Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moja backa!

Posted by zogca na september 11, 2010

Pa imam nove copate. Saj gotovo veste, kako se jaz domislim, da bi nekaj imela in potem to reč iščem, iščem in iščem. Dokler je ne najdem. Nikoli nisem prepričana, kaj mi predstavlja večji užitek, iskanje ali trenutek, ko imam reč končno v rokah in lahko rečem, da je moja. Backa sem iskala kar nekaj časa …

… in končno sta moja.

Nagrada pa je bila … Kajpak sladoled.

45 Responses to “Moja backa!”

  1. Jazz said

    In ti ju takole kar naprej nasajaš… joj,joj…boga no

  2. Jazz said

    Aja,sladoled pa bi,čeprav me že en teden po grlu malce žgečka.😛

  3. nevenkica said

    Sedaj boš hodila po oblakih🙂

  4. zogca said

    Nevenka, tudi prej sem, tudi brez copat sem.

  5. Lynx said

    Sedaj boš hodila po oblakih

    Komajda sem ugotovil, do to nista ne oblaka, niti kakšna dedka, ampak ovna.😯

  6. nevenkica said

    Lynx….ovčki. Oblački so ovčice, copati pa mehki kot oblački, Žogca pa pravi, da zna biti očarana o življenja tako, da ves čas hodi po oblačkih…tudi brez copatkov…
    Dedka😦 he, he.

  7. zogca said

    Joj, lynx, joj. Bacek je ovčica.

    Nevenka, ne vem, če sem mislila očarana od življenje. Bolj sem mislila zblojena in ne v stiku z realnim svetom.🙂

  8. Urška said

    Kje si ju našla?😛

  9. Lynx said

    Dragi dekleti, za razliko od koz, imajo z redkimi izjemami pri ovcah samo samci roge. 🙂

  10. zogca said

    Benetton v Gorici (tisti stari, italijanski). V zgradbi, kjer je bila nekoč Standa.

    Kje si ju našla?

  11. zogca said

    Tim jest dala …😉

    Dragi dekleti, za razliko od koz, imajo z redkimi izjemami pri ovcah samo samci roge.

  12. nevenkica said

    He, he..zblojena🙂 no, ni ravno hudo.

    Lynx, ajej, sem mislila, da so tisto nogice, pa so res rožički. Ampak bacek je majhen ovenček.

  13. asdf said

    meni tadva zgledata kot da jima je nekdo nekaj zadaj not potisnu… pa se ne upata zadret… samo okice sta izbul’la…

  14. zogca said

    To pa je sočen opis.😉

  15. asdf said

    kaj ne potisneš svojih nog zadaj noter?…

  16. zogca said

    To pa ja. Ampak meni se je bralo drugače, malo bolj … Saj veš.

  17. asdf said

    ja vem, pa si nisem mogel pomagat… daj- poglej ta frisa!

  18. zogca said

    Saj ju gledam. Non stop. Zaljubljena sem vanju. Backa moja.

  19. webmaher said

    asdf ima prou, to so ji makaronarji uvalili eno levo kitajsko robo, jaz mam pa čist ta prav original:mrgreen:

  20. zogca said

    Ha ha ha!

  21. webmaher said

    najlepša backa na svetu mAM, kajne Žogca:mrgreen:

  22. zogca said

    Nak, moja sta lepša.

  23. webmaher said

    Ti si bl pristranska, kot vsi sodniki v Turčiji skp, dej anketo nared pa naj ljudstvo odloči:mrgreen:

  24. zogca said

    A potem se ti strinjaš glede sodnikov? Mislim na Turčijo.

  25. lynx said

    najlepša backa na svetu mAM, kajne Žogca

    To sta dedka. 😀

    A potem se ti strinjaš glede sodnikov? Mislim na Turčijo.

    Nikoli ne navijam za Srbe, v soboto pa sem. Pravzaprav sem bil proti Turkom.

  26. zogca said

    🙂

    Nikoli ne navijam za Srbe, v soboto pa sem. Pravzaprav sem bil proti Turkom.

