Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Znova od začetka!

Posted by zogca na september 3, 2010

43 Responses to “Znova od začetka!”

  1. zogca said

    Smo pripravljeni za navijanje?😉

  2. Seveda smo🙂 SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

  3. zogca said

    Izgubljamo.😦

  4. Jazz said

    Do kurca….

  5. webmaher said

    Že v torek bo bolje, ko bomo izgubili 2:0😆
    No da vidimo zdaj, na muci se junaci prepoznaju … ili tako nešto pa da vidimo ko če kući iz Beograda pevajući:mrgreen:
    Sicer se pa ve, da je za poraz danes kriva Tana😆

  6. romeno said

    Jaz sem danes od delal svoje. Škoda ni bilo zadosti😦 za pozitiven rezultat. Irci so bili zreli za porcijo, a na žalost Zlatan ni bil pri strelu.

  7. zogca said

    Eh, pri Srbih pa nikoli ne veš. Vse je možno – da izgubijo s pet nula in zmagajo s pet nula. Za njih ne samo, da ne bi dajala roke v ogenj, še rokavice ne.

    Že v torek bo bolje, ko bomo izgubili 2:0

  8. Tana said

    Sicer se pa ve, da je za poraz danes kriva Tana😆

    Priznam, kriva🙂

  9. zogca said

    Imamo še kakšen dokaz o krivdi? Razen izsiljenega priznanja.😉

  10. Tana said

    Imaš prav Žogca. Malce prehitro sem priznala krivdo.

    web je kriv, ker me ni pravočasno spomnil🙂

  11. webmaher said

    kakšno izsiljeno priznanje, Tana govori čisto resnico😆
    Del krivde je na meni, ker sem res pozabil povedati ji, no tokrat naj bo v torek pripravljena na vse:mrgreen:

  12. zogca said

    Vidiš, Tana, vidiš? Dokler ni mučilnih naprav, ne sme biti priznanja.😉

  13. zogca said

    Okej, ni fuzbal, boks je, ampak ga bom dala kar pod to objavo.

    Boste gledali?

  14. zogca said

    Vsa politična srenja je prisotna v Stožicah, lepo. Smajli, ki zavija z očmi.

  15. zogca said

    Bemtiš moral tole boleti. Auč.

  16. zogca said

    Na boks se ne razumem, ampak spektakel je pa to res bil.

  17. zogca said

  18. Tana said

    Del krivde je na meni, ker sem res pozabil povedati ji, no tokrat naj bo v torek pripravljena na vse:mrgreen:

    Lepo, lepo da si priznal svoj del krivde🙂 pravi muškarac.

    Za v torek pa seveda velja, samo točno napiši, kdaj in kje se bo dogajalo🙂

  19. webmaher said

    Beograd, utorak, 7.9.2010 u 20.30 časova po lokalnom vremenu😆
    Početak prijenosa na RTS 1 u 20.10 časova😆
    Začetek prenosa na RTV Slovenija 2 ob 20. uri:mrgreen:

    Stadion Marakana. Vrijeme oblačno. Teren pogodan za igru. Gledatelja: 55.538 Sudkinja: Žogca.

    Ugodno za oku. Sve čari nogometa su bile utkane u ovu utakmicu. Utakmicu popravnog poslije minimalno izgubljene utakmice u Mariboru od Iraca i znojem stečene serije bez poraza. Sada je sve došlo na svoje mjesto. Pokazali su igrači Slovenije zašto su u vrhu. Pokazali su kako se igra nogomet ravan onom Europskom. Neizvjestan ishod čak i kada se igra u sudačkom vremenu. To je nogomet. To je igra koja će se pamtiti. Josip Iličić to je strijelac kojeg poštuju suigrači i cijene navijačice …:mrgreen:

  20. Janis said

    Bemtiš moral tole boleti. Auč.

    Med borbo ne boli skoraj nič. Problem je po borbi, ko ti pade adrenalin:mrgreen:

    In kje ste zdaj ženske, da bi se naslajale nad prešvicanimi mišičastimi moškimi telesci? Če bom morala jaz reševati vašo čast, bo to kar sramota:mrgreen:

  21. zogca said

    Oja, torek bo treba preživeti. Jaz bom tako in tako v nevarnosti, ker me zanaša na obe strani in bognedaj, da tisti, ki bo z menoj gledal, opazi to zanašanje. Jih bom dobila po riti.😉

    Kdaj je danes košarka? To tudi moramo navijati.

  22. zogca said

    Ampak meni tisto ni čisto nič seksi, res ne, Janis.

    In kje ste zdaj ženske, da bi se naslajale nad prešvicanimi mišičastimi moškimi telesci?

