Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bemtiš, kje je zdaj to sonce?

Posted by zogca na september 7, 2010

Koledar pravi, da je danes sedmi september. Moj spomin pravi, da sem za deseti september načrtovala morje. V tem mrzlem trenutku gotovo lahko napišem, da sem vesela, da so se ti načrti “sfižili”. Čepim v debelem puloverju in še debelejši trenerki, ob meni pa je vključen električni radiator. Malo zato, da me spravi na temperaturo, na kateri moje telo lahko opravlja vse svoje funkcije, še bolj pa zato, da mi ne treba okoli nositi mokrih oblek. Prala sem v nedeljo. Dva stroja. Minila je nedelja. Minil je ponedeljek. Mokro, vlažno, mokro, vlažno. Naj takšne cunje tlačim v nahrbtnik? Nak, ne bo šlo.

Joj, tako rada bi spet hlačke sušila na soncu. Tako rada bi še okoli hodila brez žab. In da, tudi kakšno pego bi še želela pridelati pred zimo. Ni pošteno, da je poletja že konec in še bolj je nepošteno, da imamo sredi septembra november. Morje? Mogoče v skafandru.

115 Responses to “Bemtiš, kje je zdaj to sonce?”

  1. Nevenka said

    Ja, jaz sem imela občutek, da je letos poletje trajalo samo tri tedne.

  2. mmisaa said

    Odkar imam sušilec, nimam več mokrih cunj.
    Celo likati mi ni več treba.
    Kako malo je potrebno za srečo.

  3. webmaher said

    Mmisaa in postala si … potratna porabnica električne energije-dobrodošla v klubu:mrgreen:
    Nevenka, ne pomnim tako toplotno zanikrnega poletja … prihaja Ledena doba:mrgreen:

  4. Lynx said

    … prihaja Ledena doba

    Zdaj se pa zjasni. Že nekaj časa govoriš o koncu sveta, torej za tako ohladitev ne bo časa.

  5. mmisaa said

    Ej! Živim v hiši in sem do sedaj vedno sušila na zraku. Svež zrak, ja to bo. Včasih je perilo tako prelepo dišalo, da ga je bilo treba ponovno oprati.
    Lp od potratnice!

  6. webmaher said

    Potratnica ne se jeziti, tako mi namreč napišejo, ko vstopim na znamenito spletno stran Porabim kar rabim od ElektroGorenjske:mrgreen:
    @Lynx konec sveta je lahko takšen ali drugačen, za Ledeno dobo je pa še čas:mrgreen:

  7. lynx said

    Žogca bo v prihajajoči ledeni dobi najbolj nadrsala ker je zmrzlikava.

  8. maxi said

    Žogca bo v prihajajoči ledeni dobi najbolj nadrsala ker je zmrzlikava.

    Me too…😦

  9. nevenkica said

    Me too😦

    Jaz sem včeraj prav resno vklopila ogrevanje.

  10. nevenkica said

    In Žogca, kaj je najuhuje. Zimsko bundico imam čisto zmahano, že tri leta jo drajsam in perem. Sem šla pogledati v trgovine, komajda se pozna pridih jeseni, kak tenek, kratek plašček je v ponudbi in to je vse.
    Vsaj tam, kjer sem si ogledovala.
    Prav slab občutek imam, ker se mi zdi, da bo prej sneg kot ponudba toplih oblačil.
    In škornji me tudi iščejo. In ena dobra službena “potovalka”, he, he…no, torbica, v katero lahko zbašem vse, kar potrebujem za moje dnevne migracije🙂
    In če bo sreča mila, bi si kupila še klobuček. Rada nosim klobučke.

  11. Izbrana said

    Me too!😦
    Kurim zvečer že od prvega septembra!

  12. Tana said

    Blagor vam, ki lahko zakurite, kadar vam paše. Mi smo pa odvisni od drugih. Tistih pa zgleda še nič ne zebe🙂

    Res pa smo danes v službi začeli z gretjem, tako da je bilo kar prijetno.

    Isto kot Žogca že od nedelje sušim perilo, vse vlažno in nikakvo. Razmišljam da bi kupila pralni stroj kombiniran s sušilcem. Pa ne vem ali se to obnese. Če ga ima katera naj kaj napiše. Jaz sem pred leti imela posebej sušilec, ki sem ga potem odstranila, s kombiniranim pa res nimam izkušenj.

  13. Tana said

    Sem šla pogledati v trgovine, komajda se pozna pridih jeseni, kak tenek, kratek plašček je v ponudbi in to je vse.
    Vsaj tam, kjer sem si ogledovala.

    Nevenka, povsod je tako. Novo jesensko/zimsko kolekcijo bodo trgovine dobile tam okrog 15.sept. Vsaj vsako leto je bilo tako. Letos pa je vreme prehitelo🙂

  14. maxi said

    Razmišljam da bi kupila pralni stroj kombiniran s sušilcem. Pa ne vem ali se to obnese.

