Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kuharska norma za september je narejena!

Posted by zogca na september 14, 2010

Gotovo poznate mojo teorijo, da je zadrževanje v prostoru po imenu kuhinja potrata časa in da tisti zgoraj gotovo ni imel v načrtu, da bi jaz veliko kuhala in pekla, ko pa je okoli mene “posejal” toliko restavracij in menz. To teorijo uspešno spravljam v prakso, vendar se vseeno kdaj pa kdaj zgodi, da se lotim kaj pacat. Ponavadi se temu pacanju reče palačinke in tudi tokrat je bilo tako. Palačinke so bile z marmelado, ker uradno pri hiši nimamo nutelle. Uradno, v resnici jo imamo.

Nisem vprašala, ali so bile dobre. Jaz sem naredila svoje. Za ta mesec.

61 Responses to “Kuharska norma za september je narejena!”

  1. maxi said

    Tole z nutelo mi ni čisto jasno; jo imate in je ne uporabljate?!

    Jaz pa tako rada kvalitetno jem, da se precej izogibam menz in kvazi restavracij.

  2. zogca said

    Imamo jo in malo bitje je hotelo nutello, ampak mu je rekel, da je ni in smo mazali z marmelado. Jaz pa seveda vem, da nutella je. Ne vem in nikoli ne razumem, zakaj hrana v restavracijah naj ne bi bila dobra, kot mnogi (večina) govori. Meni je dobra.

  3. maxi said

    ….ker uradno pri hiši nimamo nutelle…

    Aja…pa tole tudi; Od kdaj ste pa pri tebi v množini?

  4. zogca said

    Ne vem, ali nisi videla spodaj, da nisem doma, ampak pri njem v Gorici. Tukaj smo v množini oziroma sva v dvojini. Zadnji teden smo kar množina. Jaz imam pa doma seveda ednino. Ampak jaz zase sama nikoli ne bi šla peč palačink. Niti v teoriji, kaj šele v praksi.

  5. maxi said

    Ja, sem vmes skontala…ne sledim ravno. Ko sem nazadnje brala o njem si bila še zelo jezna nanj…🙂

  6. zogca said

    Aha, zelo jezna. Zdaj sem malo manj jezna.😉 Ne trudi se razumeti. Prej je bilo tako, zdaj je tako. Jaz se več ne sprašujem o stvareh. Kakor mi je na dan današnji luštno, tako živim. Če me bo moralo kaj zmlatiti, me bo s premišljevanjem ali brez.

  7. maxi said

    Fajn, fajn….kar krotka (vidim) postajaš glede na tvoja huda načela..😉

  8. zogca said

    Ne, to pa ne. Šele zdaj se spreminjam v pravega babjega hudiča.😉

  9. maxi said

    Ne trudi se razumeti

    Se ne trudim, brez skrbi..😉
    Jaz še sebe ne razumem, kot da mi je to način življenja.😀

  10. zogca said

    Potem sva pa že dve.

    Meni drugače to ni bil način življenje, ampak moram priznati, da s tem, ko sem se trudila razumeti vse, nisem prilezla nikamor.

  11. maxi said

    Jaz pa moram priznat, da tako vsaj svobodno funkcioniram, vse ostalo; plansko, kvazi varno, preudarno me je (za)gušilo.

  12. zogca said

    Jaz pa sem preveč živela na dolgi rok, plansko, ne za današnji dan. Potem se je vedno izkazalo, da nisem bila srečna na tisti današnji dan, plansko je pa tako in tako šlo vse v maloro.

  13. asdf said

    jaz pa rad planiram!
    zelo se veselim leta 2018, ker takrat bom končno našel bistvo!
    plan je svet in red je red!

  14. Jazz said

    Kot vedno pravim.Problem JE,ko mi trešči na glavo!😉

  15. zogca said

    Ne razumem.

    zelo se veselim leta 2018, ker takrat bom končno našel bistvo!

  16. maxi said

    jaz pa rad planiram!

    Jaz tudi planiram; študij, nakup avta, napredovanje v službi :mrgreen:…hehe, tole slednje je moj ego pisal😀
    No v glavnem; planiram vse kar je izključno od mene odvisno, tam kjer se meša več energij prepuščam toku.
    Dodam sicer svoje….in potem za back up; sestavim B plan…hehe

  17. zogca said

    Saj to. Stvari, ki niso odvisne samo od mene. Kar je odvisno samo od mene, to jaz vedno naredim, kot si začrtam. Če so pa vmešani drugi faktorji, tam se je pa ponavadi lomilo.

  18. asdf said

    hecal sem se- ne delam planov- v službi jih moram, ostalo pa je prepuščeno usodi… ok- za jutri mam tudi plan- dopoldan bom v celju in okolici, popoldan pa na šihtu… zvečer pa doma- ali pa tudi ne…
    that’s it.
    maxi- greva na kosilo😀

  19. zogca said

    Maxi, reci da, reci da!!!!!

  20. zogca said

    A drugi moški gledajo fuzbal?

  21. maxi said

    maxi- greva na kosilo😀

    Kamot, če prideš pome v službo me odpelješ in nazaj pripelješ.:mrgreen:

    Srede so drugače meni najmanj ljub dan; ker je najdaljši.

  22. maxi said

    Maxi, reci da, reci da!!!!!