  23. webmaher said

    Lako Žogci u utorak, sploh ne more izgubiti:mrgreen:
    Čez dobro uro pa Kengurujčke pošljemo domov😆

  24. Janis said

    Ampak meni tisto ni čisto nič seksi, res ne, Janis.

    Ah, sem pozabila, ti si bolj vanilla😉

  25. zogca said

    Tega pa ne razumem. Explain.

    Ah, sem pozabila, ti si bolj vanilla

  26. zogca said

    V bistvu res ne, ampak lahko se mi pa zgodi, da bom morala gledati en zelo žalosten obraz, tega pa ne želim.

    Lako Žogci u utorak, sploh ne more izgubiti

  27. Janis said

    Tega pa ne razumem. Explain.

    Tisti, ki jim ni všeč BDSM, so vanilla😀

  28. zogca said

    Kje si pa pobrala, da meni ni čisto nič všeč BDSM?😉

  29. zogca said

    Aja, Janis, pa nočem zamenjati tebe.😉 Samo povem ti, da bom danes gor ruknila eno politično objavo. Na političnih objavah sem žalostna, če ne vidim tvojih super truper kritičnih komentarjev.😉

  30. Janis said

    Kje si pa pobrala, da meni ni čisto nič všeč BDSM?😉

    Nekje imam v glavi, da je tebi kul kak nežen spanking in ne več😉 Sej nič hudega, če se motim😉

    Ojej, politika. Prav. Ampak že vnaprej povem, da bom napisala, da so vsi politiki kurbe:mrgreen:

  31. zogca said

    Absolutno, Janis, saj to napišem vedno tudi jaz. Kupila sem Mladino, nisem je seveda še uspela prebrati, ker življenje je to mač razgibano zadnje čase in ni časa živet, kaj šele brat, ampak … Pa saj ti je jasno, zakaj sem kupila Mladino. “Najljubši” je v težavah.

  32. Tana said

    web, hvala za informacije. obljubim, da bo vse tako kot mora biti🙂 En del si pa kar preskočil🙂

  33. Tana said

    p.s.
    nisi nič pokomentiral, kar sem napisala🙂

  34. Tana said

    In kje ste zdaj ženske, da bi se naslajale nad prešvicanimi mišičastimi moškimi telesci?

    Janis meni so prešvicani strašno všeč, samo če so prešvicani od česa drugega, ne pa od udarcev po glavi🙂

    Mene pa bolj zanima, kako je potem z njihovo glavo (seveda mislim zgornjo) ko dobi toliko in toliko udarcev. Sem nekje enkrat brala, da z vsakim udarcem odmre toliko in toliko možganskih celic. Saj res, da se obnavljajo, ampak vseeno.🙂

  35. Tana said

    V bistvu res ne, ampak lahko se mi pa zgodi, da bom morala gledati en zelo žalosten obraz, tega pa ne želim.

    Kje ga boš morala gledati? Po TV ali ob sebi? Če je to ta drugo, ga kar skenslaj🙂

  36. zogca said

    Ob sebi, ob sebi. Pač, fanatično navija za Slovenijo. Kar je sicer zelo v redu. Saj jaz tudi. Ampak kot je napisal Web, kakorkoli se stvari obrnejo v torek, jaz vseeno zmagam. Bi si pa malo bolj želela, da bi zmagala Slovenija.

    Po TV ali ob sebi? Če je to ta drugo, ga kar skenslaj

  37. Tana said

    Ob sebi, ob sebi. Pač, fanatično navija za Slovenijo.

    Aha, saj potem če bo Slovenija zmagala, ne bo več žalosten, če prav razumem🙂

    Važno je samo, da ti v vsakem primeru zmagaš🙂

  38. zogca said

    Ne, seveda ne, v tem primeru bo skakanje do stropa.😉

    Aha, saj potem če bo Slovenija zmagala, ne bo več žalosten, če prav razumem

  39. zogca said

    Po moje ne, ker ostanem brez seksa.😥

    Važno je samo, da ti v vsakem primeru zmagaš

  40. zogca said

    Od sesanja, na primer. 😆

    Janis meni so prešvicani strašno všeč, samo če so prešvicani od česa drugega

  41. zogca said

    Kar malo je dolgčas, ko smo tako dobri. Ampak naj tako ostane.

  42. Lynx said

    Kar malo je dolgčas, ko smo tako dobri.

    Kako bo pa v torek?
    Boste vi igrali proti vam? 😉

  43. zogca said

    Čakaj, čakaj, kako? Vi proti vam?

Leave a Reply

 
