Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jesen prihaja neopazno …

Posted by zogca na september 1, 2010

ZVEČER

Včasih, ko obišče me nemir,
je dan zelo podoben dnevu.
Zvečer sedim doma in čakam,
da zgodilo se bo karkoli.

V meni vre potok besed,
ki hoče dalje proti soncu.
Pravijo, da je prišlo poletje,
jaz pa ne vem, če je zares tako.

Zvečer sedim doma in čakam,
a dež zarotniško prišepetava.
Potiho se prikradel je spomin
in z njim tvoj glas, tvoj smeh.

Jesen prihaja neopazno
in šepetaje vabi me s seboj.
Spet bodo tu podobe davnih dni
in z njimi jaz v gostem mraku.

Včasih, ko obišče me nemir,
je dan zelo podoben dnevu.
Nevarna je ta igra časa,
ki mi prinaša vse in še preveč.

Tiho potrkava dež na šipe,
jaz pa besedam dajem prosto pot.
Le kam bo šel ta potok misli,
se bo še kdaj spet vrnil k meni?

Sonja Bokal

67 Responses to “Jesen prihaja neopazno …”

  1. zogca said

    Ker je ravno prvi september. Čeprav jaz se sončim na balkonu.😉

  2. Tana said

    A sem jaz to narobe prebrala, da greš danes na celodnevni šoping? A je to že bilo. Sem malo v zamudi z branjem.

  3. zogca said

    Tisto je bilo včeraj. Cel dan po italijanskih štacunah. Kupila nič. Ni za verjet, ampak res nisem.

  4. webmaher said

    makaronarji še danes preklinjajo Žogco, saj ko so jo prvi hip zagledali so se jim pred očmi že eurčki nabiral:mrgreen:
    Tana gdje si ovih dana a tek I za brana😆
    Žogca kakšni opomini ne bi bili napak pa še šola se je začela, jao jao😆

  5. zogca said

    A začnem talat neopravičene ali kaj?😉

  6. romeno said

    Mene je jutranjih 10 stopinj pošteno predramilo🙂 Pa tudi ponoči ne gre več brez pižame.

  7. Nevenka said

    Jaz predvčerajšnjim sploh zaspati nisem mogla, tako me je zeblo v noge.
    Sem sredi noči vstala in obula štunfke.
    Pišuka.
    Poletje pa tak.
    Res jesen trka.

  8. Izbrana said

    Jaz sem nocoj zakurila, tko!🙄
    Web, evo mene!😉

  9. webmaher said

    no lepo, gremo se pogret k I za brani😆
    Žogca šparaj kartone za četrfinale basketa, verjetn prot Avstralcem😆

  10. zogca said

    Jaz sem šla pa v malo toplejši kraj. Ne veliko, malo.

  11. webmaher said

    Turčija bi zdejle kar pasala, menda je kar toplo😆

  12. lynx said

  13. maxi said

    Neverjetno lepa pesem, vendar zame v tej (original) verziji:

  14. Jazz said

    Še moj lonček:

  15. Tana said

    Pa še moja skodelica🙂

  16. romeno said

    Pa še Prljavci🙂

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. webmaher said

    pa nije još, ne ga svirat😆

  20. zogca said

    Par dni so bili že skoraj zimske temperature, ne samo jesenske. Zdaj se je vse skupaj malo vneslo.

  21. zogca said

    Šele zdaj vidim, da sem nalepila isto pesem kot Tana. Ampak ta pesem je zame presežek božanskega.

  22. Tana said

    Dobro jutro🙂

  23. Jazz said

  24. zogca said

    Jutro!

    Kofe se kuha. Žogca je spet doma. In danes gre, kdo ugane? Na suši. Sem že zdaj lačna, prav prikazuje se mi suši pred očmi.

  25. maxi said

    Jutro!

  26. Tana said

    Zebe me🙂

  27. Nevenka said

    Dobro jutro, no, skoraj dan🙂
    Danes sem se vsula kot dež.
    Na svojem blogu, he, he…

    Tudi to je jesen. Ko imaš veliko za povedati.
    A nihče ne posluša.

    Včeraj sem si šla kupit karto za Leonarda Cohena. 12. oktober. Komaj čakam.
    Pa da se utopim v poeziji glasbe.
    Neskončni lepoti besed in pravem moškem glasu.

  28. zogca said

    Nisi edina.😦

    Zebe me

  29. zogca said

    Bom šla popoldne prečekirat. Zdaj šibam na suši. Lačna!!!!

    Danes sem se vsula kot dež.
    Na svojem blogu, he, he…

  30. webmaher said

  31. webmaher said

  32. maxi said

    Jesen in deeeeeeeeeež ….

    🙂

  33. maxi said

    A ima kdo slučajno mp3 od gornjega komada?

  34. webmaher said

    pregledal 5 TeraBajtov diskovja a nema😦

  35. romeno said

    Maxi dol potegni Youtube downloader http://youtubedownload.altervista.org/ pa si lahko vsak video na youtube spremeniš v mp3. Če te zanima bom napisal še postopek🙂

  36. Nevenka said

    Ena, za dobre, dobre, dobre…stare čase.

  37. maxi said

    Maxi dol potegni Youtube downloader http://youtubedownload.altervista.org/

    A ti imaš, ta program na compu?

