Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jupi, dobila sem žogco!

Posted by zogca na september 7, 2010

Čeprav se zadnje čase kdaj zgodi, da mi v kakšni restavraciji ali trgovini rečejo gospa in ne gospodična (ti, ki se zdaj smejiš, se me popoldne pazi), se še vedno darilom veselim kot majhen otrok. Tako po otročje sem se razveselila sinoči, ko je ena izmed prijateljic, ki sem jo spoznala prav prek bloga, iz torbice izvlekla žogco in mi rekla, da jo je dobila v času svetovnega prvenstva, se takoj spomnila name in jo je ves ta čas hranila zame.

Oja, ključi bodo odslej viseli na žogci. Tebi pa, saj veš, kdo si, hvala. Upam, da bova kmalu spet kofetkali.

41 Responses to “Jupi, dobila sem žogco!”

  1. romeno said

    Nekje sem zasledil, da so po novem vse ženske nad 18 gospe, ker se nihče več ne poroča🙂

  2. webmaher said

    Gospa Žogca, čudovita ste:mrgreen:

  3. zogca said

    Tega sicer nisem zasledila, ampak menda je nespoštljivo reči gospodična gospodični mojih let.😉

    In zdaj vprašanje.

    Smo “redi” za nocojšnji fuzbal? Je kakšen junak tukaj, ki sploh ne bo gledal?

  4. zogca said

    Kje imam zdaj tisti bič?😉

    Gospa Žogca, čudovita ste

  5. webmaher said

    Srbom je treba skriti Žogco in smo zmagal:mrgreen:

  6. zogca said

    Če ne bo žoge, potem več kot nerešeno ne more biti.

  7. webmaher said

    Tole sem mislil zdaj pa šprint, da me una z bičem ne ujame:mrgreen:

  8. Težka bo, planeti nam niso ravno naklonjeni, lahko bi bili celo zelo zadovoljni z točko. Je pa seveda vse v nogah in glavah naših fantov…

  9. webmaher said

    Stavnice pravijo 75% za Srbe in preostalo za naše … edina zmagovalka je Žogca:mrgreen:
    Jaz pravim, da bo 2:1 za Srbe …

  10. webmaher said

    Astroskop, a so planeti bolj naklonjeni Srbom?

  11. Tana said

    Astroskop, a so planeti bolj naklonjeni Srbom?

    web, madonca si radoveden, noooo🙂

    Danes sem ti pripravila nekaj za pogret, ker ti bo verjetno bolj pasalo, kot kaj osvežujočega. Pa nekaj malega sem dodala za grickat, če boš preveč nervozen🙂 Vse bo pravočasno dostavljeno, tako da nič ne skrbi🙂

  12. Tana said

    web, vse te čaka pred vrati, samo stegnit se moraš :))

    A se je že začelo?

    Kje pa je naša žogca?

  13. zogca said

    Žogca je pred tevejem.😉

  14. Tana said

    Žogca je pred tevejem.😉

    No, pridna, ampak začetek si pa vseeno špricala🙂

  15. romeno said

    Ok v petek je Ljubljankič zapravil vse šanse, a danes jih bo pa Dedič😕

  16. Tana said

    Dedič je zapravil drugo priložnost🙂

    Pa saj to ni res🙂 )))))

  17. zogca said

    To se ti samo zdi. Niti himn nisem zamudila.

    No, pridna, ampak začetek si pa vseeno špricala

  18. Tana said

    To se ti samo zdi. Niti himn nisem zamudila.

    Ups, pardon🙂 Zdaj sem se spomnila, ti imaš obisk :))))
    Potem je pa tako vse opravičeno🙂 A kaj grdo gleda?

  19. Jazz said

    Sem Keka že na tekmi z Irci nazjal,pa povedal,kdo naj igra. Se ga ne prime…

  20. zogca said

    Ne, v bistvu sem jaz na obisku.😉 On preklinja, vpije, nori. Se kar nazaj držim.

