Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Šoping, ki se je končal brez vrečk!

Posted by zogca na september 4, 2010

Moja najljubša teta in jaz sva ob dober glas. Zadnjih štirideset let (ona) in zadnjih dvajset let (jaz) sva si prizadevali za to, da bi veljali za največji zapravljivki v družini. Oja, nama je uspelo, zdaj pa … Outlet Village pri Palmanovi. 88 trgovin, midve pa skupaj nisva pridelali niti ene samcate vrečke. Niti žvečilnega gumija nisva kupili.

In ne, niso bile krive samo cene. Nič nama ni bilo všeč.

Cene pa …

Resnično me zanima, kakšno plačo imajo tisti, ki pravijo, da je tam šoping poceni. Nič ne rečem, 249 evrov dejansko je veliko manj kot 740 evrov, ampak vseeno “malo preveč” za torbico. Četudi sva ostali brez “pridelka”, je bil dan več kot čudovit. Saj poznate tisto reklamo za Mastercard. Tako nekako čudovit.

73 Responses to “Šoping, ki se je končal brez vrečk!”

  1. zapravljivka said

    Hja, meni se kaj takega ne more zgoditi – priti iz shoping centra brez vrečk.😉
    Ko sem se pred tremi tedni vračala z dopusta v Italiji, je bila Palmanova “obvezen postanek”.
    Perilo, športna oblačila, kopalke, superge… dosti stvari, pa relativno malo zapravljenega denarja – če primerjam s tem, koliko bi za enake stvari plačala pri nas.

    Spodnje superge stanejo pri nas okrog 130 eur, jaz sem jih dobila za 40 (imam ene že doma, ampak so že malo zdelane) – je pa res, da so jih imeli ravno v moji številki.

  2. zogca said

    Saj se mene tudi prej ni dogajalo. Že nekaj mesecev me nakupovanje ne veseli tako zelo kot nekoč, ampak tole je bil pa vrhunec. Ampak naj dodam, da nekaj sem si pa želela. Neke copate, ki sem jih mesec nazaj videla v Gorici. In sem šla v tisto trgovino, bivša Standa, da bi jih kupila, šment, pogreb enega od prodajalcev in trgovina zaprta. Ampak bom šla, bom šla po tiste copate. Čeprav, je možnost, da so že spremenili kolekcijo in jih ni več.

    Ne, saj jaz drugače ne trdim, da stvari niso zelo znižane, ampak še vedno drage. Vsaj tiste, ki sem jih jaz gledala. Super in podobnih športnih stvari nisem. Čeprav mogoče bi pa res potrebovala ene superge za tek, ker jih nimam. In nekaj se mi obeta tek v prihodnjih mesecih.😦 Žalosten smajli ni napaka.

  3. Lynx said

    Šopinga ne bom komentiral, rekel pa bom, da je tale Angelca ena huda bejba:

  4. Lynx said

  5. maxi said

    Dober izbor Lynx….Angelca in Seve; obe sta hude.😉

  6. zogca said

    Lynx zna izbrati. Vidi se že po tem, da sva mu midve všeč.😉

  7. Lynx said

    Tadruga je tudi dokazala da je huda 🙂 Vizualno meni sicer ni something special, ima pa nek svoj seksapil.

    Kar se vaju tiče, ne predstavljam si, da bi v resnici zelo odstopali od podob (vizualnih in siceršnjih), ki sem si jih sam v glavi ustvaril (četudi virtuala marsikaj skrije in popači).

  8. Nevenka said

    Zadnje čase čutim hudo potrebo po šopingu.
    Itak sem ti že omenila moje napade po spremembah. A imam težavo, od starih stvari se težko poslavljam.
    Danes mečem stran vse, kar bi mi čez sedem let prav prišlo. Moram izkoristiti nesentimentalno občutje in narediti nekaj prostora.
    Škoda, da s čustvi nikakor ne pridem do te točke. Kar še vedno verjamem v moj zaklad.
    Čeprav mi vsak dan posebej pove, da to ni.