    Moja mama ga ima, vendar ni preveč zadovoljna. Pravi, da slabo suši in ker je manjši boben tudi precej mečka.

  15. Tana said

    Pravi, da slabo suši in ker je manjši boben tudi precej mečka.

    To sem tudi jaz slišala, da sušenje zelo dolgo traja in povrhu še slabo suši. Tako, da se res ne morem odločit. Nimam pa nekega prostora, da bi imela sušilec posebej. Lahko bi edino imela en stroj na drugem. Kako pa imaš ti urejeno glede sušenja?

  16. maxi said

    Jaz imam sušilca na pralnem stroju; sploh ne vem, če prakticirajo, da je vsak stroj zase?!.

    Hm…si sploh ne predstavljam več biti brez sušilnega stroja.

  17. Tana said

    Jaz imam sušilca na pralnem stroju; sploh ne vem, če prakticirajo, da je vsak stroj zase?!.

    Saj to je en stroj na drugem🙂

    Mene pa so prepričevali, da to pač ne zgleda za v kopalnico, da je preveč nabito. A ti imaš to v kopalnici?

  18. maxi said

    Saj to je en stroj na drugem🙂

    Da.🙂

    A ti imaš to v kopalnici?

    Tako je.🙂

  19. Tana said

    Hvala maxi za informacije. Grem takoj jutri v akcijo in v nakup sušilca.

    Kakšen sušilec pa imaš (znamka) in tip, če se ti da pogledat🙂 Pralni stroj imam jaz Gorenje, pa saj to itak ni bistveno, sušilec je lahko tudi druge znamke?

  20. maxi said

    Ne rabim gledat, ker vem; Gorenje🙂
    Aja, tip…eh, moj je star že cca 5 let, zagotovo ga nimajo, vzami kak nov model, srednjega ranga pa je po moje ok.

    Ugoden nakup!😉

  21. Tana said

    Hvala maxi, tokrat imaš ti pijačo v dobrem🙂

  22. maxi said

    Cool!😉

  23. romeno said

    Baje je fajn, da je kondenzacijski in ne odzračevalni. Kondenzacijskega lahko postaviš kamor hočeš, odzračevalnega pa moraš blizu okna, ker moraš speljati cev ven, da ne navlaži celega prostora🙂

    Ne me met za poznavalca, ker nisem🙂 Ampak sem malo pogooglal in našel tole povezavo.

    http://www.podsvojostreho.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=10602&st=0&sk=t&sd=a

  24. Tana said

    hvala Romeno za informacije. Sem že šla gledat na stran Gorenja in to ugotovila
    http://www.gorenje.si/gospodinjski_aparati/pralni_stroji_in_susilniki_perila/susilni_stroji/lastnosti_susilnih_strojev/kondenzacijski_susilnik

    Pa saj ne moreš verjeti, kako tehnologija napreduje. Ko sem jaz imela sušilec, takih še ni bilo, sem imela cev napeljano skozi okno. To je pa sedaj res super.

    Sem že izbrala model🙂

  25. maxi said

    odzračevalnega pa moraš blizu okna

    Tole ne drži ravno, ker lahko cev namestiš v zračnik.

  26. zogca said

    Kupiš si elektručni radiator, kot sem naredila jaz, in potem nisi povsem odvisna.

    Mi smo pa odvisni od drugih.

  27. zogca said

    Maxi, en stroj ti stoji na drugem? Čisto zares?

  28. maxi said

    Žogca, prav zares!

  29. Tana said

    http://www.gorenje.si/gospodinjski_aparati/pralni_stroji_in_susilniki_perila/susilni_stroji/lastnosti_susilnih_strojev/sodobnim_tkaninam_prilagojeni_programi_susenja

    Živ dokaz, da je vse res, kar je napisala maxi. Saj ne morem verjeti, da sem se dala prepričati, da to pa res ni za v kopalnico🙂

  30. Tana said

    Kupiš si elektručni radiator, kot sem naredila jaz, in potem nisi povsem odvisna.

    Saj električni radiator imam. Samo to ni to. Je za prvo hudo silo.🙂

  31. Tana said

    Žogca, moje linke lahko skrajšaš, če se da🙂 da ne bo tako grdo zgledalo.

  32. zogca said

    Ne, saj je kul, Tana, linke krajšam samo, če so tako dolgi, da razbijejo stran. Drugače ne.

  33. nevenkica said

    Jaz se ogrevam s klimo tudi skoraj celo zimo, razen kadar pade temperatura pod -5 stopinj C. Meni se je izkazalo kot zelo pametna rešitev, predvsem stroškovno.
    Ampak nisem v bloku.
    Morda pa tudi tam klima ne bi bila slaba rešitev. Poleti bi se malo hladila, v prehodnem času pa grela.

  34. zogca said

    To delajo eni moji prijatelji in sploh ne morem verjeti, da je to tako poceni, kot govorijo.