  38. maxi said

    pregledal 5 TeraBajtov diskovja a nema😦

    Hvala za trud Web!

  39. zogca said

    Zaspana, zaspana, zaspana.

    Ali obstaja jesenska utrujenost in ali velja kot izgovor za kaj?

  40. zogca said

  41. maxi said

    Ali obstaja jesenska utrujenost

    Jaz še spomladanske ne priznavam.

  42. zogca said

    Jaz sem tako zdelana, da je joj. Pa se bom, če le ne bom padla skupaj, potrudila napisati eno ali dve objavi za blog. Me je kar sram, ampak začela sem spati okoli, prej sem zaspala na kavču pri starših, dnevna soba pa polna obiskov.

  43. maxi said

    Če si zaspana/utrujena, pojdi spat.🙂

  44. zogca said

    Ne morem, ne smem še. Nekaj moram nujno narediti do polnoči, potem pa da, grem spat. Nobene televizije, nobene Mladine (sem jo kupila), nobenih telefonijad, ampak spat.

  45. maxi said

    Jaz tudi….moram še nekaj nujno naredit.
    In potem grem tudi jaz, spat.
    Bi sicer raj kaj drugega počela, kot spala.😦

  46. zogca said

    Jaz si pa v tem trenutku spanja želim še bolj kot tistega drugega. Naj mi kdo ne zameri.😉 Se mi zdi, da sem seksa vseeno deležna več kot spanja. Počitnice bi, res bi jih.

  47. maxi said

    Naj mi kdo ne zameri.😉

    Hm…

  48. romeno said

    A ti imaš, ta program na compu?

    Ja inštaliranega. Ta program ti najprej shrani video iz youtuba, nato pa video spremeni v mp3.

    Da ne boste na boks pozabili. Dejan Zavec bo ob desetih boksal za ubranitev svetovnega prvaka. V razprodani dvorani v Stožicah🙂

  49. maxi said

    Ja inštaliranega. Ta program ti najprej shrani video iz youtuba, nato pa video spremeni v mp3.

    Hm..a če jaz ne bi želela inštalirat programčka, bi lahko tebe prosila za pretvorbo iz videa v mp3?:mrgreen:

  50. zogca said

    So me opomnili.😉 Čeprav na boks se pa res ne razumem.

    Dejan Zavec bo ob desetih boksal za ubranitev svetovnega prvaka. V razprodani dvorani v Stožicah

  51. romeno said

    Ni problema. Kam ga dostavim?

  52. zogca said

  53. romeno said

    Čeprav na boks se pa res ne razumem

    Meni so tak razložili. Tisti, ki prvi pade izgubi.🙂

  54. maxi said

    Ni problema. Kam ga dostavim?

    Hm…Žogca a boš pomagala, da ne pišem maila tu gor.

  55. zogca said

    Hi hi hi. Sem zgoraj pod pesmico s slovensko zastavico dala iztočnico za debato o boksu. Bom imela prižgano, pa da vidim tudi to čudo.

    A to s padanjem je drugače ziher? Ker lahko pa nobeden ne pade in potem se nekaj sešteva.

  56. romeno said

    A to s padanjem je drugače ziher?

    Danes ja. Mislim, da je malo možnosti, da bi Poljak zdržal 12 rund.

  57. romeno said

    Zgleda, da je Žogca zadremala🙂

    http://www.4shared.com/audio/Y0HmhCB8/Demolition_Group__Helena_Blagn.html

    Odpri povezavo, počakaj da se pokaže Download Now in ga klikni🙂

  58. zogca said

    Ne, tukaj sem.

  59. webmaher said

    Romeno kaka je pa kvaliteta?
    Poljak je bil kar pogumen, vsega je kriva Alenčica, ko mu je tak lepo himno zapela:mrgreen:
    Dejan zdaj pa v Las Vegas pa Merikance mal prebutat pa pare u žakelj nabasat:mrgreen:

  60. zogca said

    Po kakšnem sistemu to gre, Web? Na koliko časa se on mora boriti za ta naslov?

  61. maxi said

    Odpri povezavo, počakaj da se pokaže Download Now in ga klikni🙂

    Evo sem!! Imam!🙂
    HVALA!!….imaš v dobrem pivo…al kaj si že pišemo v plus, za tisto Žogcino srečanje ki menda enkraaaaaat bo.😛🙂

  62. maxi said

    Romeno kaka je pa kvaliteta?

    Eto ti zdaj jaz odgovorim; presenetljivo dobra!

  63. maxi said

    Zgleda, da je Žogca zadremala🙂

    Hja…kar preslišala je, da naj ti da mail.
    Kar precej posesivno tole izgleda….hm😦😛
    🙂

  64. zogca said

    Aha, zdaj vidim, da sem nekaj spregledala.

    Vidva bi si rada izmenjala mejla prek mene, kajne?

  65. romeno said

    Romeno kaka je pa kvaliteta?

    Kvaliteta je takšna, kot je na youtubu.

  66. romeno said

    Na koliko časa se on mora boriti za ta naslov?

    2×, mogoče 3× na leto

  67. webmaher said

    3X je že preveč … itak pa bo zdej šu v Meriko, tam so pravi novci:mrgreen:
    Tale IBF kategorija je itak ničvredna … vse ta važno je v Meriki:mrgreen:

Leave a Reply

 