    Kar glavo bi si odšraufala in srce izkopala.
    Le kdo si je mene izmislil. Nikdar nisem bila taka kot drugi, pa sem s tem še kar nekako živela.
    Pišuka, samo še kdo mi naj pohvali upanje.
    Nikakor noče umreti! Moralo bi!
    Ne vem zakaj noče.

  9. Nevenka said

    Grem naprej stran metat.
    V Bati sem si ogledala ene luškane slonarčke s petko do nebes in takim kopitom, da se v tem celo da hoditi.
    Saj vem Žogca, ti nisi petkasta. Tudi jaz sem vedno manj. A se mi obeta priložnost, ki ne bo preveč športna. Pa bi rada lepo izgledala. Mislim, kolikor se pač da🙂

  10. maxi said

    Kar se vaju tiče, ne predstavljam si, da bi v resnici zelo odstopali od podob (vizualnih in siceršnjih), ki sem si jih sam v glavi ustvaril.

    Vizualne slike si ne moreš realno ustvarit preko virtuale?!
    Ali kako?…mogoče pa samo jaz tega ne znam. Zato si niti ne rišem podobe, dokler ne vidim.

    Vidi se že po tem, da sva mu midve všeč.😉

    Ni nič potrdil tega stavka…no res je, da ga tudi ni ovrgel.:mrgreen:

  11. Tana said

    Ni nič potrdil tega stavka…no res je, da ga tudi ni ovrgel.

    Joj maxi, pa saj to se čuti, tako da ne rabi nič potrjevat :))))

  12. lynx said

    Pišuka, samo še kdo mi naj pohvali upanje.Nikakor noče umreti! Moralo bi!
    Ne vem zakaj noče.

    A misliš da bi bilo tako, če bi si ga ljudje izmislili?
    In še eno vprašanje, če dovoliš. Bi živela bolje, če ne bi upala?

    Vizualne slike si ne moreš realno ustvarit preko virtuale?!

    Nisem pisal o realni ampak domišljijski podobi.

    Ni nič potrdil tega stavka…no res je, da ga tudi ni ovrgel.

    Me je Tana prehitela.
    Saj sem mislil nekaj napisati, pa se mi je zdelo preveč osladno.

  13. maxi said

    Saj sem mislil nekaj napisati, pa se mi je zdelo preveč osladno.

    😛

    Nisem pisal o realni ampak domišljijski podobi.

    Res je, vendar si dopisal, da pričakuješ, da v reali ne odstopava od domišljijske podobe.
    Fajn….boš povedal, če/ko se vidimo, koliko si zadel.🙂

  14. maxi said

    Joj maxi, pa saj to se čuti, tako da ne rabi nič potrjevat🙂 )))

    🙂
    A tako, da se čuti…🙂😛

  15. lynx said

    Res je, vendar si dopisal, da pričakuješ, da v reali ne odstopava od domišljijske podobe.Fajn….boš povedal, če/ko se vidimo, koliko si zadel.

    Bom. Ne verjamem da bi lahko bil razočaran. V slednjem primeru pa se bom zlagal 😉 .

    A tako, da se čuti…

    Se štekaš, ali pa se ne štekaš. Vizualna podoba je lahko samo nadgradnja.

  16. maxi said

    Bom. Ne verjamem da bi lahko bil razočaran. V slednjem primeru pa se bom zlagal😉

    Iz tega sklepam, da sva z Žogco v zelo dobri “luči”.🙂
    Vendar..če se zlažeš, me boš razočaral…😉

    Se štekaš, ali pa se ne štekaš. Vizualna podoba je lahko samo nadgradnja. /blockquote cite=””>

    Yea, res je….😉

  17. maxi said

    Pa še en lep komad, za en lep dan:

  18. webmaher said

    Tana čuti preko bloga, itak … čarovnica, potrjeno iz zanesljivih virov:mrgreen:
    Lynx ne gradi na oblakih, vidajoč nekaj četrtinskih slikc šefice si je lahko ustvarit kar odličn film z Maxi na levi …:mrgreen:

  19. maxi said

    Lynx ne gradi na oblakih, vidajoč nekaj četrtinskih slikc šefice si je lahko ustvarit kar odličn film z Maxi na levi …:mrgreen:

    🙂 …Žogca in maxi sta kot dan in noč. Ne gre vleči vzporednic.