    Jaz se ogrevam s klimo tudi skoraj celo zimo, razen kadar pade temperatura pod -5 stopinj C. Meni se je izkazalo kot zelo pametna rešitev, predvsem stroškovno.
    Ampak nisem v bloku.

  35. webmaher said

    Aha Tana, dobrodošla v klub potratnih porabnic električne energije:mrgreen:
    Klima, je res super za prehodno obdobje … no pri meni za zdej v dnevni greje kar plazma😆

  36. webmaher said

    Če bi bil jaz v bloku tako kot Žogca in da je stanovanje vsaj na drugem štuku in seveda ne na zadnjem, bi jaz ziher uporabljal klimo za vse prostore … in ogreval bi tudi ponoči ko je tapocen😆

  37. zogca said

    Hmmm, tole je za preučit. Sploh zdaj, ko nam bodo uvedli te števce.

  38. asdf said

    oj!
    jaz sem superpotraten…
    imam sušilca kombiniranega s pralnim- ni pripomb,
    in klimo z gretjem- uporabljal dvakrat do sedaj za gretje in trikrat za hlajenje…
    vse deluje- prave potrebe pa razen za sušilec v prehodnem letnem času (dokler ne kurijo), pa pravzaprav ni.
    suši dobro in mečka tudi. ampak jaz že leta ne peglam, tako da je to samo niansa k večni neurejenosti… pravijo, da sem razcapanc, pa mama me malo čudno gleda. šmorn- ona še gate pa spodnje majce lika…(kar seveda ne opravičuje moje domnevne neurejenosti… ampak meni je popolnoma vseeno).

  39. maxi said

    …ampak jaz že leta ne peglam…

    Likanja tudi jaz ne maram…buuu, me kar trese, ko grem mimo likalnika.

    Ampak, da ne hodim zdaj ravno zmečkana, se potrudim prec, ko je v sušilcu suho zložit; odpade 80% likanja.

  40. zogca said

    Jaz pa peglam. Samo ne vsega. In kupujem tako in tako samo majice z elastinom. Te se speglajo na meni.😆

  41. Nevenka said

    Žogca, klima /inverter/ deluje po principu toplotne črpalke in ne pretvarja direktno električne energije v toploto. Za enoto toplote porabi tako bistveno manj električne energije, ker del toplote vzame iz zunanjega okolja.
    Zato je tako ogrevanje na koncu veliko cenejše od ostalih ogrevanj.

  42. Nevenka said

    Likam tudi jaz skoraj ne.
    Zelo pazim kaj kupujem. Obesim, oblečem. Konec.

  43. zogca said

    Koliko na primer stane ogrevati 80 kvadratov?

  44. nevenkica said

    Žogca, jaz imam 56 kv.m in imam celoleten strošek elektrike cca 600 EUR.
    To je vsa poraba elektrike plus ogrevanje celo zimo, eventuelno 14 dni na zimo kurim centralo na butan, ki je drag kot hudič.
    Ko sem ogrevala na plin, me je samo ogrevanje prišlo okoli 230 EUR na mesec. Ogrevamo pa vsaj šest mesecev na leto.
    Toliko samo za orientacijo.
    Investicija je znašala cca 800 EUR z montažo vred.

  45. nevenkica said

    Aja, in elektriko plačujem mesečno, poraba razdeljena na dvanajst mesecev in to znese 50 EUR na mesec.

  46. maxi said

    Žogca, jaz imam 56 kv.m in imam celoleten strošek elektrike cca 600 EUR.
    Aja, in elektriko plačujem mesečno, poraba razdeljena na dvanajst mesecev in to znese 50 EUR na mesec.

    Hmm…tale reč je pa za razmislit.

  47. webmaher said

    Kdaj sem že jaz govoru, da je treba se ogrevat z elektriko oz. klimo…ta država je bulana pa še Turki so nas prebutal do polčasa. Naš Turk pa samo denar zapravlja in Turkom je že oblubu džamijo sred Ljubljane:mrgreen:

  48. Jazz said

    Kaj se žogajo z nami…

  49. Jazz said

    Maxi,vi mate toplovod tako napol zastonj… s šestko bo pa menda čist!😛

  50. maxi said

    To ti misliš Jazz, jaz pozimi plačujem ogrevanje cca 100 € na mesec.

  51. Jazz said

    50.maxi said
    september 8, 2010 at 9:11 popoldan
    To ti misliš Jazz, jaz pozimi plačujem ogrevanje cca 100 € na mesec.

    To samo v ogrevalni sezoni,ali skozi celo leto?

  52. webmaher said

    in Maxi kaj bi še rada, saj maš že skoraj zastonj:mrgreen:

  53. maxi said

    To samo v ogrevalni sezoni,ali skozi celo leto?

    Čez leto pavšal, v ogrevalni sezoni pa dvignejo zneske na kao realne. In potem jaz plačujem ogrevanje toliko kot ga plačujejo dvostanovanjske hiše.
    Seveda, ker je zdaj moda s temi števci, jih bomo menda dobili tudi mi.

