti nebo.

In takšno je bilo sranje (ups, stanje) danes na avtocesti. Nič, bunker. In do ponedeljka se ne premakneva nikamor.

9 Responses to “Še vedno nisem pod vodo!”

  1. webmaher said

    nek čuden voziček, kot bi šlo za žejo ne pa lakoto:mrgreen:
    Dež pada da ni res, upajmo da ne bo kakih plazov in poplav…

  2. zogca said

    Ne, so vreče polne hrane. Je pa tudi res, da je večina vsebine vozička od prijateljice. Ona res hrani veliko ljudi, ima big family.

    Sploh več ne gledam skozi okno, ali dežuje. Deluje pa vse tisto, kar sem videla na teveju, precej srhljivo. Pa se spomnim, da je bilo tri leta nazaj ob istem času tudi hudo, mislim, da so se takrat zgodili Železniki.

  3. webmaher said

    pol je pa skromno poln tale voziček, razen, če gre vsak drug dan u akcijo😆

  4. zogca said

    Skromno poln? Sto evrov je pustila v trgovini, jaz pa dvajset. Stodvajset evrov pa res ni skromno.

  5. zogca said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6457893

  6. rimljancek said

    zakaj pa nič več na dnevniku ne pišeš?

  7. zogca said

    Oj, Rimček. Saj pišem, samo dva tedna nisem dala nič gor, ker nisem bila doma, ampak na obisk. In tam niti nisem imela kod za pridet noter v Dnevnikovo stran. Si moram dati to kodo na mobilnik ali kam, da jo bom imela pri sebi in da bom tisto, kar spišem za tukaj, lahko naložila tudi tja. Si me pogrešal?😉 Joj, lepo.😉

  8. rimljancek said

    seveda sem te pogrešal

    lupčka🙂

  9. zogca said

    Evo, tukaj sem vedno. Bom pa, obljubim, dajala objave tudi na Dnevnik. Ko pa me pogrešaš, pridi sem in me ne boš več pogrešal.

    Vračam lupčka!

Leave a Reply

 