    Tana čuti preko bloga, itak … čarovnica, potrjeno iz zanesljivih virov:mrgreen:

    Čarovnica, itak!🙂

  20. webmaher said

    Seveda, Maxi pokrije vse Žogcine nedostatke😆

  21. Nevenka said

    Seveda bi Lynx. Nekajkrat bolje.
    Mirne duše bi poslala k vragu reči, ki v bistvu niso dobre in ne bi tako neskončno hrepenela po neizkoriščenem potencialu, ki ga je nekdo zavrgel. In z nekaj vere bi se mi zdela sreča še vedno dosegljiva.
    Z upanjem mi ni.
    Zato je Brecelj pel: prazen up je šel po vodi….

  22. Nevenka said

    Drugače pa: sem že kupovala s polno denarnico, pa ravno tako ničesar našla, kar bi ustrezalo razmerjem med kvaliteto, uporabnostjo in ceno.

    Še največ reči najdem čisto po nesreči in to kar v LJ.
    Edino čevlji me pa mučijo, ker je v LJ tako slaba ponudba št.35. To bi pa skoraj morala iti v Italijo. Italijanke imajo manjše nogice.

    In razumem, da so takile izletki za Žogco pravi mali prazniki in najbrž je kar razočarana, da ni našla nič primernega.
    Izlet je bil pa vseeno.

  23. zogca said

    Jaz sem svoje čase govorila, da mi je treba narediti lobotomijo. Verjetno je bila to posledica enakih občutkov. Saj, če imaš resnično željo izvleči se iz tega, se tudi boš.

    Kar glavo bi si odšraufala in srce izkopala.

  24. zogca said

    Ne, res ne, čeprav imam tudi kar nekaj čevljev s petkami. Če se da, gre za polno peto, ne ubijalsko. Ampak tudi z ubijalskimi lahko hodim okoli, če je kalup čevlja dober. Če pa gre za kalup, ko sredina podplata ne leži na čevlju, ampak je v zraku, potem pa celo težo nosiš na prstih, no to mi je pa samomor. Takih čevljev pa ne prenesem.

    Saj vem Žogca, ti nisi petkasta.

  25. zogca said

    Da ga nam jest tepla …😉

    Ni nič potrdil tega stavka…

  26. zogca said

    A jaz imam kakšen nedostatak?😦

    vse Žogcine nedostatke

  27. zogca said

    Oja, fejst luštno. Rada grem. Potem je bilo luštno tudi to, da sem kar ostala na tistem koncu. Ker tam sem res rada. Samo do tiste Stande moram še priti, ker ne bom srečna, dokler ne dobim tistih copat.

    In razumem, da so takile izletki za Žogco pravi mali prazniki in najbrž je kar razočarana, da ni našla nič primernega.
    Izlet je bil pa vseeno.

  28. Lynx said

    Lynx ne gradi na oblakih, vidajoč nekaj četrtinskih slikc šefice si je lahko ustvarit kar odličn film z Maxi na levi …

    Kakšen film imaš v mislih? Erotični, ZF ali kakšen vestern?

    Mirne duše bi poslala k vragu reči, ki v bistvu niso dobre in ne bi tako neskončno hrepenela po neizkoriščenem potencialu, ki ga je nekdo zavrgel. In z nekaj vere bi se mi zdela sreča še vedno dosegljiva.

