Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdaj moški dozorijo?

Posted by zogca na september 14, 2010

Naslov ni moj, sunila sem ga. Med kofetkanjem sem se zabavala z branjem svojega najljubšega portala in naletela na temo, v kateri je gospodična, ki ji v trgovini verjetno že nekaj let pravijo gospa, zastavila to vprašanje. Ko sem se od srca nasmejala nekaterim odgovorom (predvsem tistemu, da je samorefleksija pri nas ženskah mogoča samo v ogledalu med urejanjem trepalnic), sem dejansko morala ugotoviti, da premnogi povezujejo zrelost s tem, ali se je nekdo odločil imeti družino ali pa še vedno nori okoli s svojim motorjem, ko pride domov, pa ga čaka mamina večerja. Saj v bistvu to počnem tudi jaz, pa čeprav vem za veliko preveč ljudi, za katere nikoli ne bi rekla, da so zreli, imajo pa otroke, nekateri celo četico otrok. Ne samo otroke, tudi starše bi moralo imeti čez socialno skrbstvo, ker so starši bolj otročji od otrok. Pač, prvi je pričakoval zrelost od drugega, drugi od prvega in … Ponavadi se zrelost pričakuje od ženske. Vsaj jaz sem neštetokrat slišala ljudi govoriti, da je ta ali oni spoznal žensko, ki je tako dobro vplivala nanj, da se je zresnil in dozorel. In tudi na forumu sem prebrala, da se moški ob nezreli ženski ne more zresniti. Res, ne spomnim se, da bi mi kdo kdaj pravil o neresni ženski, ki je dozorela ob ugodnih vplivih že prej dozorelega moškega. Mah, bolj za hec kot zares bi rada dobila definicijo zrelega moškega. Ker hej, če imam rada zelene in popolnoma nezrele banane, če kupujem nektarine, v katere nihče ne bi ugriznil še vsaj teden dni, dokler ne bi postale bolj mehke … Zakaj bi potem pri moških vztrajala, da bodo zreli? Pa saj, če se z ogledalcem odpravim na balkon urejati obrvi (ne trepalnice, moški očitno ne vedo, kaj počnemo) bi znala med samorefleksijo ugotoviti, da tudi sama nisem niti blizu zrelosti. Ali pač?

19 Responses to “Kdaj moški dozorijo?”

  1. webmaher said

    Nikoli, konec filozofiranja … ženske zrele, malo manj zrele in nezrele pa imajo samo navidezno moč in svet se vrti v napačno smer…

  2. webmaher said

    Ena dobra prjatlca pove: Le kako je mogoče, da se je ženska, katere inteligenco in ambicioznost smo vsi le občudovali, kar naenkrat spremenila v čistilko, kuharico, likarico?”
    In kar je najhuje: To zanjo sploh ni dovolj! Želi si več – hoče biti žena in potem mati, saj veste, po principu štalce in kravce.
    Ne razumem. Res ne. Priznam, da sem se celo vprašala, ali ni z mano kaj narobe.
    Priznam: trenutno sem kar zadovoljna, da mi ni treba razmišljati o tem, kdaj moški odrastejo, kakšna so zrela jabolka in kaj storiti, če jih pomotoma utrgamo še zelena.

    :mrgreen:

  3. lynx said

    Ljudje zorimo kar celo življenje. Za penzijo in še za marsikaj drugega, moški dozorimo kasneje kot ženske.😉 Avtorica vprašanja je mislila na zrelost za partnerstvo in družino, Žogca pa na splošno zrelost, ki bi ji jaz rekel odgovornost. Mogoče razmere vplivajo na resnost in zrelost, lahko pa tudi ne.

  4. zogca said

    Saj, lynx. In to sem hotela dodati v objavo, pa tega nisem naredila. Glede družine in to. Zame je zrelo, da družine nimaš, če nisi zrel zanjo. Zrelo je tudi, da se zavedaš svojih pomanjkljivosti, napak. Ne pa sky is the limit, potem pa …

  5. zogca said

    Filozofiramo, da nam ni treba delati.😉

    Nikoli, konec filozofiranja …

  6. Lynx said

    Moje osebno mnenje je, da če človek ni osebnostno zrel pri tridesetih, tudi kasneje ne bo.

