Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Biti sam je … razkošje!

Posted by zogca na september 5, 2010

Objava, ki je pred vami, je stara skoraj dve leti. Ne, nisem je “vrgla na vrh”, ker se mi ne bi ljubilo pisati. Nak. To sem naredila, ker me je ravno “fejst pogrel” pogled na položnico. Kot se mogoče spomnite, sem večkrat bentila zaradi števcev za radiatorje. Zdaj so tu. Ne, v bistvu števci še vedno niso tu, so pa zato že prisotni na moji položnici za stanovanje, ki je zdaj videti nekako takole. Stroški 60 evrov, rezervni sklad 45 evrov in števci 40 evrov. Čez mesec ali dva, ko bodo začeli greti, bodo stroški nanesli 120 evrov, rezervni sklad 45 evrov in števci 40 evrov. Če to seštejete, vidite, da bo na položnici številka 205. In to je samo ena položnica. Kje je elektrika, plin, televizija, internet in vse drugo? Takole sem pisala nekoč: Velikokrat se mi je zgodilo, da sem poslušala že skoraj očitajoče opazke o tem, da si lahko privoščim marsikaj prav zato, ker sem sama. Veliko ljudi je namreč mnenja, da najbolj poceni prideš skozi življenje, če si sam. Napaka. Huda napaka. Biti sam je razkošje. Še več, dražje oblike življenja ne boste našli.

Ogrevanje stane enako, če se v stanovanju greje eden ali pa sta na toplem dva. Televizijski priključen stane enako, če televizijo gleda eden ali pa pred njo na kavču ležita dva. Priključek za internet stane enako, če ga uporablja eden ali pa guglata dva. Plin stane enako, če kuhaš za enega ali za dva. Stanovanje mora biti osvetljeno, ali pod lučjo stoji eden ali pa v svetlobi uživata dva. Zemljiški prispevek ni zaradi odsotnosti drugega prav nič manjši. In še bi lahko naštevala … Edino, česar plačaš manj, je voda. Kar je, v primerjavi z vsemi drugimi stroški, zanemarljivo. Ko po prvem v mesecu začnejo prihajati položnice in se jih tam do petnajstega nabere za nezavidljivo vsoto evrov … Verjemite, velika razlika je, ali te položnice plača eden ali pa se vstota razdeli na dva. Tako velika, da bi verjetno zadoščala za odplačevanje mesečnega obroka za en zelo povprečen avto. Biti sam resnično je razkošje.

Zanimivo je, da ti isti ljudje, ki mislijo, da je najbolj poceni biti sam … Ti isti ljudje so prepričani, da je pri samskem življenju najhuje, da zvečer stopiš v prazno stanovanje, da pred spanjem sam gledaš televizijo, da ni nikogar ob tebi, ko se zjutraj zbudiš, da nimaš nikogar, s katerim bi jedel zajtrk … Ne, to ni najhuje. To je pravzaprav nekaj lepega. Vsaj zame, ki sem najraje sama. Zame, ki mi je mir vrednota vseh vrednot. Jaz vedno in brez premisleka med cenejšim življenjem v dvoje in dražjim samskim izberem slednjega. Samo v enem primeru je, vsaj zame, vredno “prenašati” tistega drugega. Ko imaš nekoga brezmejno rad. To je tisto najhuje, da imaš nekoga brezmejno rad, najrajši na celem svetu, vendar si vseeno sam. In ko je čas za kosilo, za še eno kosilo, ki bi ga moral pojesti brez ljubljene osebe, si raje skuhaš kapučino, sedeš za računalnik, prižgeš cigareto ter nekaj napišeš.

17 Responses to “Biti sam je … razkošje!”

  1. zogca said

    State of mind: jezna, jezna, jezna! Škoda, da sem jo sploh pogledala. Naj mi še kdo reče, da je treba sproti odpirati pošto.:twisted: Nevednost je prav lepa reč.

  2. webmaher said

    o kok je fletna Žogca na slikci:mrgreen:

  3. nevenkica said

    Ja tudi mene položnice spravijo v slabo voljo. Predvsem razni davki na imetje.
    Kot, da nism plačala najmanj enega davka za čisto vsako reč, ki jo imam. Potem pa govorijo, da dvojno obdavčenje ni dovoljeno.
    Plačala sem davek od plače, potem od vsega kar sem kupila in sedaj še do vsega kar imam. Naj kdo prešteje, koliko davkov sem plačala zato, da lahko s svojm zasluženim denarjem nekaj imam in zato, ker tega nisem pojedla ali kako drugače zapravila in na koncu stokala, država daj mi stanovanje😦
    Mater! Kar znorela bi.