    Ne vem če je ravno upanje tisto kar te bremeni. Po moje je brezup hujši.

  29. zogca said

    Po moje pa pomanjkanje ljubezni.

    Človek zdrži toliko in toliko brez, potem pa mora občutiti, da ga imam nekdo rad. Ne nekdo v smislu starši, otroci, prijatelji, ampak nekdo, nekdo njegov.

    Po moje je brezup hujši.

  30. Nevenka said

    Veš, v čem je upanje po tolikem času, Lynx.
    Celo sprjemljivo mi je neko pošteno dejstvo, da te pač nekdo ne mara, čeprav je hecno, da ti je v skoraj treh letih vsaj miljnonkrat povedal kako te ljubi. In sem bila jaz tista, ki sem bila v tem skromnejša. A žal veliko bolj resnična.
    Tudi sem zapuščala ljudi v življenju, a sem jim natanko povedala zakaj in krivda je bila njihova, ne moja in celo možnost sem jim dala, da stvari popravijo. Nisem nikogar zapuščala, ker ga ne bi rada imela. Čeprav se čudno sliši. Le od njih sem želela malo več, vsaj iskrenosti. Nikomur si ni bilo treba glave razbijati kje ina kaj ga je polomil. In z nikomer se nisem skregala, ni z možem ne, ko sva šla narazen. Nikoli. Z vsakim človekom govorim in grem lahko na kavico. Moj predprejšnji me še vedno z veseljem obiskuje, spremlja mojo poezijo in mi še vedno daje nekaj moralne podpore glede na to, da me je človek, ki sem mu pa res zaupala, popolnoma na cedilu pustil in noče z menoj sploh komunicirati. Kot, da sem kak zločinec. Jaz pa ga v srcu še vedno častim, kot najboljše kar se mi je zgodilo v življenju, če odmislim njegovo zapustitev. Tisto prej, kar me je osrečevalo.

    In kje je sedaj to moje trapasto upanje,
    rada bi, da bi se vsaj na cesti lahko srečala kot dva človeka. In imela prijazne želje drug do drugega. Pa ni hotel potrpeti, da izzveni moja najhujša bolečina, ki mu je očitala. In normalno je bilo tako.
    In želela bi vsaj prijateljsko komunikacijo.
    Samo znjim sem se v življenju res lahko pogovarjala o nekaterih zame pomembnih rečeh in o poeziji. Bil je moj učitelj in zgled.
    Pogrešam ga.
    Nisem bila z njim samo zaradi posteljnih radosti. Res ne.
    Rešila bi rada kaj. To me muči. V neskončnost.
    Ljubezni sem se odpovedala.

  31. Nevenka said

    Mislim, temu, da bi mi jo vračal.

  32. zogca said

    Ljubezni se ne smeš odpovedati, ker ljubezen je med drugim tudi zdravilo. Za ranjeno srce zdravilo je ljubezen. Nekdo, ne vem kdo, mi je nekoč rekel, naj dopustim, da me bo imel spet nekdo rad, ker tako se bodo rane zacelile. In res je to. Samo dopustiti moraš to. Saj je lepo ljubiti, lepo je ljubezen dajati, ampak lepo in zdravilno je pa tudi to, da ima tebe nekdo rad.

  33. lynx said

    …rada bi, da bi se vsaj na cesti lahko srečala kot dva človeka. In imela prijazne želje drug do drugega…

    In to naj bi bilo zate škodljivo?
    Meni se zdi verjetno, če pa že ne bo tako, spet nič zelo tragičnega, pač še eno prazno upanje.
    Res pa je, da imate “zahtevni” ljudje manjši izbor. Če greš na vse ali nič, moraš biti pripravljen tudi na nič.

  34. Tana said

    Tana čuti preko bloga, itak … čarovnica, potrjeno iz zanesljivih virov:mrgreen:

    Eh web, preko zapisov na blogu.🙂

  35. Tana said

    Se štekaš, ali pa se ne štekaš. Vizualna podoba je lahko samo nadgradnja.