  27. webmaher said

    Na koncu so sodniki fajn pogoljufali, najprej namerna pol pa še osebna, kje Turk zakucAL Srb se mu je pa umaknil … čista kraja sodnikov … ajd Žogca zdej pa priznej, kar morš priznati:mrgreen:
    A ankete ne morš narediti na ajnsc cvaj draj🙂

  28. zogca said

    Mah, lej, jaz se na košarkarska pravila ne razumem najbolj, sem pa videla, da so moji prijatelji Srbi pisali, da je šlo za hudo krajo. Nisem vedela, ali pretiravajo, ker so izgubili ali pa je res šlo.

  29. webmaher said

    lejo pa nisem mislil, da priznaj, da so ti košpravila španska vas:mrgreen:
    Nič niso pretiravali, sodniki so točno v ključnih momentih, ko se je tekma lomila pomagali Turkom … najbolj blesavo pravilo pa je namerna oz. nešportna osebna napaka, kjer ima ekipa proste mete pol pa še žogo z avta …

  30. Tana said

    Backka sta pa luštkana, ampak za majhne punčke.🙂

  31. zogca said

    In jaz to po duši tudi sem.

    ampak za majhne punčke.

  32. zogca said

    Ne ravno španska vas, ne bom pa trdila, da mi je vse jasno in da lahko suvereno razpravljam o tem.

    lejo pa nisem mislil, da priznaj, da so ti košpravila španska vas

  33. zogca said

    Okej, zdaj imajo besede srbskih prijateljev zame dvojno težo, ko si jih potrdil tudi ti.

    Nič niso pretiravali, sodniki so točno v ključnih momentih, ko se je tekma lomila pomagali Turkom … najbolj blesavo pravilo pa je namerna oz. nešportna osebna napaka, kjer ima ekipa proste mete pol pa še žogo z avta …

  34. mmisaa said

    Žogca, sorry, ampak njegova sta mi bolj všeč.:)
    Mogoče, ker sta nasmejana.

  35. romeno said

    Koliko jaz vidim je to enaka fotografija, web je edino dodal očke in nasmeh🙂

  36. zogca said

    Saj!

  37. webmaher said

    Romeno to so moji backi kaj pa ti misliš😆
    Pol Avstrije sem obredu sam da sem nasmejene dobu ne pa tko zaskrbljene kma Žogca:mrgreen:

  38. romeno said

    Web, kaj praviš na tole?

  39. webmaher said

    nič, saj sem reku da so Srbe oguljufali že z uno nešportno pol se je tekma obrnila Turkom v prid pa sodniki so pravi čas pomagal … zdejle gledam finale US Opna, ki ga je prekinil dež … morda pa Đoko maščuje nepravdo, čeprav bo težka😆

  40. zogca said

    A potem je imela mama prav, ko je rekla, da tisto včeraj ni bil finale. Mi je pravila o tenisu in ker je bila to nedelja zvečer, sem sklepala, da je šlo za finale, ona pa, da ne.

  41. webmaher said

    tvoja mamica ima včasih celo prav, ti šmenta ti😆
    Nadal je osvojil še US Open in ima karierni Grand Slam … Đoković bo moral še mal žgancev pojest pa Žogca mu bo mogla zvezde naštelat:mrgreen:

  42. zogca said

    Vidiš, tega mi pa mama ni povedala, ko sem malo prej klicala? Ponavadi mi takšne novice zelo jezno in ogorčeno sporoči.

  43. webmaher said

    Tekma je bla ponoč in enkrat celo za uro in pol zaradi dežja prekinjena … očitno mamica dons ni bla prave volje🙂

  44. zogca said

    Ne, bila je super volje, ampak tenis ji je pa očitno ušel. Še dobro, ker zadnji teden je bila navijaško skoraj preveč aktivna.

  45. zogca said

    Usoda mojih backov. Vsak dan sta vsaj nekajkrat zaplenjena.

Leave a Reply

 