  7. webmaher said

    nekdo je deloval totalno nezrelo, neodgovorno pa je dobil otroka in čez noč postal “tapravi” … nekdo pa je deloval zrelo, odgovorno in vsi so govorili oh in sploh … pa je dobil otroka in je blo konec vsega … filozofska tema hvala lepa:mrgreen:
    Dejstva so taka da je večina nezrelih ne glede na nekatere znake, ki govorijo drugače … konec filozofiranja za mene:mrgreen:

  8. webmaher said

    ja in jaz sem nezrel, ne samo po Lynxovi teoriji, tko, da resno več ne morem pisat o tej temi:mrgreen:

  9. Lynx said

    Pod osebnostno zrelost jaz smatram sposobnost samostojnega življenja in odgovornost za svoja dejanja in njihove posledice.

  10. zogca said

    To je tudi res, poznam več primerov na obeh straneh.

    nekdo je deloval totalno nezrelo, neodgovorno pa je dobil otroka in čez noč postal “tapravi” … nekdo pa je deloval zrelo, odgovorno in vsi so govorili oh in sploh … pa je dobil otroka in je blo konec vsega …

  11. zogca said

    Tudi. Pa ne samo osebnostno, tudi sicer. Sem nedavno poslušala opravičila za eno deklico, češ ona pa ne more tega, ne more onega, seveda od nje ni pričakovati tega in tega in tega, ker ona je pa še premlada. Halo, 25 let. Pri teh letih bi človek mora biti sposoben vsega, ne pa da padajo izgovori, kot bi šlo za 15-letnico. Saj, če vse življenje tako iščejo izgovore zanje, potem nikoli (ali prepozno) pridejo pred dejstvo, da vse to morajo. Da ne bi jaz zdaj pisala, da je moja babica pri teh letih imela štiri otroke, ker … jaz nimam še nobenega.

    Moje osebno mnenje je, da če človek ni osebnostno zrel pri tridesetih, tudi kasneje ne bo.

  12. asdf said

    oj!
    jaz sem iz stanja zrelosti zelo hitro postal prezrel, sedaj pa počasi gnijem in širim vonj trohnobe naokoli. še malo pa bom pushing up the daisies… live fast, die young- to sem pa že zamudu…

  13. zogca said

    Oj, oj, oj, ti pa res ne smrdiš po gnilobi. Imaš pa smisel za humor, to pa ja.😉

  14. zogca said

    Hmmm, kakšen nasvet se pa danes išče.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6449945

    Le s čim jo je razjezil?😉

  15. nevenkica said

    Zrel moški?
    Ojej, to je bila moja osnovna želja, ki se je nekomu zdela očitno popolnoma uresničljiva, potem pa…

    No, učinkovito usmerja svoja intelektualnost, pozna in sprejema lastno čustvovanje in ima trdno samopodobo. Sposoben je odločanja in zato zna slediti svojim željam. Je dovolj empatičen, da je sposoben razumeti druge ljudi. In dovolj pošten, da ne podlega izključno egoizmu.
    Predvsem je zrel moški sposoben skrbeti zase in sposoben oblikovati trajen ljubezenski odnos, ki se po potrebi ne spremeni v kaj drugega. Zrel moški ohrani svojo identiteto
    in ni nagnjen h kompenzacijam. Sposoben je ločiti resničnost od iluzij. Postavlja si realne cilje in jih tudi dosega. Zato je zadovoljen človek in tudi zadovoljen partner.

  16. zogca said

    Ajoj. To, kar si zgoraj napisala, pa res ne obstaja.

  17. Tana said

    Predvsem je zrel moški sposoben skrbeti zase in sposoben oblikovati trajen ljubezenski odnos, ki se po potrebi ne spremeni v kaj drugega. Zrel moški ohrani svojo identiteto
    in ni nagnjen h kompenzacijam. Sposoben je ločiti resničnost od iluzij. Postavlja si realne cilje in jih tudi dosega. Zato je zadovoljen človek in tudi zadovoljen partner.

    Nevenka, tole pa podpišem, brez komentarja.

    Ajoj. To, kar si zgoraj napisala, pa res ne obstaja.

    Obstaja Žogca, obstaja. Mogoče z manjšimi odstopanji, ki pa niso bistvena, da moški ne bi bil dozorel🙂

  18. zogca said

    Meni je že to, da ne dela v korist moje škode, dovolj. Sem skromna, a ne?

  19. webmaher said

    Tana je zgleda terno zadela … bravo Tana:mrgreen:

Leave a Reply

 