    Evo, zopet se strinjam z Lynxom🙂

  36. Tana said

    Zadnje čase čutim hudo potrebo po šopingu.

    Nevenka, jaz tudi.🙂

    Jaz pa danes pospravljam letne stvari v omare. Saj ne morem verjeti, da je poletja konec.🙂 Tako kratko je bilo vse skupaj. Nekatere stvari sem oblekla samo po enkrat.

  37. maxi said

    Če greš na vse ali nič, moraš biti pripravljen tudi na nič.

    Uuf saj…..tole namreč tudi mene malo skrbi.:mrgreen:

  38. maxi said

    Jaz sem tudi žalostna, ker je konec poletja.😦

  39. zogca said

    Ni se samo zdelo kratko, res je bilo kratko.

    V bistvu se je vročina začela šele tam okoli desetega julija. In če smo iskreni, se je konec julija že končala. Avgust je bil večinoma hladen. Pa vseeno upam, da nas čaka še kakšen topel dan, spodobilo bi se.

    Tako kratko je bilo vse skupaj.

  40. zogca said

    Ni dobro v življenju biti tako hud hazarder. Je vložek prevelik. Oziroma izguba.

    Uuf saj…..tole namreč tudi mene malo skrbi.

  41. Lynx said

    Uuf saj…..tole namreč tudi mene malo skrbi.

    Če spustiš kriterije pa spet nisi zadovoljen.

  42. maxi said

    Če spustiš kriterije pa spet nisi zadovoljen.

    Ee, pa to je to.
    Ko greš enkrat korak naprej, ne moreš več (korak) nazaj.

  43. zogca said

    Ne, absolutno ne. Čeprav, večina kriterijev (predsodkov in te navlake) je tako in tako v glavi, ne v srcu. Srce si želi čiste, iskrene ljubezni, ta pa nima toliko opraviti s tem, kdo nekdo zasluži, ali ima nekdo plešo, ali nekomu visijo joški, kakšen avto nekdo vozi itn. Ni srce tako zahtevno kot so zahtevne naše betice.

  44. maxi said

    Ni dobro v življenju biti tako hud hazarder. Je vložek prevelik. Oziroma izguba.

    Poznam primere, ki so zadeli terno. Tak primer je lepo opazovat, kaj šele živet.

    Jaz moram pa drugače spoštovat obljubo sama sebi; da v drugo ne bom kompenzirala. Ni vredno.

  45. Lynx said

    Čeprav, večina kriterijev (predsodkov in te navlake) je tako in tako v glavi, ne v srcu. Srce si želi čiste, iskrene ljubezni, ta pa nima toliko opraviti s tem, kdo nekdo zasluži, ali ima nekdo plešo, ali nekomu visijo joški, kakšen avto nekdo vozi itn. Ni srce tako zahtevno kot so zahtevne naše betice.

    To pa je kot bi jaz napisal. 🙂

  46. zogca said

    Iiiiiiiiiiiiiiiiii …

    Ne, pa je res. Meni je samo moral vozel (tisti Lunin) prijeti, da sem to dojela. Vsa ta moja pravila, razna in raznorazna, kako mora to biti tako in ono tako, kako … Cel kup ene navlake. Nič ni to vredno, če nisi srečen. S srečo pa vsa tista navlaka nima opraviti nič. Ker je srce srečno zaradi čisto drugih stvari. In v bistvu skromno, srce je skromno. Naše betice so pogoltne.

    To pa je kot bi jaz napisal.

  47. zogca said

    Hmmm … Ne vem, jaz ne bi rekla, da so najsrečnejši tisti z nekimi ternami. Vsaj ne ternami po mojih kriterijih. Bolj se mi zdijo srečni tisti, pri katerih so se stvari dogajale nekako tiho, kot da ni bilo nič posebnega, kot da … Ampak so konstantno zadovoljni in se zdi, da jim je luštno. Kaj je pa v glavi nekoga drugega pa tako in tako ne vemo.

