Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ukroti moja usta s svojimi usti!

Posted by zogca na september 15, 2010

ŽENSKA

Položi mi roke na trebuh,
da čutiš, kako trepeče
od želje po tebi.
Da si bruno, ki leže name,
bi ozelenel,
tolikšna je moja sla.
Moje prsi so tehtnica
za lepoto tvojega ljubkovanja,
moj popek je čaša
za strast tvojega telesa,
moja stegna so bregovi
za reko tvojega poželenja.
Napolni moje nosnice s svojim dihom,
ukroti moja usta s svojimi usti,
moje roke s svojimi rokami,
izmuči noge,
da bodo od sladke utrujenosti drhtele
kot bilka pod zrnom rose.

Neža Maurer

32 Responses to “Ukroti moja usta s svojimi usti!”

  1. zogca said

  2. webmaher said

    Monica, mamicu ji:mrgreen:

  3. zogca said

    A ne? Zanjo in za Stephanie Seymour grem med lezbijke. Okej, pa za našo Maxi.😉

  4. webmaher said

    dej še ti sliki gor da se prepričam, da imaš dober razlog:mrgreen:

  5. zogca said

    Stephanie si poguglaj, Maxi pa skrivam, da mi je ne ukradejo.

  6. webmaher said

    Maxi je že ukradena, ne bodi lena z Stepanie in se mal pomatri no, lepo prosim:mrgreen:

  7. zogca said

  8. Lynx said

    Monica, miss mokrih majčk. 😀

  9. webmaher said

    hvala Žogca😆

  10. maxi said

    Ja dobra tame Monica, res.

    Okej, pa za našo Maxi.😉

    😳

  11. maxi said

    Da si bruno, ki leže name,
    bi ozelenel,tolikšna je moja sla.

    Davek strastnih ljudi; večno koprneče in hrepeneče duše.

  12. Lynx said

    Davek strastnih ljudi; večno koprneče in hrepeneče duše.

    Davek je nujno zlo. Ni nekaj pozitivnega. Strast je pozitivna. Je pa problem, če je nimaš na kom potrošiti. 😉

  13. zogca said

    Jaz sem vedno prijazna. No, vsaj trudim se.

    hvala Žogca

  14. zogca said

    Ena takšna duša tukaj.

    Davek strastnih ljudi; večno koprneče in hrepeneče duše.

  15. zogca said

    Web, a ti lahko gledaš mojo tekmo?

    Jaz visim na http://livescore.com/

  16. maxi said

    Ena takšna duša tukaj.

    Verjetno po svoje vsi tukaj.:mrgreen:

  17. zogca said

    Na nek način res.

  18. Zvezdica said

    dober večer!

    Sem našla eno ful lušno pesem, kjer je tud Stephanie v videu🙂

    Če priznam, meni je Axel mmmmmmm…od kar sem bila najstnica.

  19. Lynx said

  20. webmaher said

    Jaz sem gledal vseh osem naenkrat:mrgreen:
    Hrvat pokopal crnobjele, še dober da majo tega golmana, drugače bi porcijo dobil …

  21. webmaher said

    Axl je zakon, sam trezn ne sme bit😆

  22. webmaher said

    na še tele dva linka si nekam shrani:
    http://www.livetipsportal.com
    http://atdhe.net/

  23. zogca said

    Jutro, jutro, jutro!

  24. zogca said

    Jaz si bom skušala danes po raznoraznih posnetkih skupaj sestaviti tekmo.😉

    Hrvat pokopal crnobjele, še dober da majo tega golmana, drugače bi porcijo dobil …

  25. sezirey said

    všečno🙂

  26. Jazz said

    Kaj je folk? A smo šli vsi na morje?

  27. zogca said

    A je sploh kdo šel na morje?

    Jaz sem tukaj.😉 Celo popoldne v šopingu.

  28. webmaher said

    kako spet v šopingu, kero teto maš pa zdej na obisku😆

  29. zogca said

    Nobeno teto, nobeno. Samo prijateljica je šla v Italijo v en šoping center in sem morala zraven. Ne morem si pomagati. Sem pa zelo malo zapravila, če mi gre to v plus.

  30. Jaz sem bila na morju:)))) in spoznala luštnega Italijana, hm, morda pa še kdaj!!!

  31. zogca said

    Gud njus, luštno. A podrobnostih ne bom spraševala, da ne bom preveč firbčna izpadla, čeprav seveda sem.

  32. Sneguljčica said

    Malo zamujam, sem reševala klet, na srečo samo 1 m vode in to je vse, smo jo zelo
    dobro odnesli. Zjutraj ob 4 so prišli gasilci črpat vodo in so me zbudili, tako,
    da sem jim skuhala kofe:))))
    Ja, kaj naj ti rečem, bila na večerji na jahti in vse pofotkala, za spomin,
    na stara leta,k bom v domu počitka z beglam hodila…
    Naprej bomo pa videli, glih ožent se še ne mislim takoj,sms-ji pa tečejo…

Leave a Reply

 