    Sploh ni stvar v DA ali NE. Problem je v tem, da se moj (obvezen)plan dneva križa s Asdf-jevim; jaz nimam prost dopoldan.😦

  23. asdf said

    ni blema- okoli 13h?
    žoga posreduj mail… al’ pa telefon…

  24. zogca said

    Grem na mejl in vama pošljem naslove. Sta še gor?

  25. maxi said

    ni blema- okoli 13h?

    Ne gre ob 13-ih, ker imam takrat že konec odmora; od 12 do 13.
    Hm…pa ti to resno.🙂

  26. maxi said

    Grem na mejl in vama pošljem naslove. Sta še gor?

    Jaz grem spat, Asfd je pa verjetno že šel.
    Saj ni panike, zagotovo ni zadnjič v naših koncih, bova pa drugič realizirala – ko bo malo bolj v naprej planirano.

  27. asdf said

    sment, bom videl kak mi plan zlaufa…
    če sem že tam, zakaj pa ne? a ti grizeš?

  28. zogca said

    Asdf, sem ji poslala tvoj mejl. Ampak tisti na gmejlu, veš oni drugi. Mi vedno rečeš, naj tistega prvega uporabljam. Na tistem drugem te čaka naslov od Maxi.

  29. asdf said

    no, pa gremo spat, če tak pravijo… jaz bolj vnaprej ne znam planirat😦

  30. asdf said

    dobu mail, realizacija zaspala:-)
    noč…

  31. zogca said

    Mah, daj ji pošlji mejl. Bo pa zjutraj prebrala. Ji pošlji številko in se še lahko zmenita. Ne, ne silim vaju.

  32. asdf said

    done.

  33. zogca said

    Gud.

    Zdaj pa spat, zaspanci. Blagor vam. Ker jaz moram pa vsaj še tri ure delati za službo.😦

  34. zogca said

    Je bil lunch ali ni bil? Naj kdo poroča.

  35. webmaher said

    se je zavlekel, poročilo sledi😆

  36. zogca said

    Ni se moglo zavleči, ker če je do luncha prišlo, je morala Maxi nazaj v službo.

  37. webmaher said

    kako nazaj v službo, če je bila pa ugrabljena, kaj nič radia Cele ne poslušaš :mrgreen:

  38. zogca said

    Ne, nič.😉

  39. asdf said

    poročilo= skoraj bi ratalo…
    pa kdaj drugič, tretjič itd…
    lp

  40. webmaher said

    zdej pa za crnobjele navijat😆

  41. maxi said

    poročilo= skoraj bi ratalo…
    pa kdaj drugič, tretjič itd…

    Tako se govori.
    Kak korak sva zagotovo bližje; realizaciji.

  42. zogca said

    Upam. Njega se splača spoznati. Je res super tip.

    Kak korak sva zagotovo bližje; realizaciji.

  43. asdf said

    ja, takih več ne delajo. sicer zastarel model, pa podvozje in pleh sta že bolj boga… mašina pa laufa zaenkrat…

  44. webmaher said

    kaj Žogca konkuriraš za vlogo v nadaljevanju The Wedding Planner 2 … če ti rata boš kake procente dala aneda 50k $ krat 2 bi blo kar OK, sem te že priporočil u Holivud:mrgreen:

  45. zogca said

    Dovolj za registracijo.😉

    mašina pa laufa zaenkrat…

  46. zogca said

    Ne poznam, ampak če se dobro zasluži, sem za.

    kaj Žogca konkuriraš za vlogo v nadaljevanju The Wedding Planner 2 …

  47. webmaher said

    nisi gledala Matthewa McConaugheya, Jennifer Lopez in Samprasove ženke ajej, tole bo pa za karton … še katera ni gledala:mrgreen:

  48. webmaher said

    je bela cesta, čalapinke s slikce mi dišijo😆

  49. zogca said

    Tebi, Web, bi jih jaz napekla 50. Prav zares. Za vsako dobro delo eno.

  50. webmaher said

    olala, to pa ni krtko, vsak teden 5, dva tedna na leto bi ti pa frej dal:mrgreen:

  51. zogca said

    Kakšna je to zdaj matematika?

  52. webmaher said

    logična, ker 50 naenkrat bi bilo preveč😆

  53. Izbrana said

    Samo pozdravim vas :)!
    Imam trenutno vso postrežbo, ampak takele palačinke bi pa vseen, no….😉

  54. zogca said

    Na poti domov se oglasi pri meni in jih dobiš.

  55. webmaher said

    I za brana jaz se javim za testiranje postrežbe:mrgreen:

  56. zogca said

    Postrežba je pri meni bolj tako. Ne pozabite, da imam v jedilnici namesto jedilne mize klavir. Ampak so pa palačinke dobre, menda samo to šteje.😉

  57. webmaher said

    Poješ palačinke ob spremljavi Žogce za klavirjem – vsak dan kaj novega:mrgreen:

  58. zogca said

    To si si pa dobro zamislil.

  59. webmaher said

    nisem ti jaz klavirja nameščal v jedilnico:mrgreen:

  60. zogca said

    To pa res ne.

  61. Kuhinja said

    Mmm palačinke. Evo da podelim jedan moj recept za palačinke sa vama http://kuhinjarecepti.com/2012/01/recept-za-palacinke-sa-pecurkama/

Leave a Reply

 