    Poznam primere, ki so zadeli terno.

  48. zogca said

  49. zogca said

  50. zogca said

  51. nevenkica said

    Lynx, že dve leti ga prosim, da bi nekako uredila odnos, da bi bilo na kulturnem nivoju…in me vsak dan posebej boli, ker se sploh ne odzove. In kar mislim, da se moram truditi v imenu nečesa, kar je višje od vseh teh zmelejskih zadev. In trpim ves čas, ker upam, da mi bo uspelo. Ne vem, kaj je to škodljivost upanja res tako težko razumeti?
    Saj za stvari, ki so realno dosegljive ni treba upati…lotiš se pa je.
    Nisem bila pripravljena na nič. Nikoli nisem.
    Ravno zaradi upanja.

  52. nevenkica said

    Kar se pa poletja tiče nas je pa letos le pobožalo. Pozno se je začelo in takoj ga je bilo konec. Tudi mene to kar malo žalosti.
    Se mi zdi, da živim samo poleti.

    Sem pa kar utrujena sedajle, sosed se mi je kar smejal, ko je videl kako zavzeto nosim v kontejenr🙂
    Pa še bo treba. Še en napad potrebujem.

    Potem pa veselo v šoping. Ne samo cunjice, tudi kaj lepega za stanovanje bi rada, kakšno sliko ali pa nove dekorativne polšterčke, kakšno vazico, nove rožice….
    Nekaj kar me bo vsaj malo veselilo.
    Moram. Moram.

  53. nevenkica said

    Zame je terna človek s katerim imam veliko skupnega in bi bil poleg tega še razumevajoč in ljubeč. Amen. Nič več ne potrebujem.
    In ker imam jaz malce manj toleranten temperament, bi raje videla poleg sebe nekoga, ki je malce mirnejši od mene. Samo to. Že mojemu sem v času spoznavanja čisto lepo povedala, da si želim predvsem zrelega človeka. Ja, seveda, tako je bil najzrelejši, tisti moment🙂 itak. Moški obvaldate EPP.

  54. zogca said

    Saj, Nevenka, samo izbiti si moraš iz glavo njegovo podobo in sprejeti to, da je ta razumevajoč in ljubeč človek lahko tudi kdo drug, ne on.

    Oja, z novimi stvarmi v hišo pride tudi nekaj novega veselja.

  55. nevenkica said

    Ja, Žogca, ampak jaz v življenju spoznavam samo zelo tehnične ljudi, jaz sem pa kako bi rekla 50:50. Pol me je v umetnosti (če ne kar precej več) ostalo pa v krutem kapitalizmu z mojo stroko in vskodnevnimi rutinami. Nikogar več ne poznam, ki bi bil tak.
    On je bil čisto edini. V vsem mojem življenju.
    Zato pa je tako hudo.

  56. zogca said

    Kako misliš tehnične ljudi? V smislu poklica? Pa kaj, tehtnični ljudje so lahko veliko bolj čustveni od umetnikov. To nič ne pomeni.

