Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nevzdržno si te želim!

Posted by zogca na september 10, 2010

RAJ

Sladka bolečina me noro vznemiri,
ko me nežno zagrizeš v vrat
in potem tvoje ustnice zadrhtijo
na mojih prsih,
tvoje dlani pa me hrepeneče
posadijo v tvoje naročje, v raj,
iz katerega nočem biti izgnana.

Obožujem dotike tvoje ljubezni,
nevzdržno si te želim do dna
svojega sveta, skupaj prodirava
v čudovito harmonijo teles …

Čarobna in čudežna je najina sreča,
ko goriva v strasteh
nedoumljivega poželenja
in se najini duši
ljubita neskočno.

Nevenka Klemenc

28 Responses to “Nevzdržno si te želim!”

  1. nevenkica said

    O, Žogca, katero pesem si potegnila iz arhiva🙂 Hvala.

    Če se spomnim te ljubezni. Hja. Kaj vse je moškim minljivo. Ženskam pa ne.
    Cela knjiga je bila posvečena nama.
    In sedaj vsa ta bolečina in žalost. Bom o tem pisala do konca življenja?
    In se mučila za vsako besedo in v njej iskala svojo krivdo? In miljon opravičil za vsako njegovo? Iskala pravila življenja in jih oblikovala v nekakšno modrost?
    Gojila brezplodna upanja v neskončnost?

    Saj z racionalizacijo človek poskuša vzpostaviti zdravo razdaljo, da vsaj vsakodnevno nekako funkcionira.
    Tudi poezija poskuša biti nekoliko bolj pošteno kritična. A dejstvo je, da je že ljubezen sama dovolj odprtih oči, da ve kaj ne štima in hoče zavestno reševati.
    Težko je, če je en partner ozaveščen, drugi pa ne, če eden ljubi, nekdo pa več kot zaljubljen ne zna biti in seveda ne vloži v zvezo neobenega napora. Ne čustvenega ne intelektualnega. Pripravljen je samo jemati, dati pa nič. Da se namreč predvsem razumevanje in sprejemanje, prek tega se manifestira ljubezen, ne samo prek raja, ki ga človek ne želi izgubiti.
    Brez razumevanja in sprejemanja se zgodi točno to. Zapraviš raj.

  2. Tana said

    Krasna pesmica. Strasna. Resnična. Takšna kot je ljubezen. Ko se imata dva res rada.

    Me je kar spreletelo🙂

    Nevenka, sem že enkrat nekje napisala, da so mi tvoje pesmice ene lepših. Jih berem tudi na tvojem blogu. Komentiram pa ne, ker ne najdem pravih besed, ne znam v besedi izrazit tega, kar čutim. Tebi je to dano. Res čestitke.

    Kaj vse je moškim minljivo. Ženskam pa ne.

    Saj je tudi ženskam minljivo, res pa je, da ne vsem. Pa tudi ne vsem moškim. So izjeme na obeh straneh.

  3. zogca said

    Me je ravno par dni nazaj ena damica z bloga vprašala, ali je ta zbirka (vsakomur jo priporočim) posvečena istemu moškemu, ki ga še zdaj ljubiš. In sem rekla, da ja.

    Cela knjiga je bila posvečena nama.

  4. zogca said

    Drugače pravijo, da moški prebolevajo težje kot ženske. Jaz nimam takšnih izkušenj. Vsaj v moji okolici ne. Se mi zdi, da se z ljubeznijo bolj mučimo ženske.

    Kaj vse je moškim minljivo. Ženskam pa ne.

  5. zogca said

  6. Janis said

    Drugače pravijo, da moški prebolevajo težje kot ženske. Jaz nimam takšnih izkušenj. Vsaj v moji okolici ne. Se mi zdi, da se z ljubeznijo bolj mučimo ženske.

    Moški so vzgajani v samozadostnost in velikokrat vstopajo tudi v resna v razmerja na tak način, da se čustveno ne navežejo tako usodno na žensko kot obratno. Seveda je pa catch: ko/če pa res enkrat ljubijo eno žensko, je velika verjetnost, da bo to njihova nezaceljena rana, ki je nobena naslednja ne bo smela drmat, če bo hotela, da zveza funkcionira. Pač. Usodne ljubezni so take.

  7. nevenkica said

    Ja, ta preklemanska usodnost.
    Kaj češ. Nekatere ljubezni so preprosto res velike.

    Otrok ne bo, bodo pa pesmi.

  8. nevenkica said

    Tana, jaz bi bila pa vesela, če bi kdo kaj pokomentiral.
    Saj v pesmih zahajam v vse možne oddtenke, ki so človeški.
    Od želje, da bi se človek odtrgal, da bi racionaliziral, da bi razvrednotil, da bi se čutil osvobojenega bolečine…in potem tudi o preprostem priznanju, da je ljubezen dokaj neuničljiva in tako naprej….
    Skoraj vsako jutro se prebudim z novim občutjem in spoznanjem…
    Čeprav se pravzaprav vrtim v krogu. Po svoje je neskončen.