  54. webmaher said

    Maxi ako imaš možnost v kar dvomim, potem jebeš števce in se sklimatizirej … sicer pa kot sem jaz na tekočem, bi števci morali prinesti znižanje stroškov … poznam primere, ko so plačevali tisti pavšal, s števci pa so privarčevali od 25-50% … najbolje jo tu odnesejo Primorci s toplotnimi črpalkami in klimami ampak nastradajo pa pri vodi😆

  55. zogca said

    Jaz bom zdaj 12 mesecev plačevala po 45 evrov samo za števce. Mimogrede, moja prijateljica par blokov proč je za števce dala točno petkrat manj. Meni se drugače nikoli ni zdelo škoda denarja za ogrevanje, čeprav znesek ni bil nizek, ampak zdaj s temi števci … Tako sem jezna!!!

    Žogca, jaz imam 56 kv.m in imam celoleten strošek elektrike cca 600 EUR.

  56. Jazz said

    55.zogca said
    september 9, 2010 at 12:02 am
    Jaz bom zdaj 12 mesecev plačevala po 45 evrov samo za števce. Mimogrede, moja prijateljica par blokov proč je za števce dala točno petkrat manj. Meni se drugače nikoli ni zdelo škoda denarja za ogrevanje, čeprav znesek ni bil nizek, ampak zdaj s temi števci … Tako sem jezna!!!

    Hja,prijateljica si pač ne zmišljuje.Ti pač hočeš števce roza barve,stajliš,pa ne vem kaj še… evo!!

  57. webmaher said

    to bo Jazz, to … in njen števec ji bo sproti pošiljal stanje na mobija in ji dajal nasvete kako privarčevati, tko da, Žogca ma Mercedesa v primerjavi s prijateljičnim Trabantom:mrgreen:

  58. Izbrana said

    Bemtiš, kje je zdaj ta Žogca!!??😦

  59. zogca said

    Kako misliš, kje sem? A si me klicala na fiksni telefon? Ker na mobi me nisi. Drugače sem pa že od torka v Gorici. A te pokličem?

  60. Izbrana said

    Ne, ne…. Tko me je ideja preblisnila… je pasala na naslov objave!!🙂
    Ti uživaj!😉

  61. zogca said

    Uživam, kolikor mi ni treba delati. V bistvu pa skoraj ves čas delam. Naj zdaj dodam še en bemtiš?

  62. asdf said

    a nisi ti z gorico zaključla?

  63. zogca said

    Zaključila in potem ponovno začela.😉

  64. asdf said

    vedno obstajata dve možnosti – pogreti golaž ali postan krompir…
    eno je dobro, drugo pa ne….
    sreče človeku… nadaljuj citat edija…
    glede na prej napisano je oboje možno. v glavnem gre za vajino dojemanje in odločitev…
    elipse in krogi pa so pravica vseh nas…
    srečno.

  65. zogca said

    Ne gledam tega na takšen način, ker sva bila v prvo prekratek čas skupaj, da bi sploh lahko skuhala kakšno jed. Izrazil je željo, da bi poskusila še enkrat, strinjala sem se in … Ne vem, kaj bo. Zdaj je lepo, kaj pa bo prinesel jutrišnji dan … Vse življenje sem delala načrte, tuhtala, mislila na prihodnost in je šlo vse vedno rakom žvižgat. Zdaj me najbolj zanima to, da mi je danes luštno. In mi je. Samo ko bi se malo manj utapljala v delu in bila lahko malo več spala, potem bi bilo pa idealno.

  66. asdf said

    super, da je fajn! privoščim…

  67. zogca said

    Če me bo morala spet kaj zmlatit po glavi, me pa tako in tako bo.

  68. asdf said

    za mlatenje ni problema. se javim prostovoljno… sem tak švuhtler, da je to edina varjanta, da koga garbam….

  69. zogca said

    Ti, da bi koga mlatil? Ne verjamem. Ti si zadnji, ki bi mu to pripisala.

  70. Tana said

    Nič ne bo z mojo nadgranjo sušilca. Sem se zaletela na “prvo žogo”. Vsa navdušena, kako bom fajn sušila (cote so še od nedelje na štriku). Ko pa sem zadevo resno vzela v roke in začela z merjenjem stroja, da bo sušilec iste dimenzije, sem ugotovila, da pa v višino nikakor ne bo šlo, ker imam nad pralnim strojem omarice. Tako da iz tega ne bo nič.

    Pralni stroj imam šele 3 ali 4 leta, tako da novega tudi ne grem kupovat. Saj v nedeljo že napovedujejo sonce. In potem naprej bo baje še eno poletje.🙂

  71. Tana said

    Jaz se ogrevam s klimo tudi skoraj celo zimo, razen kadar pade temperatura pod -5 stopinj C. Meni se je izkazalo kot zelo pametna rešitev, predvsem stroškovno.
    Ampak nisem v bloku.