  57. nevenkica said

    Ja, v smislu poklica. Imam recimo okoli 400 moških bližnjih sodelavcev, že leta in leta.
    Tehniki po smeri, najmanj diplomirani ingi.in več. Saj se dobivamo in klepetamo, tudi lepo se razumemo in vse…a z nikomer nimam nič skupnega.
    Tudi po privatni liniji poznam cel kup ljudi.
    Če hočem imeti družbo, se moram vsem zelo prilagajati. Enostavno v življenju ne vidijo tega kar vidim jaz, niso nam iste stvari pomembne, ne razveselijo jih iste reči.
    Vsi so bolj športni, zelo praktični, površni v izražanju, ne hudo pismeni, kar mene zelo moti itd. Ne zanima jih nič razen športa, kar mene sploh ne. Nimamo istega glasbenega okusa, slikarstvo redkokoga zanima. Poezija sploh ne, klasična muzika še manj, metal redkokoga😦
    Če jaz ničesar ne morem deliti s človekom, se mu čustveno ne morem približati in me tudi drugače spoloh ne zanima. Saj sem bila poročena dvaindvajset let, pa vem na čem temeljijo najglobje odtujitve. Čustvenost je čisto premalo za sožitje. Čeprav brez nje tudi ne gre, je tudi res. Umetniki so velikokrat zelo neuravnovešeni. Vem tudi to.
    In ravno tako egoisti. Čeprav govorijo čisto nekaj drugega. Naplahtajo te prej ko kak tehnik, to je pa res. V glavnem zato, ker še sebe ne razumejo. Veliko je tega.
    Jaz bi rada pa ravno uravnoteženega človeka med temi svetovi.

  58. Janis said

    Nevenkica, sem že opazila, da je v Sloveniji rokerjev in metalcev zelo malo in me to še sedaj negativno preseneča, ker sem iz tujine, kjer imam vezi, navajena precej drugačnih procentov in scene. Če te kaj tolaži, imava podobne probleme glede glasbe, hehe.

  59. nevenkica said

    Ja, saj. Imam samo par metalskih frendov, ki bi mi lahko bili otroci. Dobro, malo me tolaži🙂

    Drugače sem pa to jaz, Nevenka, v WordPressu sem logirana kot Nevenkica, ker mi ni hotel vzeti drugega imena.
    Študiram namreč, da bi preselila svoj blog v WordPress. Na blogosu je ratala prava Kmetija
    in sem čisto ob veselje.
    In ker sem tehnični štor, bo najbrž še malo trajalo. Rada bi namreč izvozila podatke iz starega bloga, tistega tam pa zaprla.
    Sploh ne vem, če se da.

  60. Janis said

    Ja, saj sem te spoznala😀

    Drugače pa, če hodiš na koncerte, v Orto baru se tipično zadržuje 25+ oz. celo 30+ publika. Ostalo je pa žal res mularija.

  61. maxi said

    Ne vem, jaz ne bi rekla, da so najsrečnejši tisti z nekimi ternami.

    Ne vem kaj si pod terno predstavljaš?!
    Nevenka je zelo dobro opisala, to kar sem mislila. Torej, človek, ki mi je kompatibilen; mi je podoben in vseeno za kontrast drugačen.

    Lahko poenostavimo po Lynx-u; Se štekaš ali pa se ne.🙂

  62. nevenkica said

    Ja maxi “štekanje” je tisto pravo in ravno prav razlik, da ne gledaš ravno v svoje zrcalo, ker to nima veliko smisla, nekaj izzivov pač mora biti.

    Ja, Janis tole v Ortu je še največ kar je, otroci in nekaj okoli 30. Če bi se jaz tam pojavila, bi bila prav smešna.
    Čeprav sem že parkrat čisto mirno šla na Metelkovo in se nisem hotela sekirat.

  63. Janis said

    Saj se nima smisla sekirat nikjer. Mularija se itak napije in jih odnese v drug svet, tastari in tatrezni pa uživamo naprej😀 Še “najhujše”, kar se ti lahko zgodi, je to, da bodo k tebi pristopili dolgolasi mulci in te čisto rdeči v faco spraševali, če ti slučajno lahko prinesejo kak pir😉

  64. zogca said

    Jaz sem zelo zadovoljna. Sicer mi ljudje govorijo, da naj grem na Siol ali kaj podobnega, ker s tem imaš več bralcev, ker si del te srenje, ampak ne, meni je tukaj super, nočem biti del nobene srenje, ne potrebujem več bralcev. Tisti, ki so me imeli za najti, so me našli.

    Študiram namreč, da bi preselila svoj blog v WordPress.