    Je pa ni čez srečo, ki se ji reče svoboda in mir.
    Samo v imenu neizmerne ljubezni bi se ji odpovedala, tako kot Žogca.

  4. zogca said

    Iiiiiiii ….

    o kok je fletna Žogca na slikci

  5. zogca said

    Mene pa predvsem plačevanje stvari, ki jih nočem imeti. Jaz teh števcev nočem!!!! Nočem!!!! Proti sem!!!! To sem označila. Da sem proti. In zdaj bom eno leto vsak mesec imela tole na računu. Zato da bom lahko potem zmrzovala. Res super.

    Predvsem razni davki na imetje.

  6. maxi said

    Biti sam je razkošje

    Drži.

    Je pa ni čez srečo, ki se ji reče svoboda in mir.

    In tudi to drži.

  7. zogca said

    Saj, ne smemo pretiravati, v lepi zvezi je tako mir kot svoboda. Pa še ljubezen zraven. Mišljeno je bilo tisto visenje z nekom, ker pač nisi sposoben biti sam. Drugače je to del pisanja izpred dveh let. Trenutno nimam teh težav. Sem pa res … Ni meni težko dati denarja, ampak ko pa vidim takšno položnico in vem, da mi bodo zdaj še eno leto zaračunavali te preklete števce, ki jih sploh nočem in sem proti, to mi je pa tu mač.

  8. maxi said

    Saj, ne smemo pretiravati, v lepi zvezi je tako mir kot svoboda.

    Saj ravno o tem govorimo danes že cel dan. Zato ne gre (preveč) kompenzirati. Ali je to to, ali pa bolje da ni.

  9. zogca said

    Me ima, da bi napisala novo položnico, odštela te števce stran in plačala. Pa naj izterjajo od mene denar za nekaj, česar nimam in česar nisem naročila in sem celo označila, da tega nočem.

  10. zogca said

    Jaz nisem govorila o tem, jaz sem govorila o nečem drugem. O tistih slikah, ki jih imamo v glavi, kakšen nekdo mora biti, kako se mora vesti, kaj mora imeti itn., da bi mi potem bili z njim srečni. Normalno je, da se ne gremo kompenzacije v smislu – bom z njim, pa čeprav me ne spusti do trgovine in cel dan gledam v stene, ker ven ne smem.

    Saj ravno o tem govorimo danes že cel dan. ne gre (preveč) kompenzirati. Ali je to to, ali pa bolje da ni.

  11. Ne samski je poceni, otroci koštajo…samo so pa nekaj najboljšega za kar je v bistvu edino vredno živeti. Zatorej samsko je resnično slabo, osamljeno je pa resnično bedno slabo!

  12. zogca said

    Poceni? Se ti zdi? Pa ne rečem, da otroci ne stanejo. V bistvu tukaj ni govora o otrocih, ker lahko si samski z otroci. No, to je pa potem res drago. Tukaj je bolj govora o deljenju stroškov, torej je govora o dveh odraslih in zaposlenih osebah. To je ceneje od ene odrasle in zaposlene osebe.

  13. Torej bodi dvojina, če je ceneje.

  14. Lynx said

    Živeti sam je dražje, res pa je tudi, da smo nekateri sami po sili razmer in ne zato, ker bi to želeli. Tako življenje ima seveda tako prednosti kot pomanjkljivosti.

  15. zogca said

    Tega pa ne zmoremo vsi. Biti nekaj samo zato, ker je ceneje. Pa ne pravim, da vsi, ki so skupaj, so zato, ker je to ceneje. Seveda ne. Ampak eni pa so, eni ljudje imajo pa računico.

    Torej bodi dvojina, če je ceneje.

  16. cija said

    žogca, prečekiraj tole
    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6437853,6437853#msg-6437853

  17. zogca said

    Iiiiii … Luštno. Vidim, da se ljudje večinoma strinjajo.

Leave a Reply

 