    V bloku tak način ogrevanje ne pride v poštev, ker se ne moreš izključiti iz skupnega ogrevanja. Za izključitev potrebuješ 100 % soglasje lastnikov stanovanj. Tega pa ne dobiš.

    Jaz komaj čakam, da bodo namestili števce (po zakonu so obvezni v novi kurilni sezoni 2010/11), ker potem se bo vsak odločil, koliko se bo grel. SEveda pa bo problem še vedno ostal v času, ko se z ogrevanjem še ne začne.

    Pri nas smo nakup števcev plačali iz rezervnega sklada, tako da z nakupom nimamo dodatnih stroškov. Skoraj pa ne morem verjeti, da bi števci za eno stanovanje stali 12 x 45,00 eur.

  72. Tana said

    Asdf: eno je dobro, drugo pa ne….

    Golaž, je (baje) z vsakim gretjem boljši. Še najboljši pa je, ko ga zmanjka. Jaz ga ne maram. Pa pogretih stvari tudi ne🙂

  73. zogca said

    Rezervni sklad že najmanj deset let plačujem 45 evrov na mesec, včasih pa tudi 60. In kot vidiš, to ni bilo dovolj za števce. In da se razumeva, niti pod točko razno nisem v starem bloku. Okej, ganc nov ni, ni pa star.

    Mi lahko verjameš. Imam še nekje doma papir in ko pridem domov, ti ga bom pofotkala. Dvanajst mesecev bom plačevala toliko za števce.

    Pri nas smo nakup števcev plačali iz rezervnega sklada, tako da z nakupom nimamo dodatnih stroškov. Skoraj pa ne morem verjeti, da bi števci za eno stanovanje stali 12 x 45,00 eur.

  74. zogca said

    Jaz pice ne maram pogrete.

    Pa pogretih stvari tudi ne

  75. webmaher said

    Žogca nehi jamrat, na sestanke Hišnega sveta hodi in po mizi večkrat udari pa bo vse tako kot je pri Tani … tam so zgleda tut mal bl pošten:mrgreen:

  76. zogca said

    A veš, da bom začela? Res bom. Vedno rečem, da bom šla, potem se mi zdi pa trapasto. Ampak zdaj pa res grem. Ker ene stvari, ki se dogajajo, so dejansko čudne in sori, gre za moj denar. In ne za malo denarja. Moja prijateljica, na primer, v 20 let starejšem bloku od mojega, plačuje rezervni sklad 10 evrov. Jaz 45. Števce je dobila ne vem koliko ceneje. In ja, to je vsak mesec toliko in toliko denarja.

  77. webmaher said

    jah sej, bila si mal komot in verjela si, da so pošteni ampak tole zdej pa res presega vse meje … razen, če se boš s števcem lahko tudi pogovarjala … Dragi števec, danes pridem domov ob 17. uri, prižgi se pol ure prej na 21° , če ti do 17.30 ne rečem dober dan se izklopi in me počekej da pridem domov😆:mrgreen:😆

  78. zogca said

    Vem, ker vedno bentin. Ker kogarkoli vprašam, res kogarkoli, nobeden mi ne pove takšnih številk. Samo vem pa, da potem sledi praskanje avta s ključi, ziher, če se bom preveč izpostavila. Ampak okej, moj ubogi avto je že star in spraskan na raznih koncih, bo prenesel tudi to.

  79. webmaher said

    nek čudn blok maš ti to, majkemi, Tana je bl srečnica:mrgreen:

  80. romeno said

    Meni se to tako bere kot da tisti, ki ne hodijo na sestanke hišnega sveta plačujejo za tiste ki hodijo.🙂

  81. Tana said

    Žogca, po podatkih objavljenih v reviji Delo in dom z dne 1. 9. 2010 znaša:
    – cena klasičnega elektronskega delilnika (števca) 25,00 eur,
    – cena delilnika z radijskim oddajnikom pa v povprečju 35,00 eur,

    sedaj to ceno pomnožiš s številom radiatorjev v stanovanju in dobiš znesek za plačilo.

  82. Tana said

    web, ne srečnica, jaz sem glede takih zadev zelo “pikolovska”. Zahtevam vse črno na belem.🙂

  83. webmaher said

    edino pravilno Tana, klanjam se😆

  84. zogca said

    A se ti hecaš?

    Ne, v stanovanju nimam 18 radiatorjev in tudi ne potrebujem toliko števcev.

    Žogca, po podatkih objavljenih v reviji Delo in dom z dne 1. 9. 2010 znaša:
    – cena klasičnega elektronskega delilnika (števca) 25,00 eur,
    – cena delilnika z radijskim oddajnikom pa v povprečju 35,00 eur,

  85. Andrej34 said

    zogca said
    Vem, ker vedno bentin. Ker kogarkoli vprašam, res kogarkoli, nobeden mi ne pove takšnih številk.

    🙄 Vsakega še poleg tega vprašaj koliko radiatorjev ima v stanovanju.

    En primer: Razlika v tem, koliko za hrano da 3 članska družina ali 10 članska družina je zelo velika.