    Zdaj sem se spomnila, ti imaš obisk )))

  21. zogca said

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

  22. romeno said

    Uf hvala bogu, da je sodnik slep🙂

    Bravo Novagooooool

  23. Tana said

    Bravo naši, usred Beograda jih nažigamo !!!!!!!!!!!!!!!

  24. Tana said

    web, nisi nič javil… je vse v redu?

    Ti je mogoče napitek zaškodil? Je bil premočan? Preveč ruma :)))))

  25. Izbrana said

    Da ne bi kdo mislil, da nisem videla!!!!!😉

  26. zogca said

    Vem, Izbrana. In vidim, da spremljaš njegovo norenje po Fejsu.😉

  27. zogca said

    Zakaj slep? Saj tisto ni bil ofsajd.

    Uf hvala bogu, da je sodnik slep

  28. romeno said

    Sem najprej bil prepričan, da je bil. Ampak mamo pa vseeno srečo🙂

  29. Tana said

    Dobri so naši! Žogca, se še kar nazaj držiš?🙂

  30. webmaher said

    Če ne bi bilo Tane bi še drugega dobili, eto tako to je … celo tekmo so nas prosili dajte nam gol, ko smo ga dal in ko jim bi moral še kakega pa smo jim bratski dozvolili da so izenačili … 99 sodnikov od 100-ih bi tam piskalo penal za Srbe, čeprav tudi počasni posnetek ni dejansko pokazal ali je šlo za kontakt ali pa je Srb odglumio manirom največih majstora srbskoh pozorišta:mrgreen:
    Zdaj če oktobra Ferce in Estonce na nabutamo nimamo kaj več iskat kar se tiče prvega mesta v skupini … zdej grem pa metuljčke iskat, upam da najdem vsaj dva tako kot včeraj:mrgreen:

  31. zogca said

    Aha, celo tekmo sem se držala nazaj. Preveč fanatizma je bilo v eni sobi.

    Žogca, se še kar nazaj držiš?

  32. zogca said

    Teve ugasnjen, mir, Žogca dela za službo.

    Jutri pa košarka.

  33. dronyx said

    Do japonskih kroglic ti sedaj manjka samo še ena takšna žogca.

  34. zogca said

    A ne dve?:mrgreen:

  35. Jazz said

    34.zogca said
    september 8, 2010 at 11:37 am
    A ne dve?

    Nekam veliko veš ti o teh rečeh… 😉

  36. zogca said

    Videla sem jih, ampak imela jih pa res nisem. Pa saj veš, da mene ne bi bilo sram priznati. Celo pohvalila bi se.😉

  37. zogca said

    Na košarko ne bo nobenega komentarja?😦

  38. webmaher said

    a ti spiš, tako kot so naši v abrambi😆
    saj sem že jazt nekje vse povedal, kaj bi pa še dodala kle:mrgreen:
    Raje povej kolk mest vodi na Olimpijske, da vemo a majo naš sploh še kak motiv al nas bojo zdej prvo še Španci povozili😆

  39. romeno said

    Web, če so podatki na wikipedii točni potem samo ena ekipa dobi karto za London in nekako sumim, da to ne bo ekipa, ki bo zasedla peto mesto🙂 http://en.wikipedia.org/wiki/Basketball_at_the_2012_Summer_Olympics

    Drugače pa ja razbili so nas, kot kanto. Saj mi nismo bili tako slabi, ampak so oni bili fenomenalni.

  40. zogca said

    Ne, delam nekaj za službo.

    a ti spiš, tako kot so naši v abrambi

  41. webmaher said

    Zato nihče ne igra z vsemi najboljšimi pa Svetovno je … se pravi je res Evropsko bolj važno … narobe svet … sicer pa našim nimamo kaj očitat, naredili so več kot je kdorkoli pričakoval, zdej naj samo pogumno odigrajo še ti dve tekmi in to je to😆
    Žogca, teb pa dobr plačajo nočne:mrgreen:

Leave a Reply

 