  65. nevenkica said

    Janis, oh tale s pirom bi bila pa dobra🙂

    Ja, verjamem, Žogca. Tista srenja ni preveč zdrava, ves čas se oblikujejo neke čudne klike in še izrazito navzdol gre vse skupaj.
    Tisti, s katerimi smo se malo več brali skoraj ne pišejo več, ali pa so čisto nehali. To, kar je ostalo, ozroma zaharalo, je kot plevel.

  66. zogca said

    Jaz sem, ko sem brala objave na Siolu, že tolikokrat bila priča prepirom, ne prepirom, ampak pravim vonjam med različnimi blogerji. Človeku sploh ni nič jasno. Razen seveda tega, da se ljudi strašno sovražijo med seboj, se podjebavajo in ne vem kaj še.

    Ne vem, jaz na svojem blogu ne bi spreminjala nič. Razen seveda tega, da bi lahko kdaj napisala tudi več, se kdaj bolj potrudila. Ampak drugače pa ne. Imam super bralce, super druščino, ki prihaja in debatira tukaj. Lepše sploh ne bi moglo biti.

  67. lynx said

    Lynx, že dve leti ga prosim, da bi nekako uredila odnos, da bi bilo na kulturnem nivoju…in me vsak dan posebej boli, ker se sploh ne odzove.

    Tole zelo smrdi po zameri. Najmanj kar je, ga je nečesa strah. Ne verjamem, da se ti ne sanja zakaj je tako.

    Enostavno v življenju ne vidijo tega kar vidim jaz, niso nam iste stvari pomembne, ne razveselijo jih iste reči.
    Vsi so bolj športni, zelo praktični, površni v izražanju, ne hudo pismeni, kar mene zelo moti itd. Ne zanima jih nič razen športa, kar mene sploh ne. Nimamo istega glasbenega okusa, slikarstvo redkokoga zanima. Poezija sploh ne, klasična muzika še manj, metal redkokoga

    O tem bi se dalo razpravljati. Okus verjetno ni zelo problematičen, gre bolj za nek specifičen način življenja (mišljenja) in tu imamo “univerzalci” res prednost.
    Povsod zaničevana “površinskost”, je lahko tudi prednost in obratno; globje dojemanje je lahko ovira.

  68. lynx said

    Upam da bo tale zmazek berljiv. 😦

  69. Nevenka said

    Lynx, kakšni zameri? Do zadnjega me je objemal?
    Razen, potem se mi je oglasil še za moj rojstni dan in mi privoščil en stavek: da mi želi vse najboljše.
    Zahvalila sem se mu in napisala, da sem vesela, a da je bil on najboljše v mojem življenju…
    Če mi je to zameril, pa tudi prav😦

  70. Nevenka said

    Kar se površinskosti tiče pa mislim, da je vendarle pomembno, da se podobni ljudje med seboj najdejo. Ker komunikacija je hudo, hudo pomembna zadeva za vzdrževanje bližine.

  71. zogca said

    Moškemu ne smeš nikoli reči, da je najboljše, kar se je zgodilo v tvojem življenju. Jaz sem vedno bila za iskrenost in dajanje komplimentov, ampak je življenje pokazalo, da so imeli prav tisti, ki so govorili, da se tega ne počne. Pohvaliti že, dajati na piedestal ne.

  72. Nevenka said

    Po tem, ko me je zapustil, je pa res vseeno kaj sem rekla, gotovo mu nisem rekla nič takega, da bi bil lahko zaradi tega prizadet😦

    Je pa res vse skupaj čudno izpalo, ker on je mene v zvezde koval, kjer jaz sploh nisem preveč doma. Sam bog ve kako iz boginje postaneš zadnji ščurek na vasi.

  73. zogca said

    Doživela in preživela. Danes se več ne sprašujem, zakaj.

    Sam bog ve kako iz boginje postaneš zadnji ščurek na vasi.

Leave a Reply

 