  86. zogca said

    Saj, Andrej, saj. Veš, da vem, koliko je kvadratov in koliko radiatorjev. Gre za moje prijateljice, vem in kvadrate in radiatorje.

  87. Andrej34 said

    Tana said
    V bloku tak način ogrevanje ne pride v poštev, ker se ne moreš izključiti iz skupnega ogrevanja. Za izključitev potrebuješ 100 % soglasje lastnikov stanovanj. Tega pa ne dobiš.

    Tana sedi pet.

    Me prav presenečaš. Jaz to ljudem ves čas razlagam po telefonu in folku kar ni in ni jasno.

    Potem ko dobiš soglasje vseh lastnikov, moraš najeti projektanta (z licenco), ki ti naredi projekt za toplotno črpalko z katero boš pokril vse toplotne izgube v stanovanju.

    Nato to kupiti in namontirati. (cena investicije od 5.000 evrov do 15.000 evrov).
    Potem pride stric Andrej34(ali kdo drug) in to pogleda in da štempiljko za odklop.

    Cena ogrevanja z toplotno črpalko v stanovanju je dražja od toplovodnega ogrevanja in tudi kvaliteta zraka v zraku je precej slabša. (več prahu)

  88. Andrej34 said

    Tana said

    Nič ne bo z mojo nadgranjo sušilca. Sem se zaletela na “prvo žogo”. Vsa navdušena, kako bom fajn sušila (cote so še od nedelje na štriku). Ko pa sem zadevo resno vzela v roke in začela z merjenjem stroja, da bo sušilec iste dimenzije, sem ugotovila, da pa v višino nikakor ne bo šlo, ker imam nad pralnim strojem omarice. Tako da iz tega ne bo nič.

    Nič lažjega kot to je rekel Melkijad Pipiju in sta opujsala …:mrgreen:

    Zadnjič sem to naredil pri eni kolegici.
    Omare se “skrajša” (Slovenijaleshoby program)za tistih nekaj cm.
    Cena 20 eurov po kosu in je problem rešen.

    Lahko pa se jih tudi dvigne do stropa ali premakne. Odvisno od tlorisa kopalnice in želje šefice stanovanja.😀😉

  89. Andrej34 said

    zogca said
    Saj, Andrej, saj. Veš, da vem, koliko je kvadratov in koliko radiatorjev. Gre za moje prijateljice, vem in kvadrate in radiatorje.

    Zahtevaj pisno ponudbo in jo primerjaj z ponudbo, ki so jo dobile tvoje kolegice.

    Pa še nekaj. Mesečni odčitek z radiatorja stane od 0.8 evrov do 1.5 evrov po radiatorju. Pomnoži to z radiatorji in meseci.

    Te vrže na rit.

    Pa pol vzameš ponudnika, ki računa odčitke 0.8 evrov in ta ti odčitke čez eno leto poraži na 2 evra.😕

  90. zogca said

    A zdaj razumeš, zakaj pizdim? To je noro, res. Komu oni predavajo, da bo to ceneje?

  91. Tana said

    Andrej 34: Me prav presenečaš.

    A, da te? Saj včasih še sama sebe🙂

    Glede kopalniških elementov pa je tako. Če bi jih dvignila do stropa, bi to bilo previsoko in bi morala vedno na lojtrco stopit, da bi kaj not dala ali ven vzela🙂 Krajšala jih pa tudi ne bi.
    Bom počakala s tem sušenjem in razmislila kako in kaj. Mogoče bom kdaj renovirala kopalnico, ali pa mi pralni stroj crkne in bom takrat “ubila” dve muhi na mah.🙂

  92. Tana said

    Pa še nekaj. Mesečni odčitek z radiatorja stane od 0.8 evrov do 1.5 evrov po radiatorju. Pomnoži to z radiatorji in meseci.

    Andrej34, če imaš namontirane števce z radijskim oddajnikom je odčitek avtomatičen in ni dodatnih stroškov.

    Se motim?

  93. Andrej34 said

    zogca said
    A zdaj razumeš, zakaj pizdim? To je noro, res. Komu oni predavajo, da bo to ceneje?

    Bo ceneje, ker bo vsak plačal toliko, kot bo porabil.

    Nič več pavšala, tako kot je trenutno sedaj na avtocestah.

    In ljudje bodo čez dan zaprli radiator v spalnici in ga odprli zvečer aka bodo celo ugotovili, da se lepše spi in seksa pri temperaturi prostora 18 stopinj, kot pri 26 stopinjah.

    Ker se pa bo blok na splošno ohladil, bo to prizadel nek % pup, ki je zraslo gor v blokovskih naseljih ala Fužine pri temperaturi nad 24 stopin celzija in imajo posledično zaradi tega nerazvito ožilje.
    Seveda zato niso same nič krive, ampak so za to krivi njihovi starši.

  94. Tana said

    A zdaj razumeš, zakaj pizdim? To je noro, res. Komu oni predavajo, da bo to ceneje?