  9. nevenkica said

    He, he…
    to je nevaren teren. Moški so se vzdržali komentarjev🙂

  10. zogca said

    Bemtiš usodo. Ampak je pa tudi tako. Ko ostanejo pa brez tiste naslednje, potem ona postane usodna in nepreboljena. Poznam takšen primer. Ko je bila bivša svetinja vseh svetinj, ne sedanja. Dokler ni potem sedanja odšla in se je prišlo do spoznanja, da je bila pravzaprav sedanja tisočkrat večja ljubezen od bivše.

    Usodne ljubezni so take.

  11. zogca said

    A ne?

    Moški so se vzdržali komentarjev

  12. zogca said

    Sicer pa dobro jutro!

    Danes je zame prav praznik. Včeraj sem zaspala ob polnoči, čeprav bi bila morala delati še kar nekaj ur. Zaspala, spala osem ur in vstala ob normalni uri, ob osmih. Zdi se mi, da sem se prerodila, prav res. Sicer zamujam s projektom in verjetno bo zato manjša štala, ampak tudi jaz sem človek. Človek, ki je zadnjih pet dni garal kot suženj. Zdaj se takoj spravim delat, potem pa napišem eno objavo za blog. Z mojimi novimi copatki.

  13. zogca said

    Mimogrede, Janis, to si videla, kako zelo si priljubljena? Znova.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6442160

  14. nevenkica said

    Uf, sršenje gnezdo.

  15. zogca said

    Ne, Nevenka, sršeni so moškega spola. Osje.

  16. nevenkica said

    Ja, saj res.🙂

    Veš podobno sem doživljala na pesnik.netu.
    Tam je bila neka a j d a ,ki je sicer mama znanega i z t o k a vrtnarja na blogosu, ki je zjebala cel portal s svojo hinavščino in okorelo in plagiatsko “poezijo”. Ne vprašaj, če ni prilezla na blogos, vsako jutro prebere kaj napišem in potem plenka variacije na moje teme. V glavnem krade inspiracijo. Danes me je zaneslo na morje, med galebe idi, pa poglej kaj je ona pisala.
    Njen jezik je trd, nizkoizpoveden, nasičen z rodilniki, posiljeno metaforičen in agresiven, nima občutka ne za ritem, ne za vsebino – ne vem na koga lahko to njeno pisarjenje naredi vtis. In kaj misliš zakaj se je obesila na blogos?
    Na vsak način hoče tekomovati. In dobiti hvalo, pozornost….tako kot njen sinek.
    Oziroma obratno. Ker so vsi normalni ljudje zapustili pesnik net. Zaradi nje.
    (in uredniške politike, ki ji je dovoljevala njeno obnašanje).

    Tako, človek nima kam pobegniti pred posnemovalci…ahh, beda, res.

  17. Tana said

    Pozabila pozdravit… dobro jutro🙂

  18. lynx said

    Bemtiš usodo. Ampak je pa tudi tako. Ko ostanejo pa brez tiste naslednje, potem ona postane usodna in nepreboljena. Poznam takšen primer. Ko je bila bivša svetinja vseh svetinj, ne sedanja. Dokler ni potem sedanja odšla in se je prišlo do spoznanja, da je bila pravzaprav sedanja tisočkrat večja ljubezen od bivše.

    Tudi jaz zagovarjam tezo, da imamo moški “dolg kabel”, da bolj kot besede razumemo dejanja, čeprav jih včasih razumemo prepozno:

    http://med.over.net/forum5/read.php?275,6426099

  19. zogca said

    Tole, lynx? Tole je varanje. Sem skoraj sto posto.

  20. zogca said

    Tana, koga si pa tako želiš?😉

  21. Janis said

    Mimogrede, Janis, to si videla, kako zelo si priljubljena? Znova.

    Tudi MON ni več tisto, kar je včasih bil. Včasih so bile haterske teme bolj kvalitetne in so vsaj do konca zdržale samo v premlevanju tistega, na katerega čast so bile odprte😀

    Mislim, da je čas, da jim dokončno priznam, da sem v resnici 2200 let star vampir😉

  22. maxi said

    Tana, koga si pa tako želiš?😉

    Ja, sušilca😀

  23. Zvezdica said

    Zogca,

    zate, da bi srečala tistega, ki bi ga neizmerno ljubila in bi ti to ljubezen vračal v enaki meri. Res, res ti želim vso srečo in verjamem, da nekoč tudi boš.

  24. zogca said

    Ih, Zvezdica, sem nehala fantazirati v tej smeri. Zdaj živim bolj z dneva v dan. Pesmico bom pa poslušala, čim najdem slušalke. Nekje sem jih uspela založiti v zadnjih pol ure. Nocoj moram biti malo tišja, ker sem baby sitter.

  25. zogca said

    Mene so tudi teme nekoč bolj povlekle. Kot da so se nekatere teme izpele, ker so bile obdelane že na 1.001 način.

    Tudi MON ni več tisto, kar je včasih bil.

  26. zogca said

  27. zogca said

  28. Tana said

    Ja, sušilca😀

    Točno tega maxi.
    Še posebej, če bi tista močilna naprava, ki jo je predlagal lynx preveč spuščala, potem bi le-ta bil več kot nujno potreben🙂

Leave a Reply

 