    Žogca, seveda bo ceneje (vsaj za nekatere) in bolj pravično. Ogrevanje bomo plačali po dejanski porabi in ne po “vzajemnosti”.

    To je tako. Če tebi paše, da imaš v vseh sobah odprte radiatorje do fula in skozi celo sezono, boš pač plačala to, kar si porabila. Nekdo, ki pa ima odprt samo en radiator in še tega na minimalno temperaturo, bo pa plačal tudi samo svojo porabo.

    Zdaj to ni mogoče, tudi če nekateri zapirajo radiatorje, plačajo enako po kvadraturi, kot tisti, ki grejemo v vseh prostorih.

    Štos je v tem, da bomo plačali tisto kar porabimo in da bomo imeli možnost ogrevati se toliko kolikor nam paše.🙂

    Tako jaz to razumem.

  95. Tana said

    Andrej midva sva pa na liniji🙂 ))))

  96. Andrej34 said

    Tana said

    Se motim?

    Ja in ne.
    Odčitek je avtomatičen, vendar ti ga zaračunajo. (recimo 0.8 evrov in pol, ko te imajo, ti ga po balkansko dvignejo)

    In tudi to so že ugotovili, da avtomatičen odčitek v stanovanjih aka. blokih “ne potegne”.
    Če nimaš ravno vrat iz časa maršala Tita, pa še malo armiranega betona, sprejemnik na stopnišču ne zazna vseh oddajnikov nameščenih na radiatorjih.
    Mora očitovalec osebno priti do stanovanja ali celo v stanovanje.
    To je tudi zelo dober argument za povišanje cene odčitka.

  97. Tana said

    Mora očitovalec osebno priti do stanovanja ali celo v stanovanje.

    Saj, če je ta dotični uporaben še za kaj drugega (mislim kakšno žarnico prišraufat in podobno), potem mu rade volje plačam tudi tista 2 eura :)))

  98. Andrej34 said

    Mogoče bom kdaj renovirala kopalnico, ali pa mi pralni stroj crkne in bom takrat “ubila” dve muhi na mah.

    Pralno-sušilni stroj ni enak pralnemu + sušilnemu stroju.
    Pralno-sušilni stroj posuši samo polovico opranega perila. (po pranju ga moraš pol dati ven in vklopiti sušenje). Ker so bobni oblikovani tudi drugače, ti perilo bolj zmečka. Poleg se pralno-sušilni stroji, ker imajo pod pokrovom nabito vse (dvojne grelce, elektroniko itd.) zelo radi kvarijo.

  99. Andrej34 said

    Tana said
    Glede kopalniških elementov pa je tako. Če bi jih dvignila do stropa, bi to bilo previsoko in bi morala vedno na lojtrco stopit, da bi kaj not dala ali ven vzela Krajšala jih pa tudi ne bi.

    Malo jih skrajšaš in malo dvigneš.

    Ko prideš domov, malo poglej, kaj imaš v omaricah v kopalnici.

    Ali res vse kar imaš sodi tja. (skrajšaš omarico za 15 cm – pa kaj je to – še dolžina “oneta” ne:mrgreen: )

    Ali vse kar imaš na “dosegu roke” res rabiš vsak dan.
    Če neko kremo za sončenje, varikino in podobna kramo rabiš občasno, jo pač daš gor in takrat, ko rabiš (enkrat na leto), prineseš stol in jo potegneš dol.
    Malo drugačne organizacije in je “probljem” rešen.😉

  100. Andrej34 said

    Tana said

    Saj, če je ta dotični uporaben še za kaj drugega (mislim kakšno žarnico prišraufat in podobno), potem mu rade volje plačam tudi tista 2 eura ))

    No ja. Če mu odpre seksi Tana bo vse zastonj.:mrgreen:
    Čeprav se iz tega lahko razvije še kaj več … kakor pravi pregovor: “Vse se začne ob šrafanju dobre žarnice …”😉

  101. Andrej34 said

    Tana said
    Andrej midva sva pa na liniji ))))

    To pa itak … vedno in v vseh pogledih.:mrgreen:

    Kje se nama sicer malo zalomi, kot recimo omare v kopalnici,
    ampak tudi to se bo uredilo, ko bo Tana nehala nabijati akademsko izobrazbo in prišla domov, ter odprla kopalniško omarico.😉
    Mene vedno preseneča, kaj ve živo lahko bejbe natlačijo tja not.

  102. Tana said

    Mene vedno preseneča, kaj ve živo lahko bejbe natlačijo tja not.

    Mene tudi, vedno znova in znova, preseneča, kakšno bujno domišljijo imate moški🙂

    Drugače pa jaz vse vem, kaj imam v omaricah, tako da lahko že kar povem, da krajšala jih pa ne bom.

    Bom se pa mogoče priporočala za kaj drugega naredit Andrej34, ker vidim da te tehnične (pa očitno tudi druge) stvari pa ti obvladaš🙂

  103. lynx said

    Če bi jih dvignila do stropa, bi to bilo previsoko in bi morala vedno na lojtrco stopit, da bi kaj not dala ali ven vzela

    Jaz bi se v tvojem primeru pustil nekomu nategnit in lojtrce ne bi bilo treba. 😉

    Ker se pa bo blok na splošno ohladil, bo to prizadel nek % pup, ki je zraslo gor v blokovskih naseljih ala Fužine pri temperaturi nad 24 stopin celzija in imajo posledično zaradi tega nerazvito ožilje.

    Tudi vam pri tem pride na misel točno določena osebica? 😀 😉

  104. Tana said

    Jaz bi se v tvojem primeru pustil nekomu nategnit in lojtrce ne bi bilo treba.😉

    Odvisno lynx, kakšno nategovanje si imel v mislih? Če si mislil na tisto mučilno natezalno napravo, potem že rajši elemente skrajšam ali pa vedno znova in znova lojtro postavljam🙂

  105. Andrej34 said

    Bom se pa mogoče priporočala za kaj drugega naredit Andrej34, ker vidim da te tehnične (pa očitno tudi druge) stvari pa ti obvladaš

    Ti kar.😉 Vse info. dobiš pri Žogci.

    V torek bom naprimer v bližini Žogcinega bloka, montiral nek luster v sobi, skrajšal vrata v kuhinjo (se zatikajo) in “še nekaj” bom moral povedati ali lahko naredim v kopalnici.
    Za ta “še nekaj” ne vem kaj bo!😯

    Verjetno ne bo miljenje prijateljice med tuširanjem po hrbtu (tudi to obvladam):mrgreen: ampak čutim da bo nekaj v zvezi z omaricami v kopalnici. Tudi ona razmišlja o sušilniku. Če suši perilo na balkonu si ji usmradi.

    P.S.:
    In spet bom šokiran, kaj vse živo imajo bejbe tam not. (recimo: vibrator, polnilec baterij in baterije ne sodijo v kopalnico ampak v nočno omarico v spalnici :wink:)

  106. Lynx said

    Če si mislil na tisto mučilno natezalno napravo, potem že rajši elemente skrajšam ali pa vedno znova in znova lojtro postavljam

    Mislil sem na napravo, ki je kvečjemu “močilna”. 😉

  107. zogca said

    Aha! Andrej jo ziher ima na turbo pogonu.

    Mene tudi, vedno znova in znova, preseneča, kakšno bujno domišljijo imate moški

  108. Andrej34 said

    zogca said
    Aha! Andrej jo ziher ima na turbo pogonu.

    :mrgreen: Ne biti skromna Žogca!:mrgreen:

    Meni domišlija dela na turbo inxyet pogon.

    Baje bi bil zelo dober pisec pravljic in baje me tudi zaradi tega mali otročički naravnost obožujejo.😉

  109. Andrej34 said

    … in veš kaj vse si mislim, o tem … zakaj si se danes pojavila na blogu, ob zate precej nenavadno zgodnji uri.

  110. maxi said

    V torek bom naprimer v bližini Žogcinega bloka, montiral nek luster v sobi, skrajšal vrata v kuhinjo (se zatikajo) in “še nekaj” bom moral povedati ali lahko naredim v kopalnici.
    Za ta “še nekaj” ne vem kaj bo!😯

    Pismo tole zveni tako univerzalno, da že liči na (samo)promocijo.:mrgreen:😛

  111. Lynx said

    Pismo tole zveni tako univerzalno, da že liči na (samo)promocijo.

    Pa še jaz:

    – kuham
    – kosim travo
    – sadim rože
    – urejam vrt
    – zidam
    – pleskam
    – žagam in koljem drva
    – opravljam razna hišna popravila
    masiram

    Kontakt… kot vedno, pri Šefici. 😉

  112. Andrej34 said

    maxi said

    Pismo tole zveni tako univerzalno, da že liči na (samo)promocijo.

    Ja Maxi bližajo se lokalne volitve, tako da promocije ni nikoli dovolj, tudi če je samopromocija.:mrgreen:

    Evo še malo (samo)promocije:
    V kratkem bom na bližnjem igrišču za “našega” kandidata Leona kuhal golaž in mazal palačinke z nutelo. Iščemo še eno bejbo, ki jih bo mazala z marmelado.😉 Palačinke pa bo seveda pekel Leo (on tako in tako vse zna).:mrgreen:

  113. zogca said

    A zastonj?

    – masiram

    Kontakt… kot vedno, pri Šefici.

  114. zogca said

    Pliz, povej mi. Ti bom povedala, ali si falil. Po resnici.

    … in veš kaj vse si mislim, o tem … zakaj si se danes pojavila na blogu, ob zate precej nenavadno zgodnji uri.

  115. Andrej34 said

    zogca said

    Pliz, povej mi. Ti bom povedala, ali si falil. Po resnici.

    Sem ti poslal mail …😉

Leave a Reply

 
